What do you want from me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What do you want from me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningvole
Member
What do you want from me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 18:28

Verwoed zette ze haar nagels in het verendek van een verdwaalde kraai. De zwarte vogel had al een tijdje haar aandacht getrokken, terwijl hij zich als prins van de Carrionplace had gedragen. Pronkend had hij door het lange gras gestapt en zijn zwarte bek had zo nu en dan in het afval gepikt. Kraaienvoer kreeg hij binnen, maar kraaienvoer zou hij niet worden. De apprentice had alles precies nagedaan zoals ze warriors zo vaak had zien doen en met succes. De sprong was moeilijk geweest, maar alles was op zijn pootjes terecht gekomen en met bewijs; een kraai hing levenloos uit haar bek. Haar blauwe kijkers gleden koel over de Carrionplace, maar geen enkele kraai had zich nog op dit gebied begeven. De prins was dood en een prinses had zijn plek ingenomen.

OOC; Eerste post voor Otterflight!


Topics gezocht ~
What do you want from me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
What do you want from me? DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 12:52

Met natrillende snorharen van een geeuw keek ze op uit haar mosnest. Het was vroeg in de ochtend en haar vacht stak alle kanten uit. Ze duwde zich langzaam overeind en geeuwde nogmaals. Het was tijd om op jacht te gaan. De Warrior die al lang niet meer was dan een zak botten met een vel eroverheen liep naar buiten en keek naar de prooistapel die al wat dikker weer begon te worden. Haar maag knorde luidruchtig toen ze naar de prooistapel keek. Ze had echt honger en al weken niet behoorlijk gegeten. Mismoedig schudde ze haar kop, kon ze dat maken een dikke prooi van de stapel halen? Ze overwoog de voor en nadelen en besloot dat ze er een mocht pakken en daarna op jacht zou gaan. Ze liep naar de prooistapel toe en snoof de geur op van prooi op en pakte er een vette fazant tussen uit. Met haar prooi tussen haar kaken geklemd liep ze naar de brandnetel kluit waar ze haar fazant op begon te eten. Het vlees vermaalde ze tussen haar kaken en het smaakte heerlijk. Ze voelde gewoon dat ze meer energie kreeg en toen de fazant op was voelde ze een behaaglijk gevoel door haar lichaam stromen. Na een korte wasbeurt stond ze weer op en trippelde naar de uitgang van het kamp om op jacht te gaan.
Haar neus ving de geuren op van de Carrionplace en ze snoof zacht. De geur van bloed en een jonge Apprentice drongen haar neus binnen en ze ging er naartoe. Daar eenmaal aangekomen zag ze Runningpaw met een kraai onder haar nagels. "Nice catch" miauwde ze tegen de Apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
What do you want from me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 16:22

Wat in haar gedachten verzonken staarde ze met een doelloze blik voor zich uit, de kraai nog onder haar poten. Haar leven had de afgelopen dagen een aardige wending gemaakt en ze wilde liever nog steeds niet nadenken over de gevolgen die nog zouden kunnen volgen. Een van haar ouders die misschien de wond op Tallpaw's wang zou kunnen zien, Cherrypaw's Mentor die wel eens een hartig woordje met haar wilde spreken of gewoon wraak van de apprentice zelf.. wat dan ook. "Nice catch" Haar oortjes kwamen slechts overeind. Geen geschrokken reactie. Pas na een paar moment draaide ze haar kopje om naar een calico warrior. Otterflight..? "Dankje." Antwoordde ze nog een beetje afwezig en draaide zich geheel om naar de Warrior en liet de kraai een stukje verderop in het gras vallen.


Topics gezocht ~
What do you want from me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
What do you want from me? DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:22

Glimlachend keek ze naar Runningpaw en zette ze zich neer en gaf haar borstkas een lik om de ergste klitten te voorkomen in haar vacht. De zwart witte Apprentice keek alsof ze een schok had gekregen van de StarClan zelf. Haar staart krulde ze voor haar poten en ze knikte Runningpaw bemoedigend toe toen die de prooi liet vallen en haar bedankte voor het compliment. Misschien zat het er vandaag in meer te vangen dan alleen die vogel bedacht ze. "Where is Thrushdive Runningpaw?" vroeg ze terwijl ze haar oren naar voren kantelde. Hier en daar had ze wel wat opgepikt dat Thrushdive kittens kreeg. Thans, niet hij maar zijn partner. Ze hoopte dat de kater de trainingen van Runningpaw niet zou verzaken dus besloot ze een voorstel te doen aan Runningpaw. "Would you like to hunt with me?" stelde ze toen rustig aan de Apprentice voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
What do you want from me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:39

"Where is Thrushdive Runningpaw?" De apprentice haalde haar schoudertjes langzaam op. Haar mentor nam steeds meer tijd voor zijn partner, maar Runningpaw kon voor zover nog wel voor zichzelf zorgen. Ze zou hem wel een keertje vragen om een nieuwe training, een lange, zodat hij weer naar zijn voorkeur kon gaan. "Would you like to hunt with me?" Wat verbaasd hief ze haar kopje op en keek naar de Warrior. "Uh.. oké Otterflight." Mompelde ze nog wat zacht. "Gewoon.. hier of..?"


Topics gezocht ~
What do you want from me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
What do you want from me? DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimema 26 mei 2014 - 17:28

Er leek twijfel te zijn bij Runningpaw en ze sloeg haar ogen ten hemel. Was dit nu een Apprentice van acht manen? Haar amberen ogen keken in de zachtblauwe van Runningpaw toen ze die wenkte met haar staart. Haar poten brachten haar het hoge gras in waar ze bleef staan. "Let's try to catch some mouses" miauwde ze en wiebelde met haar oren. Het was redelijk rustig nu bij de Carrionplace, hopelijk konden ze een aantal muizen vangen voor de Clan want het was broodnodig om de Clan weer aan te laten sterken. Haar eigen vertoning was ontstaan door manen van afzien en doorbijten en wat er over was daar had zelfs StarClan geen woorden voor wist ze. Ze liet zich in de jachthouding zakken en wachtte totdat Runningpaw hetzelfde deed. Ze wilde wel eens zien wat die had geleerd van zijn mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
What do you want from me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:18

De Apprentice keek even weg toen Otterflight niet geheel tevreden leek te zijn met haar antwoord. "Let's try to catch some mouses" Haar oortjes namen een wat nerveuze houding aan, maar ze zou zich niet langer weg laten jagen. De poes nam een paar passen afstand van de Warrior en zakte in haar eigen jachthouding, gelijk met haar neusje omhoog zodat ze de lucht kon afspeuren. Een kleine verse geur van muis bereikte haar oortjes en heel zacht bewoog ze zich naar voren, haar oortjes gespitst. Door de bergen van Twoleg afval kon ze het muisje niet goed spotten, maar de geur werd bij elke pas sterker.

Pas nadat ze geheel om een berg was gecirkeld merkte ze een bruinig wezentje op, zijn kopje in de berg gestoken en luid piepen toen hij iets te eten te pakken kreeg. Runningpaw ging op haar tenen staan en boorde haar klauwtjes in de grond. Nog een paar stapjes verzette ze voordat ze zichzelf van de grond lanceerde en haar klauwen in haar prooi boorde. Met een koprol kwam ze weer op de grond terecht en snel beet ze in het muisje dat ze zojuist had gevangen. Met een vacht die alle kanten opstond, kwam ze overeind en zocht met haar blauwe blik de plek af, op zoek naar Otterflight.


Topics gezocht ~
What do you want from me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
What do you want from me? DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?   What do you want from me? Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 12:22

Runningpaw liet zien dat ze wel degelijk wat had geleerd van haar mentor toen ze in haar eigen soepele jachthouding zakte. Zelf opende ze haar bek om de geuren in te drinken. De geur van muis was zeker aanwezig en Runningpaw had deze al opgemerkt om er vervolgens op af te gaan. Ze besloot dat ze de poes het voordeel van de twijfel zou geven en volgde de geuren die ze zelf rook.
Merel. De geur van een merel rook ze overduidelijk tussen het gras. Met wat geluk was het zo'n jonge merel zonder staart. Poot voor poot sloop ze dichterbij en sprong puur op gevoel in de goede richting waarna ze haar nagels in haar prooi boorde. Het geluid van een stervende vogel was heel kort te horen totdat ze een einde maakte aan het leven van de vogel. Ze nam hem in haar bek en keek over haar schouder waar Runningpaw ook haar kop opstak en haar aankeek. Haar wenkbrauwen gingen omhoog en ze glimlachte toen ze een plek zocht waar ze de merel neer kon leggen. In het hoge gras eenmaal een plek gevonden hebbend schraapte ze wat aarde over haar prooi en ging verder op zoek naar meer prooidieren. Het geritsel vanuit de bosjes verderop trok haar aandacht en ze keek naar Runningpaw. Ze wiegelde met haar staart en spurtte toen geruisloos door het gras waar ze een verdwaalde kip zag. Verontwaardig miauwde ze en keek naar het beest. Wat deed dat beest hier? Waren er twolegs hier in de buurt? Ze gromde en vouwde haar oren naar achter. Ze zette haar haren op en blies. De kip keek haar enkel aan met een scheve kop dus besloot ze het erop te wagen. Ze vloog de kip aan en beet het strot door van de kip. Dat was nog eens een prooi om mee terug te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: