New day [Snowypaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New day [Snowypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 12 mei 2014 - 16:57

Acepaw duwde ruw een andere apprentice uit de weg die de uitgang van de den blokkeerde. Even keek hij toe hoe deze opzij tuimelde maar snel weer overeind krabbelde. Bij de boze blik kon hij enkel wat grijnzen waarna hij zijn weg verder vervolgde. Zoals hij vaker in de ochtend deed was hij van plan wat te gaan jagen, de clan had de prooi nodig en hoewel het hem niet fijnloos verliep kon hij zeker om de tijd iets vangen. Zeker nu ze toestemming hadden gekregen andermans gebied te betreden, hij was benieuwt tot welke drama dat zou leiden. Misschien kon hij eens een kijkje nemen? Wie weet was er wat te vangen bij die andere. Vandaag voelde hij er niet al te veel voor, hij zou wat gaan rondlopen bij de Marshlands. Hij had daar wel vaker succes en met al die nieuwe groentjes die rondhuppelde was het daar misschien rustiger. Hopelijk. Eenmaal toen hij op pad was stak de ochtend kou hem in de pels, douw kleefde zich eraan vast en de hoeveelheid haar leek ineens verdubbelt. Waarom werd hij altijd pluizig door kleine hoeveelheid water? Toch liep hij door totdat een geur zijn neus doordrong. Even keek hij om zich heen opzoek naar zijn nieuwe gezelschap.

-Snowypaw


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 0:53

Snowy was net wakker geworden, en verbaasde zich erover dat het nog vroeg was. Ze was pas ergens vroeg in de ochtend gaan slapen, hoogstens 2 uur geleden. Maar ze was uitgerust. Als eerste waste ze zichzelf schoon, en vervolgens dronk ze wat van de regenplas die buiten de Den lag. Ze had geen honger, en liep het kamp uit
Haar mentor had haar vrij gegeven, en ze zouden morgen ofzo pas beginnen. Dat vond ze jammer, ze wilde graag leren goed te jagen. Maar ach, volgens Tall was haar houding al goed. Snowy moest enkel op kleine prooien jagen, de groteren gooiden haar eraf omdat ze zo klein was. Buiten het kamp merkte ze wat geritsel op. Dat kwam vooral doordat het zo stil was. Snel ging ze over op sluiphouding, het was vast een muis. En ja, even later had ze hem in het vizier. Ze sloop nog dichterbij. Toen zette ze af, en besprong het diertje. Met een korte beet doodde ze hem. Triomfantelijk wilde ze hem op de prooistapel gaan leggen, maar toen merkte ze een andere kat op. Ze vond dat hij een kortharige fluffball was, en dat maakte hem schattig. Of dat ook voor zijn karakter gold, betwijfelde ze. Snowy had hem wel eens bezig gezien, altijd ruw, ja zoiets was het. Ze gooide de muis weer voor haat pootjes. "Hallo." zei ze, en liet haar blauwe ogen over hem glijden.


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:04

En hij was te laat. Daar was al een kitten, deze had het formaat nog mee ook. Hij liet zijn helder groene blik het poesje afdwalen, beginnend bij de muis voor haar poten, naar haar witte pels en eindigend bij haar blauwe ogen. En het kleintje kon ook nog praten, aangezien er een begroeting uit haar kwam. Hoewel hij er iets voor voelde haar wat te kleineren, de ironie, hielt hij zich in. Waarschijnlijk omdat ze een prooi had gevangen en dat het lichte respect verdiende. Oftewel, ze had vandaag geluk. Toch was er nog een lange tijd te gaan voordat ze warrior werd, en zelf een nieuwe naam zou deze kater niet in de weg staan. Zoals iedere apprentice dacht ook deze weleens aan zijn toekomstige naam, tot nu toe kon hij enkel hopen dat het niks sentimenteels werd zoals Acehope, Aceheart, Acespirit of welke andere verzamel naam dan ook. Hij vond het gewoon een slechte creativiteit van zijn leider Vlekje. Goed, terug op het onderwerp, Uk. ‘Hey Uk’ Toch sprak hij zijn bijnaam niet aanvallend uit, eerder als een koosnaampje voor een broer of zus. Alsof hij haar uitdaagde er iets tegen te beginnen maar duidelijk makend dat hij er niet teveel mee bedoelde. ‘Zin om te bewijzen dat die muis geen goed geluk was?’ een korte jongens grijns verscheen op zijn gelaat. Dit was dus zijn manier om te zeggen; Zo te zien ben je niet al te slecht, zin om mee te gaan jagen? Maar dat zou hij nooit zo zeggen, veel te vriendelijk.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:24

"Hey Uk" zei de kater. Er gleed een lichte frons over haar gezicht. Uk? Ze wilde bijna gaan protesteren, maar ze hield zich in. Dat zou ze waarschijnlijk wel vaker gaan horen, dus liet ze het zo. "Zin om te bewijzen dat die muis geen goed geluk was?" dat moest waarschijnlijk zoiets betekenen als, wil je mee jagen? Ze keek hem uitdagend aan. "Sure!" antwoordde ze. Ze nam die uitdaging maar wat graag aan. Haar zelfvertrouwen was de laatste tijd flink gestegen, en ze kon altijd wat extra training gebruiken.


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 18:28

Ace moest lichtjes grijnzen bij de frons. Als ze erop in zou gaan was zijn tijdelijke vriendelijkheid van korte duur. Hij kon zeker aardig zijn, maar dan moest je net op een bepaalde manier met hem omgaan. Deed je dan niet dan zijn de gevolgen steeds verschillend. Soms eindigt het met vechten, soms met schelden, pesten of zeer voorkomend, vernederen. Maar deze witte bol fluf was slim en deed dat niet. Nog beter, ze ging in op zijn aanbod om mee te gaan jagen. Hij was vrijwel altijd aan het jagen, misschien omdat zijn naam zo luidde of omdat hij verder niks te doen had in zijn vrije tijd. Het was niet dat hij verdronk in de vrienden. Toch vond hij het wel leuk, dat was ook iets. De tabby kater wenkte de ander met zijn staart en begon te lopen. ‘En Uk, wat is je naam?’ Het klonk lichtjes spottend, maar dat was zijn vaste toon. Ook zou hij nooit met die bijnaam stoppen, hoe die poes ook heette. ‘Ik ben Ace trouwens.’ vervolgde hij, lichtjes grijnzend. Zoals gewoonlijk hielt hij zijn achtervoegsel weg. Het stond hem gewoon niet aan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 19:59

De kater begon te lopen, en Snowy liep maar mee. "En Uk, wat is je naam?" het kwam spottend uit zijn mond, maar dat was waarschijnlijk altijd zo bij hem. "Ik ben Ace trouwens." werd er toen aan toegevoegd. Ze knikte even, alsof ze die naam nog moest verwerken. Dus zij en Tall waren niet de enigen die hun achtervoegsel weglieten, hm. "Snowy, maar ik geloof niet dat dat jou héél veel uitmaakt." ze kon er niks aan doen, het klonk ook wat spottend. "Dus, waar moet ik me gaan bewijzen?" vroeg ze toen. Ze was natuurlijk niet overal goed in jagen. Het lag deels aan de ondergrond die ze had, moest ze toegeven.


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:17

"Snowy, maar ik geloof niet dat dat jou héél veel uitmaakt." Bij toon moest hij lichtjes lachen. Hehe, ze leren snel bij. Blijkbaar had de kater ook een zeer goede indruk op andere. Hij was ook echt een voorbeeld om na te leven. Ace gaf haar een tikte met zijn staart ‘Nou schat, je leert snel’ Als beloning besloot hij de bijnaam te veranderen, nou ja, tot de apprentice zich anders bewees. "Dus, waar moet ik me gaan bewijzen?" Zijn plan was onveranderd, Snowy moest zich er maar op aanpassen. ‘Zelf zat ik te denken aan de Marshlands’ Misschien zou ze nou afdruipen, dan was zijn schema voor vandaag weer verandert. Dan stond er; apprenticje pesten inplaats van apprenticje misschien voor schut zetten. Wat was hij ook een vriendelijk kat. ‘Of madame moet iets anders in gedachten hebben?’ grijnsde hij poeslief, duidelijk makend dat ze eigenlijk helemaal geen keuze had, wat ze ook zou zeggen. Ja, Ace was een prachtig voorbeeld voor de andere.



Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 19:38

"Nou schat, je leert snel." dus haar naam was nu veranderd in 'schat'... Hm, het kon ermee door. "Zelf zat ik te denken aan de Marshlands." zei Ace. Het schrok haar niet af. Nouja, een beetje misschien, maar ze liet het niet merken. Marshlands was natuurlijk niet de ideale plek om te gaan jagen... "Of madame moet iets anders in gedachten hebben?" ging Ace poeslief verder. Snowy dacht niet dat ze überhaupt een keuze zou hebben, dus liet ze het maar zo. "Is goed." knikte ze alleen maar. Ze vroeg zich af waar ze nu weer in beland was.

-Ze heeft geen enkel idee van Aces plan right xD


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 20:25

Nou, onze Snowy was in ieder geval makkelijk rond te zuilen. Lekker makkelijk groentje. Misschien kon hij dit ook nog leuk maken voor zichzelf. Hmm. Wat hadden groentjes nou meestal als ze net apprentice werden? Hij kraakte zijn hersenen waarna hij zich in moest houden niet gemeen te gaan grijnzen. ‘En, al iemand op het oog?’ vroeg hij nonchalant. Iemands liefdesleven wat omgooien, geweldig om te doen in de ochtend. ‘Waarschijnlijk wel, iedereen heeft zijn eerste liefde op die leeftijd.’ Hij zei het wat plagerig, alsof hij een goede vriend was. Toch moest hij haar vertrouwen winnen. Hmm… Ja. Dat werd hem. ‘Of moet ik mijn crush eerst vertellen?’ sprak hij uitdagend.

[Ace is nogal recht door zee xD]


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 20:44

"En, al iemand op het oog?" geschrokken stond Snowy aan de grond genageld. Deze vraag had ze absoluut niet verwacht. En ze had hem ook voor haarzelf vermeden. Elke ochtend zou ze zichzelf die vraag kunnen stellen, maar ze deed het niet. Want het deed pijn, en als ze het antwoord gaf, klonk het té onrealistisch. "Waarschijnlijk wel, iedereen heeft zijn eerste liefde op die leeftijd." Snowy keek hem lichtelijk geïrriteerd aan. 'Wat nou eerste liefde, he? Je bent nauwelijks ouder dan ik. En je zult er vast geen hebben.' reageerde ze fel, maar alleen in haar gedachten. In werkelijkheid zat ze hem een beetje onnozel aan te staren. "Of moet ik mijn crush eerst vertellen?" zei Ace weer. Ze weigerde te ontspannen. Fout. Ze maakte veel te veel fouten. Ze had kalm moeten blijven, en ze had rustig moeten zeggen dat ze er geen had. Te laat. Niks aan te doen. "Alsof jij die hebt." het was maar een zwak antwoord. Hij zou zijn eigen vraag heus niet vergeten. Alweer fout.


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:06

Meteen zodra hij zijn vraag stelde kreeg hij al een antwoord terug, toch bleef hij zelf gewoon doorlopen. Ja, deze kitten had een crush, wat leuk zou dit worden. "Alsof jij die hebt." Hij keek haar rustig aan met zijn helder groene ogen. ‘Natuurlijk heb ik er een’ Nou ja, zoiets dan. Er was een kattin waarmee hij flirten en hij vond haar wel knap, dat was opgeteld genoeg om als een crush te zien voor deze situatie. ‘Nimblepaw, een Thunderclan apprentice’ begon hij rustig. ‘Ze heeft een rossige vacht die wel goud lijkt in het juiste licht, met amber kleurige ogen’ Het veraste hem dat hij haar zo goed wist te omschrijven, en wat nou dat hij niet slim was. ‘Ik ontmoette haar op de twoleg place, daar heb ik een konijn gejat uit zo’n houten hok waarin de tweebenen ze bewaren. Toen hebben we zo’n smaakloos konijn gedeeld en hebben we wat gekletst.’ Hij keek recht voor zich uit, de eerste ontmoeting ophalend, misschien zag het er nog romantisch uit ook. ‘De tweede keer zag ik haar op de grens, ze stond te praten met Otterflight. Toen die terug ging naar het kamp zijn we gebleven, ik troostte haar en had haar vacht tegen de mijne gevoelt’ hij slikte even. ‘Ik denk dat mijn crush toen is begonnen’ Daarna zuchtte hij, ze waren verboden liefdes. Arme, zielige hij. Maar een voordeel, hij had geen crush en was een geweldige acteur. ‘Nu jij, en waag het niet om het door te vertellen’ bromde hij er op zijn manier van doen er achter na. Zou er een straf liggen op een verboden liefde? Hopelijk kwam hij er niet achter want dan was dit witte pelsje zo rood.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:16

-Geen zin om helemaal over te typen-

Snowy luisterde eventjes naar zijn verhaal, maar zuchtte uiteindelijk vermoeid. Het klonk allemaal veel te romantisch in de oren, voor Ace. Of had hij een mogelijke, romantische kant? "Nou, dat is dan jammer voor je dat ze van een andere clan is." antwoorde ze zuchtend, niet erg veel begrip tonend. "Nu jij, en waag het nier het door te vertellen." ze schrok alweer. Niet om het feit dat ze het niet door mocht vertellen, maar omdat zij nu moest. "Ik zeg niks." antwoordde Snowy koeltjes. "Waarom moet ik eigenlijk jóú míjn gevoelens vertellen?" vroeg ze toen ijzig. Ze had zich inmiddels zover gekregen dat ze was gaan zitten. Staand werd het er ook niet beter op, en hier kreeg ze pijnlijke pootjes van right?


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:27

"Nou, dat is dan jammer voor je dat ze van een andere clan is." Hij keel even ijzig. ‘Nou, anders is anders beiden Rogue worden ook nog een optie’ gromde hij koud. Om even te laten weten dat hij zelf wel een oplossing zou vinden voor zijn eigen problemen. "Waarom moet ik eigenlijk jóú míjn gevoelens vertellen?" Hij zwiepte even met zijn staart toen ze was gaan zitten, en daar moesten ze de komende clanoorlog mee winnen… ‘Omdat je bij het woord crush gelijk eruit ziet of je in kan storten. Gooi het eruit, ik ben even sociaal als een steen dus maak je geen zorgen’ Kijk, die steen was dus enorm de waarheid. Geen gelieg, of hoe hij het verwoorde, omgebogen waarheid. ‘Of moet ik anders random namen gaan noemen om te zien bij welke je reageert?’ Hij keek even naar de lucht en somde wat namen op. ‘Hmmm, Gloriouspaw?’ begon hij uitdagend.

-moet gaan-


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 16:06

"Omdat je bij het woord crush gelijk eruit ziet of je in kan storten." Snowy kromp in elkaar. Ze haatte hem. Ja, ze háátte hem zo erg. Maar alleen maar omdat hij gelijk had, en dat was nog het ergste. "Gooi het eruit, ik ben even sociaal als een steen dus maak je geen zorgen." bij dat laatste wist Snowy zich even te vermanen. "Ah dat verklaart een hoop!" reageerde ze meteen fel. Tegelijkertijd wist ze dat het ook geen zak zou helpen. Dit was misschien wel de eerste keer in haar leventje dat ze zo boos en bang tegelijk was geweest. "Of moet ik anders random namen opnoemen om te zien bij welke je reageert?" Ace keek even naar de lucht, alsof de namen daar stonden geschreven. "Hmmm, Gloriouspaw?" vroeg hij toen. "Fout." zei ze kalm.

-kun je nog een paar namen noemen vóórdat je bij Tall komt? I've got a plan >3


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:25

Oke, Glorious was veilig. Hmm, wie o wie zou de ongelukkige zijn. ‘Fadingpaw, Hedgepaw, Fallpaw…’ For Starclans sake, wat waren er weinig mannelijke apprentic’en. Wat moest er nog van deze clan worden met luie wezens zoals deze kattin. Echt, hij kreeg de neiging om haar gewoon een klap tegen haar kop te geven. Pfff. Adem in, adem uit. Rustig worden, je komt uiteindelijk wel de goede kater tegen en dan zou hij in een klap die rottige relatie de wereld uit helpen. Hij deed eigenlijk wat goeds, hij redde een onschuldige kater van een verschrikkelijk lot. ‘Timepaw’ vervolgde hij weer op een eentonige manier. ‘Eaglepaw, Lightningpaw’ Hmmm, wie was er nog meer? Hijzelf en Tall maar die kans was gewoon niet aanwezig.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 19:35

Langzaam vormde zich een plannetje in haar hoofd. Ze hoefde helemaal niet te bekennen! En het was nog wel zo simpel. Ze schudde steeds van nee, terwijl Ace wat namen bazelde. "Eaglepaw, Lightningpaw." de kater voor haar leek een beetje van slag te raken doordat hij steeds het juiste antwoord niet wist. Tijd voor haar plan. Ze bleef perfect in haar ik-ben-bang mood en keek hem angstig aan. "Eagle..." fluisterde ze zacht, en sloeg geschrokken haar ogen neer. Ze had bekend. Of nouja, dat leek zo. Ze sloeg 'zenuwachtig' met haar staartje op de grond. In feite kende ze die hele Eaglepaw niet, en het speet haar dat hij het slachtoffer was geworden. Ze vroeg zich af wat Ace met deze informatie ging doen.

-Be realistic xD He can't know the truth xD


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 10:54

"Eagle..." Alles leek erop te duiden, toch leek iets verkeerd te zijn. Als ontkenning had hij eerder wat verwacht dat ze naar hem ging snauwen of wat subtieler deed. Toch kon de kater niks anders doen. Misschien zou hij later die Eagle opzoeken om te zien of hij deze poes kende. Eerst wou hij wat bevestiging, misschien kon hij het zien of de poes loog. Anders bracht hij haar gewoon in verlegenheid, dat werkte even goed voor hem. ‘Nou schat, was dat zo moeilijk?’ Hij grijnsde even. ‘Vertel eens hoe die kater eruit ziet, misschien herken ik hem dan. Ik heb zijn naam alleen ergens horen vallen maar als jij hem nou echt zo leuk vind’ Even liet hij een stilte vallen. ‘Maar hoe kwam je erachter?’ Vroeg hij toen als een echte vriend.

-Sorry het is laat D:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 17:36

"Vertel eens hoe die kater eruit ziet, misschien herken ik hem dan. Ik heb zijn naam alleen ergens horen vallen maar als jij hem nou echt zo leuk vind." oei, foute boel. Ze had geen idee meer. "Maar hoe kwam je erachter?" vroeg Ace toen verder. Eigenlijk was ze niet zo'n goede actrice, tenminste niet als het allemaal wat te lang duurde. Vanbinnen borrelde woede op. Wat gaf hem eigenlijk het recht hier naar te vragen? "Weet je, dat gaat jou allemaal geen ene flipzooi aan!" flapte ze er boos uit. Ze gebruikte altijd het woord 'flipzooi' omdat het anders iets te, ja, brutaal klonk. Ze keek hem een paar tellen fel aan, en draaide zich toen om. "You don't have the right to ask me this." siste ze, en rende terug richting het kamp.

-Ik ben pas laat haha. Btw ze is t topic nog ni uit


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
New day [Snowypaw] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 12:23

"Weet je, dat gaat jou allemaal geen ene flipzooi aan!" Wouw, was een belediging. Nu was zijn hartje echt gebroken. Arm ding, kan niet eens een belediging verzinnen. De felle blik amuseerde hem tamelijk. Dit was pas entertainment. "You don't have the right to ask me this." Een klein grijnsje sierde zijn lippen toen ze wegrende. De kater zette zijn sterke poten aan het werk en sprong met grote passen naar de kitten toe. Ja, zo zag hij haar. Enkel een kleine kitten. Natuurlijk moest hij niet hebben dat ze straks ging rondbazuinen dat hij haar had lastig gevallen. Dus nu had hij twee keuzes; haar te vriend houden of haar helemaal de grond in drukken. Toen hij haar eenmaal had ingehaald blokkeerde hij haar de weg. Hij maakte zichzelf groot door zijn rug te rechten en zijn borst vooruit te steken. Ze zou omhoog moeten kijken om zijn ogen te zien, en zo wou hij het ook hebben. ‘Sorry schat, ik wou je hartje niet schaden.’ zei hij poeslief en schuldbewust. ‘Misschien kunnen we nog gaan jagen? Zonder zware onderwerpen?’ Zo onschuldig zei hij het. Als ze nu een slecht woord over hem zou verspreiden kon hij in de verdediging schieten dat hij het nog goed wou maken maar zij zijn aanbod bruut afsloeg.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
New day [Snowypaw] C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: New day [Snowypaw]   New day [Snowypaw] Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:32

Ze schrok zich een ongeluk toen hij ineens voor haar sprong. Om hem aan te kijken, zou ze haar kop helemaal in haar nek moeten leggen. En dát wilde ze nou net niet. "Sorry schat, ik wou je hartje niet schaden. Misschien kunnen we nog gaan jagen. Zonder zware onderwerpen?" alles werd heel onschuldig en aardig uitgesproken, en Snowy kreeg de neiging hem te geloven. Maar ze was ook niet helemaal achterlijk. "Wát?" vroeg ze ongelovig, en keek hem weer aan. "Mijn hartje niet schaden, ha da's een goeie." zei ze toen ironisch. "Weet je, ga maar fijn alleen jagen, ik heb geloof ik niet zo'n zin."


New day [Snowypaw] 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New day [Snowypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: