It's all an Joke.[Flamepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's all an Joke.[Flamepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 19:55

Ember slofte de Nursey van de Apprentices uit. Ze ging zitten en ging haar uitbundig wassen. Toen ze klaar was keek ze om zich heen of ze Flamepaw zag, maar tevergeefs, hij was nergens te bekennen. Als ik hem zie en hij mij niet ziet, laat ik hem schrikken,dacht ze. Ze grinnikte bij zichzelf hoe hij ging schrikken. "Wat een heerlijk ondergaand zonnetje!" zei ze hardop. Ze ging op haar zij liggen, genietend, van de warmte op haar vacht.


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flamepaw
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
Anouk
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Flamepaw
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 20:22

Rustig en zo onopgemerkt mogelijk trippelde Flamepaw het kamp binnen. Zijn rode vacht leek te gloeien door het licht van de avondzon. Half slapen ging hij al snel door naar de apprentice den. Zijn ogen waren half gesloten en hij lette dus niet echt goed op waar hij liep. Iets raakte zijn linker achterpoot aan, hier van schrok hij zich helemaal kapot. Met een plof viel hij voorover op zijn borst. Geïrriteerd keek hij om maar begon te lachen toen hij zag wie er achter zat. "Hey Ember!" riep hij vrolijk naar zijn zusje dat hem zonet had laten struikelen.

OOC: Gepost via mobiel


It's all an Joke.[Flamepaw] Flamef10
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 22:05

Ember zag Flamepaw aankomen. Vlak voordat hij langs haar liep stak ze een poot uit zodat Flamepaw viel. "Hey Ember! zei Flamepaw vrolijk. Emberpaw bedacht weer iets om de clown uit te hangen. Ze ging zitten, strekte haar rug. "Goedendag meneer Flamepaw." zei ze met een hele deftige, lachwekkende stem. "Hoe gaat het ermee? Is uw training succesvol verlopen? voegde ze eraan toe. "Nou, het is mij een genoegen uw zusje te zijn omdat jij altijd om mijn grappen lacht." zei ze tenslotte. Nadat ze dat had gezet trok ze een gekke bek waarbij haar mond en neus omlaag stonden.
(Ik weet niet hoe je je neus omlaag kan laten staan maar dat is gewoon een raar gezichtxD)


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flamepaw
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
Anouk
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Flamepaw
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 19:09

Vrolijk keek Flamepaw naar zijn zusje die hem net had laten struikelen. Wat onhandig ploeterde hij overeind en ging voor Emberpaw zitten. "Goedendag meneer Flamepaw." begon deze. Hier bij verscheen er een blik op Flame's kop die duidelijk verbaast was. Maar al snel herkende hij de onserieuze, lachwekkend nette toon waar mee Ember sprak. "Hoe gaat het ermee? Is uw training succesvol verlopen?" vervolgde ze, Flame moest moeite doen om zijn lach en te houden. "Nou, het is mij een genoegen uw zusje te zijn omdat jij altijd om mijn grappen lacht." hier bij barstte hij in lachen uit. Echt hard was het nog steeds niet omdat hij zo on op gemerkt mogelijk probeerde te blijven, maar hij viel er wel van om. Zodra hij weer een beetje was gestopt met lachen en weer naar zijn zusje keek schoot hij weer in de lach om Ember's kop. "Hou op ik krijg geen lucht!" bracht hij lachend, rollend op de grond amper uit.


It's all an Joke.[Flamepaw] Flamef10
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:59

Ember zag hoe haar broertje lachend over de grond rollen. "Hou op ik krijg geen lucht!" zei hij. "Adem in.. En adem uit... Heb je dat nooit geleerd broertje? Wat een toestand met jou zeg!" zei ze. "We doen het nog een keer. Ga zitten. Adem in... En adem uit... En adem dan weer in... En ade, uit.. En ga zo door!" Ze deed zelf moeite om niet te gaan lachen hoe Flame lachte. Met een woord, gewoon lachwekkend. "En als het dan nog steeds niet lukt om te ademen moet je maar naar Maskheart en Milkypaw." voegde ze eraan toe.


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flamepaw
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
Anouk
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Flamepaw
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 19:02

"Adem in.. En adem uit... Heb je dat nooit geleerd broertje? Wat een toestand met jou zeg!" hoorde hij zijn zusje weer zeggen. Hier door moest hij zelfs nog harder lachen dan hij eigenlijk al deed. Hier door werd het voor hem alleen maar moeilijker om adem te halen. "We doen het nog een keer. Ga zitten. Adem in... En adem uit... En adem dan weer in... En ade, uit.. En ga zo door!" vervolgde Ember. Vanuit zijn ooghoeken zag Flame dat zij er ook moeite mee had om niet te gaan lachen. Alleen dat was niet om haar eigen grap maar omdat hij zo idioot lachend over de grond rolde. Toen Flamepaw dit besefte stopte hij meteen met lachen en keek met grote ogen rond of niemand hem had gezien. Opgelucht haalde hij adem toen hij iedereen dood normaal aan hun taken zag. "En als het dan nog steeds niet lukt om te ademen moet je maar naar Maskheart en Milkypaw." ging Emberpaw weer door. Flame liet zijn kop voorover vallen en lach helemaal uitgestrekt op de grond. "Als jij door gaat met die grappen is dat straks nog nodig ook!" riep hij misschien iets te hard terug naar zijn tabby zusje.

OOC: Sorry sorry sorry voor de laatheid...


It's all an Joke.[Flamepaw] Flamef10
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 20:49

Ember zag hoe Flame stopte en om haar heen keek. "En als het dan nog steeds niet lukt om te ademen moet je maar naar Maskheart en Milkypaw." zei ze. "Als jij zo door gaat met die grappen is dat straks nog nodig ook!" schreeuwde Flamepaw naar haar. Toen hij dat zei kon ze het lachen niet meer inhouden. Ze rolde over de grond van het lachen. "Hou op met zo praten! Ik kan niet meer!" schaterde ze. Ze haalde diep adem en ging weer overeind zitten. "Sorry, dat moest eruit." Ze voelde haar huid onder haar vacht helemaal rood worden. Ze likte snel haar borst. "Maar even serieus. Heb jij vandaag wat gevangen? Ik nog niet." zei ze op haar normale, vriendelijke toon.

OOC: Is niet erg hoor. In die tussentijd kon ik namelijk wat kittenaanmeldingen bij kittensearchs doen.:-)


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flamepaw
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
Anouk
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Flamepaw
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimema 16 jun 2014 - 20:01

"Hou op met zo praten! Ik kan niet meer!" begon Emberpaw nu ook al te lachen. Dit was dus echt een typisch momentje tussen Flamepaw en zijn zusje. De helft van de tijd hadden ze wel een lachbui. Dat kon hij dan weer niet van zijn andere siblings zeggen. Het lag ook wel een beetje aan Ember's karakter, ze leek zo vreselijk veel op hun vader. Altijd vrolijk en grappen maken, wel leuk om te zien. "Sorry, dat moest eruit." zei Ember terwijl ze weer netjes rechtop ging zitten. "Maar even serieus. Heb jij vandaag wat gevangen? Ik nog niet." vroeg Ember weer op een normale toon. Licht schudde Flame met zijn kop, "Nope niets, dan ben ik gelukkig niet de enige." voegde hij er aan toe. Flamepaw volgde het voorbeeld van zijn zusje en begon zichzelf ook te wassen. Dat bracht hem even op een idee. "Zal ik je vacht anders even schoon maken, dan zien we er alvast netjes uit voor het sharing tongues?" stelde hij voor aan zijn zusje. Haar vacht werd eerder vuil dan de zijne aangezien de hare een heel stuk langer was.


It's all an Joke.[Flamepaw] Flamef10
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 8:58

"Nope niets, dan ben ik gelukkig niet de enige. Zal ik je vacht anders even schoonmaken, dan zien we er alvast netjes uit voor het sharing tongues?" zei haar broertje. Ze bekeek haar, en zag dat ze inderdaad erg vies was. "Ja goed idee." zei Ember. Haar vacht was zo vies dat ze namelijk wel een flinke wasbeurt van haar broertje kon hebben. "Zal ik dan de jouwe doen?" voegde ze eraan toe. Zonder op antwoord te wachten boog ze zich voor over om haar broertje te wassen. Ze zag af en toe wat viezigheid maar zijn vacht was vooral schoon. Dat is weer zo'n voordeel van een korte vacht. dacht ze. Ze ging verder met het wassen, nuttig en ook gezellig.


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Flamepaw
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
Anouk
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Flamepaw
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 12:16

Emberpaw wierp kort een blik op haar vacht. "Ja goed idee." antwoordde ze. Flamepaw knikte snel bevestigend. "Zal ik dan de jouwe doen?" voegde Emberpaw er nog aan toe, waarna ze meteen zijn vacht begon schoon te maken. Flamepaw zuchtte, dat was typisch Ember. "Gewoon wassen zonder antwoord af te wachten" zei hij zachtjes terwijl hij licht met zijn kop schudde. Hier na begon hij ook de vacht van zijn zusje schoon te maken. Na een tijdje kwam hij een stokje tegen in haar vacht dat zeker twee muizen lang was. Met een flinke ruk trok het het stokje uit haar vacht. "Waarom neem je geen heel bos mee naar het kamp" zei hij een klein beetje sarcastisch met het stokje in zijn bek.


It's all an Joke.[Flamepaw] Flamef10
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw.
Member
It's all an Joke.[Flamepaw] DPKsfdL
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Laughing for 10 moons!
Gender:
Rank:
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's all an Joke.[Flamepaw]   It's all an Joke.[Flamepaw] Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 18:07

"Waarom neem je geen heel bos mee naar het kamp" zei haar broertje terwijl die een takje uit haar vacht trok. "Omdat dat een beetje zwaar is en onhandig om mee te lopen" antwoorde de vuurrode poes meteen. Ze was snel met Flamepaws'vacht klaar en ging zitten. "Klaar" riep Emberpaw. Ze bleef zitten en keek om zich heen, niet merkend dat dit lastiger was voor Flamepaw.
OOC: Sorry, een beetje kort.. Had geen enkele inspiratie.:')


It's all an Joke.[Flamepaw] 250kvw1
Coralwater||Bloodwhisper||Moonfeather||Emberpaw.||.Mistykit||Dewpaw.||Frostwind
E M B E R S T O R M S      C H A R A C T E R T O P I C

This is clickable:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's all an Joke.[Flamepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: