Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me If you feel inside (Loci)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dot
Member
Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Tell me If you feel inside (Loci)   Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 19:21

Dot zat naast de kater, ze wist niet wat ze moest doen maar zitten leek haar het beste. Ze voelde zich tot de grond gedrukt zonder enige reden voelde ze zich leeg, leeg van verdriet, leeg van alles en leeg van de liefde. Niemand zou ooit van haar houden maar wel anders om daarom zou zij altijd alleen blijven en andere samen, samen met elkaar. ’Waarom zou ik je gestoord vinden?’ vroeg Loci, ze was even aan het nadenken en besloot haar tijd te nemen. Ze keek in het rond en begon "nou, tot nu toe leef ik in een hel een levende nachtmerrie die altijd blijft ontstaan. Zelf praat ik tegen mezelf en vind iedereen me gestoord wie ik ook tegen kom," zei ze ter wel ze naar de grond staarde en in de heldere bruin achtige ogen, ze wiebelden met haar oor en sloeg een paar keer met haar staart. ’Zielloos’ herhaalde de kater, ’Wat bedoel je daarmee?’ vroeg Loci die al helemaal in een deuk lag. Waarom wist ze niet alleen dat hij wel zo vreemd was, "nou dat je heel vaak zonder gevoel reageerd en dit is pas de eerste keer dat ik je zie lachen." miauwde ze kalmpjes. ’Jammer, het kan wel leuk zijn.’ zei Loci geïriteerd, ze rolde met haar ogen en antwoorde kil "vast.."


Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Tell me If you feel inside (Loci)   Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 11:48

"nou, tot nu toe leef ik in een hel een levende nachtmerrie die altijd blijft ontstaan. Zelf praat ik tegen mezelf en vind iedereen me gestoord wie ik ook tegen kom," ’En daarom zou ik je gestoord moeten vinden.’ hij had al wel ergere katten ontmoet. En hij zou zichzelf eigenlijk ook wel als gestoord kunnen omschrijven.
"nou dat je heel vaak zonder gevoel reageerd en dit is pas de eerste keer dat ik je zie lachen." Mauwde ze kalm. ’Dat zou ik eerder als gevoelloos dan als zielloos omschrijven.’
De poes rolde met haar ogen en antwoorde kil "vast.." ’Ja zeker, heel leuk. Tenminste als je de goeie kat neemt.’


Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Tell me If you feel inside (Loci)   Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 13:27

Dot sloot haar ogen en voelde de wind door haar vacht waaien, er was iets wat haar tegen zat een woede die niet getemt was en haat wat door haar heen stroomde. Ze keek omhoog naar de prachtige lucht, er zat een bloodclanner naast haar. Altijd en overal was ze gestoord de commandat vond het zelfs, ze staarde naar de grond en nam een besluid en staarde naar de kater. Ze opende haar mond om iets tegen Loci te zeggen maar hij begon al met zijn woorden, ’En daarom zou ik je gestoord moeten vinden.’ Dot knikte op zijn gesprek. Hij had gelijk waarom zou Loci dat niet hebben, hij moest haar wel om die reden gestoord vinden maar hij bedoelde het niet zo of ja dat hoorde ze dan in zijn stem. Ze nam een kort moment rust en zuchtte even, ze had zoveel vragen maar misschien kon ze nu beter weg gaan. Ze wilde zich om draaien tot Loci weer begon aan het woord, ’Dat zou ik eerder als gevoelloos dan als zielloos omschrijven.’ Weer vond ze dat hij gelijk had want zelf was ze eerder en pop aan touwtjes die niks kon zeggen tegen zo iemand. "Je hebt gelijk Loci maar hoe weet je dat allemaal? vertel het me vertel je geheim.." het bleef even stil alleen de wind woede langs, "Vertel me als je iets vanbinnen voeld, want het lijkt wel of je geen gevoel hebt... miauwde ze met een serieuze blik. ’Ja zeker, heel leuk. Tenminste als je de goeie kat neemt.’ miauwde Loci vlak erna. Ze draaide zich om en zette een stap vooruit, ze staarde even naar achter. "daar heb je gelijk in Loci maar ik moet gaan, tot weer is ziens he." zei ze met een glimlach en draaide zich om, ze moest nog wat gaan lopen om even dit kwijt te raken wat ze meegemaakt had gemaakt.

OCC: einde topic jij mag nog posten als je wilt.


Tell me If you feel inside (Loci) - Pagina 2 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me If you feel inside (Loci)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: