Not yet, later [Lostdream]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not yet, later [Lostdream]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 18:28

Met een rustige blik keek de rossige poes het kamp rond terwijl ze haar staart rustig heen en weer liet zwiepen. Iets wat schuldig zag ze, ondanks dat ze zelf vanochtend al had gejaagd, katten het kamp met prooi in hun bekken binnenlopen. Softvoice vond het vervelend dat ze het jagen niet langer kon volhouden, en ze wilde dan ook wel, maar het ging gewoon echt niet meer. Haar buik werd alsmaar dikker en dikker en daarmee haar uithoudingsvermogen minder groot. Over niet zo'n lange tijd zou ze geheel de nursery in moeten. Eigenlijk zou het beste zijn al ze zich daar nu al zou nestelen en dat hadden dan ook meerdere katten haar aangedrongen, maar daar was ze te koppig voor. De poes wilde zo lang mogelijk haar clan dienen, en zodra ze in de nursery zou liggen werd ze nutteloos. Nog twijfelend gaf ze haar buik een vlugge lik, waarna ze haar kop weer op haar poten legde en haar ogen even sloot.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 18:42

Lostdream kwam net terug van het jagen, en legde de zielige muis snel op de stapel. Hij keek om, en zag Softvoice met een ietwat schuldige blik in haar ogen. De kater keekh aar van een afstandje aan van 'Toe, je kan er ook niets aan doen!' en trippelde naar haar toe. Met een kleine glimlach realiseerde hij zich dat alle katten die sympathiek tegen hem waren, van het eerste moment, een rosse vacht hadden. "Hallo, mevrouw, hoe gaat het met U vandaag?" vroeg hij, gemaakt formeel. Een beleefd knikte volgde, waarna hij toch vragend zijn blik naar haar oprichtte.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:00

Het geluid van trippelende poten die de grond raakte en haar kant op kwamen stroomde haar oren binnen en snel opende ze haar blauwe ogen weer. Een vriendelijke glimlach verscheen op haar snuit toen ze de kater op haar af zag komen. Ze knikte begroetend terwijl ze zichzelf omhoog hees naar een zittende houding. "Hallo, mevrouw, hoe gaat het met U vandaag?" Grijnzend drukte ze haar rossige staart tegen haar poten. "Het gaat." Sprak ze iets wat bedrukt. "Mentaal voel ik me super, ik verheug me ontzettend op de komst van de kittens, maar fysiek..." Even zweeg de poes. "Ik wil zo graag gewoon nog door met jagen en mijn andere clantaken voltooien, maar mijn lichaam laat het niet toe." Zachtjes beet de poes op haar lip. "Maar, ik heb in elk geval zekerheid dat de kittens groeien!" Probeerde ze haar wat verdrietige woorden van net te verzachten.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:03

Met zijn mond in een twijfelende houding keek hij een paar telen naar de poes voor hem. "Maar momenteel heb je ook grote waarde voor de Clan!" zei hij, en keek haar vriendleijk aan. "Je zorgt dat er geen vijanden komen. En je gaat de Clan nieuwe leden geven. 'Tuurlijk ben je handig op het moment." hij keek haar aan, en luisterde naar haar verhaal over de kits. "Kittens met fantastische ouders." glimlachte hij, en lachtte opnieuw.

-Ik moest door xD


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:31

De woorden van de kater deden haar goed, zo had ze het nog niet bekeken. "Kittens met fantastische ouders." Slijmerd, toch grinnikte ze dankbaar, het was waarschijnlijk immers niet zo bedoelt. "Dankjewel." Sprak ze vriendelijk. "Maar, hoe gaat het met jou?" De poes had geen zin het de hele tijd over zichzelf te hebben en ze had dit immers nog niet gevraagd.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 21:52

Hij zwiepte met zijn staart, om te zeggen dat het niets was. "Zoals altijd," beantwoorde hij haar vraag. "Goed genoeg." De kater had zijn vacht licht opgezet voor de wind die door zijn vacht woelde, en hem rillingen bezorgde. "Heb je al gegeten?" vroeg hij, met een frons tussen zijn wenkbrauwen. Misschien was hij wel iets te overbezorgd, maar hij wou gewoon zeker zijn dat alles goed was met Softvoice.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 9:20

De schopjes in haar buik lieten haar blik even afleiden en langzaam keek ze naar haar buik. Het was dan niet te zien en het deed gelukkig ook niet echt pijn, maar ze voelde het wel. De poes gaf een tedere lik over haar bolle buikje en keek daarna weer naar de kater voor haar. "Goed genoeg." Ook niet perfect dus, maar dat was geen enkel leven, dus vroeg Soft er niet over door maar knikte alleen vriendelijk. "Heb je al gegeten?" De oortjes van Soft doken betrapt in haar nek en ze keek even op zij. Ze had inderdaad nog niets gegeten, en nu ze eraan dacht was dat ook wel te voelen. Maar, niet genoeg gejaagd stond voor haar gelijk aan niet genoeg eten. Later, als alle andere katten al hadden gegeten zou ze nog wel kijken of er een restje op de prooistapel lag. Zich herstellend schudde ze haar kop. "Nee, maar ik heb niet zo'n honger." Loog ze mompelend.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimema 16 jun 2014 - 20:06

Meende ze dat nou? Hij keek even naar de poes, en zat even te twijfelen over zijn gevoelens of ze nu loog of niet. "Soft," zei hij met licht bezorgde stem. "Lieg je?" Lostdream wou haar niet beschuldigen, maar als hij twijfelde wou hij vaststelling. "Of ik bedoel .. Meen je dat?" Verbazing stond te lezen in zijn ogen, maar dat schudde hij weg.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 22:09

Betrapt keek ze naar de grond. Zie je wel, liegen heeft geen zin, iedereen heeft je toch wel door. Want ja, liegen was niet haar beste kant. Liever was ze dan ook eerlijk, maar sommige dingen liet ze liever verzwegen. Hopelijk zou Lostdream het haar niet al te kwalijk nemen, dat zou verschrikkelijk zijn. In stilte nam ze zich voor nooit meer tegen de kater te liegen, dat zou alleen maar hun vriendschap verpesten. Beschaamd richtte ze haar ogen langzaam weer naar boven en keek de kater aan. "Ja, nou... Ehm o-oke ik..." Ze kon duidelijk niet uit haar woorden komen. Stiekem voelde ze zich net weer als een klein meisje dat werd betrapt op haar zonde. Zonder hem deze keer aan te kijken sprak ze verder. "Ik zou misschien inderdaad wat moeten eten..." Gaf ze dan toch toe. Maar, ik heb zo weinig prooi voor de clan binnengehaald dat het toch niet eerlijk is om te gaan eten... Andere katten hebben het harder nodig!


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 18:21

Schuddend met zijn hoofd keek hij de poes aan. "Oke, geen prooi voor jou vandaag dan," zei hij ietwat kil, maar met net een .. Wending in zijn stem die kon laten horen dat hij niet serieus was. Als Soft hem goed genoeg kende, hoorde ze dat ook. "Dan ga ik wel prooi voor mezelf halen,"Hij keerde zich om, en liep naar de stapel. Even keek hij keurend op de prooien neer, en nam een van de dikste muizen die hij vinden kon. Niet dat die zo indrukwekkend was, eigenlijk was 'ie ook best schriel, maar beter als de rest. Met de muis in zijn mond liep hij terug naar Softvoice, en keek haar aan. "Die ik dan ook met jou delen kan, zo, jij hebt niets prooi genomen, Lostdream heeft je aangeboden mee te eten." vervolgde de rosse kater, met een licht brommerige stem, die toch duidelijk vol warmte zat. Licht grijnzend keek hij haar aan, nam een hap, en schoof het beestje naar de poes toe.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 19:17

De reactie van Lostdream was raar, niet wat ze had verwacht. Ze had verwacht dat hij of haar eten voor ging leggen of boos werd, dit was geen van beide. Toch klopte er iets niet, de manier waarop hij had gesproken was waarschijnlijk kil bedoelt, zo kwam het dan ook wel over, toch was het anders. Net of er iets achter zat. Wat verbaasd keek ze toe hoe hij naar de prooistapel wandelde, ze zou zo wel merken wat er achter zat. Ze probeerde nonchalant te blijven liggen, maar onwillig keek ze toch wat onzeker naar de prooistapel. Zou hij...? Snel wende ze haar blik af toen hij zich omkeerde en weer haar kant op kwam lopen. Ze keek pas weer op toen hij voor haar stond. "Die ik dan ook met jou delen kan, zo, jij hebt niets prooi genomen, Lostdream heeft je aangeboden mee te eten." Opgelucht zuchtte de poes, waarna ze de kater een warme glimlach schonk. Tevreden keek ze toe hoe hij een hap nam en daarna de muis naar haar toe schoof. Ze knikte dankbaar, maar begon daarna toch weer te twijfelen? Eigenlijk was dit hetzelfde toch? Zij at het voedsel dat ze niet had verdiend... Aah Soft! Zeur niet zo en neem gewoon een hap. Het rook ook wel erg aantrekkelijk... Even wierp ze een schuine blik naar Lostdream, maar nam toen toch, een weliswaar wat onzekere, hap. "Dankjewel." Sprak ze dankbaar nadat ze haar eten had doorgeslikt. Ze was oprecht blij en dankbaar om zo'n goede vriend te hebben. Eentje die haar de goede richting op stuurde als he nodig was, maar eentje waarmee ze vooral goed kon praten en heel lief was.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 19:33

Met een opgeluchte glimlach zag hij de poes een hap nemen, en hij kon een licht snorrend geluid niet onderdrukken. "Braaf zo." zei hij op plagende toon, en keek naar Softvoice. "Ik heb niet zon honger, eet je h'm maar op." Half plan gelukt, dit ging ook nog wel lukken. Ach, hij at later wel, als hij al eten zou. Soft had het echt wel meer nodig, et al die kittens. "Heb je al over namen gedacht?" vroeg hij haar, en knikte richting haar buik. "Niet . Niet dat je dat aan mij moet vertellen hoor!" voegde hij daar snel achter, en keek even naar zijn poten. Lostdream was zeker dat de poes en Rush goede ouders worden, zéker wel. Als Soft even vriendelijk ging zijn tegen de kits als dat ze al altijd tegen hem was, dan zouden ze in goede handen zijn. Met een zachte glimlach om zijn lippen keek hij wat rond.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 9:37

De gespeelde verontwaardigde blik op haar gezicht van het plagerijtje van Lostdream veranderde al snel in een trotse uitdrukking. Natuurlijk had ze al wel over namen nagedacht, maar er waren nog geen concrete keuzes. "Naja, ik heb er wel al over nagedacht, maar ik denk dat de namen pas bij de geboorte echt gekozen worden," Glimlachte ze. "Ik weet natuurlijk nooit hoeveel pluizebolletjes zich in mij bevinden en ook niet of het katertjes of poesen zijn, dus tja..." Teder gaf ze een lik over haar buik waarna ze haar ogen weer naar de kater richtte.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 19:59

Met een ietwat treurige glimlach op zijn snoet keek hij haar aan, en zette er snel een gelukkige lach over, al was die redelijk nep. Hij was zeker blij voor Softvoice en Rushleap, dat ze kittens verwachtte, maar ietwat treurig deed hem dat terugdenken aan alle gemene opmerking die hij vroeger kreeg, de 'eeuwig alleen!' zinnen die geroepen werden. Misschien was het ook zo. "Toch, het zulen mooie kittens worden, ros, wit, zwart, katers, poezen, ik wed dat ze prachtig worden, en net zo vriendleijk als jou," snorde hij, en twijfelde even. "En als Rushleap, natuurlijk." vevrolgde hij snel, al was zijn glimlach nu verdwenen. Niet dat hij Rush niet mocht, verrevan, maar plots was zijn glimlacherige gevoel als sneeuw voor de zon weggesmolten, en was hij eerder licht slechtgezind plots. Hij probeerde dat weg te steken achter zijn grumpy gezicht, en keek even weg van de poes.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 12:37

Haar houding was relaxt, zoals eigenlijk altijd wel bij de kater. Op een of andere manier hadden hun gesprekken een rustige invloed op haar, ja of hij was het. "Toch, het zullen mooie kittens worden, ros, wit, zwart, katers, poezen, ik wed dat ze prachtig worden, en net zo vriendelijk als jou," Even stak ze haar tong plagerig uit. "Pfff, slijmbal." sprak ze glimlachend terwijl ze hem een klein beschuldigend tikje op zijn snuit met haar rossige staart. Toch was wel te zien dat ze hem dankbaar voor zijn woorden was. "En als Rushleap, natuurlijk." Vervolgde de kater na enige twijfel wat bedrukt. Hij keek van haar weg en Soft fronste verbaasd. Mocht hij Rushleap niet of was het iets anders? Uit zijn houding kon ze het niet opmaken, de enige manier was om het te vragen. "He Lost, wat is er?"


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 16:36

De kater haalde zijn schouders op, en schudde zijn hoofd. "Er is niets met deze slijmbal." Het klonk killer als de bedoeling was, maar hij had weer gewoon last van mood-swings. Hij hees zichzelf op en keek Soft even aan. "Sorry." De kater liep een eind weg, en besefte terwijl dat het niet eerlijk was jegens de poes. Hij bleef abrupt staan, en keek twijfelend om.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:01

Geschrokken dook de poes een stukje in elkaar, de stem van de kater klonk kil. Bijna wanhopig probeerde ze oogcontact te maken, te kijken of de kater het meende, maar die kans kreeg ze niet. Snel ging ze hun laatste woorden langs, had ze wat verkeerds gezegd? Alleen dat 'ie een slijmbal was, maar ze had duidelijk laten weten dat ze het niet meende... Misschien dat hij er niet over wilde praten dan? Maar dan kon hij dat toch gewoon zeggen...? Verbaasd bleef ze zitten toen de kater zich verontschuldigde en wegliep. Maar... Ze wilde hem nog iets naroepen, maar sloot snel haar mond. Misschien dat Lostdream even alleen wilde zijn, ze zou het later wel goedmaken. Hoopte ze. Uit haar ooghoek zag ze hem abrupt stoppen en omkijken. Met een blik die vroeg 'waarom?' keek ze hem aan. Nu pas merkte ze hoe erg ze het vond dat hij misschien wel boos op haar was.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:32

Softvoice blik zei genoeg, en het kwade gevoel brokkelde meteen af, het verving zichzelf door een schuldgevoel, en Lostdream wendde zijn blik af. Zie, het gebeurde telkens, hi jstelde iedereen telleur. Hij slofte naar de poes toe, en daarna weer een eind weg, tot hij besloot gewoon te gaan zitten, een paar meter van Softvoice af. "Mood swings." zei hij enkel, en keek op zijn poten neer. "Sukkel."


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 11:05

Ze hoorde hem naar haar toe komen lopen, maar keek niet op of om. Met moeite hield ze haar blik ijzig op de grond gericht. De voetstappen gingen weer terug, maar kwamen toen toch weer haar kant op. Uiteindelijk hoorde ze de kater gaan zitten, maar minder dichtbij dan eerst. "Mood swings." Ja pff, of ze dat niet door had. Langzaam hief de poes haar kop en keek naar Lostdream, deze keek op zijn poten neer. Er vormde zich een smalle glimlach op haar snuit, die ze snel weer probeerde te onderdrukken. Het mislukte en de glimlach veranderde in een grijns, waarna ook een grinnikend geluid haar snuit verliet. Het was toch ook best grappig? Of het..? Hij! Grinnikend kwam de poes overeind waarna ze na een paar sierlijke passen weer naast de kater neerdaalde. Wat onbeschoft porde ze met haar staart in zijn buik om de aandacht te krijgen.


Not yet, later [Lostdream] 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Not yet, later [Lostdream] DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Not yet, later [Lostdream]   Not yet, later [Lostdream] Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 12:32

Eeen glimlach/grijns, een por in zijn buik, en een grinnikende poes. Ietwat lastig hief hij zijn hoofd, en keek haar aan. Als zij het niet was geweest, had ze nu een van de botste reacties kunnen verwachten die Lost ooit zou zeggen. In plaats daarvan slikte hij een paar keer, likte de binnenkant van zijn wang even, en haalde diep adem. Als Soft niet Soft was geweest -en niet zwanger was geweest- had ze nu een driedubbel harde por teruggekregen. In plaats daarvan siste hij even, en leunde met zijn schouder opzij, waardoor hij de rosse poes zacht duwde. Nog altijd was hij wat pissig, maar geef toe, lang kan je niet kwaad blijven op een poes als Soft, die toch nooit 'gekwets' leek. "Het spijt me, mevrouw. Ik zou niet lastig mogen doen, dat is niet goed voor u." Lostdream boog het hoofd zacht, en keek de poes erna aan, en glimlachte heel kort, maar hartelijk.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not yet, later [Lostdream]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: