A long day,a short night[Nimblepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A long day,a short night[Nimblepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sandpaw.
Member
A long day,a short night[Nimblepaw] DPKsfdL
Le AA(Amy)
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Sandpaw.
BerichtOnderwerp: A long day,a short night[Nimblepaw]   A long day,a short night[Nimblepaw] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 19:56

De nacht was zoals gewoonlijk als een speer voorbij gegaan en vermoeid werd ik wakker. Ik schudde mijn vacht uit en waste mezelf om mijn vacht plat te leggen. Zodra ik dat gedaan had stond ik op,rekte me even uit en trippelde naar buiten. Ik zette mijn vacht op toen er een koude bries langs me heen sneed. Ik rilde even en keek rond. Er waren al een aantal katten op en af en toe knikte ik of zei ik gedag. Ik liep naar de prooistapel en zocht er een mager konijntje uit en liep naar een plek waar ik kon eten. Daar ging ik zitten,boog me voorover en nam een paar grote happen waar ik rustig op koude. Het konijn smaakte lekker en de smaken dansten op mijn tong. Ik at de laatste restjes op en begroef de botten onder wat aarde. Met mijn tong waste ik even mijn borst en vervolgens likte ik mijn snorharen af. In de verte zag ik een schim en trippelde erop af. “Hallo,Nimblepaw niet?”, vroeg ze met een spottende toon in haar stem.

+Nimblepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
A long day,a short night[Nimblepaw] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: A long day,a short night[Nimblepaw]   A long day,a short night[Nimblepaw] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:12

De regenbui van vannacht had de grond weer goed doen onderlopen. Er was zelfs zo veel water gevallen, dat de grond er niet meer allemaal op kon nemen. Het water bleef op de grond liggen, waardoor er een vieze modderpoel door het hele kamp was ontstaan. Nimble's poten zaten binnen een paar stappen onder de modder toen ze uit haar den stapte. Ze rekte zich even uit en gaapte. Zo, ze was wakker. Ze keek even om zich heen wie er nog meer uit de veren was. Ze zag een apprentice, die net al te ver van haar nest sliep. Ze besloot op haar af te lopen, maar dat leek de poes zelf ook al te doen. "Ja, Nimblepaw," antwoordde Nimble, een beetje verbaasd over de toon waarmee de apprentice haar aansprak. "Wie ben jij?" vroeg ze oprecht benieuwd. Ze had de poes nog nooit gesproken, ondanks dat ze niet zo ver van elkaar vandaan sliepen.



A long day,a short night[Nimblepaw] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

A long day,a short night[Nimblepaw] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandpaw.
Member
A long day,a short night[Nimblepaw] DPKsfdL
Le AA(Amy)
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Sandpaw.
BerichtOnderwerp: Re: A long day,a short night[Nimblepaw]   A long day,a short night[Nimblepaw] Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 20:01

De modder was irritant maar ik schonk er geen aandacht aan. Zodra de apprentice verbaasd antwoordde en vervolgens vroeg hoe ik noemde snoof ik. “Ik ben Sandpaw.”,antwoordde ik spottend. Ik keek haar strak aan. Ik begreep niet dat zij me niet kenden,we lagen bijna neus tegen neus in de den! Mijn ogen keken strak naar de poes voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
A long day,a short night[Nimblepaw] DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: A long day,a short night[Nimblepaw]   A long day,a short night[Nimblepaw] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 0:19

Sandpaw.. De naam had ze zeker eerder gehoord, maar ze wist niet dat de naam bij deze apprentice hoorde. Maar waarom was haar houding zo strak, bijna vijandig? "Is er iets aan de hand?" vroeg Nimble daarom uiteindelijk maar. Als er wat aan de hand was, dan wilde Nimble dat het liefst weten. Maar waarom zou er iets aan de hand zijn? Sandpaw was degene die op haar was af komen lopen.



A long day,a short night[Nimblepaw] Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

A long day,a short night[Nimblepaw] FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A long day,a short night[Nimblepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: