All or nothing



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 All or nothing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:03


All or nothing  V9y2R1j
Woelend lag ik in mijn mos nest. De slaap wilde me maar niet vatten en ik wist dat ik morgen geen knoop waard zou zijn. Het was inmiddels al diep in de nacht en de regen was zowaar opgehouden. Enkele minuten verstreken er terwijl ik op mijn rug lag en naar het plafon van de warriors den staarde. Om me heen hoorde ik de trage ademhalingen van mijn clangenoten die allemaal wel konden slapen. Die maakte zich ook geen zorgen. Nou ja, die heette ook geen Harespirit. Ik maakte me over alles wel zorgen. Al was het al iets simpels als mee gaan met een border patrol of zo iets normaals. Er kon van alles misgaan. De gedachte aan zo iets stressverwekkends maakte me nog nerveuzer en ik hakte de knoop door. Ik voelde me wel moe maar hoe ik mezelf ook had gewend of gekeerd, de slaap omarmde me niet. Uiterst voorzichtig sloop ik tussen de katten door en liep ik het godsverlaten kamp in. De hemel was opgeklaard en liet nu alle sterren duidelijk zien. Ik begon te glimlachten en nam me voor om net zo lang hier te blijven kijken tot de slaap me wel kon vinden. Al snel vonden de fantasierijken gedachten mijn geest. Ik dacht terug aan een stel meerkoeten die ik in de rivier had zien zwemmen. Twee waren de derde het hof aan het maken met allerlei veren opdofferij zodat ze groter en imposanter leken. Ik had heel lang naar het schouwspel zitten kijken tot ik me herinnerde dat ik midden in een jacht zat en de meerkoeten mijn prooi zouden kunnen worden. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen ze te storen dus ik vertrok stilletjes weer het woud in. Met een zachte glimlach kwam ik weer terug in de realiteit. Dieren kijken was een van mijn favoriete dingen. Vaak was dat nogal lacht wekkend. Waarom zou je naar je prooi kijken? Je kon het beter vangen. Zeker toen de prooi zo schaars was had ik het veel minder gedaan. Ik was bang dat ik gedonder zou krijgen met Silverfang, Firestar of een clangenoot. Ik krulde mijn voorpoten onder mijn borst en mijn dunne staart om mijn achterhand en geeuwde breed. Tja, toch zou ze het nog vollop gaan doen. Ik keek omhoog toen een stel ganzen luid kwakend overvlogen en ik zuchtte verrukt. Ik zou er alles voor hebben gegeven om geboren te zijn als een vogel.


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 21:36

Breezetail schrok wakker. Hij dacht dat hij voetstappen gehoord had, maar om zich heen zag hij dat alle warriors nog sliepen. Ik moet het gedroomd hebben, dacht hij, dus hij draaide zich om in zijn mosnest en probeerde te raden hoe laat het was. Het was nog pikkedonker buiten, dus het was nog geen tijd om op te staan, maar toch kon de kater niet meer slapen. Hij geeuwde en rekte zich uit in zijn nest, waarna hij de Warriors Den uitliep. De buitenlucht voelde erg koud aan op zijn warme vacht. Het kamp was donker en verlaten. Of toch niet: in de verte zag hij een kat zitten, maar Breezetail herkende haar niet, daar was het te donker voor. Hij stapte voorzichtig wat dichterbij zodat hij haar niet zou laten schrikken. Hallo? Vroeg de kater. Maar er kwam geen antwoord want de poes was in diepe gedachten verzonken. Hallo? Scheelt er iets? Vroeg hij een beetje ongemakkelijk omdat hij niet wist waaraan hij zich moest verwachten. Was de kat boos of droevig? Of was er een ander probleem? Of misschien was alles wel in orde. Breezetail had spijt dat hij op deze kat was afgestapt. Hij is niet erg goed in praten met andere katten, en zeker niet als het om hun problemen gaat, maar het was te laat om terug te keren. Want plots keken 2 mooie, groene ogen recht in die van hem.


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 22:06

Het geluid van de ganzen stierf langzaam weg. Harespirit realiseerde aan de stand van de maan dat het erg diep in de nacht was. Tussen middernacht en de ochtendglorie in. Precies in het midden. De geur van oude regen hing in de lucht en de stilte was heerlijk. Ze zou zo graag voor eeuwig zo blijven zitten. Nou ja.. niet eeuwig, maar wel langer dan deze nacht. In haar dagdromen, of beter gezegd nu, nachtdromen, had ze de kater niet horen aankomen. Toen ze hem eenmaal hoorde schrok ze dus ook. “Oh” Bracht ze geschrokken uit toen ze omkeek en de kater recht in zijn ogen aankeek. Ze kwam overeind en draaide zich meteen geschrokken om. Harespirit herkende zijn geur wel vaag. Breezetail was zijn naam. Hij was rond dezelfde tijd geboren maar ze hadden nooit echt aandacht aan elkaar besteed. “nee .. nee .. sorry nee ..” Stamelde ze dom en ze zwiepte nerveus met haar staart. “Ik was gewoon in gedachten verzonken” murmelde ze bijna te zacht om te horen. Vanwege de stilte van de nacht kon Breezetail het wel degelijk horen. Nerveus bewoog ze heen en weer op haar poten. “W-wat doe jij zo vroeg? Laat? Eh ..” Miauwde ze overdonderd en ze probeerde zichzelf weer te herpakken.


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 20:58

De poes had Breezetail zeker niet horen aankomen, want ze schrok meteen recht toen ze de kater opmerkte. “Nee … nee … sorry nee …” stamelde ze nerveus. “Ik was gewoon in gedachten verzonken” miauwde ze erg zacht, zodat Breezetail erg zijn best moest doen om het te verstaan. De gestreepte kater voelde zich schuldig omdat hij haar had gestoord. Nu de poes was opgestaan en in het maanlicht stond, kon Breeze haar beter bekijken. Het was een slanke kat en haar bruine vacht glansde in het maanlicht. Het was Harespirit. Ze was even oud, maar ze hadden nog nooit met elkaar gepraat. De bruine poes bewoog nerveus met haar poten en het maakte Breezetail ook wat zenuwachtig. “W-wat doe jij zo vroeg? Laat? Eh ..” vroeg ze. “Oh, ik euh … Ik werd wakker van een geluid, het leken wel voetstappen, en ik, euh… Ik kon niet meer verder slapen dus besloot ik een luchtje scheppen” legde hij zo rustig mogelijk uit zodat hij Harespirit niet nog nerveuzer zou maken, al was hijzelf ook niet echt zeker over wat hij allemaal zei. "En wat doe jij zo laat nog op?" Vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij ging zitten. Wachtend op een antwoord, bekeek hij het kamp nog eens goed. Het zag er helemaal anders uit midden in de nacht. De bomen waren veel mysterieuzer en zelfs de Great Rock zag er onherkenbaar uit in deze duisternis.


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 11:26

Harespirit haalde diep adem om zich te kalmeren. Waarom ze zo schrok van hem was iets waar ze niet trots op was. Daarbij bleek Breezetail wakker te zijn geworden van pootstappen. Hopelijk niet de hare.. Ze haalde dus maar haar schouders op. "Ik kon gewoon niet in slaap komen.. ik denk dat ik te veel pieker" Somber keek ze naar de grond. Dat was een feit. Piekeren deed ze als de beste. "Ik hoopte dat als ik hier zou gaan zitten en zou kijken naar de maan, dat ik vanzelf wel moe zou worden" Legde ze dus ook maar uit om het verhaal een logische draai te geven. Ze keek Breezetail een stuk rustiger aan nu ze hem eenmaal herkende en hij niet boos of iets leek. "Dus ja .." Grijnsde ze schaapachtig.


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 21:01

"Ik kon gewoon niet in slaap komen.. ik denk dat ik te veel pieker" Was het antwoord van de poes. "Ik hoopte dat als ik hier zou gaan zitten en zou kijken naar de maan, dat ik vanzelf wel moe zou worden. Dus ja…" ging ze verder en Breezetail merkte op dat ze ineens veel rustiger leek. “Wel daar zit wat in” zei hij terwijl hij naar de maan keek. “De maan is echt prachtig, en soms als ik er een tijdje naar kijk, voel  ik me beter. Het geeft mij een soort van … euh … hoe zal ik het zeggen?? Positieve energie? Als je begrijpt wat ik bedoel” lachte hij rustig naar Harespirit. Hij hoopte dat het een beetje zinvol klonk, want Breezetail was niet goed met woorden. De kater had nog nooit stilgestaan bij wat hij net vertelde, maar het was wel waar. Als hij problemen had keek hij vaak onbewust naar de maan en dat vrolijkte hem op. Een koude windvlaag kwam even opdagen en Breezetails haren gingen een moment rechtop staan, maar het was meteen weer voorbij. “En hoe zit het met jou liefdesleven?” Vroeg de kater zich af. Hij hoopte maar dat hij haar niet ging kwetsen, want het was voor hem ook niet het makkelijkste onderwerp om over te beginnen.


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 13:05

'De maan is echt prachtig, en soms als ik er een tijdje naar kijk, voel ik me beter. Het geeft mij een soort van … euh … hoe zal ik het zeggen?? Positieve energie? Als je begrijpt wat ik bedoel' Zei Breezetail en dit was een van de weinige keren dat Harespirit over iets mee kon praten. Dat gevoel had zij op veel plekken in het ThunderClan territorium. Toch wilde ze het zeggen maar kwam er niets uit, dus zweeg ze maar. 'En hoe zit het met jou liefdesleven?' Zei Breezetail. Harespirit begon te blozen. Waarom vroeg iemand nou zo'n persoonlijke vraag? Daarbij kwam dat het antwoord simpel was. Wie wilde nou met haar een relatie? Dat klonk zo gek dat ze bijna ervan moest giechelen. "Eh .." Begon ze, zoekend naar woorden. "Ik weet het niet .. normaal denk ik?" Miauwde ze bedachtzaam. De dag dat een kater haar andere aandacht gaf dan de normale, zakelijke aandacht van clankat naar clankat zou de dag worden dat ze kon vliegen. "Hoezo? Is die van jou heel goed dan?" Ze keek Breezetail vragend aan in het donker.  


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 20:56

"Eh .." Begon Harespirit, "Ik weet het niet .. normaal denk ik?" Miauwde ze bedachtzaam. Breezetail zag dat de poes zich een beetje ongemakkelijk voelde en ze begon te blozen.  "Hoezo? Is die van jou heel goed dan?" vroeg ze terwijl ze hem vragend aankeek. De kater kreeg meteen een krop in zijn keel toen de vraag tot hem doordrong. “Euh…” stamelde hij. Al wist hij dat hij deze vraag kon verwachten en had zich er op voorbereid, maar nu het zover was wist hij niet wat zeggen. Toch vond hij het bizar dat deze kat niets wist over zijn vorige liefde. Er werd zo vaak geroddeld over hem, dan zou ze er toch ooit iets van gehoord moeten hebben? Maar om het simpel te houden besloot hij er niets over te vertellen. “Ook normaal” zei hij uiteindelijk en hij  glimlachte geruststellend naar de poes. “Maar ik geloof je niet.” Zei Breeze. “Is er geen enkele kat waar je een oogje op hebt?” Vroeg hij met een speels duwtje tegen haar schouder. “Er zal zeker wel een kat in het kamp zijn die een oogje op je heeft. Zo’n mooie en lieve poes, het kan gewoon niet anders”


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 17:57

Harespirit voelde zich iets beter toen Breezetail zei dat hij ook geen groot liefdesleven had. Gewoon normaal. Maar ze durfde te wedden dat hij al meer had gehad dan zij. Haar eerste vriendje was gekomen toen ze net leerling was. Daarna was er niets meer. Ze keek hem zijdelinks aan toen hij zei dat hij haar niet geloofde. Toen hij haar een speelse duw gaf keek ze naar haar schouder alsof er een bacil tegen aangekomen was. ‘Er zal zeker wel een kat in het kamp zijn die een oogje op je heeft. Zo’n mooie en lieve poes, het kan gewoon niet anders’ Ze stond abrupt op en ging enkele passen achteruit. Ze voelde zich oncomfortabel bij hem als hij zo deed. Sowieso was ze heel achterdochtig rond katers .. van welke leeftijd dan ook. “Eh .. bedankt” Zei ze verlegen en ze keek naar haar pootjes en ging weer zitten. Ze was helemaal niet mooi .. waarom zou hij dat zeggen? Om haar te pesten, zeker weten. Hij zou vast later weglopen en achter haar rug lachen dat ze er in tuimelde.  


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 11:23

Breezetail schrok toen de poes onverwacht rechtstond en enkele passen achteruit deed. Ze leek zich erg ongemakkelijk te voelen. “Eh… bedankt” miauwde ze verlegen. De kater keek even terug naar de sterrenhemel, maar het maanlicht was iets te fel voor zijn slaperige ogen dus keek hij meteen weer naar de grond. Breezetail geeuwde en hij voelde dat hij elke moment in slaap kon vallen. Misschien was het tijd om terug in zijn nest te kruipen, want morgen stond er weer een zware dag op hem te wachten. “Ik denk dat ik maar weer eens ga slapen” mauwde hij. “Ga je mee? Of blijf je nog even hier?”


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 11:48

Harespirit wendde haar blik van haar pootjes af toen Breezetail geeuwde. Zijzelf voelde nog geen spoortje slaap.  'Ik denk dat ik maar weer eens ga slapen” Oh fijn, hij ging eindelijk weg. “Ga je mee? Of blijf je nog even hier?' Hm .. wat te doen? Ze wilde niet onbeleefd zijn. "I-ik ga wel mee" Murmelde ze en ze stond alvast op. Rustig begon ze achter hem aan te lopen naar binnen.

- Sorry voor de late reactie! Wil je nog door met dit topic?


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
All or nothing  DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 13:13

De poes leek even te twijfelen voor ze antwoord gaf. "I-ik ga wel mee" antwoordde Harespirit uiteindelijk. Wat leuk, nu kon hij nog wat langer bij deze poes zijn. De poes stond op en samen liepen ze richting de Warriors Den. Zo stil mogelijk stapte hij langs de nesten zodat hij zeker niemand zou wakker maken, tot hij terug bij zijn nest was. Hij legde zich comfortabel en wachtte af wat Harespirit ging doen. Ze konden verder praten of meteen gaan slapen. De keuze was volledig aan haar.

~ Als jij wil kunnen we verder doen, anders ronden we af of starten we een nieuw topic c: kies maar ^^


All or nothing  Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
All or nothing  3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: All or nothing    All or nothing  Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 13:50

Harespirit trippelde op haar tenen de den binnen. Iemand nu wakker maken zou rampzalig zijn! Voorzichtig ging ze ook in haar mosnest liggen en krulde ze zichzelf extra langzaam op, alsof dat het geluid zou dempen. Ze zag dat Breezetail niet ver van haar vandaan lag in een mos nest en haar kant op keek. "Nou .. welterusten" Zei ze verlegen en ze krulde zich op waardoor ze haar kop van hem afwendde. Ze zou nog zeker uren wakker liggen voor ze de slaap kon vatten.

Oké afgerond! Dan open ik wel een nieuwe in het territorium ;3


All or nothing  DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
 
All or nothing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: