Home sweet home +Runningpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Home sweet home +Runningpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 20:14

De kater was eindelijk ontslagen uit de Med. Den. Hij had nieuw mos gehaald voor het nest dat hij zowat had geplet en had het opnieuw opgebouwd tot het weer gebruiksklaar was. Bijna trots bekeek hij het resultaat van zijn tijdelijke slaapplaats. Hij kon weer terug naar zijn eigen nestje. Heerlijk. Die was ook een stuk groter en ruimer. Natuurlijk kon hij ook weer meer doen dan daarvoor. De grijze tabby stond op en bekeek het litteken even, er was duidelijk een enorme oneffenheid te zien in zijn dikke pels. Ach, hij kon het vast wel dragen. Goed in zijn humeur liep hij naar buiten en volgde zich tot de apprentice den. Home sweet home. Zo liep hij naar zijn hard geworden nest. Snel pakte hij het nieuwe mos dat hij meegenomen had en dekte zijn nest op. De onderkant liet hij hard, zo had hij nog wat steun. Perfect. Tevreden keek hij na een tijdje op toen Acepaw een gevlekte en bekende pels zag. ‘Running’ uitte hij vrolijk, hopend dat hij haar aandacht zou trekken. Het was tijd voor het plan.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 10:04

Slaperig opende ze haar oogjes, aangenomen dat ze vandaag vrijaf had gekregen van trainingen, omdat ze niets gehoord had van haar Mentor en rekte zich even uit. Haar vacht stond alle kanten op door haar gewoel in haar diepe slaap en wankelend kwam ze overeind. ‘Running’ Haar oogjes werden groot en met een ruk draaide ze zich om. Daar stond plots Acepaw en beschaamd draaide ze zich weer om, om gehaast haar vacht weer goed te krijgen. Niemand mocht haar met zo'n vacht zien, niemand. Het bleef even stil en het poesje waagde het pas zich weer om te draaien toen haar vacht weer wat glad gemaakt was. "Eh.. hey Ace." Glimlachte ze wat ongemakkelijk en wreef met haar pootje over haar nest. Wacht eens even.. "Wat doe je hier? Je moet nu terug naar Littlestream, je mag hier helemaal niet zijn!" Piepte ze bezorgd.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:06

Blijkbaar had Running ook haar problemen, ach, het kon nooit zo erg worden als al zijn fluf. Daarom deed hij alsof hij het niet merkte toen ze zich van hem wegdraaide om zich te fatsoeneren. Heel subtiel begon hij zijn nest nog was aan te passen en deed of hij helemaal in beslag werd genomen door het mos. "Eh.. hey Ace." Hij keek weer op en lachte vriendelijk. ‘Hey Running, goed geslapen?’ vroeg hij toen. Eigenlijk koste het weinig moeite zich in haar te interesseren, echter was hij nooit zo goed met indirecte dingen. Dit was voor zijn brein dus indirect. "Wat doe je hier? Je moet nu terug naar Littlestream, je mag hier helemaal niet zijn!" Ace liet zijn nest nu met rust en liep naar Runningpaw toe, gerustellend spinnend. ‘Ik ben weer beter, of Littlestream was me beu’ grijnsde hij breed. Daarna deed hij klein stapte opzij en duwde zijn vacht wat omhoog zodat ze een stukje van de genezen wond zag, nu een helder litteken. Daarna werkte hij met de nodige moeite en veel likken de vacht weer terug op zijn plaats, eenmaal opkijkend stonden zijn ogen vrolijk.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:41

Ze negeerde de vraag die haar gesteld werd en begon Acepaw al angstig in de richting van de uitgang te duwen. Als hij nou maar niet zo groot was geweest had ze hem nu al in de geurige Den gekregen! Plots werd de vacht opgetild en zag ze een glad litteken, geen bloed meer. ‘Ik ben weer beter, of Littlestream was me beu’ Haar heftig kloppende hart kalmeerde wat en opgelucht zuchtte ze al haar zorgen uit. "Oké gelukkig." Zuchtte ze nogmaals en keek vrolijk naar Acepaw. "Nou leuk dat je er weer bent dan! Heb je hulp nodig met je nest of..?" Vroeg ze weer wat rustiger en keek de kater aan.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 14:57

Ace werd heftig naar de uitgang geduwd, wat verbaast gaf hij niet mee, wetend dat zijn gewicht het werk wel zou doen. Na enige tijd was hij weer bij zinnen en legde uit dat hij al genezen was. Dit bleek een goed effect te hebben, hij werd niet meer geduwd. Al had hij alle vertrouwen gehad dat zijn lijfje wel op zijn plaats bleef. "Oké gelukkig." Blij dat Running niet meer streste keek hij op en rechtte zichzelf weer. "Nou leuk dat je er weer bent dan! Heb je hulp nodig met je nest of..?" De kater schudde zijn kop. Zijn nest was in orde. Ineens richtte hij zijn heldere ogen op de hare, tussen het groen pretlichtjes te vinden. ‘Ik heb een veel beter idee’ Vrolijk en tevreden met zijn plan duwde hij nu op zijn beurt Running naar de uitgang. Niet ruw maar met beleid, al was het duidelijk dat de kater blij was met zijn plannetje.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 16:01

‘Ik heb een veel beter idee’ De tijd om nieuwsgierig te zijn of zelf maar te antwoorden was er niet, want plots werd er tegen haar aangeduwd en snel schakelde ze over op haar eigen kracht, voordat ze zou vallen. Wat stilletjes en misschien een beetje nerveus hopte ze de Den uit en bleef daar even stilstaan. "Euh wat is dat plan?" Heel misschien was ze een beetje bang, want wie weet wat Acepaw wel niet zou gaan doen. Misschien wel iets heel erg jongensachtigs wat hij en Tall vaak hadden gedaan.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:34

Van de misschien wat overhaaste dingen die hij deed had hij geen spijt, het was een geweldig plan. Natuurlijk zat het ook niet in hem dat hij doorhad dat het Running niet geheel lekker lag. "Euh wat is dat plan?" Bijna stralend klopte hij op de grond op een plekje waar de warm wordende zonnestralen schenen. ‘Gaat u zitten.’ zei hij compleet beleefd. Daarna liep hij naar de prooistapel en pakte twee diertjes eruit. Een vink, was doffere veren als bij een normale new-leaf maar zag er smakelijker uit als de andere beesten. Bonus, er zat ook nog wat vlees aan. En een veldmuis, een groter formaat, daardoor best slechtdoorvoed maar het was zichtbaar dat het in ieder geval een ontbijtje was. Met die twee beesten liep hij terug, legde beiden als keus voor Running neer en maakte een buiging. ‘Mijn plan; een ontbijtje na bed.’ Het was technies gezien niet meer ‘op’ bed dus tja. ‘Mevrouw mag kiezen’ vervolgde hij, met een knikje naar de twee dieren. Hij ging tegenover de kattin zitten en sloeg zijn staart met een doffe klap op de grond. Had hij maar eens mooi gevonden, dacht hij ietswat trots.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:57

‘Gaat u zitten.’ Er werd op de grond gewezen en wat aarzelend ging ze zitten, niet zeker wat Acepaw nu van plan was en keek nerveus voor zich uit, proberende om geen oogcontact te maken met de kater. Straks liet hij haar gewoon alleen hier? Was dit maar een grapje? Met twee doffe klapjes werd ze uit haar gedachten gehaald, omdat de kater zelve twee diertjes had laten vallen op de grond. ‘Mijn plan; een ontbijtje na bed.’ Haar gezichtje klaarde wat op en ze zuchtte haar zorgen weg. Gelukkig, maar. ‘Mevrouw mag kiezen’ Nu ging hij ook zitten en dat bedaarde haar overige zorgen wat meer en moeilijk keek ze naar de vink en het muisje. Ze wilde Acepaw eigenlijk dat vervelende plukwerk niet geven, dus schoof ze het muisje naar hem toe. "Dankjewel." Glimlachte ze zachtjes, maar draaide haar oortjes toen wat nieuwsgierig. "Vanwaar dit eigenlijk?" Ze had dit niet echt vaak zien gebeuren bij andere Apprentices.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:23

Blijkbaar had Running zich zorgen gemaakt. Of was ze nu gewoon zo verast? Maar het maakte niet uit, ze leek in zijn ogen leek ze vrolijker. Ook kreeg hij de muis toegeschoven. Eigenlijk had hij alles wel gegeten wat hem voor geschoven werd. Hij was niet moeilijk. "Dankjewel." Ace grijnsde wat zelfingenomen. "Vanwaar dit eigenlijk?" De kater kantelde zijn kop wat waardoor een van zijn oren viel. ‘Ik dacht dat je zoiets leuker zou vinden dan de dingen die ik en Tall samen doen. En je werd net wakker dus..’ In zijn groene blik stond wat bezorgt. ‘Je vind het toch wel leuker hé? Ik heb het toch niet verkeerd begrepen?’ Hij legde zijn staart met een plofje op de grond en nam snel een hap van zijn muis om wat nonchalant over te komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:29

Wat nerveus draaide ze met haar oortjes toen ze de uitdrukking van Acepaw zag. Had ze iets verkeerds gezegd? Oh nee toch.. ‘Ik dacht dat je zoiets leuker zou vinden dan de dingen die ik en Tall samen doen. En je werd net wakker dus..’ Haar instinct beval haar nu om een excuusje te maken en weg te gaan, want het werd haar te heet onder de pootjes. ‘Je vind het toch wel leuker hé? Ik heb het toch niet verkeerd begrepen?’ De kater begon te eten en opgelucht hapte Runningpaw naar lucht. "Nee, nee, het is heel lief, alleen.. niet wat ik gewend ben." Met een wat ongemakkelijke glimlach keek ze de kater aan. "Uhm.. eh, heb je nog iets leuks meegemaakt in de bijzondere Den?" Wat stilletjes veegde ze met haar pootje over de grond.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:43

Blijkbaar vond de ander de situatie even bevreemd als hijzelf, dat maakte hem nog meer zorgen. Hij verpeste ook alles, wat was ook een dom schaap. Hmmf. Hoe deed casanova het toch. "Nee, nee, het is heel lief, alleen.. niet wat ik gewend ben.’’ Dat was genoeg voor hem, ook hij zuchtte opgelucht en keek nu weer vrolijk. Waarnaar hij weer een hapje nam. Echt, hij kon ook niks goed doen. Al was hij blij genoeg dat Running niet boos op hem was. "Uhm.. eh, heb je nog iets leuks meegemaakt in de bijzondere Den?" Hij keek op, zijn groene ogen in haar blauwe. ‘Het is heel gezellig, veel katten, comfortabel nest.’ Ace grijnsde. ‘Ik kreeg bezoek en een lekkere kikker, opzich had ik het niet slecht’’ vervolgde hij vrolijk.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:46

Was hij maar gaan eten omdat haar aanwezigheid zo min was? Ze beet op haar lipje en schrok werkelijk waar even van het plotselinge oogcontact. ‘Het is heel gezellig, veel katten, comfortabel nest.’ Oh, dus eigenlijk.. een soort vakantie? ‘Ik kreeg bezoek en een lekkere kikker, opzich had ik het niet slecht’’ Een kleine glimlach verscheen op haar gelaat en ze boog zich voorover zodat ze de eerste mond vol veren uit het vogeltje kon halen. Maar in plaats ze op een bergje te verzamelen stond ze op en strooide ze uit over zijn vacht. "Hier is mij bedankje voor je ontbijt." Glimlachte ze en glipte snel weer terug naar haar plekje.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 19:32

Sommige dingen vielen hem niet op, Ace was gewoon niet zo helder op deze punten. Hij vond het zo moeilijk. Hij was al blij genoeg toen hij een glimlach kreeg. En ook Running begon aan haar vogel. Aangezien hij het onbeleefd vond om haar in de gaten te houden terwijl ze plukte en nam de laatste hap van zijn muis waarnaar hij de restjes opruimde. Maar ineens; veren. "Hier is mij bedankje voor je ontbijt.’’ Grijnzend keek hij naar zijn pluizige vacht waartussen nu veertjes zaten, die bleven vast nog drie dagen zitten. ‘Ik weet dat je mijn stylist bent maar veren?’ zei hij duidelijk plagend. Plots sprong hij op, schudde zijn vacht uit zodat hij weer enorm werd en de veren prachtig blonken. ‘Veren zijn helemaal in deze New-leaf’ met een plagend lachje deed hij een hairplip waarna hij weer ging zitten, zijn vacht nog pluizig en beveert.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:51

‘Ik weet dat je mijn stylist bent maar veren?’ Door zijn plotselinge beweging dwarrelden een paar veertjes naar beneden en dwarrelde er eentje langs haar neus, met als gevolg dat ze moest niezen. ‘Veren zijn helemaal in deze New-leaf’ Ze wreef met haar pootje langs haar snuit en knipperde enkele traantjes weg uit haar ogen. "Ja, ja helemaal, maar kijk wel uit, straks is je vacht weer helemaal opgezet." Suste ze naar hem en drukte even tegen hem aan, zodat een deel weer normaal zat. "Ik denk dat elke vogel in het woud jaloers op je zult zijn."


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 16:33

Toen Running niesde kon hij het niet laten flink te grijzen, al stond een vriendelijke blik in zijn ogen. Het had zo’n leuk geluidje gemaakt. Ace was dus weer afgeleid, veel te snel. "Ja, ja helemaal, maar kijk wel uit, straks is je vacht weer helemaal opgezet." Een vrolijke blik stond in zijn ogen ‘I’m fluffy and I can’t denie it’ begon hij opgewekt te zingen, met zijn staart schuddend. Het was duidelijk dat de kater wat energie te veel had op het moment, al zakte het weer wat weg toen hij Running tegen zich aan voelde. "Ik denk dat elke vogel in het woud jaloers op je zult zijn." Zijn ogen werden groot terwijl hij Running aankeek, duidelijk in zijn -ik ben vrolijk en hyper maar niet de slimste- bui. ‘Als ik heel veel veren in mijn vacht zou hebben, en dan zou gaan jagen, zouden de vogels dan niet wegvliegen?’ sprak hij vrolijk. Dat zou wel heel gaaf zijn.

{Just, sorry X)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimema 7 jul 2014 - 10:57

‘Als ik heel veel veren in mijn vacht zou hebben, en dan zou gaan jagen, zouden de vogels dan niet wegvliegen?’ Ze grinnikte luid. "Nee, ik denk het niet, maar ze vliegen sowieso niet voor je weg want jij doet geen vlieg kwaad." Snorde ze, maar haar vrolijkheid verminderde plots wat. "Eh.. Ace..?" Vroeg ze half aarzelend en een beetje nerveus. "Ben je niet bang dat.. Tall.. uit de Clan wordt gegooid door al die tripjes en vrienden die hij maakt?" Begon ze wat angstig.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Home sweet home +Runningpaw 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:19

"Nee, ik denk het niet, maar ze vliegen sowieso niet voor je weg want jij doet geen vlieg kwaad." Hij lachtte ook. Nou, het zou haar nog verbazen hoe veel hij over had voor een ontbijtje. Maar toen Running minder vrolijk werd keek hij ook anders; wat zou er zijn? Bij zijn naam knikte hij, ga verder wou hij zeggen. Gelukkig deed ze dat ook. "Ben je niet bang dat.. Tall.. uit de Clan wordt gegooid door al die tripjes en vrienden die hij maakt?" Ace zijn helder groene ogen bleven op de kattin gericht, hij dacht na, hij wou een eerlijk antwoord geven. ‘Nee, ik ben niet bang.’ besloot de kater. ‘Maar ik bezoek andere territoriums en heb ook vrienden buiten de clan’ vervolgde hij, nu ook aarzelend. ‘Maar Tall word nooit uit de clan gezet, daar durf ik mijn vachtje op te verwedden’ Zei hij troostend.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Home sweet home +Runningpaw DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Home sweet home +Runningpaw   Home sweet home +Runningpaw Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 11:08

‘Nee, ik ben niet bang.’ Haar blauwe oogjes werden groot door het zo makkelijk gegeven antwoord. ‘Maar ik bezoek andere territoriums en heb ook vrienden buiten de clan’ Haar vachtje kwam wat overeind. Hij ook al..? ‘Maar Tall word nooit uit de clan gezet, daar durf ik mijn vachtje op te verwedden’ ..tja zo zeker was Tall er ook al van. "Maar jij dan..? Waarom kunnen jullie je niet gewoon aan de Warrior Code houden..!" Piepte ze gestrest en kwam gelijk overeind.


Topics gezocht ~
Home sweet home +Runningpaw HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Home sweet home +Runningpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: