Owh, hi... { Acepaw }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Owh, hi... { Acepaw }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 17:02




Frostfall


Een tijdje geleden had Frostpaw één van haar beste vrienden, Tallpaw, tegengekomen aan de rand van het territory. Echter was dit niet zomaar een bezoekje aan hem, want het bleef maar steeds door haar hoofd vliegen. Er was namelijk nog iemand bij Tall, een wel heel knap iemand..! Fro kon hem maar niet uit haar hoofd zetten, zelfs al kende ze hem maar amper...
De poes had afgelopen nacht weer eens geen slaap kunnen vatten. Ze had de hele ochtend rond gezwerft in het camp als een halve zombie. Zo ging het de laatste tijd wel vaker, nu Innerghost en Littlestream van haar geheim wisten. Toch had ze Brokensoul's grootste geheim nog steeds voor zichzelf kunnen houden, en dat wilde ze zo houden!
Ondertussen was het al maanhoog, en was het zombie-gebeuren al wel wat afgestorven. Nu was ze vrij opgewonden, en energiek. Brokensoul en Frozenfur waren samen met Daisypaw gaan jagen, dus heerste er weer vrede in haar hoofd. Ze was haar voorpoten aan het schoonlikken, toen Frostpaw de kater zag waar ze al een tijdje aan zat te denken: Acepaw. Ze moest hem gewoon nog eens spreken... De drang was te groot! Ze ademde diep in, en verzamelde al haar moed. Voorzichtig trippelde de jonge poes op hem af. "Owh, hi...", miauwde ze. Fro probeerde te doen alsof Ace haar nog maar net was opgevallen, wat nog aardig leek te lukken ook. "Hoe gaat het, Ace?", vroeg ze met een charmante glimlach op haar gezicht.

{ Acepaw }


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:37

De kater liep rustig rond. Eindelijk rustig, hij zat nogal vol met verschreidde gedachten. Over zijn vriend, de ruzie. Al die vage gebeurtenissen die zich om hem heen leken voor te komen. Hij had voor wat afleiding zijn ronde gemaakt, om te jagen. Dat was vrijwel zijn enige bezigheid op dit moment, enkel jagen, jagen, jagen en jagen. Heel goed voor de clan, wat minder goed voor hemzelf. Nu weer, hij had een kraai, twee muizen, een vink en een of andere grondeekhoorn. Het leek heel indrukwekkend maar met deze ronde had hij heel zijn nacht en tot nu toe ook zijn dag vervult. Nu kon hij dus bij zijn lijstje van gevangen dingen ook een slaaptekort wegzetten. Ineens zag hij vanaf zijn ooghoek ene bekende op zich aflopen. "Owh, hi..." Zijn bek gevuld met meerdere prooien bleef de tegen begroeting niets meer dan een enkel knikje. Snel legde hij al de prooi op de stapel en hoewel hij nauwelijks had gegeten en bijna omviel van de honger weigerde hij koppig om te eten. Eenmaal terug aan bij de kattin, Frostpaw genaamd, gaf hij zijn begroeting een tweede kans. ‘Hey’ Nog steeds niet veel maar hij liet er nog een van zijn grijnsjes bij zien. "Hoe gaat het, Ace?" De glimlach ontging hem, bij de kater was subtiel gedoe snel onopgemerkt. ‘Kan beter, al ben ik blij met de afleiding’ sprak hij waarheidsgetrouw. Niet wetend dat dit ook als compliment gezien kon worden dankzij de nonchalante toon van uitspraak.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 21:04




Frostfall


De kater liet de begroeting eerst bij een knikje, en ging vervolgens zijn gevangen prooien wegleggen op de stapel. Nadien kwam hij terug en probeerde de begroeting opnieuw: 'Hey.' De poes glimlachte. "Hoe gaat het, Ace?", vroeg ze. 'Kan beter, al ben ik blij met de afleiding', miauwde de kater op een nonchalante toon. Was dat nou een compliment? Met een bescheiden glimlach keek de poes naar de Apprentice. "En euh... Hoe bedoel je dat dan?", vroeg ze een beetje mysterieus. Al snel verklaarde ze haar vraag: "Ben je in het algemeen blij met de afleiding, of ben je blij met mij... als afleiding?" Ze zette heel voorzichtig een stapje dichterbij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 21:16

"En euh... Hoe bedoel je dat dan?", antwoordde Frost op zijn antwoord. Hmm? Was zijn antwoord dan niet duidelijk? "Ben je in het algemeen blij met de afleiding, of ben je blij met mij... als afleiding?" De katers verstand reek nog niet genoeg om de vraag goed op te vatten. Zijn gedachte erbij was simpel; hij was blij met Frost als afleiding van zijn problemen. Gewoon als levend iets. Zo gaf de kater ook een verkeerd antwoord, maar eentje die voor de ander goed zou klinken. ‘Ik ben blij met jou als afleiding’ herhaalde hij duidelijk, zodat er geen misverstanden meer kwamen. Of ja, niet degene die hij voor ogen had. Zijn helder groene blik stond op de ander gericht. ‘En, hoe gaat het met jou?’ vroeg hij maar terug als een heer. De kater mocht Frost wel, al was het als vriend. Ook kon de kater met geen mogelijkheid weten wat de ander voelde. Waarom ook?


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 17:47




Frostfall


'Ik ben blij met jou als afleiding', miauwde de kater klaar en duidelijk. Frostpaw wierp hem een charmante glimlach toe, en probeerde verleidend met haar ogen te knipperen. 'En, hoe gaat het met jou?', weerkaatste hij haar vraag als een echte heer. "Well, het gaat al stukken beter nu ik bij jou ben..." Ze had helemaal geen ervaring met de verliefdheid, maar het ging allemaal heel spontaan. De kater leek erg positief te reageren op haar geflirt, dus had ze besloten om het nog wel even vol te houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 8:56

Misschien zat er iets in Frostpaws oog, ze bleef maar knipperen. Echter zag hij niet de noodzaak om zijn gedachte te delen. "Well, het gaat al stukken beter nu ik bij jou ben..." Hmm, misschien had ze ook wat aan haar hoofd. Daarbij was hij een heel goed gezelschap. De kater grijnsde even en sloeg even met zijn staart. ‘Zullen we misschien wat gaan doen? Jagen of anders wat rondlopen?’ Hij liet zijn kopje wat schuinhangen. ’Of heb je nog nieuws?’ weer een grijns en een neutrale blik in zijn ogen, beiden wat spottend zoals de apprentice ze meestal droeg.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 20:49




Frostfall


De kater grijnsde en sloeg kort met zijn staart. Was dit een goed teken? 'Zullen we misschien wat gaan doen? Jagen of anders wat rondlopen?', miauwde hij. Hmmm, een uitnodiging, dat kon niets slechts betekenen, toch?! De poes glimlachte vrij breed en stopte even met het overdreven knipperen. Het kopje van de Apprentice hing een tikkeltje scheef. 'Of heb je nog nieuws?' Opnieuw kreeg hij een grijns op zijn gezicht, maar met een nog neutrale blik in zijn ogen. Ze stonden wat spottend, maar zo was het altijd bij Acepaw, had Fro al opgemerkt. "Euhm..", dacht ze even na. Zo meteen had ze niet echt wat om te vertellen... "Ja, laten we naar het territory gaan, gewoon wat rondhangen?", miauwde ze op een vragende toon. Jagen zou ze sowieso niet gaan doen; Ze had geen mentor en na de korte mini-trainingen van een paar vrienden was er ook niet bepaald veel verbetering... Van gewoon rondhangen kon ze altijd wel eens genieten! Het was namelijk al een tijdje geleden dat ze nog genoeg wat rond getrippeld had tussen de bomen. Zigzaggen tussen de dennen was geweldig, zeker als er zo'n zacht briesje stond, dat dan door je haren suisde... Geweldig!

OOC; Omg, jou post van 100 woorden rond, en die van mij is welgeteld 200! :DD


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:26

De kater had zijn typische uiterlijke trekjes nog steeds open staan. Zoals de vrijwel altijd koele blik, al wou die nog graag eens vervangen worden door een jongensachtige. Zelden stond hij boos, op een enkele keer na, verder kon hij ook heel goed al de emotie uit het groen halen, al was dit alleen gebeurt rond het ongeval met Tall. Daarnaast had je zijn bewegelijke oren die vaak slap bungelde langs zijn kop. En als laatste het opmerkelijke groffe gedrag met zijn staart die hij meestal hardhandig tegen de grond aan sloeg. Al met al kon het wel aan zijn domme uitstraling helpen. "Ja, laten we naar het territory gaan, gewoon wat rondhangen?" Hij grijnsde en knikte. Meestal eindigde zijn rondhangen in het territory bij rondhangen in andermans territory. Maar ja, samen delen toch? Wat interesseerde het hun nou? Hij deed toch niks verkeerd? Gewoon wat wandelen. En tja, als andere dan brutaal deden en hij opgevoed was met vrijheid van meningsuiting… Ach, ‘nou madame, gaat u voor’ zei hij, grijnzend, met een buiging.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 10:29




Frostfall


De knappe kater stemde in op haar voorstel om wat te gaan wandelen in het territory. Hij maakte een charmante buiging en grijnsde bij zijn woorden: 'nou madame, gaat u voor.' Wat een gentleman! Ze kon er niet meer tegen, ze moest het aan hem vertellen, ze kon haar gevoelens niet langer verbergen voor Ace... De kattin gaf hem een charmant, blozend knikje terug. Wanneer ze het camp verlaten hadden, wenkte Frostpaw naar een paar bomen verderop. "Acepaw, ik kan er niet meer tegen, ik moet je iets heel belangrijks gaan vertellen. Zou je even met me mee kunnen gaan?", vroeg ze een beetje verlegen. Ze liep naar een wat afgelegen plekje, zodat niemand haar zou kunnen horen... Fro ging er even bij zitten; Dit zou nog een lang gesprek kunnen worden. "Ace, wat ik je nu ga vertellen, is erg... belangrijk voor me. Ik zit hier al een tijdje mee, en vind dat je het recht hebt om het te weten. Maar eerst wil ik nog dat je weet, dat ik niet wil dat dit iets gaat veranderen aan onze vriendschap, behalve als jij tegenover hetzelfde gevoel staat natuurlijk...", miauwde de lynx point aan een stuk door. "Niet rond te pot draaien, Frost", mompelde ze tegen zichzelf met haar ogen naar de grond gericht. "Ik... Ik vind je leuk Ace. Ik kan het gewoon niet helpen.." Bibberend van de zenuwen wachtte ze zijn reactie af.


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 11:36

De kater volgde Frost naar buiten en begon al wat plannen te maken; ze konden zijn lange route langs de grenzen nemen en dan via de binnenweg weer terug naar het kamp. Onderweg had je leuke plekken om wat te doen. Maar blijkbaar ging het niet, zijn gezelschap wenkte hem naar wat bomen. Bij de woorden van de kattin fronste hij even, dit klonk helemaal niet als leuk ergens gaan hangen. Als er maar niks was. Toch zat het niet in zijn aard om zich er te veel zorgen om te moeten maken. "Ace, wat ik je nu ga vertellen, is erg... belangrijk voor me. Ik zit hier al een tijdje mee, en vind dat je het recht hebt om het te weten. Maar eerst wil ik nog dat je weet, dat ik niet wil dat dit iets gaat veranderen aan onze vriendschap, behalve als jij tegenover hetzelfde gevoel staat natuurlijk..." Iedere normale kat had nu al geweten wat er zou komen. Ace niet. De arme kater had geen hint binnen gekregen en zijn natuurlijke instinct dat er wat was bleef ook stil. Hij was simpelweg bezorgt en luisterde aandachtig naar haar woorden, een knikje tussendoor gevend dat hij het begreep en dat ze verder kon. "Ik... Ik vind je leuk Ace. Ik kan het gewoon niet helpen.." Wacht, dat kon niet. Hij had het verkeerd gehoord. Ehem… Dit was de taak van Casanova. Niet van hem. Ja Ace, adem blijven halen en iets terug zeggen. Toch vergat hij zijn stres al snel toen hij Frostpaw zag. Ze leek ze bezorgt. Maar toch, hij hielt van Running… De kater duwde het kopje van de kattin omhoog zodat ze in zijn groene ogen moest kijken; deze stonden rustig al was de kater dat helemaal niet. ‘Ik ben maar een dom schaap en dat verdien je niet. Je hebt genoeg andere katers achter je aan die je leuk vinden omdat je knap, aardig en slim bent. Maar ik hoor daar niet bij’ De kater was altijd recht door zee maar nu leek er een twijfel door zijn stem geweven te zitten. ‘En ik zal je altijd beschermen en altijd je vriend blijven, zelfs al wil jij het niet meer.’ Nu was het zijn beurt om naar de grond te kijken. ‘Maar nu vind ik een ander leuk…’ gaf hij goedmoedig toe. De kater plofte neer, zijn staart ruw op de grond laten vallend. Beiden oren hingen droevig naast zijn kopje. Al met al zag je een goed voorbeeld van een kater die net de schok van zijn leven heeft gehad en er niet snel overheen komt.

{Wat doe je Ace aan >.<


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Owh, hi... { Acepaw } DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 10:55

Acepaw duwde haar kop omhoog, waardoor ze diep in zijn prachtige groene ogen keek. Ze zonk helemaal weg door zijn schoonheid... Nerveus plooide ze haar oortjes alle kanten op. 'Ik ben maar een dom schaap en dat verdien je niet. Je hebt genoeg andere katers achter je aan die je leuk vinden omdat je knap, aardig en slim bent. Maar ik hoor daar niet bij', miauwde Ace. "Oké, ik.. ik begrijp het. En... bedankt", mompelde Frostpaw teleurgesteld. Ze had dit soort antwoord wel verwacht. Eigenlijk had ze er niet veel van verstaan, alleen het deel dat hij er niet bij hoorde. De rest moest nog even doordringen in haar gedachten. 'En ik zal je altijd beschermen en altijd je vriend blijven, zelfs al wil jij het niet meer', miauwde hij waarna ook de kater zijn hoofd naar beneden richtte. 'Maar nu vind ik een ander leuk…' Fro slikte even. Was te verwachten... Acepaw plofte neer op de grond en liet zijn staart ruw op de grond vallen. Zijn oren hingen wat droevig naast zijn kop. Wat zag hij er toch zielig uit.. Zijn verdriet deed de kattin haar eigen verdriet vergeten. "Ace, nee. Je bent geen dom schaap! Dat je een beetje trager bent van begrip, wilt toch niet zeggen dat je dom bent? En bedankt dat je me knap, aardig en slim vindt, maar ik ben ook geen picture perfect hoor! Ik heb ook zo mijn gebreken... Ik zou het heel erg fijn vinden als we nog vrienden zouden blijven, echt waar! En verder, wens ik je succes met jou liefde..!" Het kwam allemaal wat stroefjes, maar ze meende elk woord, stuk voor stuk, vanuit het diepste van haar hart! "Ik kan niets aan mijn gevoelens veranderen, maar jij ook niet. Dus laten we elkaar gewoon als vrienden behandelen? En als je ergens mee zit, kan je dat altijd aan mij vertellen! Ook ik zal er altijd voor je zijn, Ace...
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Owh, hi... { Acepaw } 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Owh, hi... { Acepaw }   Owh, hi... { Acepaw } Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 15:15

Dit was voor de simpele kater allemaal te veel om in zich op te nemen. Frostpaw, Frostpaw verliefd op hem? Hij? Waarom niet gewoon Tall zoals iedere Shadowclan kattin? En trouwens ook daarbuiten. Maar op hem, dat was wel heel erg gestrekt. Maar toen hij zijn woord had gestaan en wat sipjes de grond begon te bestuderen. "Ace, nee. Je bent geen dom schaap! Dat je een beetje trager bent van begrip, wilt toch niet zeggen dat je dom bent? En bedankt dat je me knap, aardig en slim vindt, maar ik ben ook geen picture perfect hoor! Ik heb ook zo mijn gebreken... Ik zou het heel erg fijn vinden als we nog vrienden zouden blijven, echt waar! En verder, wens ik je succes met jou liefde..!" Ace keek weer terug op, zijn groene blik weer op die van Frostpaw gericht. Hij wist niks terug te zeggen, zijn hersenen waren zowat gesmolten in onbegrip en niks van zijn lichaam leek te weten wat het moest doen. Zijn staart lag slap op de grond tevens zoals zijn oren slap hingen. Daarbij stond zijn kraag, de langere haren rond zijn nek, vaag overeind waardoor hij bijna stikte in zijn eigen pluizigheid. Maar de kattin bleef gewoon door gaan. "Ik kan niets aan mijn gevoelens veranderen, maar jij ook niet. Dus laten we elkaar gewoon als vrienden behandelen? En als je ergens mee zit, kan je dat altijd aan mij vertellen! Ook ik zal er altijd voor je zijn, Ace…’ Nu pas leek de kater er aan toe te zijn op te kijken. Zijn groene ogen richtte zich op de hare en hij leek weet wat op te klaren. ‘Ik zou niets lievers willen zijn als vrienden’ zei hij met een waterig glimlachje. ‘Ik denk dat we niet meer gaan wandelen, zullen we een andere keer afspreken om wat leuks te gaan doen?’ Stelde hij voor, het drong niet tot hem door dat dit heel vreemd klonk. ‘Ik ga nog snel een ronde lopen,’ Het was zichtbaar dat hij gewoon na wou denken, hij knikte eens naar Frost en liep toen op een simpel tredje weg.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Owh, hi... { Acepaw }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: