Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 17:48

Het was nat, bij elke stap die de poes maakte hoorde je het water omhoog spetteren. Het regende dan ook hard, en dat was aan alles te merken. Haar vacht zat aan haar huid gekleefd en de muis die zich in haar bek bevond was doorweekt. Zachtjes schudde ze haar lijf waardoor enkele spetters de rondte in vlogen, maar het had niet veel effect. Met zacht trippelende passen stapte ze door de ingang van het kamp. Over niet een al te lange tijd zou ze binnen in de warrior den zitten, een vooruitzicht waar ze zich op verheugd. Softvoice maakte een klein sprongetje, maar ze keek niet goed uit en belande vol in een plas. Het maakte voor haar niet zoveel uit, nat was ze toch al. Alleen... Ze had iemand geraakt.

Eerste post voor Wintersong ~


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:10

Wintersong was net uit de droge warriors den gegaan om te kijken of er nog wat te eten was. Het regende wel, maar als ze snel was moest ze wel aardig droog kunnen blijven. Alleen wat ze niet voorzien had was dat er plots veel water haar kant op vloog en haar vacht doorweekte. Ze draaide haar lichaam om om te kijken wie het gedaan kon hebben en zag Softvoice midden in een plas staan. "Had je niet beter kunnen uitkijken?" Was het eerste wat ze vroeg. Ze had namelijk gehoopt om redelijk droog terug te kunnen gaan naar de warriors den, maar op deze manier ging dat er dus niet van komen. De regen merkte ze eigenlijk al niet meer, aangezien het haar vacht niet veel natter kon maken dan het al was, maar toch zou ze wel het liefst zo snel mogelijk weer terug in de den gaan en daar haar vacht drogen.


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Z0IYPct

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  W0qAlxRSplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  MKN7vHESplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  7iLZ7FISplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  PS18GM0

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Xs4

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:16

"Had je niet beter kunnen uitkijken?" Geschrokken keek Softvoice opzij. Meteen zag ze daar een doorweekte Wintersong staan. Had zij dat gedaan? Blijkbaar... En Wintersong was daar zo te zien niet erg blij mee. "O, het spijt me verschrikkelijk!" Verontschuldigde de rossige poes zich. "Ik had beter moeten uitkijken," bevestigde ze de woorden van de poes terwijl ze voorzichtig uit de plas stapte.


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 21:52

"O, het spijt me verschrikkelijk!" Verontschuldigde de poes zich. "Ik had beter moeten uitkijken," Softvoice stapte ondertussen uit de plas en Wintersong probeerde haar vacht toch een beetje uit te schudden. "Er valt nu toch niet veel aan te veranderen, aangezien ik toch al nat ben." Zei ze. Ze zou zo haar best doen om haar vacht te drogen in de den en anders was het hopen dat het op zou drogen door de nacht. "Hopelijk krijg ik het droog als ik zo in de warriors den ben." Voegde ze eraan toe.


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Z0IYPct

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  W0qAlxRSplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  MKN7vHESplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  7iLZ7FISplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  PS18GM0

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Xs4

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 21:10

"Er valt nu toch niet veel aan te veranderen, aangezien ik toch al nat ben." Sprak de witte poes. Softvoice duwde benauwd haar oortjes in haar nek, het leek of Wintersong er echt niet blij mee was, ze kwam eigenlijk zelfs een beetje chagrijnig op Softvoice over. "Hopelijk krijg ik het droog als ik zo in de warriors den ben." Zachtjes knikte de rossige poes. "Ik was ook net van plan naar de den te vertrekken, zou ik even meelopen?"


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}    Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 21:28

Het leek erop dat de poes er wel spijt van had wat ze had gedaan, dus misschien zou ze niet zo hard moeten reageren. "Ik was ook net van plan naar de den te vertrekken, zou ik even meelopen?" Wintersong knikte bij die woorden."Oke, kom maar mee naar de den dan." Zei ze. "Maak je er verder niet druk over, het kan iedereen wel eens gebeuren." Ze wilde niet dat de poes zich schuldig bleef voelen terwijl er nu eigenlijk ook niks meer aan gedaan kon worden. Het was nou eenmaal gebeurd en nu moest ze alleen bedenken hoe haar vacht weer droog te krijgen.


Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Z0IYPct

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  W0qAlxRSplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  MKN7vHESplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  7iLZ7FISplets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  PS18GM0

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  Xs4

Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}  AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Splets, splats, it's raining {Ganzenopdracht}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: