Twoleg



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Twoleg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:02

Met haar nagels liet Nimble krassen achter in de boom waar ze net in had gelegen. Het bruine spul bleef aan haar klauwen hangen en ze likte het weg. Voor een uurtje had ze ontspannen in de boom gelegen, maar een raar soort iets had haar aandacht getrokken. Het was een kleine twoleg, met bruine, krullende vacht bovenop haar hoofd. Ze huppelde rond en had een klein bloemetje geplukt dat al was gaan groeien door newleaf. Nimble liep op haar af, maar hield een veilige afstand. Het kleintje zag haar niet, was teveel in zichzelf gekeerd. Maar dat veranderde toen er een kraaak! achter haar klonk en het meisje opkeek. Wat was dat? Nimble keek snel om zich heen en zag dat er een andere kat aan was komen lopen. Die was niet zo voorzichtig geweest, waardoor de aandacht van het meisje nu op de twee katten gericht was.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:22

Ace was rustig naar de twoleg place gelopen. Echt veel kwam hij hier niet, enkel om wat op de dieren te jagen die de twolegs gevangen hielden. Dit verschilde tussen konijn tot postduif. Alles wat hier leefde was dom, mak en dik. Trouwens de katten ook. Ook nu kwam hij even kijken of er wat te jagen viel. Hopelijk wel, de clan had het nodig en bij hemzelf kon er ook wat naar binnen. Hij volgde de verharde paden die zijn poten kwelde. Zijn plan was een twoleg gebied in te springen die omheint was, daar vond je vaak kooien met prooi erin, heel handig en compact. Zonder angst voor de grote wezens klom hij over een hek en liet zich lenig aan de andere kant weer neerkomen. Daar stond een twoleg jong en een kattin naar hem te staren. Blijkbaar had hij een overweldigende entree gemaakt. Alsof het hem niet deerde liep hij vooruit. De geur van Thunderclan stond vast geplakt aan de andere apprentice. Wat een gezelschap had hij hier. Zodra hij op dezelfde afstand stond van het jong dan de andere kat stopte hij even. ‘Mornin’ begroette hij haar, lichtjes grijnzend. Hij was niet bang, al hoopte hij dat de ander dat wel was. Waarom? Dan was hij weer de moedige sterke kater. Even keek hij langs het jong heen, achterin de tuin, bij het reusachtige twoleg nest, stond een kleine houten bak. Daar moest hij wezen. Kort keek hij opzij. ‘Honger?’ vroeg hij chalant, al was er een jongensachtige blik in zijn ogen te vinden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 19:40

De kater die op haar af kwam gelopen, leek zich geen bewust van het gevaar. Het twolegkind had ze opgemerkt! Was dat niet ongelofelijk gevaarlijk? Moesten ze zich nu niet omdraaien en zo hard mogelijk wegrennen? Ze had afschuwelijke verhalen gehoord van clankatten die gevangen werden door twolegs en opgelosten werden in hun grote nesten. En dat je dan naar een twoleg in een groot, wit gebouw werd gebracht die dan dingen weghaalde aan je lichaam *omg*. De verhalen hadden Nimble zo bang gemaakt dat ze kostte wat kost uit de handen van een twoleg wilde blijven. En ook al was dit nog maar een klein twolegje, ze waren net zo gevaarlijk.
"Honger?" vroeg Nimble verbaasd. Hoe kon de kater nou weer aan eten denken in deze ongelofelijk gevaarlijke situatie? "Nee sukkel, rennen!" Nimble had zich al omgedraaid om weg te rennen, maar wachtte toch nog even voor de zekerheid op de kater, om zeker te weten dat hij met haar mee ging.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 9:55

Natuurlijk had Ace dingen gehoord over deze wezens, toch was dit maar een jong. In het begin moest hij toegeven dat hij liever zijn afstand nam maar uiteindelijk had zijn dapperheid overgenomen. Deze kattin leek die memo nog niet gehad te hebben. "Honger?" klonk er verbaast, Ace nam even de tijd het uit te leggen. ‘Ja, kijk schat. Wij mannen denken aan twee dingen, mooie poezen en eten. Aangezien ik er al een heb gevonden wou ik het andere ook regelen’ Hij zei het luchtig, alsof het vanzelfsprekend was. "Nee sukkel, rennen!" Ace liep naar de ander toe en steek met zijn staart over haar schouder, alsof hij haar gerust wou stellen. ‘Rustig maar, dit jong doet niks, kijk maar’ Bij die woorden liep de kater naar het meisje toe, deze bukte meteen om hem aan te raken. Ace haalde uit naar het jong haar hand waarnaar deze geschrokken naar binnen rende. Zo, opgeknapt. Hij draaide even om en keek naar de ander ‘Zie je?’ Daarna liep hij naar de houten bak waarin konijn zat, aan een kant zat een opening met wat gaas eromheen. Met een simpele afzet sprong hij er overheen en griste met zijn klauwen een konijn uit de bak. Deze probeerde nog te ontsnappen maar was telaat voor zijn tanden. Snel pakte hij het konijn op en liep terug naar de poes. ‘Zin in een hapje? Dan gaan we dit nest uit.’ Hij klom op het hek dat meteen weer een geluid maakte. ‘Ik ben Ace trouwens’ Waarna hij zich afzette het aan de andere kant weer lande.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 3:45

Mooie poezen? Verbaasd maar verlegen begon Nimble een beetje te blozen. Zo'n directe kat had ze nog nooit gesproken. Ze wist niet goed wat voor een houding ze erbij aan moest nemen. Gelukkig was het niet nodig om te reageren, want de kater sprak alweer verder. Hij liep naar de kleine twoleg toe, die hem liefkozend wilde aaien, maar hij reageerde door haar te krabben. Ze grijnsde. Ze had afschuwelijke verhalen gehoord over de twolegs. Ook al was dit een kleintje, ze kon de kater niet kwalijk nemen dat hij haar krabde. Maar daar bleef het niet bij; de kater jatte simpel een konijn, doodde het en nam het mee terug. Was het echt zo makkelijk? Van stomheid verslagen staarde Nimble de kater, Ace, aan. "Wow," zei ze, "dat deed je makkelijk." Hij vroeg of ze een hapje wilde, en het water begon haar in de bek te lopen. Het was het vetste konijn dat ze sinds manen had gezien. Het had duidelijk genoeg eten gekregen van die twolegs. Ze wilde niet zomaar eten aannemen van vreemden, maar ze hoorde haar maag al dagen knorren. Misschien één hapje dan? "Nou.. Eet jij eerst zelf maar. Ik eet wel wat er overblijft. Ik ben Nimble, trouwens." 



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:06

Ace zijn innerlijke man stond trots overeind toen hij zag dat de kattin moest blozen. Van zijn eigen geslagen ging hij gewoon verder met het demonstreren. Toen het jong verdwenen was en de buit binnen gehaald ging hij weer naar de kattin. "Wow," zei ze, "dat deed je makkelijk." Hij zwiepte even met zijn staart, alsof hij het compliment weg wou wuiven. ‘Komt alleen omdat het een jong was, je moet het niet proberen bij andere’ De truc die hij had gedaan had hij geleerd van een stel oudere apprentice’en. Die hadden hem ook uitgebreid gewaarschuwd om op te passen. Nu probeerde hij dit enkel als hun nest leeg was en als de prooi schaars was. Tevens waren die beesten die ze hier hielden niet te vreten, ze hadden bijna geen smaak door het voedsel dat ze aten. Maar je kon niet klagen, in deze tijden was eten eten en was iedere gevoede mond de moeite waard. Ga nou niet denken dat die kater vol clan-spirit zat, hij redde graag zijn eigen hagje. "Nou.. Eet jij eerst zelf maar. Ik eet wel wat er overblijft. Ik ben Nimble, trouwens." Ineens schoot er een beest door het nest heen. Uit de deur kwam een kleine misvormde hond tevoorschijn. Hij kon natuurlijk niet weten dat het een Tackle was. ‘Kom aan Nimble, dan verlaten we eerst dit nest’ Eenmaal buiten het bereik van de macho hond scheurde hij het konijn door midden. ‘Telt de regel; Dames eerst, in Thunderclan niet?’ grijnsde hij charmant waarbij hij het dikste stuk aan Nimble gaf. Nog een kleine memo, Ace was nu een heer maar zodra hij weer honger kreeg had hij spijt van die beslissing. Maar goed, je moest was over hebben voor een etentje.

[Even de ganzenopdracht erin verwerkt xD]


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 14:14

Nimble knikte. Ze kon zich voorstellen dat een volgroeid konijn veel te sterk was voor een apprentice om te vangen. Misschien zou ze zelf nog een leren zoiets te doen, maar voorlopig hield ze het bij kleine muizen en eekhoorntjes. Ze had pas één jachttraining gehad, en verder trainde ze zichzelf. Een konijn uit een hok grissen.. Nee, dat ging haar nog te ver.
Plots begon er een hond te blaffen. Nimble's nekharen gingen overeind staan en ze rende meteen achter Ace aan toen hij wegrende. Zodra hij stil stond, keek ze nog eens achterom, om er zeker van te zijn dat de hond hen niet gevolgd was. "Dames eerst?" herhaalde Nimble. "Meestal doen wij kittens eerst." Maar ze nam het stuk vlees dankbaar aan. Ze likte even kort aan het vlees en trok haar kop terug. "Dit smaakt raar, nauwelijks naar konijn!" De konijnen die in het bos leefden waren veel malser, en smaakten veel sterker. Maar ze at snel door, haar maag vullend met nog warm vlees. "Hoe heb je dit allemaal geleerd?" vroeg ze benieuwd. De kater was nauwelijks ouder dan haar, maar leek zo veel meer te kunnen. 



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimema 19 mei 2014 - 18:21

"Meestal doen wij kittens eerst." Ace keek even overdreven om zich heen. ‘Nope, geen kittens te zien. Dus u bent eerste prioriteit’ Waarna hij een hoffelijke buiging maakte. Hij vond het zeker eens leuk om zijn versierkunsten uit te proberen op een kattin. Tevens was Nimble verre weg van lelijk dus dat was zeker mooi meegenomen. Zelf zette hij zijn tanden in het taaie en smaakloze vlees. Normaal konijn smaakte naar het bos, tijm en kruidnagel. Het leek een kwelling om aan het smaakvolle eten te denken en dan in een kale variant ervan te bijten. Toch bleef het eten. En hij moest bekennen, de blik van de goude apprentice was geweldig. "Dit smaakt raar, nauwelijks naar konijn!" Zijn lach niet inhoudend moest hij kort wat proesten. ‘Waarom denk je dat ik nog normaal jaag als deze beesten net zo goed zouden smaken als een echt konijn?’ Toch vervolgde hij zachtjes lachend met een lichte twinkeling in zijn ogen om te laten zien dat hij alles goed bedoelde. "Hoe heb je dit allemaal geleerd?" Tja. Veel verveling hielp zeker. ‘Nou, ik heb drie mentoren gehad. Eentje stierf voor de clan, de ander kwam niet opdagen en dan degene die ik nu heb. Daartussen had ik heel veel uren om te vervullen met zelftraining.’ Zeker, die dagen konden leuk zijn maar ook heel saai. Hij was blij met zijn nieuwe mentor. ‘En jij? Wat heb jij allemaal geleerd bij training?’ vroeg hij geïnteresseerd.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 1:25

Nimble had zich ingehouden met eten, maar zodra Ace zei dat zij eerste prioriteit was, zette ze haar tanden in het gore vlees. Het was geen genot om te eten, maar haar maag was haar dankbaar. Ze scheurde het beest aan stukken en at het in grote happen op. Het enige moment dat ze even stopte, was om te lachen om Ace's gevatte opmerking. Zodra het grootste gedeelte van het vette konijn op was, likte ze de resten van haar snoet. Haar ogen zochten de zijne en keken hem benieuwd aan. "Drie mentoren? Wow, dat is veel." Ze luisterde aandachtig. "Ik heb eigenlijk nog niet zo veel getraind.." gaf ze toe. "Mijn mentor is ernstig gewond geraakt bij een gevecht, waar ze nog steeds van aan het herstellen is. Gelukkig zijn er een paar lieve warriors die me wat bijbrengen. Mijn moeder heeft me leren jagen, en een andere warrior leren boomklimmen." En een Shadowapprentice - intussen warrior - leren vechten, voegde ze er in gedachte achteraan. Ze was Ravenpaw meer dan dankbaar geweest voor de tijd die hij haar had leren vechten, maar ze moesten het geheim houden. Beide clans zouden het niet goedkeuren als ze er vanaf wisten. "En ik kan een beetje vechten," zei ze daarom maar kort. "Net als jij train ik veel zelf, maar zo te zien ben jij een stuk beter in jezelf trainen dan ik," grinnikte ze. Acepaw wist duidelijk veel beter waar hij mee bezig was dan zij.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:59

"Ik heb eigenlijk nog niet zo veel getraind.." gaf ze toe. "Mijn mentor is ernstig gewond geraakt bij een gevecht, waar ze nog steeds van aan het herstellen is. Gelukkig zijn er een paar lieve warriors die me wat bijbrengen. Mijn moeder heeft me leren jagen, en een andere warrior leren boomklimmen." Hij knikte even. ‘Ik krijg ook wel eens wat bijles, of zwemles’ Het laatste mopperde hij er achterna. Hij haatte zwemmen mocht dat nog niet duidelijk zijn. "En ik kan een beetje vechten," Sprak ze uiteindelijk "Net als jij train ik veel zelf, maar zo te zien ben jij een stuk beter in jezelf trainen dan ik," De kater grinnikte wat. Misschien wel, hij had geen vrienden waar hij zijn tijd mee kon verdoen. Ook geen vriendin of wat dan ook. Dan bleef meestal trainen over om je niet te vervelen. Goed, nu had hij pas een vriend gemaakt maar nog steeds was hij niet het uber-sociale typ. ‘Ik heb gewoon veel tijd op een dag’ grijnsde hij maar, dat klonk een stuk minder eenzaam. Snel at hij nog wat restjes van zijn konijn op en stond overeind. Hij rekte zich lang uit en keek naar Nimble. En de romanticus had weer een plan. Nu het toch al wat laat werd. ‘En schone vrouw, mag ik u nog uitnodigen voor een wandeling?’ Waarnaar hij wat door zijn poten ging.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:19

Zwemles? Verrast trok Nimble haar oortjes op. De rode plukjes op haar oren golfden mee op de wind. "Ik dacht dat alleen Riverkatten konden zwemmen." Ze vond rivieren heel spannend, en ze wilde op een dag zeker leren vissen. Maar zwemmen? De stroming had zo sterk geleken, dus zwemmen leek haar gevaarlijk. Maar misschien zou Ace het haar wel eens kunnen leren.
Weer moest Nimble een beetje blozen toen hij haar een schone vrouw noemde. Ze hoorde de speelse toon in zijn stem, dus grinnikte daarom. "Je bent een echte heer, mylord," reageerde ze. "En een beetje een flirt." Ze gaf hem een knipoog, om duidelijk te maken dat ze het niet erg vond. Ze kon er wel om lachen. "Een wandeling klinkt goed."



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 11:28

"Ik dacht dat alleen Riverkatten konden zwemmen." Hij grijnsde wat flauwtjes. ‘Maar iedereen kan verdrinken en wat spartellen’ Water was een naar ding waar je weinig aan had, nou ja, drinken enzo niet meegerekend. Toch was het leuk geweest om naar de andere kant te komen, of ja, de adrenaline van niet verdronken zijn gaf nog een troost. "Je bent een echte heer, mylord," reageerde ze. "En een beetje een flirt." Ace keek nep geschokt. ‘Madame, de breekt mijn gevoelige hart’ Waarnaar hij zijn oortjes wat liet hangen. Toch bleef zijn bedroefde blik niet lang toen de kattin ja zei op zijn vraag. Hij had een plan, wat op zichzelf al een wereldwonder was. ’Volgt u mij maar’ grijnsde hij chalant waarna hij de weg voorging.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:37

Nimble lachte hardop toen Ace zijn 'gevoelige hart' zei te breken. "Maar mylord, wist u dan niet dat ik, Nimble, dé hartenbreker van de Thunderclan ben?" Het beviel haar, zo'n gesprek en ze volgde Ace braaf toen hij zei dat ze hem moest volgen. Ze rende een stukje, tot ze naast hem liep. "Waar gaan we naartoe?" vroeg ze benieuwd terwijl ze om zich heen keek. Ze was hier nog nooit geweest, dus iedere boom, ieder hoekje was nieuw voor Nimble.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:13

"Maar mylord, wist u dan niet dat ik, Nimble, dé hartenbreker van de Thunderclan ben?" De kater grijnsde en duwde wat zacht met zijn lichaam tegen dat van Nimble, in de hoop haar uit evenwicht te brengen. ‘Madame, u naam zal Nimbleheart moeten worden, of eerder Nimblebreak’ vervolgde hij, vrolijk meedoen in zijn rol. Tevens kwam hij dicht bij zijn eindbestemming. "Waar gaan we naartoe?" Ineens sloeg hij af in een zijpadje en wenkte Nimble met zijn staart. Een paar vossenlengtes verder sukkelde hij zich wat omhoog op wat planken en kisten totdat hij eenmaal op een tweebeen dak terecht kwam. Even keek hij achterom en besloot dat Thunderclan vast beter kon klimmen dan hijzelf en dat hij zich dus geen zorgen moest maken. Op het dak ging hij confortabel zitten en keek naar het prachtige uitzicht. ‘Hier gingen we naar toe’ Voor hem uit reikten verschillen daken van tweebeenhuizen, allemaal met gaten, ramen, nog feller verlicht dan de sterren boven hun. Dit schouwspel van licht strekte zich lang voor hun uit terwijl de sterren hun best deden nog harder te stralen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 17:47

Nimbleheart... Dat vond ze best nice klinken. Ze begon zich af te vragen of ze enige invloed had in wat haar warriornaam zou worden. Ze werd uit haar gedachtes gewekt toen Ace een zijpad insloeg en haar wenkte. Ze hobbelde er snel achterna, nog steeds geen idee hebbende waar ze naartoe gingen. Wat sukkelig klom hij omhoog, en Nimble volgde hem soepel, grinnikend om dat hij niet de beste klimmer was. Ze zei er maar niks over.
Toen ze op het dak aankwamen en Ace comfortabel ging liggen, keek Nimble met verwonderde ogen voor zich uit. Haar pupillen werden groot toen ze naar de lichtjes keek, die tot in de verte te zien waren. "Wauw," zei Nimble zacht. "Dit is zo mooi." Ze werd er stil van. Ze had niet verwacht dat Ace haar naar zoiets moois mee zou nemen. Verbijsterd keek ze langzaam om en glimlachte naar hem.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 12:56

De reactie van Nimble was precies zoals hij het wou. Ze was verbaast en verwondert. Zo had hij een maan geleden ook gezeten. Hij was afgedwaald, achter een duif aan die zijn vleugel had verminkt. Na de klim naar boven had hij de zwakke lichten gezien met daarachter de ondergaande zon. Hij had gefronst, niet wetend wat het was en uit nieuwsgierigheid de duif vergeten. Na wat wachten was de zon onder en bleken alle lichtjes sterker te zijn, sommige waren geel, sommige heel wit. Ergens in de verte had hij zelf een blauwe en een roze gezien. Het was wonderlijk, zo was hij het ook niet vergeten toen hij weer terugging naar de clan. Misschien zou dit Nimble ook bijblijven. "Dit is zo mooi." De rode apprentice keek hem aan, lachend. ‘Ik ben blij dat het madame bevalt’ Hij liet zijn blik weer naar de lichtjes gaan, een afwezige blik in zijn ogen. ‘Hoeveel denk je dat het er zijn?’ De realiteit bleek weer door hem door te dringen en hij klopte met zijn staart naast zich, als uitnodiging voor Nimble om te gaan liggen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:25

Nimble wist niet hoe ze moest reageren, dus glimlachte alleen maar, waarna ze haar blik weer op de lichtjes richtte. Toen Ace met zijn staart naast zich tikte, stond ze op en ging dicht naast hem zitten. Het was knus zo, en de warmte van een andere poes was fijn nu de nachten nog steeds koel waren. "Ik weet niet," zei ze nadenkend. Ze probeerde de lichtjes te tellen, maar ze raakte al snel de tel kwijt en wist niet welke lichtjes ze al had geteld en welke niet. "Ben je wel eens bij deze dingen naar binnen geweest?" vroeg ze benieuwd. Ze wist dat er huiskatten leefden; katten die niet vrij waren maar bij de twolegs leefden. Maar ze had nog nooit hun leefgebied gezien, maar wilde graag weten hoe dat er uit zag.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 20:43

"Ik weet niet," Ja, hijzelf ook niet. Hij had ook niet de consertratie om al die dingen te gaan tellen, zijn gedachte waren makkelijk. "Ben je wel eens bij deze dingen naar binnen geweest?" Een van zijn oren schoot opzij, alsof hij twijfelde naar achteren te gaan of niet. Zoals altijd bleef zijn andere oor onaangeroerd op zijn plek. Het was en bleef een kleine tik van hem. Zijn groene blik stond verbaast en misschien zelfs wat beledigt onder zijn fronsende gelaat. ‘Nee, ik ben geen huiskat en hoef hun leven ook niet te kennen’ verwoed schudde hij zijn kop. Ja, de kater had een simpele soldaatsbrein. Dus niet te veel nadenken over de dingen die je niet aangingen. En het leven van die tweebeen watjes ging hem dus helemaal niet aan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Twoleg DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 20:44

"Hmm," antwoordde Nimble nadenkend. "Ik wil geen huiskat zijn. Ik hou van het clanleven en van de bossen, en ik hou van de smaak van écht vlees. Maar ik ben er wel benieuwd naar. Ik vraag me af hoe die katten zo kunnen leven, en hoe die twolegs met katten omgaan." Ze was nieuwsgierig, al geweest vanaf haar geboorte. Ze zou het nooit verliezen, en ze wilde het nooit verliezen. Ze vond het geweldig om nieuwe dingen te ontdekken en te leren kennen. Dat leidde soms tot wat problemen, maar meestal was ze verwonderd. Net zoals nu, met deze lichtjes. "Dank je dat je me hier mee naartoe neemt," glimlachte ze terwijl ze voor zich uit bleef kijken.



Twoleg Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Twoleg FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Twoleg 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Twoleg   Twoleg Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:07

"Ik wil geen huiskat zijn. Ik hou van het clanleven en van de bossen, en ik hou van de smaak van écht vlees. Maar ik ben er wel benieuwd naar. Ik vraag me af hoe die katten zo kunnen leven, en hoe die twolegs met katten omgaan." De grijze kater keek haar vragend aan, zelf was zijn nieuwsgierigheid wat gedempt. Hij had een simpele manier van denken; iets gebeurde zo, het ging goed, waarom er nog over na denken? Zijn blik gleed naar de lichtjes. ‘Ik ben blij met Shadowclan, daar word het ‘s nachts nog donker.’ Hij klonk wat mokkend, alsof hij niet begreep waarom het licht was waneer het nacht was. Bij zijn eerste bezoek had hij er niet eens over na gedacht, het was gewoon mooi om te zien. "Dank je dat je me hier mee naartoe neemt," Acepaw lachte lichtjes. ‘De lichtjes zijn het mooist in de winter, dan neem ik je nog eens mee’ Het klonk niet als een vraag, eerder een bevestiging. ‘Maar we moeten gaan schoonheid, straks gaan ze ons missen’ Bijna zou je vergeten dat ze in twee verschillende clans zaten. Plagend gaf hij Nimble een lik over haar oor en klom klunzig terug naar beneden. Keek naar de rode kattin en liep samen terug, in het donker, naar de grenzen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twoleg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: