Standing up early[Skykit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Standing up early[Skykit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 18:46

Underkit opende rustig haar ogen. Er kwam nog niet heel veel licht de nursery in, maar ze zou waarschijnlijk toch niet meer kunnen slapen. Voorzichtig stond ze op om ervoor te zorgen dat ze niemand anders wakker zou maken en liep ze naar de uitgang van de den. Ze verliet de nursery en knipperde even een paar keer met haar ogen tegen het licht. Er stond een lichte wind die best wel koud aanvoelde, maar ze was er al wel een beetje aan gewend geraakt. Ze begon een stukje van de nursery weg te lopen en keek even rond, zodat ze er zeker van was dat ze niet in de weg zou lopen van een warrior.

[Skykit]


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 20:52

Skykit was vroeg opgestaan, ze was vroeg gaan slapen en ook vroeg wakker geworden. Nu liep ze een beetje door het kamp, kijken of er iets te doen was. Sky zag een andere kitten uit de nursery lopen, de kitten was zeker ouder dan Sky, en omdat ze niks te doen had liep ze op de poes af. Toen ze dichterbij kwam wist ze zeker dat deze kitten, die je bijna geen kitten meer kon noemen, bijna apprentice werdt. Ze keek de jonge poes aan, ze had haar vast eerder gezien maar kon het haar niet herinneren. "Hoi" zei Sky beleefd.


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:11

Underkit liep nog een stukje verder toen ze plots een andere kitten in haar buurt zag. "Hoi" Zei de andere kitten beleefd. Normaal zou ze nu een naam moeten herinneren, maar veel geluk had ze er niet mee. "Hallo." Begroette ze het andere poesje. Ergens vond ze dat ze de naam van de kitten had moeten onthouden, maar toch kon ze er zo snel niet op komen. "Wat was je naam ook alweer?" Ze voelde zich lichtelijk beschaamd dat ze de naam niet kon herinneren, maar ze hoopte maar dat het poesje niet beledigd zou zijn door haar vraag.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:27

"Ik ben Skykit enneeh... wat is jou naam?" Skykit keek de poes aan, die had vreemde ogen. Maar ze waren wel mooi, ze wist de naam niet maar deze poes wist haar naam ook niet dus dat maakte het wel goed. Sky gaapte even, de slaap was niet helemaal verdwenen, en keek naar de plek waar de zon langzaam omhoog begon te klimmen. Ze had de sneeuw gemist, maar ze vond dit weer ook prettig, wat minder koud dan eerst. Sky raakte wat afgeleid door een voorbij vliegende wolk.


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 21:46

"Ik ben Skykit enneeh... wat is jou naam?" Skykit, hoe kon ze het ook vergeten? Gelukkig leek het er niet op dat de andere kitten zich beledigd voelde en blijkbaar wist die haar naam ook niet. Dat maakte de situatie toch wel weer iets gemakkelijker dan het eerst was. "Mijn naam is Underkit." Stelde ze haarzelf voor. Ze merkte dat de zon ondertussen alweer ietsje hoger was geklommen en ze keek even naar de wolken. Ze hoopte maar dat het niet ging regenen, want als ze eerlijk was had ze dan liever de sneeuw terug, ook al zou dat wel kouder zijn. "Ergens mis ik de sneeuw wel." Zei ze tegen de andere kitten, hopend een gesprek te kunnen beginnen.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 12:39

Sneeuw, ze had het meeste gemist, want toen ze de nursery uit mocht was het meeste gesmolten. "Ach, ik heb niet zo veel van de sneeuw gezien en ik vond het nogal koud, maar ik hoop ook wel dat het volgde leafbare terug komt." Antwoorde Sky. "Maar ik hoop wel dat nu het warmer wordt de konijnen zich makelijker laten vangen en ze zich verdubbelen zodat elke kat met gevulde buik kan slapen." Ze sloot haar ogen even om te genieten van de opkomende zon, haar antwoord was wel redelijk vond ze zelf. "En jij? Waar verheug jij je op nu het warmer wordt behalve apprentice worden?" Sky opende haar ogen en keek Underkit geïntreseerd aan, wachtend op een antwoord.


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:18

"Ach, ik heb niet zo veel van de sneeuw gezien en ik vond het nogal koud, maar ik hoop ook wel dat het volgde leafbare terug komt." Dat was natuurlijk wel waar, omdat Skykit wat jonger was dan haar, maar inderdaad hoopte ze net zoals Skykit dat het volgende Leafbare weer terug zou komen. "Maar ik hoop wel dat nu het warmer wordt de konijnen zich makelijker laten vangen en ze zich verdubbelen zodat elke kat met gevulde buik kan slapen." Dat was ook wel weer waar en snel zou ze zelf ook kunnen proberen om wat te vangen, ook al moest ze nog wel een maan wachten. Voor Skykit zou het langer zijn. "En jij? Waar verheug jij je op nu het warmer wordt behalve apprentice worden?" Waar verheugde ze zich op nu het warmer werd? "Naast apprentice worden ben ik wel blij met het feit dat er inderdaad meer prooi zou zijn, maar ook dat ik dan waarschijnlijk meer kans zou krijgen om wat te vangen." Antwoordde ze. Als het namelijk Leafbare was geweest zou ze minder vangen, ook al was ze al niet zo heel zeker dat ze heel goed in jagen zou zijn, maar proberen viel altijd.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 14:33

"Nou, je hebt in elk geval geluk dat je apprentice wordt nu de prooi terug komt. Ik zit nog een paar saaie moons aan de nursery vast." Skykit zuchte, ze hoopte dat ze wel met haar zusjes kon spelen en andere vrienden. "Maar ja, als ik apprentice wordt zal er zeker nog genoeg prooi zijn om te vangen." Sky stond even op en strekte zich uit, de opkomende zon maakte haar loom. Ze wilde ook graag apprentice worden, lekker jagen en het territorium zien, dat was iets anders dan de zandmuur. Sky keek omhoog naar de wolken en de zon, de lucht kleurde mooi in de ochtend, vooral omdat er geen bomen waren om het zicht te benemen.


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 15:53

"Nou, je hebt in elk geval geluk dat je apprentice wordt nu de prooi terug komt. Ik zit nog een paar saaie moons aan de nursery vast." Daar had Skykit wel gelijk in. Als ze namelijk een apprentice was geworden in Leafbare zou er een stuk minder prooi geweest zijn. "Maar ja, als ik apprentice wordt zal er zeker nog genoeg prooi zijn om te vangen." Over een paar manen zou het waarschijnlijk Greenleaf zijn, dus dan had Skykit zeker weten genoeg prooi om te vangen. "Als het zover is zouden we samen kunnen jagen, alleen nu mogen we nog niet het kamp uit, jammer genoeg." Ergens kon ze bijna niet wachten om de omgeving buiten het kamp te zien, maar ze wilde ook weer niet dat ze geen apprentice kon worden als ze dat deed.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 20:03

"Jaaaaaaaaaaa, lijkt me leuk" mauwde Skykit enthousiast, maar daarna betrok haar gezicht weer. "Wel jammer dat dat zo lang duurt." Sky keek even naar de kamp ingang en zag een warrior naar buiten lopen, dat wilde ze ook zó graag doen. "Maar weet je al wanneer je ceremonie komt?" vroeg ze nieuwsgierig, ze keek weer naar Underkit en gaapte even, ze was nog moe. "Ik denk dat ik straks nog even ga slapen, ik ben nog moe."


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 20:30

"Jaaaaaaaaaaa, lijkt me leuk" Underkit lachte even om de reactie van de kitten. "Wel jammer dat dat zo lang duurt." Dat was wel weer waard, maar het zou hopelijk wel het wachten waard zijn. "Maar weet je al wanneer je ceremonie komt?" Op die vraag schudde ze haar kop even. "Ik heb geen idee, ik hoop snel, maar ik moet ook nog eerst 6 manen zijn, want komt er nog een voor ik dat ben, dan moet ik nog wachten op de volgende." Zei ze. "Ik denk dat ik straks nog even ga slapen, ik ben nog moe." Dat was niet echt een slecht idee, ze waren tenslotte vroeg opgestaan en nu kon ze er ook nog gebruik van maken. "Dat klinkt niet echt als een slecht idee, vooral nu ik er nog steeds gebruik van kan maken." Zei ze.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:42

Sky grinnikte, "Ik snap wat je bedoeld, nu heb je nog niet alle verantwoordelijkheden." Ze trippelde richting de nursery, ze zou het heerlijk vinden nog een tijdje te slapen. Sky draaide zich om en wachte op Underkit, die was aardig. "Kom je?" vroeg ze, maar ze was zó moe dat ze verder liep omdat haar pootjes haar niet meer konden dragen. Binnen wachte ze nog op Under, toen die binnen kwam liep ze naar haar nest en rolde zich op. Het duurde niet lang voor haar adem regelmatig werdt en ze insliep, om te dromen over morgen... of vanmiddag.


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Standing up early[Skykit] 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Underpaw
Member
Standing up early[Skykit] DPKsfdL
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Underpaw
BerichtOnderwerp: Re: Standing up early[Skykit]   Standing up early[Skykit] Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 11:40

"Ik snap wat je bedoeld, nu heb je nog niet alle verantwoordelijkheden." Underkit grinnikte even bij die woorden. Dat was wel waar, als het om verantwoordelijkheden ging zou ze nog liever een kitten blijven, maar dat kon natuurlijk niet altijd. "Kom je?" Vroeg de andere kitten. "Ik kom eraan." Antwoordde ze en volgde de kitten naar de nursery. Eenmaal in de nursery zag ze de kitten naar haar nest lopen en zelf ging ze ook naar haar nest terug en krulde erin op. Ze hoopte maar dat ze niemand wakker had gemaakt, maar dat zou waarschijnlijk niet. Ze sloot haar ogen en al snel viel ze weer in slaap.


Standing up early[Skykit] Vdpoab

It's like being underwater
Where you're closed off from the world
And no one can understand you
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Standing up early[Skykit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: