Adventure? {& Austin}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Adventure? {& Austin}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:39

Blacky keek om zich heen, ze was nu bij de rand van het territorium. Maar deze keer niet aan de rand van de boskatten, maar van de rand aan de rechtlopers plaats. Hier was ze nog nooit geweest, haar vader had haar wel verteld dat ze daar nóóit heen mocht omdat er levensgevaarlijke katten woonden. Maar Blacky wou zien wat daar was en ze bleef echt wel in zijn territorium. Ze liep heen en weer langs de grens en er drong een onbekende geur in haar neus. Blacky keek verward om zich heen, dit was niet de geur van prooi, rouge of boskat, zelfs niet van huiskatten. Ze liep voorzichtig richting de bron van de geur en keek tussen een paar struikjes door. Er stond een kat, zo een had ze nog nooit gezien. Het was een kater en Blacky zag iets wat leek op een halsband. Maar deze kat leek helemaal niet op de huiskatten die ze soms zag, diegene die dapper genoeg waren om op avontuur te gaan. Blacky dacht na, wat voor kat kon dit zijn. Zou dit zo een gevaarlijke kat van de rechtlopers plaats zijn? Blacky was een beetje bang, maar haar nieuwsgierigheid won het van haar angst en ze liep, op haar zachts, richting de kat. Ze keek vanuit de struikjes naar de kater, maar ze lette (weer eens) niet op en struikelde. Blacky belande voor de struiken en het was onmogenlijk dat ze niet opgemerkt was. Blacky keek angstig naar de kater en wachte af.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 21:16

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
Austin die zat op zijn gemak op het zachte groene en jonge gras dat tevoorschijn was gekomen in de lente. Zijn cyperse vacht glansde mooi in het zonnetje dat op zijn pels scheen. Genietend van de warmte die aan de ene kant toch nog aardig fris was maar aan de andere kant was deze een stuk warmer dan die van afgelopen winter. Hopelijk zouden de prooien weer uit hun holletjes kruipen zodat hij zijn maag weer goed gevuld kon hebben. Soms als hij zo gauw niets had kunnen vinden in de Twoleg places in de barre tijden was ie genoodzaakt om naar de territoria van de andere vier Clans te gaan en daar prooi te stelen, desondanks hun ook amper wat te bikken hadden.

Opeens hoorde de hazel-groen-geoogde kater iets ritselen in de struiken vanachter hem. Vrijwel meteen stonden zijn nekharen overeind waardoor zijn staart ook meteen tweemaal zo dik was als normaal. Toen zijn zachtaardige ogen zagen dat het een klein en onschuldig kittentje was stonden zijn haren na enkele secondes al weer plat.

“Zo kleintje, alleen op ontdekkingstocht zie ik?”  vroeg die en snoof de lucht diep in hem op wat hem liet weten dat er geen andere katten op beesten in de buurt waren waardoor hij geen verrassing zou komen te staan.


❧ 216 words

thanks


Laatst aangepast door Austin op wo 7 mei 2014 - 17:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 12:28

"Auw" kreunde Blacky, ze keek naar haar achterpoot die volgens haar nog niet hersteld was van de vorige val. Ze keek weer naar de kater en antwoorde "Tja, ik ben nog nooit in deze kant van mijn vaders territorium geweest." Blacky bewoog voorzichtig haar pijnlijke poot en veronderstelde dat ie niet gebroken was, alleen een beetje pijnlijk. "Wie ben jij?" vroeg ze daarna op haar hoede "je bent geen huiskat toch?" Blacky keek hem aan, beetje wantrouwend en wachte op een antwoord.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 17:15

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Tja, ik ben nog nooit in deze kant van mijn vaders territorium geweest." Zei de zwarte kitten waardoor een frons tussen Austin zijn wenkbrauwen begon te spelen en hij een enkele keer met zijn staart zwiepte. Hij rook hier maar een vage markeringsvlag dus hij nam aan dat het geen territoria van een Clan was waarvan hij niet afwist, aangezien deze kat niet rook naar een welbekende Clan. Waarschijnlijk had hij met een Rogue te maken. "Wie ben jij?" vroeg ze daarna terwijl ze duidelijk op haar hoede was, wat begrijpelijk was. Niet elke kat heeft een halsband om met tanden van katten én honden. "je bent geen huiskat toch?" vroeg ze vervolgens waarop hij zijn hoofd schudde. “Klopt” Zei hij simpel, niet zeggen waar hij precies vandaan kwam. Hij verwachtte niet dat deze kitten hem veel kwaad kon doen -als ze enig wat kwaad kon doen- dus hij ging op de grond zitten en sloeg zijn staart zorgvuldig om zijn poten heen. “En jij jonge kat?” vroeg hij aan der. “Je lijdt zo te ruiken niet het doodsaaie leventje van een huiskat, of wel soms?”  zei hij op kalme toon tegen haar, niet dreigend willen overkomen aangezien hij niet van plan was haar kwaad te doen. De cyperse kater was niet zoals zijn Clanleden, hij was gewoon Austin.


❧ 222 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:09

Blacky trok haar neus op "nee ik ben zeker geen huiskat, ik ben een rouge en woon in dit gebied met mijn familie." Ze bleef kijken naar de halsband met tanden, het gaf haar rillingen. "Maar jij bent geen rouge, clankat of huiskat. Wat voor kat ben je dan wel?" vroeg ze nieuwsgierig, en toch ook wel een beetje bang, want als dit zo een gevaarlijke kat van de tweebeen plaats was, was ze dan in gevaar? In elk geval maakte hij geen bedreigende indruk. "En heb je ook een naam?" vroeg ze daarna nieuwsgierig.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 21:26

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Nee ik ben zeker geen huiskat, ik ben een rogue en woon in dit gebied met mijn familie." Sprak het kleine zwarte poesje tegen hem waardoor Austin knikte, het al vreemd vindend dat zo’n klein beest alleen hier was maar blijkbaar waren er ook nog anderen in de buurt. "Maar jij bent geen rouge, clankat of huiskat. Wat voor kat ben je dan wel? En heb je ook een naam?” Ratelde het poesje achter elkaar door waardoor hij even diep zuchtte “Een vraag per keer kleine, we hebben alle tijd van de wereld” grinnikte hij in de hoop dat ze wat kalmer aan zou gaan doen, hij was nou niet eenmaal de kat die alles snel-snel wilde doen, hij deed alles liever op zijn dooie gemak. “Om te beginnen mijn naam is Austin” sprak die en keek der met een speelse glimlach aan om vervolgens door zijn poten te zakken zodat hij in een lighouding kwam en dus op haar ooghoogte was, wat hij persoonlijk fijner vond als hij een gesprek had met een kat. “Maar probeer eens te raden jonge kat, mag zo erg gokken als je wilt, ik word heus niet kwaad of zo iets.” stelde hij gerust aangezien hij niet zo was als zijn andere clanleden.


❧ 212 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 9:16

"Als we alle tijd van de wereld nemen zitten we hier tot jij grijze snorharen hebt en ik al groter dan jij ben." Blacky glimlachte "En mijn naam is Blacky." Ze ging zitten, keek Austin aan en dacht na, hij was vast zo een gevaarlijke kat maar zo kwam hij niet over. Aan de andere kant wist ze niet hoe die groep of clan heet, dus gokte ze. "Jij bent een van die katten uit de rechtlopers plaats waar mijn vader me voor gewaarschuwd heeft" Ze keek even naar achteren waar al wat nesten van rechtlopers te zien waren. "Toch?" voegde ze er wat twijfelachtig aan toe, Blacky keek weer naar Austin.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 18:04

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Als we alle tijd van de wereld nemen zitten we hier tot jij grijze snorharen hebt en ik al groter dan jij ben." Sprak de kitten op een speelse toon waardoor Austin automatisch zijn ogen rolde, hij was namelijk niet echt de kat die van zulke grappen hield. Hij besloot er verder geen opmerking over te maken aangezien de kitten nog aardig jong was en het waarschijnlijk te persoonlijk op zou vatten. "En mijn naam is Blacky." Vervolgde ze een paar seconden later waar hij op knikte om aan te geven dat der woorden bij hem binnen waren gekomen “Aangenaam Blacky” miauwde hij tegen haar. Even zag hij een twijfelende blik op haar gelaat terwijl ze een blik naar de huizen van de mensen achter hem wierp. "Jij bent een van die katten uit de rechtlopers plaats waar mijn vader me voor gewaarschuwd heeft" Vroeg ze aan hem, een onzekere toon in haar hoge stem te vinden. “Toch?" een grijns speelde met Austin zijn lippen waardoor zijn “Ligt eraan” zei hij mysterieus “Waar heeft je vader je dan voor waargeschuwd, jonge kat?” vroeg die aan der maar wist al het antwoord, zonder twijfel. De cyperse kater had alleen zin om een beetje met het zwarte poesje die tegenover hem zat te sollen.

❧ 215 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 10:50

Blacky kneep haar ogen half dicht en antwoorde "De BloodClan, een clan van katten met halsbanden met tanden van katten en honden. Daarom mocht ik niet naar de grens dichtbij de rechtlopersplaats." Ze keek Austin aan en vroeg zich af hoe het was in de clan. Vast anders dan de bosclans en rouges of huiskatten, ze ging even staan en rekte haar pijnlijke poot. Blacky zuchte en ging weer zitten. "Maar ik was weer eens nieuwsgierig" Zei ze toe ze een blik wierp op de rechtlopers plaats.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:03

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
Hij keek met een kalme blik toe hoe de zwarte jonge kat haar kleine grijze oogjes dichtkneep terwijl zij hem aankeek. "De BloodClan, een clan van katten met halsbanden met tanden van katten en honden. Daarom mocht ik niet naar de grens dichtbij de rechtlopersplaats." Zei ze waarop hij knikte om aan te geven dat ze inderdaad de goede Clan in haar gedachten had. "Maar ik was weer eens nieuwsgierig" zei ze tegen hem waarop hij geamuseerd grinnikte en zijn zachte staart op zijn voorpootjes legde, het was nog aardig fris desondanks het al Newleaf was. “Ik zit inderdaad in de BloodClan kleintje.” verklaarde hij “Ook wel de ‘Elite’ genoemd” gaf hij haar die informatie zodat, als ze ooit zal horen over een of andere ‘Elite’, ze wist wat daarmee bedoeld werd. “Maar je hebt geluk dat je mij voor je heeft, de meeste katten in de Elite zijn niet zulke lieverdjes als ik ben. Anders was het letterlijk ‘Curiosity killed the cat’” verklaarde hij met een speelse ondertoon in zijn warmhartige stem. “vergeleken met hun ben ik een softie” grapte die.

❧ 186 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:46

Blacky luisterde aandachtig, "Ik hoor het al, niet meer langs deze grens lopen en zeker geen BloodClan tegen komen. Behalve de softies en lievertjes dan." Lachte ze. Maar bij zichzelf dacht ze na, waarom heet het de Elite? Wat is er eervol aan het vermoorden van katten én honden voor de lol? En waarom zou je tanden aan een halsband dragen? Ze herinnerde dat haar vader wel eens een BloodClan poes zag en ze leken elkaar wel leuk te vinden. Misschien werdt dat hun pleegmoeder, de poes leek haar ook wel aardig. Die poes had ook een halsband maar dan zonder tanden. Blacky probeerde haar naam te herinneren. "Zeg, ken je Iggy?" vroeg ze, Blacky wist de naam opeens weer en was wel nieuwsgierig.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:00

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Ik hoor het al, niet meer langs deze grens lopen en zeker geen BloodClan tegen komen. Behalve de softies en lieverdjes dan." Sprak de kleine kittens waarna ze lachte en hij geamuseerd mee grinnikte aangezien het gewoon waar was wat ze had gezegd. Lítill had haar bijvoorbeeld hoogst waarschijnlijk vermoord. "Zeg, ken je Iggy?" vroeg de kleine poes aan hem waardoor een frons tussen zijn wenkbrauwen begon te spelen terwijl hij aan het nadenken was. De naam kwam hem wel bekend voor en hij kon ook de kat voor zich halen: een witte poes met blauwe ogen die in de BloodClan zat. Echter hij haar figuur, naam en stem kende, kende hij haarzelf niet echt. “Ja ik heb der wel eens gezien, witte kat met blauwe ogen right?” vroeg hij aan der. Eigenlijk aardig nieuwsgierig naar hoe deze kat een andere kat uit de BloodClan kende terwijl ze hier nog nooit geweest was, tenzij ze aan het liegen was natuurlijk.


❧ 161 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:30

"Ja ik geloof het wel. Zij is een vriendin van mijn vader, volgens mij wordt het nog eens wat tussen die twee." Blacky grinnikte en keek Austin aan "Niet verder vertellen hé." Blacky likte nog een keer haar achterpoot en bewoog hem. Ze voelde niks meer dus het was vast weer beter. "Maar Austin, hoe ben je er terecht gekomen, in de BloodClan? Ben je er geboren of er terecht gekomen?" Ze keek weer geintreseerd naar zijn halsband, dat ding gaf haar de kriebels en ze wist dat Iggy er ook een had alleen dan zonder tanden.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimema 12 mei 2014 - 0:36

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Ja ik geloof het wel. Zij is een vriendin van mijn vader, volgens mij wordt het nog eens wat tussen die twee." Blacky grinnikte en keek Austin aan "Niet verder vertellen hé." Zei ze nog tegen hem waardoor hij maar knikte, het speelse en kinderlijke karakter van deze jonge kat wel amuserend vindend. Hij zag namelijk niet vaak zulke jonge katten in de Elite. Als deze er waren lagen ze meestal goed beschermd bij hun moeder/vader. Er was namelijk niet een aparte nursery zoals de vier andere Clan onder hun beschikking hadden. "Maar Austin, hoe ben je er terecht gekomen, in de BloodClan? Ben je er geboren of er terecht gekomen?" vroeg ze aan hem, waarschijnlijk niet zo vaak katten tegenkomend en al helemaal niet katten uit de BloodClan waardoor ze gelijk al haar vragen op hem afvuurde. “Ik ben er niet in geboren, ik leefde eerst ergens een stuk hier vandaan maar ik wilde op avontuur, een keer wat anders. Aangezien ik niet het type kat ben die van alleen zijn houd ben ik in de BloodClan gegaan, aangezien de vier Clans in het woud alleen maar zuivere katten willen.” verklaarde hij tegen haar. “En hoe komt het dat jouw vader solitair is?” vroeg hij, ook wel nieuwsgierig naar wat er met haar moeder gebeurd was aangezien ze het had over dat Iggy waarschijnlijk haar toekomstige pleegmoeder was.

❧ 231 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimema 12 mei 2014 - 17:29

"Ik denk dat hij gewoon rouge ouders had en, net als ik, daardoor rouge is. En mijn moeder was ook een rouge alleen is zij er niet meer." antwoorde Blacky en ze zuchte, het was zeker een maand geleden dat ze haar moeder verloor en ze zou het die kat niet snel vergeven. "Austin je halsband geeft me de kriebels, waarom zitten die tanden er aan? En hoe krijg je ze er eigenlijk aan? Dat moet toch moeilijk zijn, een tand uit de bek van een kat of hond trekken, er een gat in maken en het aan je halsband bevestigen." Vroeg ze om van onderwerp te veranderen en ze wilde het graag weten. Het was toch onkattelijk om een tand van je soortgenoten en zelfs honden aan je halsband te dragen.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimema 12 mei 2014 - 19:42

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
"Ik denk dat hij gewoon rouge ouders had en, net als ik, daardoor rouge is. En mijn moeder was ook een rouge alleen is zij er niet meer." Verklaarde ze aan hem en fronste uit medelijden toen hij het laatste hoorde. “Wat is er dan gebeurd met je moeder kleine kat?, als ik vragen mag.”  vroeg hij uit nieuwsgierigheid aan haar. "Austin je halsband geeft me de kriebels, waarom zitten die tanden er aan? En hoe krijg je ze er eigenlijk aan? Dat moet toch moeilijk zijn, een tand uit de bek van een kat of hond trekken, er een gat in maken en het aan je halsband bevestigen." Vroeg ze vervolgens aan hem waardoor hij zijn schouders ophaalde, het was de taak van de leader om deze hondentanden en uit te delen en er aan te bevestigen zover hij wist. Hij had het in ieder geval nooit zelf gedaan.  “Dat doen de leader & deputy van de Elite Blacky”  glimlachte hij zwak naar haar “Des te meer tanden, des te meer zonden de kat op zijn naam had staan, des te meer de Elite trots is op deze kat.” verklaarde hij

❧ 195 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimema 12 mei 2014 - 21:05

"Mijn moeder?" Blacky glimlachte treurig en keek even een andere kant op "Ze is vermoord door een andere kat. Vast door een BloodClan kat of moordlustige rouge." Ze keek hem aan met een mengeling van verdriet en woede in haar ogen. "Ik en mijn siblings stonden er alleen voor, we kende onze vader niet, we hadden hem zelfs nooit gezien en moesten overleven in ons eentje, want we raakten gesplitst. Gelukkig zocht Cyber, mijn vader, wel naar ons want anders stond ik hier niet voor je." Ze zuchte "Ik weet dat je met wraakgevoelens niets opschiet, maar ik zal het die kat nooit vergeven." Blacky keek weer naar de halsband. Ze snapte niet hoe een halsband met tanden de trots liet zien van een BloodClan kat, nee, dat was zeker niets voor haar. "Die boskatten zullen wel denken dat je in de Dark Forest komt met al die zonden, maar ik geloof niet in sprookjes. Dus vertel een nobele BloodClan krijger, hoeveel zonden heb jij aan je halsband zitten?" Ging ze verder, toen ze nobele BloodClan krijger zei boog ze haar kop, als teken van 'respect' en, vooral, spot. Ze keek Austin aan, ze wist dat de boskatten en BloodClan iets van een fete hadden, dus ze zou maar niet vertellen dat ze de boskatten wel aardig vond, of terminste de leerling waarmee ze wel eens had gesproken.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 21:58

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
Aandachtig luisterde de kater naar wat de zwarte kitten te zeggen had over haar moeder. Met een treurige blik vertelde ze een heel verhaal aan hem. Iets wat naar de hazel-groen geoogde kater iets was wat ze eigenlijk voor zichzelf moest houden, hij had iets korts verwacht niet een heel hoofdstuk uit het leven van haar vader met zij en haar siblings. Toen ze zei dat ze die kat nooit zou gaan vergeven knikte hij begrijpelijk, hij vond het erg om te horen dat deze kitten met zo’n avontuurlijk, levendig en zachtaardig karakter al een van der ouders was kwijt geraakt. Hij hoopte voor der dat der vader niet snel zou gaan, en als helemaal niet zoals der moeder was gegaan. “Het spijt me dat te horen Blacky” zei hij oprecht tegen haar met een medelevende blik in zijn ogen.
Opeens veranderde de kleine kat van onderwerp wat hij ergens wel kon begrijpen. "Die boskatten zullen wel denken dat je in de Dark Forest komt met al die zonden, maar ik geloof niet in sprookjes. Dus vertel een nobele BloodClan krijger, hoeveel zonden heb jij aan je halsband zitten?" vroeg ze aan hem en gaf een ‘respectvol’ gebogen kop naar hem toe waardoor er een zeer diepe frons op zijn gelaat kwam. Eigenlijk was hij helemaal niet trots op wat hij deed maar hij moest nou eenmaal doen wat hij moest doen om in de Clan te kunnen blijven. Onverschillig haalde Austin vervolgens zijn schouders op. “Om een halsband te krijgen moet je sowieso een Kittypet vermoordden, voor de rest gewoon wat random dingen, zonder moord”  verklaarde hij met een zucht, niet echt trots wezend op die moord. Maar het moest nou eenmaal.


❧ 285 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 14:42

Blacky knikte "Maar waarom vermoorden? Je zou toch net zo goed een halsband kunnen stelen? De clan zou er niet achterkomen, toch? Ik bedoel je slaat een kat knock-out en steelt het halsband." Blacky dacht niet dat de clanleider of deputy zou kijken of de 'vermoorde' kat nog in leven was. Zeker waren er katten die er plezier in hadden, maar Austin leek niet zo een type. Hij was meer als Iggy, zij had het ook alleen gedaan om er bij te horen. "Ik denk niet dat ik me ga aansluiten bij de BloodClan als ik groot ben, das toch niks voor mij. Waarom ging jij er bij?" ze keek hem geïntreseerd aan, want Austin had net zo goed een rouge kunnen zijn.



Adventure? {& Austin} 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Adventure? {& Austin} DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Adventure? {& Austin}   Adventure? {& Austin} Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 16:56

Austin Carter Mahone

13½ moons | BloodClan | Blacky
Hij keek de kitten aan toen ze dat voorstelde. “Maar stel dat ze er wél achter komen? Dan zou ik gegarandeerd hier niet hebben gestaan. Katten van de Elite grijpen de kans as ze een reden hebben om te moorden, zelfs als ze geen reden hebben eigenlijk.” Zuchtte hij, deze katten al een tijdje kennend dus hij wist waar ze toe in staat waren. "Ik denk niet dat ik me ga aansluiten bij de BloodClan als ik groot ben, das toch niks voor mij. Waarom ging jij er bij?" vroeg ze vervolgens aan hem met een oprechte geïnteresseerd blik in der ogen. Hij snapte dat ze niet bij de Elite zal gaan, ze had daar siblings en een vader om mee te leven. Austin zijn familie dus was toch wat verder te zoeken. “Nou de boskatten laten mij niet toe in hun Clan omdat ze zuivere katten willen met een zogeheten clannaam.” sprak hij rustig uit. “En aangezien ik niet echt het type kat is dat graag alleen rondzwerft ging ik bij de BloodClan” verklaarde hij vervolgens, in zijn oren klonk het wel als een goede reden om bij deze bloeddorstige en moordlustige Clan te gaan. Maar of het bij haar ook zo klonk was nog maar de vraag.


❧ 212 words

thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adventure? {& Austin}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: