Leads me to ending of a other day (Open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leads me to ending of a other day (Open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dot
Member
Leads me to ending of a other day (Open) DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Leads me to ending of a other day (Open)   Leads me to ending of a other day (Open) Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 16:12

Dot sloop over de duistere gebieden heen van de Fourtrees, dit liet haar denken aan haar verleden. Ze stond even stil, met grote blauwe ijzige ogen tuurde ze. Het was koud, donker en vochtig. Ze deed stap voor stap vooruit, langzaam proefde ze de lucht. Om te ruiken was er niemand in de beurd, dat luchte al een heel stuk op maar ze was nog steeds bang want hier waren haar ouders vermoord. "Let op waar je loopt elk moment kan je dood zijn.." zei ze tegen zichzelf met een andere stem. Ze gaf een kort en snel knikje, ze ging in sluip positie en was klaar voor weg te rennen. Dot kwam hier alleen om even uit te rusten van haar reis, vaak weet ze niet waar ze naartoe gaat maar haar angst blijft altijd groter. Zelf kan ze haar verleden niet meer zo goed herinneren alleen dat een Clankat haar ouders had vermoord, bij een paarse boom. Ik ben er zeker van dat het is gebeurd...... Ik denk het...... Waarschijnlijk gewoon niet. dacht ze niet al te vrolijk. Ze liep door met stille stappen die ze een voor een neer zette op het natte gras, ze moest gaan jagen maar ze was in het verkeerde gebied om dat te doen. Ze besloot om hogerig te blijven en keek in het rond, waarschijnlijk was dit dan niet de Fourtrees. Dacht ze onzeker. Dot ging zitten en besloot om even vluch zich een schoonmaak beurt te geven, met vluche likken en snelle bewegingen was ze zo klaar. "Dus.... Dotty van me waarom ga je niet jagen op zo'n fijn gebied? Of doe je niet een keer je best om na te denken, je bent net zo zwak als je ouders." sprak een stem duidelijk en zo te zien sprak ze het hard op. "Laat me met rust!" Riep Dot angstig zonder enige idee wat er aan de hand was.


Leads me to ending of a other day (Open) 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leads me to ending of a other day (Open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: