The worst feeling in the world



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The worst feeling in the world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 11:31

Haar pootjes sleepten over de grond en haar kopje hing maar wat. Haar blauwe oogjes keken zo nu en dan op, maar nooit spotte ze op het goede moment een prooi. Toen ze uiteindelijk voor de zoveelste een weg rennend geluid hoorde, had ze er genoeg van. Een gefrustreerde schreeuw ontsnapte uit haar keel en ze liet zich tegen een boomstam vallen en sloeg haar klauwen in de aarde. Het lukte haar niet meer. Niet lang geleden had ze nog hoop gehad in haar jachttechnieken, maar nu.. nu leek alles in elkaar te zakken. Alleen omdat Tallpaw haar zo afleidde. Als hij zich straks, net als Lightning, in het water liet vallen..? Ze schudde met haar kopje en beet zachtjes in haar pootje. Dat was niet waar, dat zou hij niet doen. Het was gewoon een vervelende gedachte.

OOC; Please join! (:


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 20:14

Ace liep rustig tussen de hoogrijkende bomen. Ze leken op te gaan in het blauw van de lucht. Het was een mooi zicht maar de kater liet zich er niet door afleiden. Hij was gaan jagen, zoals altijd eigenlijk. De kater vulde zijn dagen met jagen of trainen. En natuurlijk andere het leven zuur maken. Dat laatste was een soort bijbaantje, alleen wanneer hij iemand niet mocht of als de ander hem irriteerde. Anders was hij best oké om mee om te gaan. Bij zijn vrienden was hij iemand die wel wat grappen wou maken van tijd tot tijd en bij kittens was hij gewoon vriendelijk en zorgzaam. Hij kon er niets aan veranderen, zo was hij eenmaal. Een vogel vloog naast hem op en de grijze kater hief zijn kop. Hmm, hij moest eens opletten. Zo sloeg hij af van de gebruikelijke route en baande zich een weg door een hoop varens. Aan de andere kant viel een geur hem in de rede. Running, reageerde zijn hersenen meteen. Zo sociaal dat hij was liep hij zijn neus achterna tot hij de zwart-witte apprentice zag zitten. ‘Hey Running’ begroette hij haar. Ze zag er niet goed uit, misschien werd ze ziek? Nee, waarschijnlijk wat anders. ‘Is er iets?’ Vroeg hij maar, zo recht door zee dat hij was. Ook was het van zijn gezicht af te lezen dat hij het niet doorhad dat iemand dit misschien voor zichzelf zou willen houden.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:47

Het geluid van aankomende pootstappen alarmeerde haar en ze probeerde haar uitdrukking van haar gezicht te vegen in die korte tijd die haar geboden werd. ‘Hey Running’ Het bleek Acepaw te zijn en hopelijk had hij niets in de gaten, maar die hoop werd al snel weer door de grond geboord. ‘Is er iets?’ Ze liet haar oortjes wat hangen en verbrak het oogcontact met de kater. Moest ze het hem vertellen? Nog maar een keertje eerder had ze haar problemen met haar broertje gelucht en dat was bij Eaglepaw. Ook hij had ze daarvoor maar een keertje gezien en nu was Acepaw er. Maar het was anders, Acepaw vroeg het gewoon, leek er niet echt tot door te dringen, gewoon een vraag aan een vriend. Dus besloot ze het maar op te kroppen. "Nee, alles is goed." Antwoordde ze wat afwezig en plaatste een wat mislukte glimlach op haar gelaat.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 13:28

Ace kreeg een licht gevoel van onbehagen toen Running het oogcontact verbrak en haar oortjes liet hangen. Hij had weer wat verknalt, wie vraagt nu ook zo iets? Straks mocht ze hem niet meer en hij dacht net dat ze wat minder verlegen werd bij hem in de buurt. De kater kneedde zichtbaar nerveus de grond onder zijn poten. "Nee, alles is goed." Goed, Ace was niet de slimste maar zelfs dit was dus wat te duidelijk voor hem. ‘Je kan me alles vertellen hé?’ vroeg hij toen maar. Dit beviel hem niet,zelf zei hij altijd alles en daardoor begreep hij niet als een ander zijn gevoelens oppropte. Dat was toch onredelijk? Met een frons op zijn gelaat ging hij bij haar zitten en tikte met zijn staart tegen het pelsje van de ander. Eigenlijk was hij niet het typ dat goed om wist te gaan met de problemen van de ander. Maar je moest toch wat over hebben voor een ander of niet soms?


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:49

‘Je kan me alles vertellen hé?’ Ze keek hem voor een moment weer in, twijfel weerspiegelde in haar blauwe kijkers. Echt waar? Wat nerveus wordend slikte ze. Waarom zag ze dat nooit? Waarom herkende ze nooit een echte vriend iemand? Weer werd ze afgeleid door haar gedachten, totdat Acepaw haar met zijn staart aantikte en ze wat gealarmeerd opkeek. Schuldig liet ze haar oortjes wat hangen en begroef haar witte pootjes in de losse aarde. "Ik.." Begon ze, bijna weer eens struikelend over haar eigen woorden, maar om dit weer te voorkomen nam ze een grote hap lucht. "Ik ben boos geworden op Tall en.. hij.. ik ben bang dat hij nu iets raars gaat doen." Ze beet op haar lip en verbrak het oogcontact weer.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 20:12

Running had het blijkbaar moeilijk, en deze overvloed aan emoties in de lucht maakte hem nerveus. Dit kon hij niet goed, hij had emotie-asma. Een heel simpel fenomeen, als er emoties aan de pas kwamen kreeg hij nauwelijks lucht en werd het hem benauwt. Maar goed, je moest was stikken overhebben zodat een ander kon ademen. "Ik.." Zijn groene blik stond bemoedigend. Kom aan, komt wel goed. "Ik ben boos geworden op Tall en.. hij.. ik ben bang dat hij nu iets raars gaat doen." En haar blauwe kijkers waren al weg. Stiekem vond hij dat wel irritant, was hij nou echt zo erg? Kon hij niet aangekeken worden? Ach, hij moest eerst haar helpen. ‘Rustig maar’ begon hij troostend en rustig, alsof hij haar probleem wel kon begrijpen. Tall was dus weer eens het probleem, nou, dan zou hij het even recht zetten voor casanova. Oké, dit was eerder familie probleem. ‘Tall en ik zijn goede vrienden en hij doet heel normaal’ Goede vrienden, nou, misschien wat overdreven, eerder enige mannelijke vriend. Hehe. ‘Maar ik zal een oogje op hem houden voor je’ Hij grijnsde zachtjes en duwde zijn snuit even in haar vacht om haar op te laten kijken. Kom aan Running, maak je geen zorgen leek zijn houding te zeggen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:26

‘Rustig maar’ Misschien had hij wel gelijk? Misschien was Tallpaw nu al weer bezig met zijn vriendinnetjes en was hij wel hartstikke blij dat hij van zijn zusje af was. Misschien was echter niet zeker. ‘Tall en ik zijn goede vrienden en hij doet heel normaal’ Nog aarzelend bleef ze naar de grond kijken. Ja, maar wat als de impact toen nog niet geland was? Wat als de laatste keer dat Acepaw Tallpaw had gezien voor het hele gebeuren was geweest? ‘Maar ik zal een oogje op hem houden voor je’ Wat geschrokken keek ze op toen een snuit in haar zwart witte vacht werd gedrukt, maar nadat ze haperig had gezucht toverde ze een klein glimlachje op haar gezicht. "Eh.. dankjewel Acepaw." Antwoordde ze zachtjes. "Echt heel erg, ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als hij zichzelf iets aandoet." Dankbaar liet ze haar kopje even op zijn schouder rusten. "Dus.. gaan we die verloren jachtafspraak nog inhalen?" Vroeg ze vervolgens wat vrolijker, zich over het hele gebeuren heen zettende.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The worst feeling in the world 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:13

De kater had zijn oren niet willen geloven toen Snowy het hem verteld had, en had haar dan ook drastisch ondervraagd. Het had niet mogen baten, Ace had het gedaan, en nu moest en zou Tall hem ermee confronteren. Dus struinde hij door de bossen, de geur van zijn vriend volgend. Alles was goed, tot zijn favoriete geur, zijn kleine eternity, zijn zusje's geur erbij kwam. Meteen klopte zijn hart gejaagder, en was het geen struinen meer maar rennen, nog nooit had Tall zo snel een geur gevolgd, en ergens was hij best verbaasd over het feit dat hij het dus blijkbaar wel zo snel kon. Geen tijd voor! Gefrustreerd, en bang voor wat er allemaal wel niet met zijn zusje kon zijn dat ze hier was met een kater die hij zijn vriend noemde rende hij door. De laatste flarden van het gesprek ving hij op, een afspraak, waarom had Ace het hem niet verteld? Tall stopte net voor hij bij hen was, en liep toen rustig over de plek naar de twee toe. Een sluimerend vuur brandde in zijn ogen, één verkeerd woord van de kater, en het zou niet goed gaan. "Hey Ace," Mauwde hij, en keek toen naar Running, "Ik heb Snowy gesproken," Zijn stem was nu haast kil, en de ogen waren weer op de andere tabby gericht. "Iets te zeggen?" Klonk het toen nog, en Tall hoopte op een verklarend antwoord, waarom hij blijkbaar angstvallig weg was gehouden van de relatie tussen zijn zusje en zijn vriend, en wat dat met Snowy ooit te betekenen had. Hij wilde Ace een kans geven.

- If I may?


The worst feeling in the world Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:34

"Eh.. dankjewel Acepaw." Hoorde de kater uit Running komen. Hij bewoog zijn oor wat, niet gehumeurd naar achter maar wat tevreden opzij. "Echt heel erg, ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als hij zichzelf iets aandoet." Ze voelde haar kopje op zijn schouder en legde kort zijn eigen kop erop, lag eigenlijk best goed. ‘Dat doet hij heus niet, Tall is een slimme gast’ sprak hij met een warme stem. Deze gaf hij meestal alleen bij kittens of andere die hij heel erg mocht, al bleef het vaak enkel bij kittens. "Dus.. gaan we die verloren jachtafspraak nog inhalen?" Ook zijn humeur klaarde op. Vaarwel asma. Hij gaf een grijns. ‘Ja, die heb je me nog tegoed’ Net toen de kater zich op wou hijsen zag hij zijn vriend. Of ja, hij kende het gestalte van een vriend, de naam die hem tebinnen schoot was de naam van een vriend. Maar die blik, was niet de blik van zijn vriend. "Hey Ace," De kater voelde de spanning maar deerde zich er niet te veel aan. Hij leefde erin. Bij zijn vrienden, zijn vroegere familie, het was voor hem zo normaal als zuurstof. "Ik heb Snowy gesproken," Geen beweging aan zijn kant, geen ontkenningen of wat dan ook. Enkel ging zijn eerst goed gehumeurde oor weer in zijn normale positie. Kende Rat zijn vriend? Oké, Tall was de casanova van de twee. Echter zag hij het probleem niet in zijn acties. Opvoeding was bij hem nooit een punt geweest. Zijn vader was gestorven bij zijn geboorte door zichzelf op te offeren aan een adder. Moederlief was meer bezig met rouwen voordat ze stierf. En toen? Hij was de zoveelste wees, de zoveelste zonder ouders en hij had zich nooit anders gedragen. Enkel was de opvoeding nooit geweest, nooit een zeggen van wat goed en wat slecht is. Het enige wat hij kende was dat je je eigen problemen moest oplossen. En hij had problemen met Snowy, dus wou hij ze oplossen om zijn manier. "Iets te zeggen?" Zijn blik stond dus ook vragend, oprecht onwetend. Waar wou Tall naar toe? ‘Ik en Running gingen net jagen, verder weet ik niet wat er is’ Gelijk fronste hij, wetend dat hij het verkeerd zei maar moest even door zijn woorden komen. ‘Nee, begrijp me niet verkeerd. Ik weet wat er is maar ik snap het niet’ Hij snapte het niet. O Starclans sake, hij snapte het zo vaak niet. Maar van alle katten op de wereld, van al zijn onvermogen snapte hij het nu niet. De blik van zijn vriend snapte hij niet.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:40

‘Dat doet hij heus niet, Tall is een slimme gast’ Hmm ja, dat zou wel, alleen kon deze slimme gast weer niet zien dat zijn zusje het maar niets vond als hij elke dag wel met iemand stond te flirten of hoe hij dat ook wilde noemen. ‘Ja, die heb je me nog tegoed’ Runningpaw glimlachte zachtjes, maar haar oortjes schoten overeind toen ze het geluid van rennende poten hoorde. Daar stond hij dan opeens. Tallpaw. De stem waarmee haar broertje sprak deed een rilling over haar rug glijden, maar toen hij over een 'Snowy' sprak, legde ze haar oortjes naar achteren. Ze kende niet veel Snowy's, maar eentje was een Queen en de ander een Apprentice. Een poes. Een zachte, bijna onhoorbare grom kwam uit zijn keel. Dus haar broertje gaf nog steeds geen reet om de hele gebeurtenis? Dan had ze dus goed gehandeld. Hij bleef maar doorgaan met dat bloedvervelende geflirt, dan verdiende hij haar vertrouwen ook niet. Voorzichtig kwam ze overeind en schuifelde wat dichter tegen Acepaw aan, toch nog een beetje bang wat deze kille Tallpaw van plan was. ‘Ik en Running gingen net jagen, verder weet ik niet wat er is’ Ze keek de andere Apprentice even aan, hij bleef verdomd kalm in deze hele situatie. Hoe? ‘Nee, begrijp me niet verkeerd. Ik weet wat er is maar ik snap het niet’ Van de hele situatie snapte ze niets, maar ze wachtte in stilte af en gunde Tallpaw geen blik waardig.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The worst feeling in the world 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:49

De kater negeerde zijn zusje volledig, ze was zijn zusje niet meer, ze was een vage kennis. Een vijand misschien zelfs wel, ze had het ernaar gemaakt en nooit voor hem klaargestaan, en nu was de kater het compleet helemaal zat. Al die dingen die over hem rondgezegd werden, de vrienden die hij had, het irriteerde hem mateloos. Maar Running was zijn zusje niet meer, en plots was er een vrijheid. Tenminste, dat was er, tot zijn vriend ineens ging lopen zeggen dat hij het niet snapte. Tall zette een stap dichter naar hem toe, en voelde nu de adem van de ander in zijn gezicht. "Ik zal je zeggen wat er is," Mauwde hij, maar zorgde ervoor dat de ander geen kans had om te antwoorden. "Haar bedreigen? I don't care, maar het feit dat ik je nu zie met mijn zusje, dat.." Hij zuchtte even, duidelijk niet tevreden met de acties van zijn vriend, "Dat is niet iets wat ik kan laten gaan," Mauwde hij uiteindelijk, en keek, nog steeds fel en kil tegelijk, naar de ander. Snowy kon hem op het moment gestolen worden. Aan Running kwam niemand. Hij kon het niet, ze was wel zijn zusje, en dat zou ze altijd blijven, hoe ver ze ook van hem rende.


The worst feeling in the world Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:05

De kater voelde Running tegen zich aan en bewoog zijn staart lichtjes om haar heen, niet opvallend genoeg voor Tall om te zien maar genoeg voor Running om te voelen. Wat was er mis met Tall, vroeg hij zichzelf keer op keer af. Zo kende hij de grappenmaker en casanova niet. De ander kwam op hem af, stond voor hem. Hij bleef rustig hoewel zijn hart wild klopte. Was het niet te horen? Kon Running het voelen? Nee, vast niet. Hij zou zijn lessen volgen. Bij woede van een ander altijd kalm blijven, dan heb jij de voorhand. Eigenlijk wou hij zijn kop schudde, de gedachte weghalen. Waarom zag hij Tall als een vijand? Hij maakte vast een grapje, vast. Wat kon er anders zijn? Zelfs met het verstand dat de kater bezat wist hij heel goed dat dit geen grapje was, en hij ging zo ook niet reageren. "Haar bedreigen? I don't care, maar het feit dat ik je nu zie met mijn zusje, dat.." Wat? Die eerste zin interesseerde hem geen moer. Maar dat tweede? Hij maakte eens een vriend. Was dat nou zo erg? Had hij eens iemand gevonden waarmee hij op kon schieten? "Dat is niet iets wat ik kan laten gaan," Hoewel de kater er niks van liet zien had hij moeite zijn adem en hartslag rustig te houden. Zijn blik stond eerst verwart en verbaast, dat dreigde over te gaan op een woedende vlam maar ebte weg. Het liet enkel een onleesbare afstandelijkheid achter. Zijn oor had ondertussen zijn weg naar achteren gevonden. Zo gunde hij zich even een paar seconden, wat tijd om te ademen en de zinnen na te gaan. ‘Wat doe ik dan?’ vroeg hij helder en koud als stemming. Zijn staart krulde wat verder om Running heen, alsof hij het moeilijk had haar in bescherming te nemen of zich los van haar aanwezigheid te maken. ‘Ik zit hier, ook voordat jij kwam. Gewoon pratend met een vriend.’ Was de kattin zijn vriend? Ja, ja, voor zijn pak wel. ‘Toen kwamen op het punt dat we nog eens zouden gaan jagen en dat waren we ook vanplan.’ Hij ging zijn zinnen na, denkend. Nee, nee, er was niks fouts of verkeerds. Zijn gedachte prak hij uit. ‘Wat is er fout aan? Wat deert jou zo?’ Weer slikte hij zijn woede weg, probeerde de woorden van Silentstep vast te houden. ‘Wat kan jij niet laten gaan?’ De kater blies uit, liet zijn woede gaan en hoopte dat het niet uitdraaide tot een gevecht. Niet omdat hij niet kon vechten of omdat hij bang was te verliezen, nee, omdat hij zijn vriend niet wou verliezen
zonder te weten waarvoor.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:22

Toen haar broertje een dringende pas naar voren zette, dook ze wat achter Acepaw, die zijn staart om haar heen had geslagen. Voor de veiligheid? Of door angst dat ze hem zou verlaten voor haar broertje? Dan wist hij nog niet hoe erg de ruzie wel niet was geweest tussen haar en Tallpaw. Nog steeds keek haar broertje Acepaw met een felle kille blik aan, eentje die Runningpaw persoonlijk maar niets vond. Alsof hij straks zijn klauwen in de ander zijn vacht kon slaan. Toen Acepaw begon met spreken kalmeerde ze wat. Er gebeurde niets, maar de toon van beide stemmen vond ze maar niets. Ze waren Clangenoten, die hoorden niet zo tegen elkaar te praten, zeker niet als ze Apprentices waren. ‘Ik zit hier, ook voordat jij kwam. Gewoon pratend met een vriend.’ Wat verbaasd keek ze op. Noemde hij haar nou een vriend? Dus.. ze had een vriend erbij gekregen..? Snel schudde ze haar kopje. Haar gedachten brachten haar weer op een dwaalspoor. En als snel was ook Acepaw uitgesproken en brak er een stilte uit, die Runningpaw nog steeds niet waagde om te verbreken.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The worst feeling in the world 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:31

Tall zuchtte nog een keer, niet om de woorden van de ander, maar om ook de woede weg te laten uit zijn lichaam, dit wilde hij niet, dit was niet zichzelf. Hij was niet zichzelf. De kater liet de stilte even voortduren om rustig te worden, maar verbrak het oogcontact met de ander niet. Zijn blik was nog kil, maar zijn stem had hij onder controle, die was nu normaal, ofwel normaler. "Wat ik niet kan laten gaan?" Herhaalde hij zacht, duidelijk niet erg blij met het antwoord wat hij zou moeten geven. "Haar," Dat was het, nu wist Ace ook hoe zijn zusje hem gedumpt had en leek hij een watje. Heerlijk, zou Running nooit stoppen met zijn leven veranderen en bergafwaarts laten gaan? De staart van Ace die om Running heen geslagen was, viel hem zojuist pas op, alles wat daarvan was dat hij eens langzaam zijn ogen sloot, en toen weer opende. Houd het hoofd koel, blijf stevig staan, blijf bij jezelf, word niet gek, hij bedoelt het goed. Zo lastig om naar te luisteren, zo lastig om het te geloven, maar het was alles wat hij nog had. Aanvallen wilde hij niet, zo was hij niet, dat behoorde Running te weten, haar aanval was nog steeds duidelijk te zien op zijn gezicht, hij had haar nooit daarvoor iets aangerekend. Waarom was ze bang?


The worst feeling in the world Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:52

"Wat ik niet kan laten gaan?" Ace haatte dit soort dingen, de vraag herhalen. Hij moest dat vaak genoeg doen, hij deed het in zijn kop. Andere dreven er de spot mee aan. Gewoon, zomaar, omdat toch niemand anders het heeft. Antwoord de vraag Tall, geef gewoon antwoord en verlos de tabby uit zijn leiden. Leiden, pff, het was geen leiden. Het was hard, kil en gemeen maar leiden was het niet. Wreed, dat was het. "Haar," De kater peinsde zijn kop, niet wetend waarom. Verstoord door zijn emoties en gedachten die maar niet mee wilde werden sprak hij hardop tegen de ander. Zijn blik stond afstandelijk, al was zijn ademhaling zichtbaar wat sneller. ‘Ik neem Running toch niet af? Idioot, zij wilt je niet kwijt en als jij haar niet kwijt wilt wat is er dan mis’ Verstrooid en niet meer wetend wat te doen schudde zijn kop. ‘Waarom doe je zo tegen mij, ik heb niks verkeerds gedaan. Heb alleen een van mijn geheimen weg kunnen vegen. Nee, twee zelfs. Is dat een probleem?!’ Zijn stem was een octaaf hoger en hij ademde diep in en uit, zijn woede beheersend terwijl hij steun zocht van Running. Gewoon een kleine beweging was genoeg, een trekje van haar spier om te laten weten dat zij nog normaal was en niet gestoord was geworden zoals zijn vriend. Hij wou gewoon even iets dat hij kon begrijpen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:58

Ze sloot haar ogen gefrustreerd toen de twee katers weer verder gingen. Al sprak Tall nu met een normale toon, nog steeds vond ze het maar niets dat hij zich zo'n zorgen maakte. Hij had ervoor gekozen om met anderen om te gaan, dan moest hij dit ook maar accepteren. Maar ook Acepaw's stem begon wat te vervreemden en bezorgd wierp ze een blik op de kater. "Ace..?" Mompelde ze zachtjes en hield vanuit haar ooghoek Tallpaw in de gaten. "Misschien kunnen we beter weggaan?" Fluisterde ze zachtjes, haar stemmetje bijna afgeknepen door de zenuwen die in haar maag rondkropen. "Dan hebben we allemaal rust en kunnen we keuzes nog eens overdenken." Heel even wierp ze een wat boze blik op haar broertje, maar snel keek ze Acepaw weer aan, voordat ze iets uitlokte.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The worst feeling in the world 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:06

Tall luisterde rustig naar het betoog van zijn vriend, en knikte toen. "Oke, dat wilde ik duidelijk hebben," Mauwde hij, en ademde de woede weg, "So-" Hij stopte midden in zijn zin toen Running had gepraat, en niet voor hem, voor Ace. De kater sloot zijn ogen, negeren, negeren, het gonsde in zijn hoofd, de blik, de woorden, alles. Het gonsde in hem, het liet hem niet los, het bezat hem haast. Wanhopig had hij altijd geprobeerd het gezin bij elkaar te houden, Running was altijd tegen hem geweest, altijd. Waarom had hij nooit helemaal gesnapt. Dit was het dan, ze verkoos dus blijkbaar ook een kater die ze net kende boven hem. Langzaam opende hij zijn ogen weer, pijn was in ze af te lezen, maar het kon hem niet meer schelen. Ace had het uitgelegd, Running had het een stap verder gebracht. Tall ging zitten, hoe had alles hier kunnen komen? Zover? Wat had Starclan tegen hem, of was het Starclan niet meer die Running leidde? Hij wist het niet, niet meer.


The worst feeling in the world Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
The worst feeling in the world 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:42

Zijn hart raasde in zijn keel, hij wist het niet meer, hij snapte het niet meer. Dit verstikte hem, zijn hoofd bonkte mee op het ritme van zijn hart. Hij voelde zich week, zwak, verscheurt. "Oke, dat wilde ik duidelijk hebben," Het was een vreemde taal voor hem, de kater had zijn ogen gesloten. Zijn naam klonk even. Toch opende hij zijn ogen niet, als een kitten wou hij even geloven dat alles weg zou zijn als hij ze weer opende. "Misschien kunnen we beter weggaan?" Hij keek in de ogen van Running. Langzaam knikte hij, zijn woede ebde weg en hij voelde zich moe, zwak en leeg. Vooral leeg. Dit deed zijn emotie-asma niet goed. "Dan hebben we allemaal rust en kunnen we keuzes nog eens overdenken." Weer knikte hij en keek naar Tall. Zijn blik smeekte Running om even te wachten. Zo stond de kater op, liep naar het gestalten van zijn vriend, oud-vriend, hij wist het niet. En met een simpel gebaar duwde hij zijn kop in diens pels, wetend dat vocht uit zijn ogen ontsnapte van wanhoop en verdwenen agressie. ‘Tall, ik wil mijn vriend niet verliezen’ echte tranen vulde zich erbij. ‘Wat heb ik dan nog? Wie zoekt dan mee naar verdwaalde grenzen of gaat Kampvuur een bericht brengen?’ Wat harder duwde hij zijn kop. ‘Waarom?’ Zo keek hij op, zijn verdriet zichtbaar in zijn helder groene ogen. Hij draaide zich om naar Running, duwde kort zijn kopje tegen haar schouder en fluisterde schel; ‘Kom je Running? Of blijf je hier? Je blijft altijd mijn vriend, als je dat maar weet.’ het laatste vulde hij aan, te voorkomen dat hij ook geen Running verloor. Dit was zo moeilijk. Zo veel. Wat happerig hapte hij naar adem en slikte zijn verdriet, tevergeefs, in.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
The worst feeling in the world DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:49

Meteen voelde ze een onbehaaglijk schuldgevoel. De belofte die Acepaw net had gemaakt leek plots niet meer uit te kunnen komen. Wie weet wat Tall nu zou gaan doen. De tabby kater stond echter op en liep naar haar broertje en begon woorden te zeggen, die ze maar half verstond, want zelf keek ze weg. Wat nou als hij nu zachtjes voor haar broertje koos en haar besloot voor te liegen? Dat stond onder het lijstje opties, ja. Toen een kopje tegen haar aan werd geduwd werd ze uit haar gedachten gehaald. ‘Kom je Running? Of blijf je hier? Je blijft altijd mijn vriend, als je dat maar weet.’ Haar kopje begon wat scheef te hangen. Had ze ooit duidelijk gemaakt dat ze iets anders zou doen? Heel voorzichtig en zachtjes kwam ze overeind en wierp toch, ook al schreeuwden haar gedachten om het niet te doen, een blik op Tallpaw en schudde langzaam haar kopje. "Je luistert niet naar me, je denkt dat ik mezelf niet kan beschermen. Maar nu jij voor anderen kiest.. hoef ik.. hoef ik dat ook niet meer." Mompelde ze zachtjes en dwaalde langzaam met haar blik af en draaide zich om, zodat ze haar broertje voor even niet hoefde aan te kijken.


Topics gezocht ~
The worst feeling in the world HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The worst feeling in the world 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The worst feeling in the world   The worst feeling in the world Icon_minitimema 2 jun 2014 - 22:10

De kater keek toe, hij keek toe terwijl zijn wereld rondom hem instortte, alles wat hij kende was weg, alles wat hij kende was aan het vallen. Een vreemd gevoel in zijn poten deed hem naar beneden kijken, of was het het feit dat Ace ineens huilend tegen hem aangeduwd stond? Tall wist het niet meer, alleen dat de woorden leegte hadden, er zat niets in, het was nep, de wereld verloochende hem. Starclan was weg, en nu gebruikten de dode katten die altijd beloofden voor hen te zorgen hem om Tall mee te sleuren. Maar nee, de kater wist beter, wist beter dan zomaar meegaan met de wereld die hij wilde. De kater bleef strak vooruit kijken toen de tabby klaar was met zijn verraad, en ook terwijl hij naar Running liep. Alles in hem was in tweestrijd, wat moest hij doen? Wat? In plaats van iets te doen bleef hij zitten, als een soort standbeeld wat vergeten is, en overwoekerd wordt door planten. Niets bewoog, en soms leek het ook alsof de kater het ademen had opgegeven. Pas toen zijn zusje hem weer aankeek knapte er iets, zijn ogen, die eerst kil hadden gekeken werden gevuld met tranen en een glinstering die er nooit eerder in gezien was. Nooit had hij zich zo gevoeld, de woorden raakten hem als messteken, en toen ze klaar was voelde hij zich al halfdood. Dat deed het voor hem, hij was al halverwege, hoeveel verder kon het nu nog zijn naar.. Naar waar? Waar wilden ze hem nog hebben? Nergens, nergens, niemand wilde hem! De woede, onmacht en lust naar vasthoudendheid kregen de overhand in zijn innerlijke tweestrijd. Maar nog steeds zat de kater doodstil, niets gebeurde er, tot Running zich plots omdraaide. Nu pas begreep Tallpaw alles, alles wat hij gedaan had, al zijn acties, zijn hele leven was gefixeerd op haar. De poes was zijn alles, nooit had hij daar een woord aan gelogen. Ace was uit zijn plaatje verdwenen, de werkelijkheid was geen werkelijkheid meer, de kater zelf wist niet meer wat er om hem heen gebeurde, en of de zwarte schimmen die aan de randen van het beeld likte bestonden. Hij was gefixeerd op de poes die zijn leven vanaf dag één al bepaald had. Hij merkte het niet eens, toen hij het deed, zijn geheim pakken, hij bewoog nauwelijks, laat staan een geluid maken. Maar plots lagen ze daar toch, wilde Starclan het dan echt, wilde ze het zo? Dan zou het zo zijn. Zijn klauw raakte het rode besje aan, draaide eromheen, prikte erin, en spietste het. Langzaam bracht de kater het omhoog, twee seconden verlieten zijn ogen de poes, om ernaar te kijken. Daarna klonk zijn stem, niet meer normaal, maar vervult van iets wat misschien nog wel waanzin kon zijn, gericht op zijn godin. "Running," Klonk het, bijna als een fluister, maar in zijn eigen hoofd gonsde het, met zijn gouden ogen, die normaal zo mooi en vrolijk konden glimmen, maar die nu dof en duidelijk waanzinnig stonden, keek de knappe kater haar aan, en glimlachte naar haar, een gekke glimlach waarin alles wat hij ooit nog misschien tegen haar had willen zeggen lag. De kater glimlachte naar de poes, dat was de actie die hij wilde doen. Daarna bracht hij het besje naar zijn mond.


The worst feeling in the world Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The worst feeling in the world
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: