They see me patrolling, they hating [+Otterflight]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They see me patrolling, they hating [+Otterflight]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 17:52


Al voor de tweede keer in een halve maan moest Glacierfall op patrouille naar de Shadowclan. Zijn oren lagen plat naar achteren en zijn staart zwiepte heftig heen en weer. De gespierde kater kreeg de kriebels bij hun starende ogen, magere lichamen en scherpe geur. Het feit dat hun territorium in feite één grote afvalberg was maakte dat niet veel beter. Hij hief zijn poot op om de grens opnieuw te markeren. Vanwege de harde winter was de prooi schaars en dus had Dawnstar meer patrouilles ingevoerd, Riverclan prooi bleef in Riverclangebied. Zo hoort het, dacht Glacier plichtsgetrouw. Hij mocht dan geen volbloed zijn, maar hij was en bleef trouw aan de clan waarin hij was opgegroeid. Nadat de Warrior opnieuw duidelijk had gemaakt waar de grens lag zette hij er, nog steeds op zijn hoede, de pas in.


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 18:09

Grommend liep ze langs de Borders van het ShadowClan territorium. De geur van RiverClan kat was veel te sterk. Veel te sterk. Haar nekharen rezen overeind en ze trippelde naar de meest recente geurmarkering toe om de geur van ShadowClan boven die van RiverClan te laten komen. Ze schudde haar langharige vacht en legde haar oren plat toen ze weer die geur rook van de RiverClan. Daar in de verte zag ze een grijze Tabby kat paraderen. Ze snelde zonder waarschuwing er naar toe. Haar pas was snel en lichtvoetig en voordat die kat er erg in kon hebben stond ze voor hem en haalde uit. "You ain't smart going here RiverClan cat" siste ze en keek hem dreigend aan met haar amberen ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:57


Plots ging het allemaal snel. Een opvallende figuur stormde zijn gezichtsveld binnen en voor Glacierfall kon reageren was ze de kat al bij hem. Een uitgeslagen klauw schoot op de warrior af en zijn kaak werd geschampt. "You ain't smart going here, Riverclan Cat", blies de ander hem toe. Het was een struise, langharige poes die de kleuren van de herfst droeg. De ene helft van haar gezicht was rossig en de andere helft zwart. Ze was precies hoe hij zich een Shadowclankat had voorgesteld: achterbaks, grof en onnodig agressief. Haar amberen ogen gloeiden venijnig. Glacier spande zijn spieren en grauwde:"Waar was da voor nodig?" Hij trok zijn bovenlip op en voelde hoe zijn donkergrijze pels dik ging staan. Zijn ogen flitsen over de poes. "Ik doe míjn patrouille, jij doet joúw patrouille, zo werkt het", zei de krijger die zijn woede met de nodige moeite wist te bedwingen.   


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 16:57

Afgunstig snuivend stond ze zo voor de andere Warrior. Ze zag de afgunst op diens gezicht en gromde zacht terwijl ze geen poot breed week van waar ze stond. Ook zij trok haar lip op in een halve grauw. Haar nekharen stonden compleet overeind en ze wilde hem aanvallen toen de kater haar een vraag stelde waarom ze zo uit haar slof was geschoven. "Yóu smelly fish eating RiverClan cat are on ShadowClan territory" beet ze hem toe.
De geur van spanning hing in de lucht en haar staart zwiepte met korte slagen heen en weer. Ze bleef grommen en voelde hoe haar nagels uit hun hulzen gingen en weer terug. Dit herhaalde zich een par keer terwijl ze de kater met samengeknepen ogen aankeek. Ze wilde deze stinkende vis vretende uit zijn bek meurende kater hier wég.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimedo 5 jun 2014 - 18:38


Glacierfall ademde diep in en uit en probeerde zichzelf tot rust te brengen. Kalm blijven, galmde er door zijn hoofd, je wilt je clan niet in de problemen brengen. "You smelly fish-eating Riverclan cat are on Shadowclan territory", mauwde de poes met een stem als vergif. Glacier voelde hoe de huid onder zijn nette pels warm werd. Er verschenen vlekjes aan de onderkant van zijn blikveld en zijn poten jeukten om deze kattin eens mores te leren. De poes kneep haar ogen tot speeltjes en er rolde een agressief gegrom over haar lippen. "Dit is de grens", antwoordde de jonge krijger met zijn laatste beetje redelijkheid:"dus we hebben allebij het recht om hier te komen". Hij keek de ander recht aan en bidde tot de starclan dat ze de boodschap begreep.  


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 13:15

Haar blik was een en al minachting. Ze had al eerder een RiverClan kat zijn plaats gewezen en ze zou niet twijfelen dat nogmaals te doen. Toen de kater miauwde dat dit de grens was besloot ze het dubbelzinnig op te vatten. De letterlijke grens en zijn grens. Ze gniffelde kort en opende haar bek om de geuren in te drinken of dat er nog eventuele andere Warriors aanwezig waren. Het antwoord daarop was nee. Er verscheen langzaamaan een hele valse grijns op haar gelaat. Dit liet ze zich geen twee keer zeggen. "The right? You áre on ShadowClan territory..." zei ze en zette intimiderend nog een pootstap naar voren. Haar blik liet de blik van de kater geen moment los en ze maakte een schijnbeweging snel naar links en haalde toen uit terwijl ze naar rechts sprong recht tegen de kater aan zodat deze op de grond viel. Ze plantte haar klauw op zijn strot en gromde hard in zijn oor. "You smelly fish eating RiverClan cat's should know not to bother ShadowClan cat's" sprak ze hem toe en liet haar kaken recht voor zijn neus op elkaar klappen. Als hij slim was koos hij het hazenpad zoals elke verstandige kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 14:28


Zijn ogen schoten over de kattin heen, zoekend naar veranderingen in haar houding, naar verstrakkende spieren of uitgeslagen klauwen. Haar pels schudde terwijl ze gniffelde en Glacierfall proefde bitter gal bij het zien van die arrogantie. Vond ze dit soms grappig, was dit een spelletje voor haar? Met een snode glimlach op haar lippen miauwde ze:"The right? You are on Shadowclan territory". Zijn nekharen gingen overeind staan. Hoe durft ze? Plots kwam het hele gebeuren in een stroomversnelling terecht. De Shadowclanner dook in en scherpe beweging naar links en Glacierfall volgde. Zijn gespierde lichaam kwam net neer toen de poes zich omdraaide en met haar volle gewicht een uithaal deed. De krijger had geen tijd meer op van richting te veranderen twee poten duwden hem ruw neer. Hij voelde hoe uitgeslagen klauwen het wit op zijn buik volgden tot ze aan zijn strot uitkwamen. De poes boog zich naar hem toe en met hese stem sprak ze:"You smelly fish-eating Riverclancats should know not to bother Shadowclan Cats". Instinctief ontspande Glacierfall zijn spieren. Zijn borst en strottenhoofd deden pijn onder het gewicht van de calico. "Laat me-e gaan", hoestte hij overtuigend. Er was heel even een opening, een moment van twijfel, maar dat was genoeg voor de kater. Hij stuwde zichzelf naar boven en wentelde zich. Gevoed door zijn woede duwde Glacier de poes omver. Zijn ijsblauwe ogen fonkelden woedend en met uitgeslagen klauwen drukte hij haar tegen de grond. "Waar was dat voor nodig?", schreeuwde hij kwaad:"Waar, in Starclans naam, was dat voor nodig?".        


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 17:55

De kater had er niet op gerekend dat ze zo snel en zo wendbaar zou zijn. Terwijl hij half lag te stikken onder haar klauw maakte twijfel zich even meester van haar en hij glipte onder haar klauwen vandaan. Haar tanden ontblootte ze toen de kater haar onderuit moffelde. Ze gromde zacht toen hij tegen haar sprak. Waar dit voor nodig was? Om die katten op hun nummer te zetten!
Ze vouwde haar oren plat tegen haar schedel en gaf de kater een harde trap in zijn maag met uitgeslagen klauwen. Ze wist zeker dat ze een stukje open had gehaald omdat ze een warme substantie over haar poot voelde glijden. Ze gromde en wurmde wat heen en weer en deed net alsof ze het opgaf. Toen ze merkte dat er wat minder verzet was op haar schouders ging ze in een keer voor de keel van de RiverClan krijger. Haar tanden klemden zich bij zijn hals star samen terwijl ze hem met een bijtende stem toebeet "Because we hate you stinking fish eating cat's" sprak ze grauwend tussen haar lippen door met vacht in haar bek. Ze verstevigde haar greep en kraste met haar nagels over de borst van de kater heen en daarna over zijn schouders. Hij zou leren wat het betekende de grenzen van ShadowClan te overschrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 22:52


Een stekende pijn verspreide zich vanuit zijn buik. Glacierfall voelde hoe de poes haar klauwen in zijn maag duwde. Bloed sijpelde door de witte haren en tekende een luguber patroon op zijn lichaam. Nog verdoofd van de trap liet hij zijn grip zwakker worden. Op ruwe wijze schoot ze naar zijn keel, de krijger kon de stank die ze uit ademde bijna voelen. Haar tanden bevonden zich beangstigend dicht bij zijn strottenhoofd en na een snelle beweging ontsproot ook daar een helse pijn. Glacierfall hoorde maar vaag wat ze hem toe siste, hij maakte zich meer zorgen over het dieprode bloed dat langs zijn keel naar beneden droop. De poes haalde fel uit naar zijn schouders maar die pijn was onderdanig aan de steken in zijn buik. Gevoed door woede en adrenaline verstevigde hij zijn grip op de Shadowclanner, de warrior duwde zijn klauwen in haar vel tot er bloed onder zijn nagels kwam. Glacier boorde zijn tanden in haar schouder, hij beet door en proefde iets koperachtig tussen de lange haren van de kattin. Zo is het wel genoeg. Hij loste en rolde van de kat af, de pijn werd overstemt door de adrenaline die door hem heen gepompt werd. Hijgend spuugde de kater een klodder bloed uit. Zijn poten voelden slap aan maar toch rechtte hij zich. "Dit heeft geen zin", sprak de Glacierfall fel terwijl hij op adem kwam:"Als we niet stoppen eindigt met één van onze lichamen naast de grens en een conflict tussen de clans. Gebruik je verstand, Shadowclanner" Hij deed een stap achteruit al bleven zijn spieren gespannen.


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:45

Ze produceerde nog steeds een gegrom dat meer bij een kater zou passen dan bij een poes. Ze kromde haar nagels en haalde nogmaals uit naar de borst voor haar. Toen na wat een eeuwigheid leek gaf de kater het op. Direct sprong ook zij overeind de steken in haar schouder voelend maar het afwimpelend met niet belangrijk. Ze kon ergere wonden oplopen en dit was een kleine. Haar gehele lichaam sidderde en ze keek hen nijdig aan. Dat dit zou eindigen met de dood van de ene of de andere kat was voor haar geen nieuws, dit was precies wat ze voor ogen had gehad vanaf het begin al. Ze trok haar bebloede bek open en voelde hoe het bloed van haar tanden afdroop. De aanblik die ze zo moest geven moest angstaanjagend zijn vermoedde ze. Haar staart zwiepte nog een paar malen kort heen en weer. Conflict tussen de clans? Ze deed alsof ze er over nadacht maar eigenlijk had ze de keuze al gemaakt. Hier en nu zou ze dit eindigen. De kater had de grenzen overschreden van het ShadowClan territiorium. Verstand gebruiken? Die mousebrain moest eens weten wat ze allemaal had bedacht zo in een paar minuten tijd. Ze wierp een korte blik op haar klauw en keek toen naar het bloed dat onder de buik van de kater naar beneden droop. Naar haar zin ging het niet snel genoeg. Haar lip krulde zich op in een valse glimlach en in een flits schoot ze naar voren haarzelf onder zijn buik werpend kort en krachtig haar nagels uitslaand en daarna op zijn rug werpend. "I hate RiverClan. So why not take the risk? You are on our territory RiverClan cat. If you die it's your foult. Run and go or stay and die" gromde ze in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 23:16


Glacierfall was niet eens zeker of de poes hem wel hoorde. Haar amberen ogen boorden blind in de zijne en haar houding veranderde niets. Ze zag er angstaanjagend uit, met het bloed dat van haar tanden droop, de rode vlekken in haar pels en de verwilderde uitdrukking die haar gezicht beheerste; maar dat liet de warrior niet merken. Zijn buik leek in brand te staan terwijl hij op een antwoord van de Shadowclanner wachtte. Nog één hartslag lang waren hun blikken verbonden en toen ging het snel. De poes dook op hem af, haar klauw stak in de lucht en het volgende moment voelde Glacierfall hoe een vernietigend gevoel door zijn kwetsbare maag trok. De krijger rolde op zijn rug en hij moest zijn tranen verbijten. Er werd iets in zijn oor gefluisterd met een lage, grommende stem maar de pijn had zijn zintuigen afgestompt. Waarom starclan, waarom deze kat? Steunend duwde hij zichzelf recht, niet instaat om nuttig tegenwerk te bieden. "Ik was niet", hoestte de kater met zwakke stem:"In Shadowclan, huch-uch, territorium" Hij spuugde een klodder rood speeksel voor haar poten en wierp haar een verhardende blik toe. Luttele seconden lang waren zijn gezonde verstand en zijn trots in conflict met elkaar maar de stekende pijn in zijn keel en maag waren de doorslaggevende factor. Glacierfall draaide zich langzaam om, gaf een krachtige zwiep met zijn staart en verdween in het Riverclan terrritorium; daar waar hij altijd al was geweest.    

[OOC] Langs deze kant is het topic uit c: 


They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
They see me patrolling, they hating [+Otterflight] DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: They see me patrolling, they hating [+Otterflight]   They see me patrolling, they hating [+Otterflight] Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 14:07

De Calico Warrior was nog altijd pisnijdig en liet dat merken ook. De kater echter had besloten eieren voor zijn geld te kiezen en het territorium van ShadowClan te verlaten. Ze wist een ding wel heel zeker, de volgende keer dat ze deze kater hier zou aantreffen zou hij kraaienvoer worden. Met haar staart in korte slagen heen en weer gaand achter haar keek ze hem na hoe hij door het helmgras verdween. Langzaam maar zeker gingen haar haren liggen en gaf ze een vlugge lik over haar schouder. Als dat alles was wat een RiverClan Warrior kon dan wist ze zeker dat de ShadowClan hun territorium gemakkelijk over kon nemen. Minachtend spuwde ze het bloed van haar poot wat ze net opgelikt had. Ze rekte haar spieren op en liep nog een stukje langs de grens maar kwam verder geen andere katten meer tegen. Daarna besloot ze terug te keren naar het ShadowClan kamp.

OOC; Topic aus c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
They see me patrolling, they hating [+Otterflight]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: