Graceful rose



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Graceful rose

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:32

Statig liep de grote witte kater op de poes af. Hij had gehoord dat niet alles vlot liep tussen Lionroar -die idiote deputy- en Icyrose, en daar kon hij gebruik van maken. "Hallo lieflijk bloempje", zei hij warm, waarna hij naast haar ging zitten. "Zou U het erg vinden als ik naast dit prachtig verschijnsel kom zitten?"

~Icyrose


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Graceful rose DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:41

Niemand, echt helemaal niemand liet d'r ook maar voor één moment met rust. Was het echt zo'n groot fenomeen dat de deputy en zijn partner uit elkaar waren? Jeez, ze kon hier niet tegen. "Hallo lieflijk bloempje", Met een ruk draaide Icyrose zich om en merkte de witte vacht van Whitelion op. Wat moest die nou weer van dr? "Zou U het erg vinden als ik naast dit prachtig verschijnsel kom zitten?" Ze snoof onverschillig. Ze wilde dit niet, nu helemaal niet. "Wat moet je?" snauwde ze de witte kater af. De volgende "leeuw" die haar het leven zuur kwam maken zeker. Achterlijke idioten.


Graceful rose DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Graceful rose LcrIgCQ Graceful rose M9EKCDX Graceful rose EjrsROF
Graceful rose RUq8TRk Graceful rose UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:45

"Wat moet je?", snauwde de witte poes. De witte kater moest zich verzetten om niet terug te snauwen, maar dan zou zijn plannetje niet werken. Dus glimlachte hij ietwat triestig terug. "Ik hoorde dat er problemen waren.. En ik wou U laten weten dat U op mij kunt rekenen als er ooit iets zou zijn." Voor een keer klonk hij begripvol en vriendelijk, al wist ze waarschijnlijk niet dat dat allemaal alleen maar toneel was. Een gebroken poes, zoals zei zich nu opstelde, was te snel vatbaar voor zijn mannelijke charmes.


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Graceful rose DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:48

"Ik hoorde dat er problemen waren.. En ik wou U laten weten dat U op mij kunt rekenen als er ooit iets zou zijn." Met haar oren in haar nek en een ijskoude blik in haar blauwe ogen staarde ze de kater aan. Ze snoof zachtjes bij zijn woorden en bleef hem aankijken. "En waarom zou ik dat doen? Ik kan best wel mijn eigen boontjes doppen, Whitelion. Daar heb ik de hulp van een leeuw niet voor nodig," Ze sprak het woord uit alsof het een of ander vies beest was. Ze wilde geen leeuw meer om haar heen, ze wilde rust, of iemand om aan te vallen en haar nagels in te zetten. Agressie kwijt raken, dat zou heerlijk zijn nu.


Graceful rose DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Graceful rose LcrIgCQ Graceful rose M9EKCDX Graceful rose EjrsROF
Graceful rose RUq8TRk Graceful rose UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 20:54

"En waarom zou ik dat doen? Ik kan best wel mijn eigen boontjes doppen, Whitelion. Daar heb ik de hulp van een leeuw niet voor nodig," zei de poes. Het werd met de minuut moeilijker om rustig te blijven, maar hij deed het. Hoe wist hij niet, maar hij deed het. "Ik kan je dingen bieden die Lionroar je nooit zou kunnen geven.", zei hij kalm. "Een luisterend oor, iemand om de agressie op af te werken." Hij glimlachte sluw. "Want ik ben niet zoals die slappe leeuw, die zijn naam geen eer aandoet. Ik ben iemand die sterk zal staan, wat er ook gebeurd, iemand die je echt een steun kan bieden, op elk moment, elke plaats en elke situatie."


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Graceful rose DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 10:40

Icyrose snoof zachtjes, wat probeerde die kater toch? Was het niet zo erg genoeg dat Lionroar haar voor schut had gezegd in het bijzijn van de clan en dan kwam Whitelion nog even een poging doen om haar op te vrolijken? Foute keuze, jochie. "Ik kan je dingen bieden die Lionroar je nooit zou kunnen geven." De naam van haar voormalige partner deed haar huiveren, ze wilde nu niet aan hem denken. "Een luisterend oor, iemand om de agressie op af te werken." Een schok ging door haar heen, hoe wist hij wat zij wilde? Wat was er met deze kater? Waarom deed 'ie dit? "Want ik ben niet zoals die slappe leeuw, die zijn naam geen eer aandoet. Ik ben iemand die sterk zal staan, wat er ook gebeurd, iemand die je echt een steun kan bieden, op elk moment, elke plaats en elke situatie." Ze gromde zachtjes, maar wist dat de kater haar wel kon bieden wat ze nodig had momenteel, een schouder om op te leunen. Toch zou ze zo snel niet ingeven, ze kon best voor zichzelf zorgen. "Waarom zou ik je vertrouwen, Whitelion? Het is al erg genoeg dat ik nu het lachertje van de Clan ben, moet je het laatste beetje van mijn trots dan nu echt door het slijk halen?" gromde ze hem, bijna furieus, toe.


Graceful rose DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Graceful rose LcrIgCQ Graceful rose M9EKCDX Graceful rose EjrsROF
Graceful rose RUq8TRk Graceful rose UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 12:56

"Waarom zou ik je vertrouwen, Whitelion? Het is al erg genoeg dat ik nu het lachertje van de Clan ben, moet je het laatste beetje van mijn trots dan nu echt door het slijk halen?", zei de poes grommend. Ergens hield de witte kater wel van de furie de ze bezat. Maar daar mocht hij niet aan denken, anders zou zijn plannetje sowieso mislukken. "Luister naar me, Icyrose." Hij zocht haar blik en keek strak in haar ijsblauwe ogen. "Je zult het lachertje van de clan worden als je je zo blijft gedragen. Raap jezelf bij elkaar, sta sterk, word weer de sterke roos die iedereen gewend is. Alleen zo zul je de moeilijke periodes in je leven kunnen overbruggen." Er klonk vuur door in zijn stem, misschien dat hij zo de bevroren roos kon bereiken. "Denk aan je kittens. Ze hebben je nodig, je moet er voor hen zijn. En dat kun je niet in deze staat, en al helemaal niet alleen."


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Graceful rose DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimema 9 jun 2014 - 10:56

Haar blauwe ogen versmalde zich toen ze de toon opmerkte waarin Whitelion haar aansprak. "Je zult het lachertje van de clan worden als je je zo blijft gedragen. Raap jezelf bij elkaar, sta sterk, word weer de sterke roos die iedereen gewend is. Alleen zo zul je de moeilijke periodes in je leven kunnen overbruggen." Ze wilde het niet, maar wist dat hij gelijk had. Ze kon niet iedereen af blijven snauwen, ze zal moeten laten zien dat ze nog net zo sterk was voordat ze iets met Lionroar was. Dat was wat ze terug moest oppakken, haar oude gedrag... Maar ging dat wel? "Denk aan je kittens. Ze hebben je nodig, je moet er voor hen zijn. En dat kun je niet in deze staat, en al helemaal niet alleen." Ze zuchtte zachtjes, ze wilde zich gewonnen geven, de woorden om tegen hem in te gaan waren er niet meer. Maar ze wilde zich niet gewonnen geven. De gevlekte poes stond, draaide zich om naar de witte kater en keek hem recht aan. "Misschien kan ik dit niet alleen, nee. Maar dat betekend niet dat ik jou genoeg kan vertrouwen om me te helpen," snoof ze hem toe. Katers vertrouwen was iets waar ze altijd al problemen mee had gehad, na het schandaal met haar vader was haar vertrouwen nogal door het slijk gehaald en niemand bleek daar rekening mee te houden. Op Lionroar na ....


Graceful rose DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Graceful rose LcrIgCQ Graceful rose M9EKCDX Graceful rose EjrsROF
Graceful rose RUq8TRk Graceful rose UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimema 9 jun 2014 - 17:47

"Misschien kan ik dit niet alleen, nee. Maar dat betekend niet dat ik jou genoeg kan vertrouwen om me te helpen," snoof de poes. Whitelion keek haar indringend aan. "Ik zeg je ook niet dat je me moet vertrouwen.", zei hij met zijn zware stem. "Ik snap dat dat moeilijk kan liggen. Het enige wat ik je zou willen vragen is om me niet meteen af te wijzen, om me een kans te geven." Zijn stem klonk licht wanhopig op het einde, en hij was trots op zichzelf. Trots dat hij zo goed kon toneelspelen.


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Graceful rose DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 23:40

Ze probeerde de blik van de witte kater te ontwijken, maar ze kon er niet meer onderuit. Óf ze moest nu weglopen óf ze moest ingeven, maar verder waren er geen opties meer voor haar. Ze zuchtte zachtjes en draaide haar kop weg. "Ik zeg je ook niet dat je me moet vertrouwen." Icyrose snoof zacht, ja vast. Iedereen dacht altijd maar dat ze het beter witte dan zijzelf. "Ik snap dat dat moeilijk kan liggen. Het enige wat ik je zou willen vragen is om me niet meteen af te wijzen, om me een kans te geven." Ze keek op, keek Whitelion aan en vroeg zichzelf af wat ze zou moeten doen. Ze wist het zelf momenteel niet meer. Het leek alsof ze niet fatsoenlijk kon nadenken, na alles dat was gebeurd. "Dank je," mompelde ze zachtjes, wat zo ongeveer het enigste was wat eruit kwam. Het brak haar, dit gesprek, beetje bij beetje, omdat ze niet wist hoelang ze die fury vast kon houden. Het hele gebeuren met Lionroar deed pijn en ze kon dit niet lang trekken. "Maar ik red me verder zelf wel," vervolgde ze. Ze stond op en draaide zich om. "Totziens ... Whitelion," miauwde ze, de woorden herhalend die ze ook tegen Lionroar had gezegd.

[Zal ik een vervolg topic openen? xD]


Graceful rose DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Graceful rose LcrIgCQ Graceful rose M9EKCDX Graceful rose EjrsROF
Graceful rose RUq8TRk Graceful rose UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Graceful rose BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Graceful rose   Graceful rose Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 13:32

"Dank je", mompelde ze. Dat was alvast een eerste doorbraak, nu zou het makkelijker worden om verder te gaan.. "Maar ik red me verder zelf wel," Het klonk al vriendelijker dan ervoor, dus dat was goed. "Totziens ... Whitelion," De witte kater glimlachte eventjes naar haar. "Tot ziens... Icyrose," zei hij, haar woorden herhalend. Maar eenmaal dat ze haar rug omgedraaid had, verscheen er een grote grijns op zijn gezicht. Ook hij stond op, en wandelde weg, het camp uit.


Graceful rose BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Graceful rose
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: