Lief,klein katje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lief,klein katje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightfur
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 good moons}
Gender:
Rank:
Lightfur
BerichtOnderwerp: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 12:05

Het was ochtend.Lightfur werd wakker ook al was ze nog zo moe.Ze moest vorige nacht waken en heeft daar na toch nog even kunnen slapen.Ze tuurt vanuit haar hol naar buiten.Er liepen al een paar krijgers rond.Ze ging naar de open plek.De prooi hoop was nog niet zo groot dus bedacht ze zich om te gaan jagen.Ze ging door de doorntunnel naar buiten en het felle licht van de ochtendzon scheen in haar ogen.Ze keek even rond terwijl ze al wat verder liep.Maar dan rook ze een spitsmuis.Ze liet zich in jachthouding zakken en lette op de wind.
Ze sloop naar de muis en viel aan.De muis ontsnapte bijna maar Lightfur kon de muis nog net pakken.Ze begroef de spitsmuis en ging weer verder.Opeens hoorde ze een zacht gepiep.Lightfur ging in de richting van het geluid en kwam aan bij een omgevallen boomstam.Ze keet tussen de grote takken en zag een wit vachtje.Het piepte nog eens.Lightfur duwde de takken opzij en ze zag een kitten zitten.Het had een paar wonden,aan haar poten en aan haar schouder.Lightfur pakte de kitten bij haar nekvel en zette het op de grond."Hallo",zei Lightfur:"Wat is er met je gebeurd?"De kitten piepte weer en antwoordde:"Ik...ik weet het niet zo goed.""Je wonden moet je toch wel laten verzorgen!Van waar kom je?"Lightfur rook aan de kitten.Ik ruik geen shadowclan maar ook geen andere clan.Ze ruikt naar mos en modder."Kom,ik neem je even mee."Lightfur nam de kitten mee naar haar kamp en nam ook de Spitsmuis mee.Ze ging de doorntunnel in en kwam aan op de open plek.Ze zette de kitten neer en er kwam een kat snel aangelopen...


Lief,klein katje 293d3dk
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:08

Misschien kun je spaties achter al je zinnen zetten, dan word het makkelijker om te lezen.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Lief,klein katje Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw.
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons, for as far as I know
Gender:
Rank:
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:10

Zoals Izza al zei; na elke punt komt een spatie.
Verder mag je geen andere katten "besturen" en mag je (in de echte RPG) niet zomaar een wildvreemde kitten mee het kamp in nemen.


Lief,klein katje C5AaQwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:30

O en probeer in plaats van telkens Lightfur en zij ook eens bv. de witte poes of zo te doen. Ook dikgedrukte en schuingedrukte tekst is bij het RPG'en handig als je je kat laat miauwen. Dus in plaats van: "Wat is er met je gebeurd?"De kitten piepte weer en antwoordde:"Ik...ik weet het niet zo goed." dit: "Wat is er met je gebeurd?" De kitten piepte weer en antwoordde: "Ik...ik weet het niet zo goed."
Ook kun je kleurtjes gebruiken als je met meer dan 2 katten schrijft.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Lief,klein katje Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:36

Ik ben zelf niet zo'n fan van dat dik gedrukte als er iets wordt gezegd, en doe het zelf dan ook niet. Ik maak iets wel schuin als het een gedachte is, maar het is verder aan jou om te bepalen of en wat je wel en niet wil gebruiken.
Je zou even kunnen kijken of je alles wat 'vloeiender' kan laten verlopen door hier en daar een komma te gebruiken, zoals voor het woordje 'maar'. Door op een nieuwe regel verder gaan, kan je ook wat meer structuur aanbrengen. Ik dacht dat het een regel was om dat te doen als er, bijvoorbeeld, een nieuw persoon in het verhaal opduikt, maar bind me hier niet op vast.

Ik denk dat als je hier op let en ook de tips van spaties gebruikt, dat het een hele prima post is!



Lief,klein katje Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Lief,klein katje FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Lief,klein katje DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Lief,klein katje   Lief,klein katje Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 19:29

In ieder geval moeten die spaties er echt komen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lief,klein katje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: