Believe it or not..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Believe it or not..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousefur
Member
Believe it or not.. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Believe it or not..   Believe it or not.. Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 19:57

[Alleen Purplestorm graag ^^]

De bodem kraakte zachtjes wanneer Mousefur er met haar poot op stapte. Het was net Valblad geworden. Het bos in hun Territory was net een prachtige Indian Summer. Alle kleuren kwamen erin tevoorschijn. Mousefur's snorharen trilde even, en nieuwschierig keek ze naar de komende duisternis van het bos. Het was net begonnen met schemeren, en de poes was al ver in het territory. Zelfs bijna bij het punt waar de grenslijnen bij elkaar vormden. Dat vond ze altijd al een interessant plekje. Er was altijd wel wat prooi te vinden en er zwierven ook vaak katten van andere Clans rond. Mousefur had al lang niet meer de spanning bij de vijand gevoeld. De Clans hadden momenteel geen ruzie, dus was ook ook heel stil. En saai.... Valblad was alleen de enige periode waar de gevlekte poes enige hekel aan had: Schutkleuren. Haar vacht was zwart-wit, niet bepaald een goede kleur voor in deze felle rode bladeren... Daarom hield ze zich ook zo plat mogelijk tegen de grond. Haar staart hing een paar centimeter boven de grond, en raakte het net niet. Mousefur's groene ogen zochten om zich heen. Ze was niet alleen... Haar natuurlijke instinct zei haar dat er ergens een kat verschool. Geen Clankat... Achterdochtig kneep ze haar ogen nauw, en keek sluw om zich heen. Haar pupillen werden groot. In de bosjes rechts van haar bewoog iets. Sluw als een vos kroop Mousefur dichterbij.. Het was iets donkergrijs. Zachtjes deinsde ze weer achteruit. Deze poes was van de ShadowClan. De moed zonk haar in de schoenen, maar ergens in haar borrelde wat zelfvertrouwen op. Langzaam maakte ze haar rug hoog en bol, en legde haar oren in haar nek. Een zacht geblaas ontsnapte uit haar mond, en achterdochtig keek ze naar de kat. 'Wie ben jij?' Blies ze naar de poes. Mousefur deinsde iets achteruit, en de zenuwen begonnen in haar poten te kriebelen... Toch leek iets in Mousefur zelf haar te overtuigen dat ze niet bang moest zijn. Haar spieren ontspande zich iets. Wat was er?

[Sorry, mijn inspiratie bleek toch niet helemaal meer te leven x_x]


Believe it or not.. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Believe it or not.. DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Believe it or not..   Believe it or not.. Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 20:13

Het is nog geen bladval Wink


Believe it or not.. UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Believe it or not.. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Believe it or not..   Believe it or not.. Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 20:37

Purplestorm zat aan de kant van het Donderpad. Haar licht groene ogen keken naar alles. Naar de Monsters die voorbij raaste en de bladeren die van de bomen valde en op het zachte gras lande. Met haar staart om haar voorpoten heen gewikkeld snoof ze de frisse lucht is met een diepe smaak van vies grond. Even sloot ze haar ogen. Alles was goed. Ze heeft de beste partner voor haar en drie beeldige kits. Ze dacht ook aan haar ouders. Haar moeder.....doe was in Starclan. Maar haar vader.....die liep ergens rond. Waar zou die zijn. Ze weet nog de laatste keer dat ze hem zag, nou...alleen het gezicht. Ze was te jong om al het beeld te bewaren. Maar hoe zou het zitten met broertjes en zusjes. Zou ze die hebben. Vast wel, ze weet nog dat ze niet alleen was in het nest. Maar iedereen in de Shaduwclan is niet haar bloedsverwand.Snel opende ze haar ogen door een monster die voorbij raaste. Haar evenwicht werd verstoord maar hield zich stand door in een sluiphouding te schieten. Haar grijze korte haren wapperde door de windvlaag. Als hiet een kitten hat gestaan was die weggevlogen als een vogel. Toen het weer rustig was keek ze naar de overkant. Ze zag Vierboom uitsteken boven de andere bomen. Snel rende ze erheen richting Vierboom. Ze liep de weg die je altijd loopt als je naar de Gathering gaat. Nu kreeg ze de vier prachtige bomen in zicht. Ze was niet gezien door katten van andere clans dus dat was dan al een probleem minder. Even wou ze de plek zien waar alle katten van de vier clans komen in vrede, Één keer in de maand. Ze hat niet eens de tijd om even goet om haar heen te kijken of ze hoorde al geritsen in de bosjes. Ze ging al snel in de vechthouding staan. Er kwam een poes tevoorschijn. Haar pels was wit en zwart en naar ogen bijna dezelfde kleur als die van Purplestorm. 'Wie ben jij?' Blies de poes. 'Ik ben Purplestorm, en ik ben hier niet om iemand het leven van te beroven' Miauwde ze kalm terwijl ze weet normala ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Believe it or not.. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Believe it or not..   Believe it or not.. Icon_minitimeza 5 maa 2011 - 12:41

Zenuwachtig trippelde Mousefur op haar pootjes. Wie was deze poes, en waarom was ze zo kalm? 'Ik ben Purplestorm, en ik ben hier niet om iemand het leven van te beroven,' Miauwde ze kalm. Ze stond normaal. Mousefur's oogleden ontspande zich iets meer, en de blik op haar snoet ging iets meer naar normaal. Langzaam ontspande ze zich iets. Haar staart was niet meer opgezet en hing nu gewoon naar beneden. Haar gekromde rug stond ook weer gewoon. Wat was er aan de hand? het leek wel alsof ze de grijze poes vaker had gezien... Heel lang geleden..... 'Wacht.. Waarom val je mij niet aan? Ik ik niet andersom.. We zijn toch van andere Clans..?' Mousefur keek een beetje nerveus. Ze wilde weten wie deze poes nou was, en waarom ze zo kalm bleef! Mousefur zuchtte even. Ze sloeg haar ogen even neer, en ging rustig zitten. De poes herkende de naam met 'Purple' wel. Maar waarvan..? Haar oudere zus, Leopardfur had haar nooit iets verteld over dat soort dingen. Mousefur kende haar eigen moeder niet eens. Haar vader was alleen nog maar een vage herinnering. Honderden vragen tegelijk dwaalden door Mousefur's hoofd. Een ding was zeker, deze poes kwam haar lichtelijk bekend voor. En dat was niet van Clangevechten.. De poes haakte haar nagels voorzichtig in de grond. Heel even keek ze in de ogen van Purplestorm. Zij had lichtgroene ogen. Bijna hetzelfde als die van Mousefur. Alleen de vachten waren verschillend. Maar toch... Iets zei Mousefur dat ze niet vijandelijk was. 'Wacht... Wie ben jij eigenlijk? Je komt me zo bekend voor.....' Stotterde Mousefur langzaam.


Believe it or not.. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Believe it or not.. DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Believe it or not..   Believe it or not.. Icon_minitimezo 6 maa 2011 - 19:58

Geen zin om van Acc te wissellen.

De vreemde poes leek een beetje te verkalmen. Maar Purplestorm kon zien dar ze zeneuwachtig was. Zelf was ze dat ook een beetje. 'Wacht.. Waarom val je mij niet aan? Ik ik niet andersom.. We zijn toch van andere Clans..?' Miauwde de zwart witte poes. De oren van de shadowclan poes ging heen en weer toen er een irritante vlieg erop wou landen. Purplestorm was een beetje verward, ze kende deze kat toch niet. Waarom heeft ze dan het gevoel dat ze haar eerder hat gezien en geroken. 'Ik val je niet aan omdat ik iets in jou herken....Maar ik weet niet wat.' Kwam uit haar mond. De ogen van de poes sloegen neer op de grond, heel even keek die poes in de ogen van Purplestorm. Die ogen, ze leken echt op elkaar, de ogen dan. De vacht was totaal anders. Die van haar was zwart en wit. Die van Purplestorm was grijs. Het effect als je zwart met wit menkt. 'Wacht... Wie ben jij eigenlijk? Je komt me zo bekend voor.....' Purplestorm zwaaide met het puntje van haar staart van vragen. Een ding was wel zeker. Alle twee de poezen zaten nu vol met vragen. 'Ik ben een Shadowclan poes. Maar ik ken jou ergens van, maar ik weet niet waarvan. Volgens mij hebben we allebij een vraag waarop we geen antwoord hebben.' Ze liep een stukje naar voren om de kat te bestuderen. Opeens kreeg ze iets waags voor zich. Ze zag wazige vlekken. De ene was groot, net zogroot als Purplestorm. De ander was zo klein als een kitten. Het was wazig maar ze zag dat het ongeveer het zelfde patroon hat als de poes recht voor haar. Het was wazig en het werd steeds waziger totdat het voorbij was en ze weer terug kwam in de echt wereld. 'Ik denk dat je van vroeren bent.'


Believe it or not.. 2121209L4ZZ4AEr
Believe it or not.. Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Believe it or not..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: