Mixed Feelings



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mixed Feelings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimema 9 jun 2014 - 18:45

De storm had uiteindelijk de hele avond en nacht geduurd, en merendeel van de ochtend. Vulture had al die tijd in het tuintje gezeten en was die ochtend toen de bui ophield weer gevoerd door de tweebenen die daar leefde. Hij vond ze wel aardig maar vertrouwde ze nog steeds niet. Hij had haar gezocht zodra die kon, ongerust dat er iets met het verwarde BloodClan poesje gebeurd was. Na een hele tijd zoeken gaf hij het maar op.

Nu was hij twee weken verder en was ze niet langer het aandachtspunt waar hij dagen lang aan gedacht had. Tenslotte was ze BloodClan. Hij vermoedde dat ze haar clangenoten weer terug gevonden had, hij wist wel beter dan BloodClan territorium te betreden alleen om haar te zoeken. Vulture liep met zijn kop laag bij de grond langs de boomgrens, een duif rustte tussen zijn kaken. Hij had een tweebeen huis gevonden waar heel veel duiven leefde. Ze hadden een apart huis en een glimmend ding om hun pootje die hem deed denken aan kittypet's hun halsbanden. Tegenwoordig maken tweebenen zelfs prooidieren tam .. waar moet het heen? Had hij licht verontrust gedacht. Hij drong het bos in en liet de boerderij achter zich.

Hij sprong lenig op een zwerfkei die half over een klein stroompje hing en zakte daar door zijn poten. Vulture begon de duif kaal te plukken terwijl hij stukken vlees meetrok en gulzig opat.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older


Laatst aangepast door Vulture op wo 25 jun 2014 - 18:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimema 9 jun 2014 - 19:25

Dot zat lang op het bankje toen de regen was opgehouden besloot ze niet naar de Bloodclan te gaan haar thuis maar even nog hier te blijven, het was al twee weken veder en ze leefde van rotzooi van de tweebenige en water uit de sloot of van bakjes. Ze was dood op, schuilen voor tweebenige en voor het vieze weer wat er was. Eigenlijk wilde ze wel terug gaan naar de Bloodclan maar ze moest wat doen, ze voelde nog wat voor Vulture vreemd genoeg dus bleef hier rond spoken. Dot keek naar haar onverzorgde vacht en besloot te gaan jagen omdat het voedsel van de tweebenige echt verrot smaakte, ze slikte even en rende even over de weg heen van de monsters naar het bewoonde beurdje. Zelf rook ze naar een rouger, maar niet alleen dat ook naar Bloodclanner en dat stonk verschikkelijk. Maar wat kon ze doen dan rond wandelen, ze had haar gedachten al die twee weken niet meer gesproken alsof ze boos op haar waren. Alsof ze haar niet mochten door deze beslissing, alsof ze hun gekwetst had of hun haar. Ze nam meerdere stappen naar voren en zag in de verte een hoop duiven en besloot die maar te gaan vermoorden, ze sloop naar het huis en sprong op het dak. Dot stoppte even toen ze een bekende geur rook, Vulture? Nee toch dat kan niet want hij haat me... dacht ze en schudde haar hoofd. Laat me een keer goed jagen dat ik een prooi kan vangen voor mezelf. dacht ze moeilijk, ze had geen mentor of zoiets dergelijks. Dot zette zich in jaag stand en sprong zo op een duif af en zonder enige medeleide duwde ze de duif het dak af met zichzelf erachterna, ze drukte het beest tegen de dakpannen om hun snelheid af te remmen. En dat lukte aan het einde van het dak stopte ze met een dode duif in haar klauwen die vol bloed zaten, ze boog haar kop en begon er voorzichtig van te eten.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimema 9 jun 2014 - 19:34

Veren lagen verspreid om hem heen, en de duif was zo goed als helemaal op. De oneetbare delen waren aan geknaagd maar uiteindelijk blijven liggen. Vulture landde soepel in het stroompje, water spatte omhoog. In de verte tussen de bomen door zag hij allemaal duiven opvliegen. Had iemand anders zijn stekkie gevonden? Het moest eens gebeuren maar zó snel? Ongerust schoot hij tussen de bomen door de gigantische open plek over.

Hij sloop over het erf. Een bekende geur drong zijn neusgaten binnen. "Dot?" Zei hij hardop. Hij keek om zich heen en rende naar de duiventil. Hij volgde haar geur. Zijn aandacht werd gewekt door iets roods uit zijn ooghoek boven hem. Hij knipperde en keek lang. Was het haar echt? Vulture keek toe hoe ze een duif zat op te peuzelen. Ze leefde nog! "Hé Dot!" Riep hij vanaf beneden en zijn staart ging blij omhoog.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimema 9 jun 2014 - 20:07

Dot at stuk voor stuk de duif op, ze was trots en wilde perse deze smaak uit proberen van eigen vangst en het smaakte geweldig. Ze rook nog steeds de geur van Vulture, ze miste hem of niet maar toch was er iets met hem wat haar zorgen liet maken. "Hé Dot!" hoorde ze een bekende stem zeggen, ben ik nu de stem van Vulture aan het verzinnen of wat?! dacht ze. Dot keek waar de stem vandaan kwam en zag onder het dakje, Vulture staan. "Vulture?" sprak ze ongeloofig, "Vulture!" riep ze vrolijk terug. Dot wilde naar hem toe gaan maar kwam er achter dat Vulture nog steeds..... Ze zuchtte en merkte niet dat ze van het dak af rolden, ze keek op en liet een harde Miauw horen toen ze tegen de grond aanviel en bleef bewustenloos liggen. "waar ben ik?" vroeg ze zichzelf af, "oja ik viel van het dak af en waarschijnlijk ben ik nu bewustenloos maar oké." zei ze daarna en zag haar broer voor haar staan hij keek haar aan met lieve vriendelijke ogen. "Hey Dotty ik weet dat dit niet mag van mijn ouders en ook van de jouwe maar weet je ik droom zo erg dat ik in een clan zit samen met jouw en dat ik een kitten krijg met de naam Wavern, ik zou haar zie opgroeien." zei haar broer. Dot knikte en herhaalde de naam, waarom herinner ik dit moment dacht ze. Dot schrok wakker en schudde haar hoofd, "Ik ben blij om je te zien." zei ze verward.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 12:51

Dot keerde zich naar hem toe en leek net zo blij hem te zien als hij. Vulture deed een stap naar voren en wilde zeggen dat ze rustig aan mocht doen. Voor hij dat kon doen kwam ze al zijn kant op en begon erg gevaarlijk dicht bij de rand te komen. "Pas nou-" Dot gleed van het dak af en stortte recht naar beneden. Voordeel was dat het niet een erg hoog dak was. Desondanks hoog genoeg om serieuze schade aan te richten. Hij rende naar haar toe en begon tegen haar aan te duwen. "Dot? Hallo? Dot?" Miauwde hij ernstig terwijl hij begon terug te denken aan de medicine kat in de clan. Die had vast dingen gehad voor dit .. maar hij had geen idee wat hij moest doen. Hij duwde nogmaals met een poot tegen haar aan. "Dot? Word wakker, alsjeblieft" Zei hij benauwd. Waarom had hij haar ook zo geroepen? Hij kon best wachten tot hij boven was. Vulture's hart sprong op toen ze haar ogen open deed en zich naar hem toe draaide. Aan haar stem te horen was alles goed. "Je hebt niets" Zei hij opgelucht. "Waarom doe je dat ook? Kon je niet goed uitkijken?" Zei hij verhit en misschien iets harder dan had gemoeten. Boos ging hij achteruit. Half op zichzelf half op haar. "Kijk nou toch eens uit" Zei hij fel van ongerustheid.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:57

Dot was opgestaan en stond voor de massieve kater, die haar strak aan keek. Ze knipperde een beetje en zei zacht "Vulture? is er iets?" Ze keek hem verward aan, waar ging mijn droom over, mijn broer die sprak over de kitten die hij Wavern wilden noemen... Dit had iets te betekenen maar wat? Dot schudde haar kopje, ze keek naar haar onverzorgde vacht die mee waaide met de wind. Maar het ergste was dat Vulture in de beurt was waar haar vacht onverzorgd was en ze er moe uitzag door hier te blijven toen ze weg was gelopen. Ze was dood bang want Vulture was boos, aan zijn kille blik kon je dat zien. "Waarom doe je dat ook? Kon je niet goed uitkijken?" Zei hij verhit. Dot keek hem aan en wilde hem een vertrouwd kopje geven en snorde even maar Vulture stapte achteruit, ze deed het zelfde maar met meer angstige ogen. Dot's herinnering kwamen terug hoe zij boos werd op Vulture en natuurlijk ook hoe dat ging. "Kijk nou toch eens uit" sprak Vulture ongerust. "Hey maar dan hoefde jij me toch niet te roepen?! Waarom?" zei ze met haar oren in haar nek, met een grom die uit haar mond ontsnappte. Dot stapte achteruit op de koude stenen, ze keek in het rond met een ontsnappende grom waar er een paar monsters voorbij reden en tweebenige gewoon langs liepen een geen aandacht besteeden aan de katten. ze bleef even staan en keek streng naar de kater, steeds meer voelde ze dat ze niet meer zichzelf was. Ze had het gevoel dat ze wat botter en kwaader was geworden, ze was anders en had er zelf bijna geen controllen meer er over. Alsof alles in haar lichaam iets anders deed dan wat ze wilden, het voelde vreemd pijnlijk en steekte haar diep van binnen. Alleen het gevoel al..


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 13:26

Vulture stapte nogmaals achteruit toen ze hem de schuld begon te geven. Wat kom hij anders doen? Hij had haar inderdaad niet mogen roepen. Vol schuldgevoel ging hij maar zitten, zijn woeste blik nog niet vergeten. "Nou .. kijk de volgende keer uit als je op een dak staat" Besloot hij op een koele toon en hij wendde zijn groene blik weer af van haar. Met een vermoeide zucht schudde hij zijn lijfje om de stres en adrenaline van net uit zijn systeem te krijgen. Aan Dot's blik te zien was ze niet heel blij met hem. ".. op zijn minst .. leef je nog" Bracht hij er schoorvoetend aan toe.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 15:26

Dot schudde haar vacht en begon het flink af te likken, zodat het weer op een verzorgde leek. "Nou .. kijk de volgende keer uit als je op een dak staat" sprak Vulture boos met een kwaade blik op haar gericht. "Ja dus jij stond toch ook op dat dak." Lachtte Dot liefjes en gaf een klein duwtje tegen Vulture, ze keek hem aan en steeds meer veranderde haar gevoelens. Ze keek naar de grond, al die tijd dat ze zoveel katten heeft gezien in twee weken wandelen en meer had ze haar eerste prooi gevangen. Dot rolde even en voelde zich zo goed dat ze wel even Vulture een lik gaf, ineens was alles anders. Ze keek naar hem en bleef stil zitten naast Vulture, het voelde warm en vreemd. steeds meer en meer en meer, tot ze beloot om toch iets te gaan doen met Vulture om dit gevoel weg te laten en stond op en miauwde "Laten we iets anders gaan doen, waar heb jij zin in?" Ze veranderde van onderwerpo en staarde ongemakkelijk in het rond. Ze had de laaste paar keer aanvallen gekregen en was zichzelf helemaal verloren, het was echt een van de ergste dingen in haar leven. Haar ogen keken fel naar Vulture maar gelukkig had ze nu geen aanval maar gewoon zichzelf, maar was bang. Bang van het pijn doen of gemeen zijn tegen anderen, ze kon het soms niet meer aan. En die verliezen van dingen die ze had meegemaakt dat was het ergst om te verwerken soms werd ze er dan helemaal gestoord van, ze keek in het rond en staarde vragend de verte in.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 18:47

Vulture keek naar zijn poten toen er een ongemakkelijke stilte viel. Hij keek scherp op toen ze hem een lik gaf en hij besloot er helemaal geen antwoord op te geven. Hij krulde zijn veel te lange staart om zijn voorpoten en ontmoette haar blik gestaag. 'Laten we iets anders gaan doen, waar heb jij zin in?' Dot leek zich niet op haar gemak te voelen en hij dacht wel dat het aan hem te wijten was. Hij voelde zich schuldiger dan eerst en haalde dus daarom zijn schouders maar op. "Jij mag kiezen deze keer" Dat was makkelijker voor hen beide. Zo werd Dot misschien iets minder gespannen. Vulture hoopte ondertussen dat ze nog steeds niets had opgelopen van de val.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 10:56

Dot staarde naar Vulture, ze bleef even stil. De wind ging langs hun, ze keek omzich heen even of dat ze geen ziel had. Ze hoorde iets maar het bleef stil, was ik maar Perfect net zo als mijn broer, net zo als mijn ouders.. zuchtte ze. 'Laten we iets anders gaan doen, waar heb jij zin in?' zei Vulture, hij leek ongemakkelijk en hij staarde haar aan waardoor zij zich ook ongemakkelijk ging voelen. Ze keek naar de grond, alsof ze geen ziel had en ging liggen met een staard zwiep maken ze iets duidelijk. Vulture laat me met rust, waarom doet hij dat niet? Misschien om een reden of zo? Ze keek naar de lucht en sloot haar ogen en ontblote haar nagels, ze likte haar scherpe tanden af maar deed nog niks. Ik ken mezelf niet Vulture, jij kent mij niet. In een korte tijd ben ik zoveel veranderd, ik voel me vaak genoeg mijzelf niet alsof ik een ander ben. dacht ze en staarde met een felle blik naar Vulture en stond op. Het bleef nog steeds ongemakkelijk stil, ze sloeg met haar staart heen en weer en steeds weer opnieuw. Ze stond weer op na een tijdje zitten en keek hem aan, ze keek heen en weer alsof er iets achter haar aan zat. "Jij mag kiezen deze keer." sprak Vulture, ze zag dat hij in zijn diepe gedachte zat. "Oh...... Oké laten we gaan...... Wandelen?" zei ze onzeker en keek weer in het rond, over de straten en tuurde naar alles wat bewoog.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 20:06

Vulture stond meteen op toen ze voorstelde te gaan wandelen. Perfect! Zo konden ze beide de ongemakkelijke sfeer een beetje doorbreken. "Goed idee" Zei hij vlug en hij ging langs Dot heen. "Ik ga je wel voor" Deelde hij mee en zijn staart krulde weer omhoog in een vriendelijk gebaar. Opgelucht blies hij uit en trippelde hij langs de twoleg nesten met zijn oren naar de zijkanten gericht in een quasi ontspannen gebaar. Er viel even een stilte en Vulture doorbrak die niet. Het duurde even voor hij een goed onderwerp wist aan te snijden. "Dus .. wat heb jij tot nu toe gegaan?"


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 20:33

Dot zag hoe Vulture was en hoe blij, maar ze zat met teveel dingen in haar hoofd en in haar lijf. "Goed idee." zei Vulture vlug en rende haar voorbij, ze rolden met haar ogen en keek naar hem toen hij sprak "Ik ga je wel voor." Hij leek zich ongemakkelijk te voelen helemaal naar haar acties en natuurlijk meer. "Is het niet handig als we naast elkaar lopen?" vroeg ze en volgde hem gewoon, ze likte haar lippen af maar staarde naar de grond. Harpus wat is er toch gebeurd? Ik heb bijna mijn eigen broer vermoord en Harpus beschermde hem? Waarom deed ze dat? Ze haat me toch? Of de Starclan heeft ongelijk... dacht ze angstig en keek heen en weer. Dot liet langzaam een traan over haar gezicht rollen, die langzaam neer kwam op de grond. De wind ging langs hen maar ze keek met waterige ogen naar Vulture die het onderwerp veranderde toen ze aan het wandelen waren. "Dus .. wat heb jij tot nu toe gegaan?" vroeg Vulture moeilijk alsof het al een moelijke stap was om haar te zien. "Ik niet veel, rond gedwarreld weinig gegeten. Weggejaagt door katten, haat achter gelaten en zelf mijn verleden voor een deel ondekt." zei ze makkelijk maar ze staarde naar de grond, mijn broer waarom? ze zuchtte even. "Wat heb jij gadaan." zei ze verdrietig maar ook zielloos, ze schudde haar kop. Nee niet weer ik moet mezelf tegen houden, IK HAAT MEZELF!!! riep ze in haar hoofd maar volgde het koude spoor wat de tweebenige hadden gemaakt en dan weer het bos in.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:36

Vulture voelde hoe hij ongemakkelijk zijn vacht opzette tegen een koude windvlaag. Het feit dat Dot enorm triest leek verergerde de situatie alleen maar en hij hoopte dat hij haar kon troosten op een manier. "Ik niet veel, rond gedwarreld weinig gegeten. Weggejaagd door katten, haat achter gelaten en zelf mijn verleden voor een deel ontdekt" Zei Dot zonder hem één blik waardig te keuren. Nou het gedeelte waar ze haar verleden had ontdekt klonk bemoedigend. "Wat heb jij gedaan?" Vulture dacht na. "Ik heb een eigen territorium gezocht en gevonden" Besloot hij maar. Hij wilde eigenlijk niet dat ze dit wist omdat ze dan misschien onbedoeld haar BloodClan vriendjes mee kon brengen die ongetwijfeld een stuk minder vriendelijk tegen hem zouden praten. Maar het haar onthouden zou gewoon keihard liegen zijn. "Ik zit nu in de stad tussen alle twolegs.. het is wennen maar niet erg verkeerd" Gaf hij toe. Zijn spieren rimpelde bij elke stap die hij zette.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 19:18

Dot liep naast Vulture met rustige stappen, alleen wel iets te dicht tegen hem aan. "Ik heb een eigen territorium gezocht en gevonden." Sprak Vulture, ze keek hem aan met een rustige blik alleen keek. Al gauw wendde ze zich naar Vulture en knikte en begon "Cool Vulture, echt geweldig voor je. Hoe is het om een eigen territory te hebben? en ga je ook een eigen Rouger groep oprichten?" Haar ogen straalde naar hem maar als nog steekte het haar over haar broer. Dot keek moeilijk naar de steen harde grond, waarom deed ik dat waarom deed ik het hem aan? dacht ze en keek naar Vulture. Op een kort moment kon ze Vulture als haar broer zien maar ze schudde haar hoofd, haar verbeelding was sterk maar haar broer was heel anders dan Vulture want haar broer had een zwarte vacht met rode ogen. "Ik zit nu in de stad tussen alle twolegs.. het is wennen maar niet erg verkeerd." ging Vulture veder, hij leek anders vond ze. Vulture leek erg verward. Dot sloot even haar ogen en opende ze weer, "Vulture echt geweldig en word je nu vrienden met de tweebenige?" lachte ze naar hem en gaf hem een ligt duwtje. Ze probeerde niet aan haar verleden te denken maar aan de leuken tijden, ze hield van haar stemmen in haar hoofd ze hielt van Draco en Vulture of niet houden van maar eerder waren ze hele dikke vrienden. Ze voelde de harde stenen onder haar poten maar ze keek naar de lucht en zei zacht "Het spijt me zo wat ik je aangedaan heb." zei ze en liet een traantje op de grond vallen maar misschien was dit iets te hard gezegt. Haar ogen wende af en tuurde naar een dun paatje tussen de hole van de tweebenige. Ze liep die richting in met een nieuwschierige blik volgde ze het pad, "Kom je Vulture?" vroeg ze met een kort lachje en rende asl die richtig in voordat Vulture iets kon zeggen.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 15:42

Vulture stak zijn lange staart weer in de lucht en nam zichzelf voor om de situatie onder controle te houden. Misschien kon hij Dot met iets afleiden .. haar misschien een beetje opvrolijken. 'Het spijt me zo wat ik je aangedaan heb' Hij wierp een verbaasde blik op Dot. Wacht .. waar had ze het nu over? 'Kom je, Vulture?' Vervolgde ze toen alsof er niets aan de hand was. Wat moet ik toch met haar?, dacht hij vermoeid. Hij besloot haar maar op een drafje te volgen. Toen hij haar eenmaal inhaalde, ging hij pal voor haar staan zodat ze stopte. "Dot, waar had je het nou over? Over wat je mij had aangedaan?" Vroeg hij niet begrijpend. Hij sloeg met zijn staart en zuchtte diep. "En kun je me vertellen wat er nou echt met je aan de hand is?"

- Sorry voor de enorm late reactie! Ik had het enorm druk en daarom kon ik niet op de computer komen om te posten ^^


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 17:16

Dot keek naar Vulture, ze liep ergens een bosje in. Ze liep nogal snel, niet meer in loop pas. Ze schrok toen de kater voor haar stond, ze deed twee stappen achteruit. Haar ogen keken angstig maar ook staarde ze naar de grond, de harde grond. "Dot, waar had je het nou over? Over wat je mij had aangedaan?" Vroeg Vulture die helemaal verward klonk. Dot keek naar lings en daarna keek ze hem weer aan en haar blik ging weer naar de grond, ze zette haar klauwen in de grond en er weer uit. Ze zei niks en hoorde een zucht bij Vulture ontsnappen, hij ging veder: "En kun je me vertellen wat er nou echt met je aan de hand is?" Ze keek hem angstig aan en schude 'nee'. "Nee Vulture..... Nee." zei ze stand vast ze liep om hem heen en liep door. Ze wilden rennen, ze wilden vlugten, ze wilden huilen en ze wilden een vriend. Ik wil niemand iets aan doen, mijn broer...... Mijn broer.... MIJN BROER! dacht e en deed haar kop naar beneden. Ze renden, ze sprinten en ze huilde. "Het spijt me zo...." zei ze zacht, ze hield van Draco en ook van Vulture ze betekende te veel voor haar om hun te vermoorden. Ze had iets vreemds in haar dan al haar stemmen, dit betekende iets vreemds, iets pijnlijks. Dot stopte nadat ze vond dat ze ver genoeg was, wat heb ik gedaan? Wat is er gebeurd Harpus? GEEF ME ANTWOORD! schreeuwde ze door haar hoofd. Maar niks leek te werken niemand was in de beurt. "GEEF ME ANTWOORD HARPUS!" Riep Dot keihard, ze miauwde, ze huilde. Tranen verlieten haar ogen en vielen op de grond neer, het begon langaam te regenen.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:44

Vulture voelde meelij met haar. Ze leek toch ook zo oprecht treurig en hij voelde het als zijn plicht omdat goed te maken. Haar blij te maken.. blijer in ieder geval. 'Nee, Vulture .. nee' Dot schuurde langs hem heen in haar weg langs hem. Hij keek haar na en volgde haar heel langzaam. Hij zou haar wel uithoren en wachten tot ze zelf zou zeggen wat er aan de hand was.. toen ze niets zei begon hij zo te twijfelen. Toen een snik door de lucht reisde schoot hij snel naar haar toe. 'Het spijt me zo' En daar ging ze. Zonder waarschuwen ging ze er vandoor. Vulture's spieren gaven meteen mee. De bomen zoefde langs hem heen en hij merkte dat Dot's stipje steeds kleiner werd. Uiteindelijk stond hij helemaal stil. Er leek geen manier te zijn om haar te troosten als ze niet in gaf aan zijn pogingen. Was het nog wel de moeite waard om haar te volgen?

Toen hij haar toch maar eenmaal bereikte bleef hij in de schaduwen staan van wat struiken en een hoge berk. Dot leek te schreeuwen tegen een van de katten waar ze geregeld mee leek te praten. Er was niemand anders in de buurt behalve hun tweeën en de vogels om hem heen die haar kon horen. Regendruppels begonnen gestaag te vallen en doorweekte Dot haar pels terwijl ze er zo bij lag. Vulture wist even niet wat te doen. Misschien deed ze wel zo omdat ze haar echte familie miste.. omdat ze bij de BloodClan zat .. omdat er iets was gebeurd wat hij niet wist. Wat het ook was, het leek veel groter dan hij eerst had gedacht. "Dot" Miauwde hij boven haar snikken uit en hij kwam de struiken uit. Hij liep op haar af en bleef naast haar staan. Hij zakte door zijn poten en ging zitten. Terwijl hij zijn ogen sloot en naar de lucht keek, voelde hij hoe de druppels hem zacht begonnen te raken en ook zijn vacht vulde met water. "Soms dan zit ik wel eens naar de regen te kijken en dan bedenk ik me hoe veel geluk ik heb" Miauwde hij over haar gesnik heen. "Voor dat ik nog in leven ben. Zelfs in de clan waren er gevaren. Ziektes hingen achter elke hoek, gevaarlijke roofdieren.. maar nu ik alleen ben lijkt het alsof de kansen op een dodelijk einde achter elke boom zit" Hij opende zijn ogen en zuchtte verrukt. "Dus ik ben dankbaar voor elke levende minuut die ik heb.. " Hij glimlachte zwakjes. "Problemen die eerst belangrijk waren doen er niet meer toe omdat mijn grootste hoofddoel overleven is.." Hij wendde zich tot haar. "Weet je zeker dat er niets is wat je me wilt vertellen?" Zijn ogen glommen vol verwachting en zijn toon klonk enorm rustig. Vulture hoopte dat ze hem zou antwoorden en hij haar zou kunnen doorgronden. Hij kende haar nog niet zo lang, maar lang genoeg om te weten dat ze mogelijk wel iets fouts zou doen als het niet uitgepraat werd. Dat idee kreeg hij van het rood met witte poesje dat naast hem lag.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Mixed Feelings DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 16:39

Dot zat ergens in een hoekje, ergens in de bosjes waar ze veilig was. Het regende, het was nat en ze was doorweekt. "wat heb ik een rot leven.." zei ze zacht en ging liggen, "nee Dot je hebt ons nog om je te irriteren." lachtte Foollin. "bedankt, maar dat helpt niet." snauwde ze. Dot lag op het natte gras en staarde de verte in, vanaf nu wilden ze niks meer zeggen. Ze luisterde hoe de regen neer kwam op de grond en dan uit elkaar spatte net zo als een traan, ik kon niet eens vaarwel tegen mijn broer zeggen... dacht ze en ging lang uit liggen. Ze rook de geur van de vieze regen maar ook van de bladeren, ze keek de verte in en herinnerde nog de dag dat haar broer een verhaal vertelden over de bladeren en wat ze allemaal voor hem betekende. Ze liet langzaam een traan vallen en legde haar kop op haar poten neer, waarom, antwoord Harpus niet.... WAAROM?! dacht ze. "Harpus ik smeek je geef me antwoord!" riep ze jankend. Ze staarde veder de verte in, zoveel mooie herinneringen maar ook zoveel slechten. "Dot" hoorde ze achter zich, ze keek op en zag Vulture bij haar in de regen staan. kennerlijk heeft hij me gevolgt. dacht ze en rolden met haar ogen. "Laat me alleen." miauwde ze maar meer om de reden om hem geen pijn te doen. "Soms dan zit ik wel eens naar de regen te kijken en dan bedenk ik me hoe veel geluk ik heb" Miauwde Vulture, "Voor dat ik nog in leven ben. Zelfs in de clan waren er gevaren. Ziektes hingen achter elke hoek, gevaarlijke roofdieren.. maar nu ik alleen ben lijkt het alsof de kansen op een dodelijk einde achter elke boom zit" ter wel hij sprak opende Vulture zijn ogen en zuchtte verrukt. "Dus ik ben dankbaar voor elke levende minuut die ik heb.. " Ze negeerde hem en draaide zich meer van hem weg en huilde nog steeds, "Ik wil liever weg gaan, ik weet dat ik je iets ga aan doen nu of dan dus alsjeblieft laat me alleen." zei Dot bezorgzaam. "Problemen die eerst belangrijk waren doen er niet meer toe omdat mijn grootste hoofddoel overleven is.." Zei Vulture op zijn gemak en ging ook zo weer veder, "Weet je zeker dat er niets is wat je me wilt vertellen?" zei hij. "Vulture....... Alsjeblieft ik wil je geen pijn doen, ga...." zei Dot terug, de laaste keer werd ze gestoord en wilden ze andere om geen enkele reden vermoorden. Dit mocht helemaal niet bij Vulture gebeuren, dit was ook gebeurt bij haar broer maar dat wist ze ook niet zeker. "Het spijt me, ik wil je niks aandoen.... Dit is voor je eigen belang." miauwde ze.


Mixed Feelings 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Mixed Feelings SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Mixed Feelings   Mixed Feelings Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 14:43

Vulture's gezicht betrok toen ze nog steeds niet toegaf. Hij zuchtte diep en stond toen op. "Als dat echt is wat je wilt.." Dot had tijd alleen nodig. Bleek het. Hij zou haar kunnen afweren als ze hem zou aanvallen maar hij vond dat het niet goed klonk in zijn oren. In zijn geest. "Dan ga ik er maar eens vandoor" Miauwde hij somber. De cyperse kater draaide zich om en ging op een drafje terug vanwaar hij gekomen was. Voor de dichte begroeiing stopte hij eventjes en keek hij achterom. "Tot ziens" Vulture's stem klonk een beetje onwennig door de vreemde situatie. Hij draaide zich weer om en sprong tussen de struiken door en rende terug in de richting van het bos.

Topic Uit.


Mixed Feelings Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mixed Feelings
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: