Let it go... { Foxflare }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let it go... { Foxflare }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Voleleap
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Voleleap
BerichtOnderwerp: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 12:24

Een diepe zucht verliet Voleleap's mond. Hij wilde maar niet terug in slaap raken, ook al wist 'ie dat hij het nodig had... Hij lag nu al een tijdje in zijn nest te niksen, maar het lukte maar niet om de slaap te vatten. Na tientallen keren te draaien en andere posities te proberen, besloot hij het op te geven. Voorzichtig stond hij op en trippelde tussen de andere katten door. De Den was al vrij verlaten... Toen hij zich door de uitgang van het hol wurmde, besefte hij pas dat het al vrij laat was. Gelukkig had hij geen Apprentice... De kater geeuwde, en besloot dan maar was sociaal te gaan doen. Wat verderop zat een rosse tabby poes met witte vlekken. Ze zag er best wel eenzaam -en knap- uit, dus trippelde Vole voorzichtig op haar af. "En met wie heb ik het genoegen?", miauwde hij met een charmante stem. Het 'gevoel' in zijn stem werd al evengoed vertolkt met zijn blik. Zijn ogen droegen namelijk altijd een verleidelijke blik met zich mee, behalve als hij écht kwaad was.

Let it go... { Foxflare } V9y2R1j

{ Eerste post voor Foxflare }


Theme - Voice - Know Me
Let it go... { Foxflare } 5nrcif
» You don't hate me, you're jealous of my sexy body, true story. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxflare
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 18:03

De rode poes had haar nest, dat eerst vlakbij haar zusje lag, helemaal verplaatst naar de verste hoek. Aan de ene kant was ze laaiend op haar zus; ze had haar immers niks gezegd. Aan de andere kant begreep ze ook wel dat het haar schuld was, maar ze weigerde dat toe te geven. Ze kon het niet aanzien als ze samen zaten, liefdevolle blikken, ze gunde het hen niet. Foxflare werd wakker geschud door een kater naast haar. Wit met zwart- Rushleap? Ze was zo blij dat de kater tegen haar wou praten, dat ze bijna zijn naam gilde. Toen hij dichterbij kwam zag de poes helaas dat ze zich had vergist, het was Rush niet. Bijna wou ze weer nukkig voor zich uit staren, toen de kater tegen haar begon te praten. "En met wie heb ik het genoegen?" De charmante toon van de kater bracht Fox even helemaal van haar stuk. "F-Foxflare..." Stamelde ze. Normaal was ze vrolijk, spontaan, maar sinds haar zus haar had bedrogen, was dat alles weg. Ze vermande zich en ging rechtop zitten. Ze kon het gewoon weer oppakken. Ze schonk de kater een glimlach, en vervolgde; "En wat is de naam van de knappe vrager?"


Let it go... { Foxflare } 2zyjrxi
Terug naar boven Ga naar beneden
Voleleap
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Voleleap
BerichtOnderwerp: Re: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 9:54

De ros-witte poes leek even helemaal van haar stuk toen de kater tegen haar begon te praten. 'F-Foxflare...', stamelde de warrior. Echter leek Fox er al snel weer bovenop te komen. Ze zette zichzelf rechtop en toverde een glimlach op haar gezicht. 'En wat is de naam van de knappe vrager?' Hij negeerde haar vraag even om een compliment in de plaatst te schuiven. "Weet je dat je er zo nóg beter uitziet?", miauwde hij gevolgd door een knipoogje. Hij had het natuurlijk over haar houding, en haar knappe glimlachje. "En mijn naam is Voleleap. Je mag ook gewoon Vole zeggen", stelde de ThunderClan kater zichzelf voor. Hij keek de kattin even aan, en inspecteerde haar op haar knapste punten. Zo had hij meteen al wat complimenten klaarstaan. "Je hebt prachtige ogen, Foxflare." Nog steeds sloop de charmante toon rond in zijn stem.

OOC; Sorry voor de laterigheid... 'k Had examens ;$


Theme - Voice - Know Me
Let it go... { Foxflare } 5nrcif
» You don't hate me, you're jealous of my sexy body, true story. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxflare
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:13

"Weet je dat je er zo nóg beter uitziet?" Begon de kater eerst, voor hij antwoordde; "En mijn naam is Voleleap. Je mag ook gewoon Vole zeggen", Foxflare knikte kort, en besloot niet de blozende dame te spelen. Zo makkelijk kon hij haar niet inpakken. DE kater observeerde haar even, en de ginger poes deed het zelfde. Vole's zwart-witte vacht zag er goed uit, en hij had goud-gele ogen. Fox zag al voor hoe kwijnende kattinnen zich aan zijn poten wierpen, smekend voor een kans. De kater leek een flirt-gaarg, maar daar had de poes geen problemen mee. "Je hebt prachtige ogen, Foxflare." Zei Vole charmant. "Het uitzicht is nog beter, Voleleap." Zei ze met een knipoog, en gaf snel een lik over haar vacht. Just in case.


Let it go... { Foxflare } 2zyjrxi
Terug naar boven Ga naar beneden
Voleleap
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Voleleap
BerichtOnderwerp: Re: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 11:21

Toen hij de poes inspecteerde, deed zij hetzelfde bij hem. Ze leek zowat al zijn gedrag te kopiëren, want toen de kater een compliment gaf over haar ogen, wierp zij een compliment terug. 'Het uitzicht is nog beter, Voleleap', klonk haar stem waarna een knipoog volgde. Oh, dus zij was zo'n typetje. "Dus eh, Miss Flare, heb je siblings, veel vrienden, een eeuh.. partner?" Ook hij besloot haar een knipoog te gunnen, op een nogal speelse manier. Als hij iets mis had gezegd, bijvoorbeeld als ze een asociale, vriendenloze sukkel zonder siblings en met dode ouders was, dan kan hij haar nog steeds troosten. En hij moest toegeven, Miss Flare klonk F.A.M.O.U.S.

Kort, I know... x$


Theme - Voice - Know Me
Let it go... { Foxflare } 5nrcif
» You don't hate me, you're jealous of my sexy body, true story. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxflare
Member
Let it go... { Foxflare } DPKsfdL
Lore
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Foxflare
BerichtOnderwerp: Re: Let it go... { Foxflare }   Let it go... { Foxflare } Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 15:33

"Dus eh, Miss Flare, heb je siblings, veel vrienden, een eeuh.. partner?" Miss Flare? Fox grinnekte even kort, begon heel zakelijk: "Nou, beste Mr Leap, ik heb een zus, Softvoice." Ze slikte even bij die naam. Het feit dat haar zusje nu zo gelukkig kon zijn, en dat zij zo gebroken was, vond ze nog steeds vervelend. "Ik heb vrienden genoeg, maar nog steeds partnerloos." De poes werd wat losser, en vervolgde; "Single, dus. Maar hoe zit het met jou? Enm kater zoals jij kan toch niet single zijn? bij het laaste zette Foxflare onschuldige ogen op, maar de grijns op haar snuit ontging niet.


Let it go... { Foxflare } 2zyjrxi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let it go... { Foxflare }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: