-Ace- I have to do this...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 -Ace- I have to do this...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 21:06

Nerveus tekende het witte poesje kringetjes in het zand. Ze moest het hem vertellen. Net zoals ze het Tall moest vertellen. Eerst had ze er niks van willen weten, maar anders zou Ace Eagle misschien lastig gaan vallen over haar, en ze dacht het beter was dat hij er niet zelf achter kwam dat ze had gelogen. Tenslotte was een kerngezonde Ace een stuk gevaarlijker, toch? Trillend stond ze op, en ademde een paar maar diep in en uit. Toen wandelde ze de Medicine cats' den in. Ze voelde hoe de korstjes van haar voetzooltjes afgingen en ze weer begon te bloeden, maar ze voelde enkel de pijn van haar hart. Ze durfde niet achterom te kijken naar het bloedspoor dat ze achterliet. "Ace?" miauwde ze nerveus.

-Niet zonder toestemming reageren :') Frost van Lis mag wel zo


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 21:23

Zoals de kater veel meer deed in zijn verveeldheid dan hem lief was was de macho weer aan het neuriën. Nu niet zonder rede, zijn gedachte waren op een mooie plek. Vaak droomde hij weg, zijn blik gericht op het plafon van de den. Zonder dat hij het begreep was zijn gedachte de meeste van de tijd bij háár. Ach, het maakte vast niks uit, het was fijn. Alles was fijn toen iets hem uit zijn gedachte wekte. In de veronderstelling dat het niets was keek hij op en neuriede verder. Toen een gestalte zijn blik vulde stopte hij abrupt in een toon. Foxdung… "Ace?" Sprak Snowypaw. Van alle katten, zij. Ach, hij kon nergens heen. ‘Ja’ zei hij kortaf, duidelijk wat van zijn stuk gebracht dat de kattin hem niet alleen betrapt had maar hem ook nog op kwam zoeken. ‘Jij was wel de laatste die ik verwachtte’ sprak hij even, zijn stem duidelijk vast geworden. Hij zette zich recht, niet willend in zijn positie zwak te lijken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 21:35

"Ja." zei de kated van zijn stuk gebracht. "Jij was wel de laatste die ik verwachtte." Snowy slikte. "Jij bent ook wel de laatste die ik in deze den verwachtte aan te treffen." antwoordde ze een beetje koppig. Eigenlijk was het een compliment, als je er even over nadacht. Toen keek ze hem recht in zijn groene ogen. "Waarom haat je me?" ze flapte het er maar ineens uit. Dit was niet de reden dat ze hier gekomen was, dat kon elke idioot weten als hijin haar ogen keek. Maar dit was toch ook belangrijk, ze moest het weten. En als het antwoord ja was, ze verwachtte niks anders, dan wilde ze graag weten waarom dan. Maar ze kon niet leven zonder een duidelijk antwoord.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 9:05

Zijn blik was op de kattin gericht, waarom was ze hier? Zeker geen ziekenbezoekje leek hem. "Jij bent ook wel de laatste die ik in deze den verwachtte aan te treffen." De kater was laat van begrip maar het compliment kon hij erin wel vinden, al snel stond er een brutale grijns op zijn gelaat. Deze bleef zelfs nog wat nahangen na de volgende woorden. "Waarom haat je me?" Hij fronste even en bekeek Snowy zorgvuldig. Ze leek wel in een nauw gedreven dier. Tevens leek het hem onlogisch dat ze hem helemaal op was komen zoeken om hem dat te vragen, als je dacht dat iemand je haatte zocht je die toch niet op? ‘Waarom denk je dat ik haat?’ Zijn houding was groots, borst vooruit en rug gerecht. In ruil daardoor moest hij een enorme hoeveelheid steken verdragen van zijn wond. Toch gaf hij geen krimp al was het soms in zijn ogen te zien als het ondragelijk werd. ‘Ik haat je niet, je irriteert me gewoon, je bent zo zwak’ het laatste sprak hij uit als een scheldwoord. Dat was het ook voor hem. ‘Dus daarom probeer ik het op te lossen zoals ik heb geleerd, je zo klein te krijgen dat ik geen last meer van je heb’ hij legde het rustig uit, zonder een greintje bededogen. Zijn blik leek het uit te spreken wat hij niet onder woorden bracht; En aangezien je hier staat ben ik nog niet klaar.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 9:17

"Waarom denk je dat ik je haat? Ik haat je niet, je irriteert me gewoon, je bent zo zwak. Dus daarom probeer ik het op te lossen zoals ik heb geleerd, je zo klein te krijgen dat ik geen last meer van je heb." even was ze zo verbaasd over dat antwoord, dat ze niks zei. "Oh gaat dat zo? Door mijn leven te ruïneren? Goede manier, echt toppie lieverd." zei ze droog, met nog steeds de verontwaardiging en verbazing erin vermengd. Wat moest ze híét nou weer mee? Intussen was ze blij dat het gesprek nog niet over was gegaan op hém


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 10:18

"Oh gaat dat zo? Door mijn leven te ruïneren? Goede manier, echt toppie lieverd." De kater snoof en stond op vanuit zijn nest, zijn wond scheurde wat open maar het deerde hem nu niet. ‘Nou, in ieder geval lééf je nog’ De massieve kater snoof en liep op Snowy af, zijn woede inhoudend. Hij mocht nou niet vechten, niet midden in het kamp, niet met zijn wond. Recht voor Snowy stopte hij. ‘Dus, ben je hier nog voor een reden of ga je me een beetje afsnauwen?’ Zijn groene ogen stonden zo hard als altijd wanneer ze deze kattin aankeek. Ze had wel lef, hem op komen zoeken om hem voor alles uit te maken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 13:20

Ze schrok toen hij ineens voor haar stond. "Nou, in ieder geval lééf je nog." zei hij. Ze begreep dat hij nog maar net zijn woede kon inhouden, en ze besloot niet te brutaal te gaan doen. "Dus, ben je hier nog voor een reden of ga je me een afsnauwen?" Snowy slaakte een vermoeide zucht. "Eigenlijk kwam ik alleen maar om te zeggen dat ik Eagle niet leuk vind." antwoordde ze op een licht geërgerd toontje. Nu ging het gesprek alsnog over op Tall en Eagle! Ze kon er maar beter het beste ervan maken. Ze moest wel oppassen.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 11:49

"Eigenlijk kwam ik alleen maar om te zeggen dat ik Eagle niet leuk vind." Zijn oor bewoog wat geïrriteerd naar achter. Was dit het? Moest ze daarom haar kop laten zien? De kater zuchtte diep en draaide zich weer op, zijn wond klopte verschrikkelijk door de ruwe beweging waarmee hij omhoog was gekomen. Rustig liet hij zich in het nest zakken en bekeek de openscheurende wond even. Ineens zag hij de mogelijkheden. Zijn helder groene blik boorde zich in de hare. ‘Nou, wie dan? Of ga je nu al weg?’ Hij liet even zijn blik verdrietig worden. ‘Misschien ben ik je dit ook verschuldigd, ik heb niks met Nimble.’ Zijn blik werd even fronzend. Maar wel een ander, háár. Waarom was hij er niet eerder achter gekomen? Waarom had hij niet eerder gemekt dat hij steeds aan háár dacht. Hmm. Het kon niet. Even vergat hij Snowy, deze was vast niet dom genoeg om zijn gedachte reeks niet op te merken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 11:57

"Nou, wie dan? Of ga je nu al weg? Misschien ben ik je dit ook verschuldigd, ik heb niks met Nimble." ratelde Ace. Snowy vergat haar zenuwen, toen hij in gedachten verzonken leek te raken. Met een nieuwsgierige blik zag ze het aan. "Waar denk je aan?" vroeg ze, met een lichte, verbaasde ondertoon. Dus hij had toch nog een gevoelige kant? Toen dacht ze weer aan Tall. "Als je me belooft niet te vermoorden, zeg ik het." zei ze, en keek hem strak aan. Eigenlijk was de angst en pijn verdwenen, enkel de nerveusheid was er nog.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 17:38

Zijn gedachtes waren wat afgedwaald, het leek onmogelijk voor hem om deze te bevatten. Wat moet hij nou? Vond zé hem wel leuk? Vast niet, hij was te ruw, te dom. Hmmf. Waarom nou? Misschien moest hij het aan zijn vriend vragen. Indirect, die zou zich natuurlijk kapot schrikken en het leek Ace nu niet het beste plan om dat te doen. De stem van Snowy liet hem opschrikken; "Waar denk je aan?" Zijn oor schoot naar achter en hij verrekte zich bijna door de snelle beweging die zijn kop in haar richting maakte. Heel subtiel, de smoes; niks, ging vast niet meer werken. ‘Gaat je niet aan’ snauwde hij in haar richting, al was zijn stem nog steeds milder als normaal. Tevens was zijn oor nu opzij aan het hangen, ietwat nerveus. Hij moest eerst zelf weten wat hij voelde, dan pas mochten andere het weten. "Als je me belooft niet te vermoorden, zeg ik het." Sprak ze op zijn eerste vraag. Zichtbaar ontspande de kater nu alles weer op haar gericht was. ‘Ik zal je niet vermoorden.’ beloofde hij plechtig. Wie zou het zijn? Hmm? Zou hij hem kennen? Vast niet, hij kende alleen Tall als kater. Wow, vriendloos.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 21:00

"Ik zal je niet vermoorden." beloofde Ace, maar Snowy betwijfelde het sterk. Waarschijnlijk had hij totaal geen idee van wie het was, zelfs al waren er maar twee mogelijkheden over waarvan hij er één was. Hij zou tijd nodig hebben om het te moeten geloven. "Nouja, Tall..." murmelde ze zacht, maar toen bedacht ze zich dat ze hem er geen speld tussen mocht laten krijgen voordat ze uitgesproken was. "Maar het gaat toch niks worden, dus vermoord me maar alsnog." zuchtte ze, en wachtte angstvallig zijn reactie af.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimema 9 jun 2014 - 11:36

"Nouja, Tall..." De grijze apprentice kon beweren dat hij nog nooit zo verbaast had gekeken. Het was duidelijk dat de kater een woordenstroom op de ander af wou vuren, echter was deze sneller. "Maar het gaat toch niks worden, dus vermoord me maar alsnog." De kater liet zich niet al te snel uit het veld slaan. Zijn groene ogen probeerde de hare te vangen, zoekend naar de leugen. ´Dus je bedoelt Tall, als in Tallpaw. Mijn beste vriend?’ Het laatste klonk ietwat dreigend, alsof hij er hoogspersoonlijk voor zou zorgen dat die twee niet samen kwamen. De kater schudde zijn kop. ‘Maar geef je nu al op? Ja er zijn meerdere die op onze casanova vallen en natuurlijk zie ik hem liever met een ander’ Zo gooide Acepaw er nog even de voelbare haat in. ‘Maar nu al opgeven? Dan verdien je het niet eens’ Gromde hij erachter. Zelf zal hij er alles aan doen om háár te krijgen, dat wist de kater nu al. Al moest hij Tall er voor opsluiten om bij haar te komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 15:31

"Maar geef je nu al op? Ja er zijn meerdere die op onze casanova vallen en natuurlijk zie ik hem liever met een ander. Maar nu al opgeven? Dan verdien je het niet eens." Snowy kromp eventjes in elkaar bij de laatste woorden. Het klonk zo gemeen, zo... "Ik verdien niks..." murmelde ze met verstikte stem. Ineens keek ze op. Ze had het licht letterlijk en figuurlijk gezien. Want was het niet ontzettend logisch dat ze ervoor moest vechten? Ze was iemand die ergens voor zou vechten, het zat in haar karakter. Waarom nu dan niet? Anderen vochten toch ook om liefde te krijgen, en waarom zou zij een uitzondering zijn, waarom zou zij niks hoeven te doen? Ja, ze was er altijd van overtuigd geweest dat het niet ging lukken, maar op deze manier was dit ook zo. Langzaam brak er een flauwe glimlach door op haar gezicht. "Nu moet ik je geloof ik alsnog bedanken Ace!" klonk het ineens een stuk opgeluchter.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 16:47

"Ik verdien niks..." Nou, nu ze dat licht had gezien kon ze nu weggaan? Hij had dus echt geen behoefte aan een depressieve kattin. Maar ja, hij kon haar moeilijk bij het nekvel grijpen en naar buiten sleuren. Natuurlijk kon het wel maar hij moest van Littlestream rust houden. Dus tja, hij moest de ideale patiënt zijn. Maar ineens hief ze haar kopje. Met een opgeheven wenkbrauw keek hij naar de ander, wachtend op een toelichting van haar beweging. "Nu moet ik je geloof ik alsnog bedanken Ace!" Een blik van onbegrip vulde kort het groen van zijn ogen. What? Wat had hij nou weer gedaan, of beter gezegd; welke gedachten had die apprentice in haar kop? Aangezien hij zo koppig was weigerde hij het direct te vragen. Daarbij was de kater ook niet echt nieuwsgierig aangelegd, als hij iets niet wist kon hij zich er makkelijk vanaf zetten. ‘Nou, waaraan ik dat te danken heb, Starclan mag het weten’ sprak dus maar op zijn gebruikelijke toon. Echter was dit een verbetering, normaal was hij zeer hard en bot tegen deze kattin maar nu, voor de verandering had hij zijn neutrale spottende houding.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
-Ace- I have to do this... C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 21:36

"Nou, waaraan ik dat te danken heb, Starclan mag het weten." Snowy moest bijna lachen, het klonk nog aardig ook voor hoe Ace normaal tegen gaar sprak. "Je hebt me zojuist laten inzien dat je voor iets moet vechten, dat je het niet zomaar krijgt door een beetje zielig te lopen doen. En ik was nouja, toch wel een beetje zwak eerst." zei ze, het laatste met tegenzin toegevend. Maar het was waar. Al die tijd had Ace gelijk gehad. Want was het niet ontzettend zwak als je jezelf voor een monster wilde gooien, alleen omdat je iemand leuk vond en iemand je niet mocht? Dat was het.


-Ace- I have to do this... 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
-Ace- I have to do this... 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: -Ace- I have to do this...   -Ace- I have to do this... Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 18:24

"Je hebt me zojuist laten inzien dat je voor iets moet vechten, dat je het niet zomaar krijgt door een beetje zielig te lopen doen. En ik was nouja, toch wel een beetje zwak eerst." De kater zuchtte, nou, nou, en dan zeggen dat hij laat van begrip was. Maar nee hoor, het kon dus altijd erger. Hij trok zijn wenkbrauw op en besloot maar van het moment te genieten. Waarschijnlijk kreeg hij niet vaker gelijk van deze apprentice. ‘Een beetje?’ zei hij spottend. Toch was er nu wel te zien dat hij haar niet zo bedreigde als eerst, als een kleine beloning wegens goed gedrag misschien? ‘Maar ik ben blij dat je eindelijk inziet dat ik, zoals altijd, gelijk heb.’ En echt, hij grijnsde kort. Daarna verschoof hij wat in zijn nest waardoor het duidelijk werd, als Snowy niks meer te zeggen had, ging hij slapen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Ace- I have to do this...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: