Inzet van anderen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Inzet van anderen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Inzet van anderen. R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 14:29


"Ja, we willen een apprentices, we willen een nieuwe rang," en hier voor word speciaal een ceremonie gemaakt. Bijvoorbeeld 20 katten krijgen hier een of, nieuwe rang, of krijgen een apprentice/mentor, en maar de helft, als het niet minder is reageert hier op.
"Ja, clan events, dat zou leuk zijn!" We gaan er over in discussie en komen met ideeën waar we zo iets origineels mogelijk uit proberen te halen. We starten het als een verassing, en maar enkelen reageren er op. We doen ons best dit te organiseren, iets leuks te creëren, maar weinig krijgen we er voor terug. We eisen geen grote, wonderbaarlijke reacties, nee. We doen dit voor jullie, en ook voor ons zelf. We willen iets leuks doen met z'n allen... Maar uiteindelijk reageren er maar weinig anderen op.
Dit doet ons niet goed, komen we dan niet met goede ideeën? Dit heb ik gehaald uit een gesprekje van Soof en ik, en ik vond dat anderen dit ook best weten mochten. Ik zie het niet alleen bij SC,  ik zie het ook bij de andere clans. Er worden, leuke, originele events georganiseerd, patrouilles, waar er zit weinig activiteit in. Ook merk ik zelf dat ik anderen voortdurend aan moet sporen te reageren... Heel vervelend.

Ik dacht, ik spreek mijn gevoel hier even over uit, omdat ik vind dat anderen het ook weten moeten.

Het is niet bedoeld als een verwijt, of iets dergelijks, zeker niet, en ik wil anderen ook zeker niet aanvallen. Dit is wat ik zie, wat ik voel, wat ik lees, en wat ik merk.

Moet ik er ook nog wel bij zetten, mensen met inactiviteitsredenen, daar houd ik rekening mee, en toon ik begrip voor. En ik begrijp ook dat er mensen met examens zijn, zoals ik zelf.

- Nathalie


Inzet van anderen. Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Inzet van anderen. DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 14:39

Ik ben het best met jullie [jou?] eens, hoor Nath. En ja, ook ik begin me er aan te irriteren dat mensen te lang op zich laten wachten, niet meer reageren en topics vergeten.

Maar je moet er inderdaad ook rekening mee houden dat alle events aan het einde van het schooljaar [voor de meeste dan toch] worden georganiseerd en dit juist de periode is dat mensen niet veel kunnen reageren.
Ik merk bij mezelf dat door de examens mijn inspiratie volledig gedrained is en dat ik gewoon geen zin heb om te gaan posten. Ook daarom moeten mensen iets meer geduld hebben als ze met mij een topic aangaan.

Echter denk ik ook dat mensen op elkaar gaan wachten. Vooral bij de patrouilles is dat het geval. Toevallig vroeg Bo2 gister aan mij of zij eerst moest posten of dat ik dat eerst zou gaan doen. Alleen als dit zonder communicatie wordt gedaan, blijf je elkaar maar dom aanstaren en post er helemaal niemand omdat iedereen zo iets heeft van; "Ja, ik post als die en die gepost heeft", maar dan post er niemand en valt het dood.

Ik denk dat we het nu het beste eventjes moeten laten sluimeren, in ieder geval totdat de examens voorbij zijn en het voor iedereen weer wat rustiger wordt. Daarna zal de activiteit inde RPG vast wel weer terugkeren (:

- Quinty


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Inzet van anderen. ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 14:48

Ik ben het hier wel mee eens als ik eerlijk moet zijn
Maar net zoals Q zegt dat de examens er aan komen en mensen daar minder actief door worden.
Maar ik denk ook dat als de examens voorbij zijn en al zeker in de zomervakantie dat het een stuk actiever wordt (;

Misschien is het een idee een event in de slider te zetten?
Maar aan de andere kant krijg ik dan het gevoel dat die wat te druk wordt s;
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Inzet van anderen. BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 14:59

Austin schreef:
Misschien is het een idee een event in de slider te zetten?
Maar aan de andere kant krijg ik dan het gevoel dat die wat te druk wordt s;

Als je een leuk event hebt mag je altijd een plekje in de slider aanvragen bij: https://www.warriorcatsnl.com/t13543-slider-advertentie-aanmeld-topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:03

Ohw dat had ik nog nooit gezien haha ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Inzet van anderen. Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 16:14

Ik ben het volkomen eens hiermee. Dit was ook voor mij, eerlijk gezegd, de grootste reden waarom ik gestopt ben met Bloodclan leider zijn. Het was zoveel gezeur om dit en dat, en dan te weinig reacties op alles. Ik snap natuurlijk ook dat niet iedereen elke dag posten kan en super actief kan zijn, er is een leven buiten WC om. Dat geldt ook voor mij, een van mijn grootste problemen is dat ik zo inactief ben altijd. Maar toch, ik weet hoe vervelend het is om geen respons te krijgen. Ik hoop dat dit een beetje verbeterd wordt!


Inzet van anderen. Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 16:39

Ik kan me héél goed voorstellen dat het ontmoedigend werkt als maar weinig clanleden reageren op algemene topics, zoals een patrouille of een algemene verhaallijn voor de clan. En dat terwijl ik denk dat het een van de leukste dingen is als deputy/clanleider om dit soort te dingen organiseren.

Ik denk dat dit o.a. komt omdat er weinig 'eenheid' in een clan zit. Veel mensen hebben veel accounts, waardoor ze hun aandacht moeten verspreiden. Ik heb het gevoel dat mensen een tijdelijk hoofdaccount hebben, waarmee ze alles doen, in alle (clan)topics reageren, totdat dat account gaat vervelen en ze weer een nieuw hoofdaccount aanmaken. Een nieuw karakter, dat nog geen positie in de clan heeft gewonnen en nog geen connecties heeft. Als dit maar bij genoeg accounts het geval is, bestaat de clan uit losse, nieuwe accounts, die tijdelijk actief zijn, waardoor de eenheid verdwijnt of niet tot stand komt.
Het is iets wat me opvalt sinds ik hier ben. Oke, eerlijk, ik ben er nog niet zo lang, dus ik kan het ook niet vergelijken met het romantische vroeger wat nog wel eens genoemd wordt. Het is ook eigenlijk een andere discussie, maar ik denk dat het samenhangt met dit probleem. Ik denk als mensen zich 'verbonden' voelen met hun account, verbonden met de clan waar ze inzitten en daarmee ook mee wíllen doen aan die algemene, grote topics, dat de opkomst een stuk groter wordt.

Nogmaals: ik weet niet of dit al langer een probleem is, of pas sinds de afgelopen maand(en), waardoor het aan examens verweten kan worden. Maar ik denk dat een groot deel van dit probleem opgelost gaat worden als mensen wat meer moeite steken in hun account. Daarmee bedoel ik niet in de naam of het setje, maar in de tijd die je ermee in de RPG doorbrengt. Ontwikkel je karakter, gooi hem niet naar een paar weken aan de kant, maar steek er tijd in om het karakter een plaatsje in de clan te geven. Ga door op topics die je hebt gehad, en betrek andere karakters erbij. Laat andere katten in de clan weten wie jouw kat is, zodat er relaties ontstaan en je je via je kat verbonden voelt met de clan en de clankatten. Dan wíl je ook reageren, dan vind je het leuk om met al die katten die je via je eigen kat hebt leren kennen te posten, en met z'n allen in een gezamenlijk topic te zitten. Als iedereen dit zou doen, zou de opkomst denk ik veel groter worden.



Inzet van anderen. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Inzet van anderen. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 16:42

Nimblepaw schreef:
Ik kan me héél goed voorstellen dat het ontmoedigend werkt als maar weinig clanleden reageren op algemene topics, zoals een patrouille of een algemene verhaallijn voor de clan. En dat terwijl ik denk dat het een van de leukste dingen is als deputy/clanleider om dit soort te dingen organiseren.

Ik denk dat dit o.a. komt omdat er weinig 'eenheid' in een clan zit. Veel mensen hebben veel accounts, waardoor ze hun aandacht moeten verspreiden. Ik heb het gevoel dat mensen een tijdelijk hoofdaccount hebben, waarmee ze alles doen, in alle (clan)topics reageren, totdat dat account gaat vervelen en ze weer een nieuw hoofdaccount aanmaken. Een nieuw karakter, dat nog geen positie in de clan heeft gewonnen en nog geen connecties heeft. Als dit maar bij genoeg accounts het geval is, bestaat de clan uit losse, nieuwe accounts, die tijdelijk actief zijn, waardoor de eenheid verdwijnt of niet tot stand komt.
Het is iets wat me opvalt sinds ik hier ben. Oke, eerlijk, ik ben er nog niet zo lang, dus ik kan het ook niet vergelijken met het romantische vroeger wat nog wel eens genoemd wordt. Het is ook eigenlijk een andere discussie, maar ik denk dat het samenhangt met dit probleem. Ik denk als mensen zich 'verbonden' voelen met hun account, verbonden met de clan waar ze inzitten en daarmee ook mee wíllen doen aan die algemene, grote topics, dat de opkomst een stuk groter wordt.

Nogmaals: ik weet niet of dit al langer een probleem is, of pas sinds de afgelopen maand(en), waardoor het aan examens verweten kan worden. Maar ik denk dat een groot deel van dit probleem opgelost gaat worden als mensen wat meer moeite steken in hun account. Daarmee bedoel ik niet in de naam of het setje, maar in de tijd die je ermee in de RPG doorbrengt. Ontwikkel je karakter, gooi hem niet naar een paar weken aan de kant, maar steek er tijd in om het karakter een plaatsje in de clan te geven. Ga door op topics die je hebt gehad, en betrek andere karakters erbij. Laat andere katten in de clan weten wie jouw kat is, zodat er relaties ontstaan en je je via je kat verbonden voelt met de clan en de clankatten. Dan wíl je ook reageren, dan vind je het leuk om met al die katten die je via je eigen kat hebt leren kennen te posten, en met z'n allen in een gezamenlijk topic te zitten. Als iedereen dit zou doen, zou de opkomst denk ik veel groter worden.

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat... :/


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Inzet van anderen. Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 17:22

Het is inderdaad zo,maar zelf merk ik ook wel weer dat de meeste inactief zijn door hun leven buiten WC zoals exame's,school,... Bij mij is het geval juist dat ik álles té laat zie als er iets is. Maar omdat weinigen actief kunnen zijn met dat heb ik wel gemerkt dat de meeste leden minder op de computer mogen of omdat er weer iets tussen komt dat totaal verrassend is en dat ze het dan vergeten. Zelf ben ik met momenten inderdaad inactief(en dan vergeet ik veel en zo) maar inderdaad merk je wel dat er weinig inzet van andere zijn. Misschien helpt het als mensen eventen in hun posten erbij betrekken,en dan bedoel ik ook dat het dan een open topic is waar dan iedereen daar rondom over kan posten? Ik hoop dat er snel iets veranderd en als het moet(en ik wil het ook XD) dan zal ik mee helpen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 17:39

Klopt, ik ben het er ook mee eens. Maar het komt ook steeds meer voor dat er privé-topics zijn. Misschien dat sommigen daar ook niet in reageren, (dat weet ik zelf niet) maar dat maakt het af en toe wel moeilijker. Ik zit nog niet heel lang op WC, maar vind het zelf af en toe moeilijk om zomaar in een open topic te reageren. Meestal omdat ik geen inspiratie krijg, ook omdat ik niet weet wat de ander reageert (en vooral omdat ik de ander dan niet ken 0,0). Ik probeer zoveel mogelijk op bepaalde topics te reageren, al heb ik af en toe een flink inspiratie tekort en ben ik nogal onzeker over het stuk dat ik geschreven heb. (nu zelfs... Xd)


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:48

Crowkit schreef:
Nimblepaw schreef:
Ik kan me héél goed voorstellen dat het ontmoedigend werkt als maar weinig clanleden reageren op algemene topics, zoals een patrouille of een algemene verhaallijn voor de clan. En dat terwijl ik denk dat het een van de leukste dingen is als deputy/clanleider om dit soort te dingen organiseren.

Ik denk dat dit o.a. komt omdat er weinig 'eenheid' in een clan zit. Veel mensen hebben veel accounts, waardoor ze hun aandacht moeten verspreiden. Ik heb het gevoel dat mensen een tijdelijk hoofdaccount hebben, waarmee ze alles doen, in alle (clan)topics reageren, totdat dat account gaat vervelen en ze weer een nieuw hoofdaccount aanmaken. Een nieuw karakter, dat nog geen positie in de clan heeft gewonnen en nog geen connecties heeft. Als dit maar bij genoeg accounts het geval is, bestaat de clan uit losse, nieuwe accounts, die tijdelijk actief zijn, waardoor de eenheid verdwijnt of niet tot stand komt.
Het is iets wat me opvalt sinds ik hier ben. Oke, eerlijk, ik ben er nog niet zo lang, dus ik kan het ook niet vergelijken met het romantische vroeger wat nog wel eens genoemd wordt. Het is ook eigenlijk een andere discussie, maar ik denk dat het samenhangt met dit probleem. Ik denk als mensen zich 'verbonden' voelen met hun account, verbonden met de clan waar ze inzitten en daarmee ook mee wíllen doen aan die algemene, grote topics, dat de opkomst een stuk groter wordt.

Nogmaals: ik weet niet of dit al langer een probleem is, of pas sinds de afgelopen maand(en), waardoor het aan examens verweten kan worden. Maar ik denk dat een groot deel van dit probleem opgelost gaat worden als mensen wat meer moeite steken in hun account. Daarmee bedoel ik niet in de naam of het setje, maar in de tijd die je ermee in de RPG doorbrengt. Ontwikkel je karakter, gooi hem niet naar een paar weken aan de kant, maar steek er tijd in om het karakter een plaatsje in de clan te geven. Ga door op topics die je hebt gehad, en betrek andere karakters erbij. Laat andere katten in de clan weten wie jouw kat is, zodat er relaties ontstaan en je je via je kat verbonden voelt met de clan en de clankatten. Dan wíl je ook reageren, dan vind je het leuk om met al die katten die je via je eigen kat hebt leren kennen te posten, en met z'n allen in een gezamenlijk topic te zitten. Als iedereen dit zou doen, zou de opkomst denk ik veel groter worden.

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat... :/

Ik denk wel dat Eef een punt heeft, hoewel je gelijk heb dat het niet zo makkelijk gaat als dat het klinkt. Razz Hoe vaak zeg ik niet tegen mezelf: "Goh, je moet Carrotpaw echt actief gaan maken". Ha, het is me tot op heden nog steeds niet gelukt om haar écht actief te krijgen.
Wil ik nog even zeggen: Er worden veel personages aangemaakt puur omdat iemand een leuke afbeelding heeft gevonden of omdat iemand een leuke naam heeft bedacht, tsja, dan zit de kans er dik in dat je dat karakter na een paar weken weer aan de kant zet omdat hij/zij toch niet zo leuk blijkt als je gedacht had.
Dat is geen verwijt naar wie dan ook, maar ik wilde het toch even kwijt, omdat dat iets is wat mij is opgevallen sinds ik hier zit.

@Timberleaf: Ik zou zeggen: Ga gewoon die topics in! De kans dat iemand niet leuk reageert op je komst is echt... nihil. =)


(Oke, volgens mij was dit een wazige post. Ah well, mocht het nodig zijn geef ik later nog wel een keer toelichting. Ofzo. x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimema 12 mei 2014 - 22:09

Ik ben het hier mee eens, eigenlijks vind ik het stom van mezelf dat ik altijd tegen mezelf zeg
''ik doe het morgen wel'' en de volgende ochtend ook weer en weer. school maakt me altijd moe waardoor ik tv ga kijken en als ik achter mn computer zit doe ik weer een ander spel omdat ik dat geen zin heb om weer een hele post te typen, terwijl dat een van de leukste dingen is om te doen.
het is bij mij niet dat warrior cats saai is, dit heb ik ook bij andere sites (Zoals Lioden, ik ben uitgelogt omdat ik even 2 dagen geen zin had om er op te gaan, nu zeg ik nog steeds tegen mezelf ''ik ga morgen wel weer op lioden'' maar doe ik het? nope)

maar indd, ik heb gemerkt dat veel mensen niet zo snel meer reageren ook niet zo veel op clanceremonies enz. ik snap dat wel, heb zelf ook een leven, maar toch ;p


Inzet van anderen. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Inzet van anderen. DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Inzet van anderen.   Inzet van anderen. Icon_minitimedi 13 mei 2014 - 15:57

Ik ben het idd wel eens met jullie, eerst reageerde ik wel altijd op de ceremonies waar ik in zat, en ook events vind ik leuk om op te reageren. Maar bij de ceremonies wordt dus amper gereageerd, waardoor ik ook minder motivatie krijg, en de clanactiviteiten voelen om de een of andere reden minder verplicht om op te reageren..

Ik hoop dat er nu wel wat actiever wordt gereageerd, want ik vind topics met veel katten meestal heel leuk ^^


 
Inzet van anderen. Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inzet van anderen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: