Let's have a look [Ganzenopdracht]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's have a look [Ganzenopdracht]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormfeather
Member
Let's have a look [Ganzenopdracht] DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Let's have a look [Ganzenopdracht]   Let's have a look [Ganzenopdracht] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 19:30

Nieuwsgierig als dat ze was, was de kleine pluizige kitten uit de nursery geslopen, zonder dat de queen die op haar zou letten het door had, en was in de richting van de apprentice den gewandeld. Nadat ze Tallpaw had ontmoet, die opvallend aardig tegen haar deed, was ze best wel nieuwsgierig geworden of de rest van de apprentices ook zo vriendelijk tegen haar waren.
Haar blauwe ogen zochten de Den door, terwijl ze in de opening stond. Opeens zag ze een staart liggen met een bekend patroon erop. Tallpaw! schoot er door haar kop heen en ze trippelde naar de staart toe. Vrolijk greep ze de staart met haar klauwtjes vast en gaf er een scherpe ruk aan. Toen pas merkte ze dat de kater aan wiens staart ze had getrokken een stuk groter was dan dat Tallpaw was. Oops.

[Ganzenopdracht] Laat 1 van je accounts een andere kat speels en hard aan de staart trekken, alleen maar om erachter te komen dat het een andere kat is dan wie ze in gedachte hadden.

Bonuspunten als het een kat is die een enorme hekel aan jou kat heeft of andersom. x'D


[+Acepaw]


Let's have a look [Ganzenopdracht] BYsXXGz
Let's have a look [Ganzenopdracht] HSzAL3g
And though the night sky's filled with blackness. Fear not, rise up, call out and take my hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Let's have a look [Ganzenopdracht] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a look [Ganzenopdracht]   Let's have a look [Ganzenopdracht] Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 10:45

Ace was kapot. Hij had s´nachts koppig doorgejaagd op klein prooi dat dan actief was. Natuurlijk, hij had twee broodmagere muizen kunnen bemachtigen maar daar leed hij nu zeer onder. Dus nu, na lang wachten liet hij zich in zijn nest zakken. Na enkele minuten wat heen en weer bewogen te hebben vond hij een goede positie en meteen begon hij weg te dommelen. Om hem heen werden andere katten pas wakker, deze hadden dan vast geen training en konden wat slaap inhalen. De kat die naast hem lag had meer dan eens met Ace zijn humeur te maken gehad, en toch was die kat nog dom genoeg hem aan te tikken. Allemaal goed bedoelt hoor, maar een humeurige kater kon je beter niet wakker maken met slaapgebrek. Een dodende blik was genoeg om hem af te laten druipen. Langzaam werd de den leger en daarbij ook een stuk rustiger. Bijna had hij de slaap weer gevonden toen er een scherp gevoel door zijn staart trok. Welke idioot had het lef? Hij kon zijn zin niet eens afmaken, zo snel hij omgedraaid was zag hij ineens een kitten zitten. Echt, hij haatte kittens. Tegen kittens kon hij nooit kwaad doen op de een of andere manier. Daarom dreef hij gelijk de spot met ze aan als de apprentice werden, verloren tijd moest ingehaald worden. ‘Ehem, mag ik m’n staart terug?’ Vroeg hij dus aan het bolletje pluis met blauwe oogjes. Hij had het humeurig willen laten klinken maar het kwam er eerder vriendelijk uit.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
Let's have a look [Ganzenopdracht] DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a look [Ganzenopdracht]   Let's have a look [Ganzenopdracht] Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 14:09

'Ehem, mag ik m'n staart terug?' De stem die ze hoorde was helemaal niet van Tallpaw en ze keek de kater lichtelijk angstig aan. Zou hij kwaad op haar zijn? Het was niet haar bedoeling geweest! piepte ze zachtjes. "Ik dacht dat u Tallpaw was," bekende ze daarna, terwijl ze de staart van de apprentice losliet en iets wat verslagen ging zitten. "Bent ... Bent u nu boos op me?" miauwde ze zachtjes, van binnen hopend dat de kater haar niets aan zou doen. "Ik wil anders best weer weg gaan hoor, om u niet langer tot last te zijn. Ik was gewoon opzoek naar Tallpaw en ik bedacht me dat 'ie hier best wel zou kunnen zijn. Maar blijkbaar niet ..." Ze zuchtte zachtjes en keek de apprentice een beetje angstig aan.


Let's have a look [Ganzenopdracht] BYsXXGz
Let's have a look [Ganzenopdracht] HSzAL3g
And though the night sky's filled with blackness. Fear not, rise up, call out and take my hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Let's have a look [Ganzenopdracht] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Let's have a look [Ganzenopdracht]   Let's have a look [Ganzenopdracht] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 19:05

"Ik dacht dat u Tallpaw was," Dus Tall was stiekem een kleine kitten lover? Intresting. ‘Ik ben Acepaw’ Stelde hij zich dus rustig voor. Hij moest toegeven, het kleintje was zeker schattig. "Bent ... Bent u nu boos op me?" Hij wou boos zijn, chagie en hooghartig. Maar dat ging niet, kittens en water, twee zwaktes in zijn leven. Daarom zei hij op een wat geruststellende toon ‘Nee hoor, dat ben ik niet’ Maar de kitten vervolgde al, arm ding, was hij echt zo angstaanjagend? "Ik wil anders best weer weg gaan hoor, om u niet langer tot last te zijn. Ik was gewoon opzoek naar Tallpaw en ik bedacht me dat 'ie hier best wel zou kunnen zijn. Maar blijkbaar niet ..." Misschien was hij gewoon lelijk… Nee, dat was onmogelijk. Waarschijnlijk gewoon te knap voor een kitten om te zien. O ja, die kitten. ‘Dat hoeft toch niet, Tall is mijn vriend dus als hij jou mag ben je vast wel aardig’ zei hij maar vriendelijk. ‘Waarschijnlijk is vroeg wakker geworden om te jagen.’ Vervolgde hij rustig.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's have a look [Ganzenopdracht]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: