Okay..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Okay..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 14:37

Langzaam nu, heel langzaam, heel langzaam. Zijn ogen waren vermoeid, de kater beulde zichzelf nog steeds af, ook al had hij nog steeds de wonden van het gevecht in zijn lichaam. Zo nu en dan stopte hij even om op adem te komen, maar dat frustreerde enkel, alles in hem schreeuwde om te stoppen, maar zijn geest was vastbesloten dat niet te doen. Nooit meer zou hij zo'n gevecht hebben, vanaf nu zou hij altijd de overhand hebben, wie er ook begon met aanvallen, hij pikte het niet meer. Trainen, trainen en nog eens trainen. Dat was vanaf nu tot zijn warrior ceremonie de katers' leven, en het beviel hem prima, het beviel zijn lichaam alleen wat minder.

- Eerste post voor Dot


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 15:11

Dot liep rustig, weer had ze niet door waar ze was. Maar het had toch geen zin om alles te gaan onthouden zelfs als ze bang was voor Clan katten door de dood van haar ouders, Rustig aan maar, je bent al in een Clan gebied. Jij mag raden welke." sprak Harpus een van haar zelf bedachte persoonlijk heden in haar hoofd, "Ben ik dan op Clan gebied?" riep Dot angstig. "Waarom zei je dat niet eerder?!" zei ze meteen gestrest, Rustig maar, je komt er wel uit het clan gebied Dot. zei Alice in haar hoofd maar het leek nieuwschierig te klinken. Dot stopte even dook zichzelf ineen, het rook vreemd en overal waar ze liep voelde het vreemder worden. Ze liep langzaam veder stap voor stap, alleen wist ze niet hoe ze hier uit mest komen. Dot zit op een tak en dan vald ze eraf, en ga ik een feestje vieren YEAH. zei Foollin ook duidelijk, soms miste ze hun soms was het volkomen irritant. Dot wilde net iets zeggen maar het was Clan gebied dus niet de goede plek om keihard je gevoel uit te laten barsten tegen jezelf, ze voelde het zachte natte zand tussen haar poten waar aan ze uren had besteed om ze af te likken na Hydra's speel party met modder. Maar goed dan moest ze het straks weer doen, ze zuchtte diep maar wilden zo min mogelijk opvallen. Dot merkte in de verte een Kater op, van deze afstand kon ze al zien dat hij vermoeid was. Ik moet hem helpen! dacht Dot en sprinte op de kater af, ze wilden niet dat iemand zomaar ging sterven. "DOT, wat doe je nou. Hij is gewooon moe en gaat niet dood dus verstopje of ik doe je wat?!" Riep Harpus uit Dot's mond, langzaam stopte ze en fluisterde "Harpus ik weet dat we moeten Team builden maar dat gaat niet op deze manier." Dot liep naar de kater toe en vroeg liefjes toen ze stopte "Gaat het, je lijkt uitgeput." ze keek hem bezorgt aan, even bleef het stil..


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 15:25

Een stem deed hem opkijken, maar bracht hem wel uitzonderlijk in de war. "Het gaat prima," Zei de kater, met een schuin oog naar de poes, "Ehm, praat jij tegen jezelf?" Hij keek de poes wantrouwend aan, problemen had hij nu geen zin in maar hij moest het vragen, want als dat niet zo was dan was hij op het moment omsingeld door vreemdelingen.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 15:40

Dot keek de kater aan met een vriendelijke blik, "Het gaat prima," Miauwde de kater. Dot knikte en begon, "Goed zo, mijn naam is Dot." lachtte ze liefjes en begon hem eens goed te bekijken. Ze had een van haar blije dagen, die ze eigenlijk bijna nooit had. "Ehm, praat jij tegen jezelf?" Sprak de kater wantrouwend. Ze keek hem met grote ogen aan, eigenlijk wilde ze niet dat iedereen het wist maar bijna alle rougers en Bloodclanners wisten het al dus het zou vast niet uit maken. "Nee, dat doe ik niet." loog ze toch maar, ze keek even in het rond en zag veel bomen en donkere plekken. "Ooh dat doet ze wel, dat doet ze dag en nacht." sprak Harpus ingewikkeld uit de mond van Dot, "Sst nu heb je me verraden, Harpus." Fluisterde ze boos tegen zichzelf. "Ik bedoel mijn naam is Dot en jouw naam?" Miauwde ze moeilijk, en het gaat weer mis en straks beledicht Hydra om geen enkele reden de kater en gaat het weer mis. zuchtte ze. Hey, hey, hey hoe wist je dat... Dat zou gaan gebeuren. zei Foollin in haar hoofd nogal duidelijk. Dot negeerde dat en ging weer veder, deze keer wilde ze zich goed voorbereiden voor Hydra's reactie want die had ookal weleens haar Deputy beledicht en wat andere katten natuurlijk. "Hey Dotty iedereen weet dat je gaat verliezen dit spel want dit gebeurd al je hele leven." Sprak Harpus makkelijk, "Net waar." zei Dot terug. We kunnen beter op dit moment Dot alleen laten... zei Alice via haar gedachte. Dot staarde ongemmakelijk de kater aan en zei "En......uuu Hoe gaat het?" Ze keek algauw om zich heen en werd stil.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:29

De kater keek verward naar de poe toen ze zichzelf zeker een paar keer tegensprak, en deed instinctief een stapje achteruit. Zijn naam zeggen? Mooi niet, deze kat was vreemd, en vreemde katten kon hij niet zomaar vertrouwen. Gehard was de kater nu wel, overdag had hij nauwelijks nog last van het gevecht, 's nachts was een ander verhaal. "Ik had al gezegd dat het goed ging," Mauwde hij wantrouwend, nog een stapje achteruit dan maar. "Met jou duidelijk niet," Onbeleefd? Misschien wel.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 18:40

Dot stond voor de bruin gestreepte kater en keek hem aan, Wat is er toch, Clan katten zijn moord wezens waarom..... Waarom zegt hij niks en is hij zo..... Stijf dacht ze moeilijk. Ze keek naar de grond, waarom vind iedereen me gestoord... dacht ze verward. Omdat je dat ook bent. zei Harpus in haar hoofd. "Bedankt voor je opmerking." zei ze tegen zichzelf, ze likte haar lippen af en staarde hem aan vol afschuw omdat ze nogal bang was van clan katten die dit haar hadden aangedaan. "Ik had al gezegd dat het goed ging," Mauwde de kater nogal bot, "Met jou duidelijk niet," Dot liet een grom ontsnappen, ze wilde niet vechten want dit wilden ze niet doen. Ze haatte clan katten door het vermoorden van haar ouders. "Bedankt voor je mening." zei ze nog steeds al te beleefd, "Ik kan me teminsten gedragen." zei Dot al te makkelijk. "Dat kan je niet." zei Harpus via haar mond, ze leek wel een van de gestoordse katten op aarden maar dit wilde ze niet pikken van een "Clan kat" Dot staarde hem levenloos aan en meestal werd ze echt door iedereen al gestoord genoemd.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 20:25

Tall snapte er nu al helemaal niets meer van. De poes praatte wel degelijk tegen zichzelf, en dat baarde hem eerlijk gezegd wel zorgen. Nog een stap achteruit dan maar. "Ik heb ook manieren, alleen niet rond vreemden," Hij keek betweterig naar de ander, duidelijk niet in de stemming voor nog meer vreemds. Misschien was deze poes wel ernstig ziek!


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 12:15

Dot staarde de kater aan die nogal kwaad leek, ze wilde niet hem pijn doen maar hij maakte haar wel woedend op sommige punte. "Ik heb ook manieren, alleen niet rond vreemden," Sprak de gestreepte kater. nou ik ben niet echt vreemd, als je dat bedoeld, dacht Dot kwaad, vaak werd ze dat niet alleen op zichzelf. "Maar dan hoef je niet kwaad te zijn als ik gewoon een gesprek met je wil hebben, een Bloodclanner zou je meteen vermoorden." miauwde Dot braaf. "of in ieder geval een oudere Bloodclanner, ik dood namelijk geen andere." zei ze daarna makkelijk. Ja hoor daar gaan we weer pietje perfect. zei Harpus nogal geïriteerd. "nou kater wat word het weg rennen naar je mamie?!" riep Hydra uit Dot's mond geïriteerd en kwaad op de kater. "Dat wilde ik niet zeggen, het spijt me." zei Dot vluch erachter na. Ze keek naar de grond, waarom doe ik dit altijd?! dacht ze moeilijk. Dot schudde haar hoofd, "wat is jouw naam omdat ik mijn naam al 2 keer heb gezegt heb?" zei ze voor de grap ter wel ze het al door had dat hij het niet zou vertellen.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 15:03

De kater zette bij de bedreigingen nog een stap van haar weg, en bleef wantrouwend naar de poes kijken. Niet awesome, vooral toen ze ineens van alles ging zeggen wat ze dus blijkbaar niet wilde zeggen. Hij trok een wenkbrauw op, en bleef stokstijf staan. "Tallpaw," Mauwde hij uiteindelijk, en draaide zich toen om, "En ik ga nu,"


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 16:26

Dot keek de kater aan, waarvan ze nog steeds zijn naam niet van wist. Dot keek naar de grond, ze had nooit iets verkeerds willen doen. Misschien had hij wel gelijk dat ze gestoord was met zijn opmerkingen, ze ging zitten soms wilden ze echt andere vermoorden maar dat was haar Hydra, Foollin en Harpus kant alleen Alice wilde geen andere vermoorden. Alleen had Harpus Draco wilde laten leven om geen enkele reden, er waren er wel genoeg maar niet veel. "Tallpaw," Mauwde de kater uiteindelijk, zo heet hij dus dacht Dot even. waarom zegt hij het nu pas waarom niet eerder. dacht ze vluch, "En ik ga nu," Miauwde Tallpaw. Dot stond op en sprak "Waarschijnlijk, ga je gewoon weg omdat ik gestoord ben? Want dit is me al vaker gebeurd, maar niet iedereen is normaal. Niemand is normaal." ze keek naar de grond maar algauw hem aan. "Jij ziet niet hoe andere het zien, jij hebt gewoon een luxe Clan leven. Maar als je Bloodclanner bent word je bijna door iedereen gehaten maar niet alleen om die reden, want als je zoals mij bent haten Bloodclanners je nogzelfs." sprak ze met vochtige ogen. soms zou ik liever willen dood gaan. dacht ze omdat ze het wel wilden zeggen maar ja dat ging niet. Dot bleef hem aan staren met tranen in haar ogen van al die toegiften, "Weet je soms had ik liever dood willen zijn, want dan was ik in Starclan met mijn ouders." zei ze. "Maar ga maar want dat wilde je toch." sprak ze bot ernaar en draaide zich om want de kater had dat ook gedaan. Dot ging zitten en staarde naar de grond, ze slikte even en dacht aan veel momenten die ze al had meegemaakt tijdens haar 6 maanden dat ze leefde.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 15:57

De kater negeerde kil alle woorden die ze zei, tot de poes begon over Starclan en haar ouders. "Jouw ouders zijn clankatten?" Tall had zich met een ruk omgedraaid en keek nu met een mengeling van nieuwsgierigheid en ongeloof naar het rode geval. "Hoe ken jij Starclan?" Voor zover hij wist geloofde de Bloodclan niet in Starclan.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 16:47

Dot keek de kater aan die gewoon wilden weglopen, hij had geen fatsoen maar waarschijnlijk wel tegen andere clankatten. "Jouw ouders zijn clankatten?" vroeg Tallpaw ongeloofig. "Ja, ze waren. Ze gingen uit de clan om samen kittens te krijgen, een mislukkeling zoals ik." zuchtte ze, Ooh Starclan, wat moet ik geloven, wat moet ik horen waarom geloof ik voor een deel niet in Starclan maar ook voor een stuk wel. ze keek naar de grond en de volgende vraag van de kater vervolgde vlug in het koude bos: "Hoe ken jij Starclan?" Dot keek hem serieus aan met een kille blik in haar ogen, haar glans in haar ogen was weg. "Mijn ouders, ze leerde me hoe ik in de Starclan moest geloven en vertelde me het verhaal van vele katten die waarde vol waren zoals Fireheart." sprak ze en draaide zich om en keek hem aan en zwiepte even met haar staart. "Zal ik nu gaan voordat je mij een klap wilt geven of anders om." sprak ze bot en draaide zich om, even realiseerde ze dat er echt iets met haar aan de hand was. Wie ben ik echt? ben ik mezelf verloren.. herhaalde ze in haar hoofd.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:37

Hij volgde het allemaal niet meer, waarom waren haar ouders uit de clan gegaan? Niets maakte nog veel sense to hem. "Firestar heeft geen groots verhaal," Mauwde hij stellig, en knikte toen, "Lijkt me goed, ga maar uit mijn territorium," Het klonk misschien bot, maar hij was zo in de war dat het maar zo moest.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimema 9 jun 2014 - 17:30

Dot zat omgedraaid naar de kater, ze keek om en hoorde Tallpaw praten. "Firestar heeft geen groots verhaal," Mauwde hij, "Lijkt me goed, ga maar uit mijn territorium," Dot draaide zich om en sloot haar ogen en sprak rustig "Maar weet je..." ze nam een hap stilte. Het voelde niet of ze controle had over haar lichaam maar het voelde vreemd en ze ging rustig veder, met een grote grimas: "Maar het is niet JOUW territory maar van de Shadowclan maar dat maakt niet uit want je blijft altijd zo gemeen." zei ze en liep rustig veder en negeerde de kater als hij zou reageren. ik zal nooit meer bang zijn en zal vechten tot mijn dood. dacht ze, ter wel ze er niet aan wilden denken. Ze was altijd angstig en stond nooit open voor gevechten, misschien nu wel want ze was een Bloodclanner maar wilde zich niet verlagen tot iemand zoals hen. Ze stapte stevig door om haar lichaam wat meer in controlle te krijgen maar het voelde of het steeds bleef, het was een vreemd gevoel. En niemand van haar verzinsels doken op, het leek wel of ze er niet waren maar ze waren er wel.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 18:31

Oke, Tall trok even een beetje verbaasd en misschien ook wel in de war, met zijn oren. Zijn ogen keken met een spottende blik naar de poes, erg uitnodigend waren ze nog steeds niet, en wat ze zojuist gezegd had was in zijn oren echt vreselijke mousedung. "Ik ben van shadowclan, zo.. Ga weg van mijn territorium," Mauwde hij lijzig, terwijl de blik in zijn ogen nu ook steeds feller werd. Geen zin meer in een discussie, hij kon de poes, die niet erg groot was, wel aan.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:36

Dot keek naar de Apprentices, ze keek hem serieus aan alsof ze geen gevoel meer had. Dacht ik al... dacht ze en keerde de kater de rug om. "Ik ben van shadowclan, zo.. Ga weg van mijn territorium," Sprak Tallpaw bot, maar oké zij kon dat ook. Ik weet heus wel dat je van de Shadowclan komt maar ook dat het van de shadowclan is en niet alleen van hem. dacht ze met een grom die vervolgde. Waarom doe ik dit het voeld zo vreemd, ik doe dit nooit. dacht ze vlug erna maar was al een staard lengte veder van Tallpaw, ze sloot haar ogen en ging zitten. Dat deed ze midde in het territory van de Shadowclan, ze wilde zich kalm houden. Steeds meer voelde ze dat ze niet meer zichzelf was of meer iemand anders dan zichzelf, ze nam een kort moment stilte en deed haar ogen weer open. Dot staarde achterom om te kijken waar deze Apprentices was maar waarschijnlijk was hij allang verdwenen nadat ze hem negeerd had..

OCC: sorry voor de korte post ^^"


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 1:17

Hij was niet de kat die anderen, die niet van zijn clan waren, zomaar alleen in het territorium liet. Deze poes maakte het hem eerlijk gezegd wel erg lastig. Ze was eerst soort van boos, tenminste, zo vatte de kater het op, en daarna ging ze ineens zomaar stil zitten zonder iets te doen. Tall rolde met zijn ogen en zuchtte, waarom kwam hij altijd de katten tegen die weigerden weg te gaan? "Uhum!" Mauwde hij storend, en kuchte voor de aandacht. "Kan je nou gaan?"


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 14:38

Dot keek zitten in het rond, met namen ook naar Tallpaw. Ze keek hoe de kater naar haar toe liep en begon "Uhum!" Dot staarde Tallpaw aan met een lieve blik. "Kan je nou gaan?" vroeg Tall daarna. "Tall sorry van daarnet, ik wil gewoon iets kwijd...." zei ze moeilijk met pijn in haar keel. Ze nam deze beslissing om iets tegen deze kater te vertellen wat ze voelde en misschien was dat wel handig, "Tallpaw.... Ik heb soms wel het gevoel dat... Dat.... Dat ik niet meer mezelf ben dat ik hele andere dingen die die ik niet wil doen...... Wat moet ik doen om van mijn eigen haat af te komen?"[b] antwoorde Dot en stond op en draaide zich om en zei [b]"Bedankt dat je wilde luisteren maar je wilt toch dat ik ga dus dan ga ik wel." ze richtte haar kop naar de grond en zwiepte even met haar staart over de grond. Kon je hem geen klap geven ofzo?! sprak de krijsende Harpus in haar hoofd, die ze al een tijdje niet meer gehoord had. "Nee Harpus ik ga niemand zomaar een klap geven?!" Gromde Dot tegen zichzelf.


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Okay.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 21:14

Ineens begon de poes haar hart te luchten, en voor deze zeldzame keer had Tall geen medelijden met haar. Helaas, had ze maar eerder moeten zeggen, nu was het te laat, en bovendien was ze geen clancat. Dus knikte hij toen ze zei dat ze weg moest, en stond ook op. "Inderdaad, je moet gaan, en als je me slaat sla ik terug," Het klonk hard, balen voor haar.


Okay.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Okay.. DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Okay..   Okay.. Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 11:05

Dot keek naar Tall, ze draaide zich weer om en sloot haar ogen. Ze wist dat ze weg moest van dit vieze territory maar ze had er niks aan om gewoon te blijven, vast dacht deze Apprentices dat hij stoer was maar voor haar was hij dat niet. "Inderdaad, je moet gaan, en als je me slaat sla ik terug," sprak Tallpaw, vast. Je bent heus niet stoer hoor en ik weet heus wel dat ik sterker dan jou ben door mijn andere persoonlijk heden en afkomst. dacht ze en stak haar tong uit naar de kater, met een grote glimlach had ze toch geen zin in ruzie maar eerder de plaag geest te spelen. "Hey maar Tall, ik weet toch al dat je alleen maar gemeen blijft omdat ik een Bloodlcanner ben maar.... Ik hou mijn plaats." ze draaide zich om en had haar standpunt gemaakt en liep op een rustig tempo weg en nam natuurlijk haar tijd om deze kater te irriteren waar ze natuurlijk ook nog tijd voor had, zodat ze weer langzaam kon terug keren naar de Bloodclan.

OCC: is het topic klaar?


Okay.. 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Okay..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: