Let's get down to business! [Training]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's get down to business! [Training]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Let's get down to business! [Training] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Let's get down to business! [Training]   Let's get down to business! [Training] Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:57

&Aurorapaw
De lucht was grauw en gromde dreigend. Honeyspots hield het nauwlettend in de gaten zodat ze er zeker van kon zijn zichzelf en Aurorapaw niet zeiknat zou regen. Op een open plek tussen de bomen waar alleen een stel mooie, paarse bloemetjes groeide draaide de poes zich om en ging ze zitten. Door de regen hingen de bloemen droevig. Ze waren overwaterd maar toch nog mooi in hun bloei. "Nu dan" Begon Honeyspots plechtig en ze krulde haar staart om haar voorhand. "Het meest voor de hand liggende is dat je mij eerst verteld wat jouw vorige mentor jouw zo al geleerd en laten zien heeft.. alles wat je mogelijk weet mag je me vertellen, dat maakt het wel zo gemakkelijk" Zei ze tegen Aurorapaw met een vriendelijke glimlach.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnLet's get down to business! [Training] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Let's get down to business! [Training] DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Let's get down to business! [Training]   Let's get down to business! [Training] Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:51

Aurorapaw

TAG: Honeyspots.
WORDS: 259.
NOTES: .
Op hoge poten liep de poes door het territorium, achter haar nieuwe mentor aan. Honeyspots leek tot nu toe een aardige poes, en daar was ze blij mee. Ze had verhalen gehoord van de ergste mentoren, die hun apprentices lieten doortrainen totdat ze letterlijk en figuurlijk omvielen van vermoeidheid. Hopelijk zou Honeyspots niet ineens een grote ommekeer maken en ook zo worden. Ineens stopte de poes voor haar zich en Aurora keek om zich heen. Ze stonden in een veld vol met paarse bloemen. Ze waren prachtig, ondanks dat ze een beetje hingen. "Nu dan" Klonk de stem van Honeyspots. Aurorapaw ging zitten in het gras en probeerde zo weinig mogelijk bloemen te pletten met haar achterwerk. "Het meest voor de hand liggende is dat je mij eerst verteld wat jouw vorige mentor jouw zo al geleerd en laten zien heeft.. alles wat je mogelijk weet mag je me vertellen, dat maakt het wel zo gemakkelijk" De grijswitte poes knikte een keer en dacht na. ”Ik heb maar heel even een mentor gehad. Hij heeft me alleen de grenzen laten zien en de basis sluiphouding.” Zei ze, waarna ze een keer slikte. ”Maar ik heb euh… Ik heb zelf ook nog naar andere trainingen gekeken en geoefend, waardoor ik nu al redelijk kan jagen op gewonde of langzame dieren.” Een beetje trots maar ook twijfeling klonk door in haar laatste zin. Ze wist niet of Honeyspots het goed zou keuren wat ze had gedaan, trainingen zijn toch voor een groot deel alleen tussen de mentor en apprentice.

? TY SARA!



Let's get down to business! [Training] Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Let's get down to business! [Training] RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Let's get down to business! [Training]   Let's get down to business! [Training] Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:34

Honeyspots' blauwe ogen dreven naar de lucht terwijl ze luisterde naar Aurorapaw haar woorden. Twee manen waren al verspilt van kostbare training. Ze had geluk dat haar leerling niet bij de pakken was gaan neerzitten en niets had gedaan in die tussentijd. "Goed" Antwoordde ze. "Onze grootste bron aan prooi is vis dus ik hoop ten zeerste dat je wel al kunt zwemmen en niet alleen op bos prooi hebt gejaagd" Zei ze eerlijk en ze wendde haar blik weer op de leerling. "Hoe zit het met vecht training? Heb je dat ook met je vrienden gedaan?" Miauwde ze streng.

- Wauw ik schaam me diep! Ik had niet gezien dat je gereageerd had! o.0


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnLet's get down to business! [Training] Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's get down to business! [Training]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: