Shadowmeeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shadowmeeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nimblepaw
Member
Shadowmeeting - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:43

Nimble schudde haar kop. "Nee, je komt er niet meer onderuit. Niet aanstellen, je gaat de boom in." Ze grijnsde breed. Ze vond het leuk om een beetje dominant te doen.
Ze ging voor de boom staan, zette haar nagels stevig in de schors en klom vervolgens binnen een paar seconden meters de boom in. Ze was beter geworden, veel beter, sinds de eerste paar keer dat ze het geprobeerd was. Haar evenwicht had ze beter onder controle gekregen, en ook vonden haar poten beter grip op de schors. Ze zwaaide zichzelf op een tak en ging op haar buik liggen. Haar staart hing soepel naar beneden. "Gezien?" grijnsde ze. Het was niet helemaal eerlijk hoe ze het deed. De warrior die het haar had geleerd had het rustig voorgedaan en alles stap voor stap uitgelegd. Maar Ace was veel beter in de meeste dingen - zoals konijnen jatten van twolegs. Ze vond het leuk dat ze een beetje op kon scheppen met dit ene ding waar zij beter in was. "Jouw beurt. Kom maar naar deze tak." Ze tikte met haar pootje op de lege plaats naast haar.



Shadowmeeting - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Shadowmeeting - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Shadowmeeting - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:24

"Nee, je komt er niet meer onderuit. Niet aanstellen, je gaat de boom in." Hij keek haar aan met een ongeamuseerde blik en mompelde wat in de richting van; eerst zwemmen, nu klimmen, wat moet er nog van Shadowclan worden. Al verpeste een opkomende glimlach zijn poging. Ace hielt zijn blik op Nimble toen ze voor de boom ging staan, toen de kattin al op de tak lag was zijn blik nog steeds op dat punt. Dit was valspelen, dafuq, dit kon hij niet. "Gezien?" Met nog enige moed ging de kater voor de boom staan en keek omhoog, fronsend. Ehem. "Jouw beurt. Kom maar naar deze tak." Met volle moed zette hij zijn klauwen in de boomstam en hees zijn gewicht op. Ging goed. Tamelijk klunzig probeerde de enorme tabby apprentice enigszins lening zich af te zetten. Niet dat hij bij Nimbles tak kwam, hij probeerde hele lage te bereiken. En daar kwam hij ook, nou ja, hij hing eraan. Tot de tak besloot dat Ace toch net zoveel had gegeten en dus te zwaar was, de tak brak af en de apprentice belandde met een smak op de grond. Met enkel een gebroken ego stond hij op en schudde de schors uit zijn vacht. Hij keek omhoog naar Nimlepaw. ‘Je kunt me zeker geen zetje geven?’ vroeg hij wat gekrenkt.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Shadowmeeting - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 22:15

Vermaakt keek Nimble naar het schouwspel beneden haar. "Wauw," lachte ze sarcastisch. "Je bent écht goed." Maar ze besloot dat ze gemeen genoeg was geweest. Dus liet ze zich soepel naar beneden glijden om hem te helpen. "Ik zal je even helpen. Kijk." Ze duwde Ace tegen de boom aan en legde zijn poot tegen de boom aan. "Je begon goed. Je moet je poten op kophoogte neerzetten en je nagels stevig in de schors zetten. Dan trek je jezelf op. Je gebruikt je voorpoten alleen om je evenwicht te behouden, maar verder doen al je achterpoten het werk." Ze zette haar eigen poten tegen de boom aan en klom een meter omhoog. "Zorg ervoor dat je genoeg voor voren leunt, anders val je natuurlijk naar achter." Ze keek nog eens naar beneden om te kijken of het Ace lukte.



Shadowmeeting - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Shadowmeeting - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Shadowmeeting - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 13:08

"Je bent écht goed." De gespierde kater ging mokkend op de grond zitten en sloeg zijn staart koppig tegen de grond. "Ik zal je even helpen. Kijk." Hij liet zich tegen de boom aanduwen en keek naar Nimble. Die meid dacht toch niet dat hij hier serieus inkwam? Dat ging niet gebeuren, hij was te…. Hij had te veel spiermassa. "Je begon goed. Je moet je poten op kophoogte neerzetten en je nagels stevig in de schors zetten. Dan trek je jezelf op. Je gebruikt je voorpoten alleen om je evenwicht te behouden, maar verder doen al je achterpoten het werk." Zijn groene ogen keken even ongelovig omhoog. Oké, stap voor stap. Poten op sexykop hoogte. De apprentice zette zijn voorpoten ter hoogte van zijn kop. Nagels in schors, tjek. En optrekken… Hij trok zichzelf omhoog en zette zijn achterpoten vast in de boom. Ace zuchtte diep. ‘Dit is te veel mulitasken voor een kater…’ mompelde hij klagend. Na deze stappen heel langzaam nogmaals herhaalt te hebben kwam hij hoger. Ineens glipte zijn poot weg waardoor hij als reactie naar achter leunde. Zijn nagels kwamen los van de schors en na een seconden vliegen lag hij plat op zijn zij op de grond. De woorden van Nimble hielpen niet echt. ‘Daar kom je nu mee’ zei hij grimmig. Hij rekte zijn pijnlijke rug en keek weer omhoog. ‘Ik denk niet dat dit me gaat lukken’ eindigde hij zijn avontuur hoofdschuddend.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Shadowmeeting - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:28

Het begin zag er goed uit, vond Nimble. Acepaw deed precies wat ze zei, tot een poot wegschoot en hij naar beneden viel. Nimble liet zichzelf naar beneden vallen en ging voor hem staan. "Niet aanstellen. Je wil niet weten hoe vaak ik gevallen ben voordat het me lukte.." Ze vond het leuk, een beetje dominant spelen. "Oke, geen enkele keer. Je bent niet heel goed in boomklimmen. Maar hup, oefenen! Ik dacht dat Shadowkatten niet zomaar opgaven." Ze ging achter hem staan en porde met haar snuit in zijn bil om hem de boom in de krijgen.



Shadowmeeting - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Shadowmeeting - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Shadowmeeting - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 20:59

"Niet aanstellen. Je wil niet weten hoe vaak ik gevallen ben voordat het me lukte.." In ieder geval had een van de twee er nog pret in. En de kater van de twee was degene dus niet. Hij vond dit eerder Ace-marteling. Misbruik van een Shadowclan apprentice. Wat protestief bromde hij maar. "Oke, geen enkele keer. Je bent niet heel goed in boomklimmen. Maar hup, oefenen! Ik dacht dat Shadowkatten niet zomaar opgaven." Vertel hem eens iets dat hij nog niet wist. Door de por in zijn achterwerk krabbelde hij wat de boom in. ‘Waar heb je die onzin nou van gehoord?’ bracht hij zwak uit. Even glipte hij weg en had de kater al zijn consentratie nodig om in de boom te blijven. ‘En ik ken mijn vader niet, wie weet ben ik wel een Windclanner’ grapte hij nerveus. Weer gleed hij wat weg. Ineens schoot hem een idee naar binnen. Als een wilde begon hij te klimmen, krabben en vasthaken totdat hij bij een dikke tak kwam. Deze lag nog twee takken onder die van Nimble maar de apprentice vond het een hele prestatie. Aangezien hij al dreigde van de tak af te glijden klemde hij zich er met al zijn kracht omheen. Zwak grijnsde hij. ‘Ik zit… nou ja, lig..’ een kleine triomf was is zijn stem te horen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Shadowmeeting - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 20:28

~ Heya! Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb. Ik ben gister pas terug gekomen van vakantie. Maar ik wil de topics graag nog afmaken ^^

Nimble zag hoe Ace het met tegenzin toch nog een keer probeerde. Ze grijnsde. Hielp haar aanmoediging nou? Even voelde ze een kriebel, en kreeg zin om later zelf een warrior met een leerling te zijn.
En het lukte Ace! Vol bewondering klom ze zelf weer in de boom - iets sneller dan Ace, en ging naast hem zitten. "Ja, je ligt. Vet goed!" Ze was er best van onder de indruk. Deze hoogte was haar de eerste keer niet gelukt. "Misschien heb je wel echt wat Windclanbloed in je zitten?" Ze had niet geweten dat Ace zijn vader niet kende, en ze hoopte dat hij het niet erg vond dat ze er een opmerking over maakte.



Shadowmeeting - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Shadowmeeting - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Shadowmeeting - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Shadowmeeting   Shadowmeeting - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 17:57

Verstart klemde de forse kater zich om de tak, zijn groene ogen groot. Hij was te fors, ehem gespierd, voor te klimmen. Straks zakte hij door. Niet dat dat de eerste gedachte in de kater zijn kop was, nee die luidde anders; dan ziet die Nimble me weer vallen. Het was niks persoonlijks, enkel vond de kater dat boomklimmen zo makkelijk moest zijn als het eruit zag. "Ja, je ligt. Vet goed!" Wat overmoedig probeerde hij te gaan zitten, dit leidde er wel onder dat hij bij viel en zo weer terug kwam in zijn tak-knuffel houding. "Misschien heb je wel echt wat Windclanbloed in je zitten?" Hij grijnsde. ‘Dan zou ik toch wel wat sneller moeten zijn.’ Ace probeerde nogmaals te gaan zitten, dit zorgde er nu voor dat hij wel een enkele vlieg les kreeg. Met een plof kwam hij op de grond en schudde zijn pelsje uit, nu pas kwam zijn blik op de zon, die al onder ging. Wat schuldig keek hij omhoog naar Nimble. ‘Ik moet gaan, ik heb een avondklok om me aan te houden’ weer een klein grijnsje. ‘Je vind zelf de weg terug hé?’ Wou hij nog zeker weten. Daarna beende hij op zijn eigen tredje terug naar het kamp, hopend dat hij nog optijd was.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadowmeeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: