Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Wolfpaw
Member
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}   Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 20:50


Wolfpaw keek dromerig uit over het camp. Het regende heel zachtjes. Net zoals haar maag heel zachtjes knorde. Ze merkte niet of amper dat new leaf in het land drong. Oké, de sneeuw was weg, maar dat was de prooi ook. Nog steeds. Ze schudde haar kop, waardoor haar oren heen en weer wapperde. Ze zuchtte. Waarom nam Thistlepaw ineens zo veel afstand? Het was alsof... Ze durfde niet verder te denken. Bang voor het antwoord.


Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} 30vzoyw


Laatst aangepast door .Wolfpaw op za 17 mei 2014 - 18:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}   Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 21:37

Het bolletje pluis zat rustig in haar eentje aan de rand van het kamp met een steentje te spelen. De meeste kittens die ze had gezien toen ze net een maan oud was, waren inmiddels apprentice geworden, waardoor ze de nursery voor zich alleen had, maar daardoor kon ze nu ook niemand vinden om mee te spelen. Ze zuchtte zachtjes en tikte het steentje van haar ene poot naar haar andere poot en weer terug. Alleen spelen was saai, maar ze wilde niemand tot last zijn, daarom bleef ze overal maar buiten.
Iets venijniger dan dat ze had gewild, trapte ze het steentje weg en ze keek toe hoe het kleine dingetje tegen een apprentice aankwam. Direct zakte haar oortjes in haar nek en rende ze naar de apprentice toe. "Oh, het spijt me. Het was niet mijn bedoeling om je te raken," piepte ze direct verontschuldigend en ze pakte het steentje op om het voor haar pootjes neer te leggen, terwijl ze ging zitten.


Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} BYsXXGz
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} HSzAL3g
And though the night sky's filled with blackness. Fear not, rise up, call out and take my hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}   Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 18:37


Ze keek op toen er een steentje tegen haar poten werd geslingerd. Haar kop ging heen en weer toen ze de dader probeerde te zien. Meteen zag ze een kitten waarbij de oortjes omlaag zakten. Het klein pluizig diertje kwam aanrennen. "Oh, het spijt me. Het was niet mijn bedoeling om je te raken," Wolfpaw glimlachte. "Het geeft niet Stormkit.", miauwde ze. Ze keek van het steentje naar Stormkit. "Zijn er geen andere kittens om mee te spelen?" Ze klonk niet verwijtend. Voor haar maakte het niet uit of iemand een steen tegen haar katapulteerde. Al was het een warrior. Nu moest ze niet denken aan die vraag.


Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} 30vzoyw
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}   Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 14:18

Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht toen Wolfpaw zei dat het haar niet zo veel uitmaakte. Pfoe, gelukkig maar. Ze had geen zin om ruzie te maken nu. "Zijn er geen andere kittens om mee te spelen?" Stormkit schudde haar kopje van niet en plofte naast Wolfpaw neer. "Er is niemand, ik ben meestal alleen in de nursery, op de queens na dan," miauwde ze zachtjes. "Fawnstep's kittens zijn nog te jong om te komen spelen en ik ben nog lang niet oud genoeg om apprentice te worden," ze zuchtte zachtjes en keek eventjes omhoog naar Wolfpaw. "Maar ik wilde je niet van je taken afhouden, natuurlijk," kwam er daarna als verontschuldiging achteraan.


Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} BYsXXGz
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} HSzAL3g
And though the night sky's filled with blackness. Fear not, rise up, call out and take my hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}   Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} Icon_minitimema 19 mei 2014 - 18:10


"Er is niemand, ik ben meestal alleen in de nursery, op de queens na dan," Wolfpaw knikte. Er was wel een nestje, van Fawnstep, maar die waren er juist en hadden hun oogjes nog niet open. Dus eigenlijk was dat een domme vraag geweest. "Fawnstep's kittens zijn nog te jong om te komen spelen en ik ben nog lang niet oud genoeg om apprentice te worden," Juist, wat ze dacht, behalve van die apprentice dan. "Maar ik wilde je niet van je taken afhouden, natuurlijk," miauwde het katje erachteraan. Ze grinnikte. Ze had geen taken te doen. Al kon ze misschien best gaan jagen. Ze haalde dan ook haar schouders op. "Bwa, ik had toch niets te doen.", begon ze. "Maar eh, wat wil jij doen?" Wolfpaw toverde pretlichtjes in haar ogen en een grote glimlach. Ze was dan wel 7 moons, maar altijd klaar voor een spelletje.


Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit} 30vzoyw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thats the song of the -Cheesecake- {Stormkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: