Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 21:28




Met rustige pootstappen liep de kleine kater terug naar het kamp. Met een eekhoorn en twee muisjes in zijn mond liep hij tevreden terug. Een muis voor Miles en hem, die eekhoorn voor hun gast, Appleblossom. Lítill glipte door de kier van de schuur, waar hij eerst het trappetje op liep, waar Miles sliep, en legde daar een muisje neer, waarna hij het trappetje net zo flexibel weer afging. Nou waar was Appleblossom nou? Uiteindelijk vingen zijn olijfgroene ogen een glimp op van de poes, ergens in een hoekje. Hij liep er kalm naar toe, en legde de twee prooien neer. "Appleblossom," Sprak zijn kille stem. "Hier heb je je eten, hoe gaat het met je oog?" vervolgde hij waarna hij ging zitten, en het muisje naar hem toeschoof.

{Appleblossom, evt Miles, aangezien ze in de schuur zitten waar andere katten niet mogen komen met toestemming x'D}

Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} BloodClan_icon_by_starsightsw2007


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 21:35

Ze was zo ver mogelijk weggekropen in een hoekje van de schuur. Verduisterd in de schaduwen, hopelijk onzichtbaar. Haar oog brandde nog steeds, maar ze gaf er geen krimp meer op behalve dat ze het voelde. De gedachten die ze had. Het feit dat haar moeder haar deze wond had gegeven, het feit dat ze in het Bloodclan kamp lag. De poes huiverde weer lichtjes en krulde zich wat meer op, om te verstarren toen ze pootstappen hoorde. Haar ademhaling werd gejaagd, paniekerig en ze begon lichtjes te beven. Nee.. Starclan nee... De kater stond al snel voor haar en ze kromp nog wat meer ineen. Alleen maar een angstige piep ontsnapte uit haar mond, terwijl ze toch nog iets verder naar achter de hoek in kroop, bevend. Ze wilde hier weg. Of dood. Beiden van de twee waren goed.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 21:54


De poes kroop alleen maar verder naar achter, zichzelf helemaal klein makend. Hij zuchtte even, hoe moest hij ooit van deze poes een member maken voor BloodClan? "Je maakt het je niet gemakkelijker..." bromde hij wat. Oke en... nu? Hij schoof met zijn poot de eekhoorn naar de poes toe. "Je moet eten, als je dat niet doet prop ik het desnoods in je mond." Miauwde hij. Hoe dan ook zou ze het opeten, hij had er zijn best op gedaan om het te vangen! "Of ik geef je wat van die papaverzaadjes, dat kan ook. Dan slaap je maar lekker terwijl ik je oog zal verzorgen." Dan stribbelde ze ook wat minder tegen, ook beter. Maar ja, het moest wel op zíjn manier, en soms kon dat een tikkeltje pijn doen.

Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} BloodClan_icon_by_starsightsw2007


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 22:01

Ze begon alleen maar harder te beven en haar hart klopte in haar keel. Maar het dreigement over de papaverzaadjes kwam wel aan, want haar ogen sperden zich geschrokken open. Hierna ging haar blik, met het ene oog dan, langzaam naar de eekhoorn. Het andere oog hield ze dicht geklemd. Starclan wat deed het zeer... Voorzichtig boog ze naar voren en nam ze een kleine hap. Langzaam kauwde ze het weg en haar oog werd weer vochtig. Haar maag voelde alsof ze 'm in de knoop had gelegd.. De poes keek voorzichig, angstig zelfs, omhoog naar Litill. "Laat me gaan.. alsjeblieft.. ik.. ik zal je nooit meer lastig vallen.." Haar toon was smekend en haar stem trilde. Oh wat was ze bang..


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 22:49

Uiteindelijk at de poes toch nog wat, thank Scourge. Niet lang daarna keek de poes naar hem, en zei ietwat angstig "Laat me gaan.. alsjeblieft.. ik.. ik zal je nooit meer lastig vallen.." Lítill schudde zijn kop. "Sorry dear, maar ik kan je niet laten gaan." Miauwde hij zachtjes. "Als ik je nu laat gaan, zal je oog gaan ontsteken, dat wil je toch niet?" Miauwde hij op een overdreven overbezorgde toon. Oke, nu moest hij haar comforteren, hij wist dat er potentieel in haar zat, het moest er alleen uitkomen! "Maar waar ben je bang voor, voor mij? Miles?" Vroeg hij op een serieuze toon. "Wij zij gewoon katten, zoals iedere andere kat. Wij hebben ook gevoelens, liefde haat verdriet... Ieder is hier om hun eigen redenen." Mauwde hij, dat gold niet voor hem maar oke. "Net zoals je moeder, ik had haar gebroken gevonden, ik heb haar geholpen, als een vriend. Zo kan ik ook voor jou zijn." Miauwde hij, terwijl hij ging liggen.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 22:53

Verward legde Appleblossom haar oren weer opnieuw blad terwijl ze naar de kater keek. "Sorry dear, maar ik kan je niet laten gaan." Miauwde hij zachtjes. "Als ik je nu laat gaan, zal je oog gaan ontsteken, dat wil je toch niet?" Miauwde hij op een bezorgde toon. "Wij zij gewoon katten, zoals iedere andere kat. Wij hebben ook gevoelens, liefde haat verdriet... Ieder is hier om hun eigen redenen." Mauwde hij, "Net zoals je moeder, ik had haar gebroken gevonden, ik heb haar geholpen, als een vriend. Zo kan ik ook voor jou zijn." Appleblossom trok zich weer terug. "Geholpen om een moordenaar te worden..?" Haar stem klonk zacht en ze begon opnieuw te huiveren. Ze siste eventjes van de pijn toen ze haar kop te snel bewoog en er weer een steek van pijn door haar lichaam ging. Deze kater was fout... Niet naar luisteren... Resist it... De jonge poes haar staart zwiepte angstig heen en weer. Ook de herinnering aan haar moeder liet haar oog weer vochtig worden. Hoe kon het ooit zo gelopen zijn...? Ze haalde eventjes haperend adem. Ze wilde hier weg. Maar wat had ze dan nog om voor te leven? Alles was kapot, gebroken en aan scherven geslagen. Even bleef ze stil. "Vermoord me dan maar," kwam er toen uit als een fluistering, "Ik heb toch niks meer.."



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 23:06

"Geholpen om een moordenaar te worden..?" Lítill snoof even, "Geholpen om zich ergens weer thuis te voelen zul je bedoelen." Mauwde hij demonstratief. "Vermoord me dan maar," maar dat was niet leuk zo! En dat kon hij toch niet maken tegenover Lostvoice? 'Ja sorry ik heb je dochter vermoord omdat ze dood wou.' Nope, dat werd em niet. "Ik heb toch niks meer.." Lítill stond op, om wat dichter naar Appleblossom te gaan. "Het lijkt niet zo, maar BloodClan is een grote familie, net zoals de andere clans. Alleen zijn wij vrijer, maar in tijden van nood helpen wij elkaar." Miauwde hij, waarna hij nog een klein beetje dichter naar haar toe schoof. Hij moest haar door deze fase trekken, het maakt hem niet uit hoe, en jaloerse Miles zal dan ook nog wel komen, maar een extra vertrouweling is altijd goed.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 23:11

De poes siste geschrokken toen de kater dichterbij kwam en schoof nog wat verder naar achter, tot ze echt tegen de muur ingesloten zat. "Het lijkt niet zo, maar BloodClan is een grote familie, net zoals de andere clans. Alleen zijn wij vrijer, maar in tijden van nood helpen wij elkaar." Miauwde de kater, waarna hij weer dichterbij kwam. "Blijf uit m'n buurt met je leugens.." Haar stem schoot weer een octaaf omhoog van de schrik en haar lange pels stond ondertussen bijna zo ver overeind als het kon. Haar ogen stonden wild. Hoe vaak in haar leven was ze nu wel niet ingesloten? Door Honeyspots, door Volcanopaw, door Icy zelf? Nooit had ze een kant op gekund en hier zat ze weer. En altijd had ze gevlucht.. Altijd had ze zichzelf niet verdedigd... Uit angst voor grotere represailles. Maar deze keer schoten haar klauwen wel tevoorschijn uit haar bevende poten. Ze durfde ze echter nog niet te heffen.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 23:22

De poes ging weer een stuk naar achter, haar haren stonden recht overeind en ze was duidelijk overstuur. Hij moest haar laten zien dat hij niet eng was. "Blijf uit m'n buurt met je leugens.." Het waren geen leugens, naja... Niet 100% dan. Lítill zag de nagels van de poes verschijnen, maar echt iets deed ze er niet mee. Hij was wel iets gewend, een klap meer of minder maakte niet uit. Dit keer kwam hij flink dichterbij, hoe erg ze ook in een hoekje zat, hij zou haar geen kwaad doen... Nog niet tenminste. Lítill stond bekend door zijn woede aanvallen soms. "Shhh" murmelde hij zachtjes, waarna hij nog een stap vooruit deed. Heel kalmpjes deed hij steeds verder een stapje naar voren, zonder slechte bedoelingen. En daarbij was Lítill in het voordeel, hij had heel BloodClan om hem heen staan. "Sshhh.." Herhaalde hij nog een keer. "Niet bang zijn, ik doe je niks. Ik zweer het op mijn hart." Fluisterde hij zachtjes.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 23:38

Hoe erg ze ook gewaarschuwd had, de kater bleef dichterbij komen. Haar ademhaling versnelde nog wat meer tot nagenoeg hyperventilatie en haar lichaam begon alleen maar erger paniekerig te trillen. Hij sprak tegen haar als hoe je een bange kitten zou benaderen. Maar zo voelde ze zich ook. Het liefste zou ze weer in de nursery zijn, tegen haar moeder aanliggen voordat alles mis was gegaan. Maar nu lag ze hier en de kater die zo vaak bezit had genomen van haar nachtmerries kwam pootstap voor pootstap dichterbij, haar lege beloftes toefluisterend. De langharige, kleine poes begon steeds meer spanning op haar voorpoot te zetten toen de kater steeds dichterbij kwam. En uiteindelijk, schoot haar poot uit naar zijn gezicht uit pure angst. Maar er zat twijfeling in de beweging, wat leidde tot een gebrek aan kracht. Ze wist het simpelweg niet meer. Ze was moe, ze had pijn, ze was bang. Ze leefde op dit moment enkel en alleen in een verwarde waas.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 22:12




De poes was doodsbang, hij had geen slechte bedoelingen, snapte ze dat dan niet? Hij kreeg een poot richting zijn hoofd, maar de kater was gelukkig zo slim dat hij de poot blokte met zijn eigen poot. "Wat moet ik doen met je Appleblossom? Wat moet ik doen zodat je mij vertrouwd?" miauwde hij ietwat met een kille achtergrond. Hij deed een paar stappen naar achter, zodat de poes 'lucht' kon krijgen. "Ik laat je niet gaan, en ik vermoord je ook niet, wat voor opties blijven dan over?" miauwde hij, waarna hij even omdraaide en nog een stukje wegliep, om op een hooibaal te klimmen, zich weer om te draaien en op de hooibaal ging liggen, kijkend naar de poes.

Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} BloodClan_icon_by_starsightsw2007


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 22:17


Ze trok haar poot geschrokken terug en drukte deze tegen zich aan toen deze geblokkeerd werd en ze dook weer wat ineen, wachtend op een terugslag. Maar deze kwam niet. "Wat moet ik doen met je Appleblossom? Wat moet ik doen zodat je mij vertrouwd?" Miauwde Litill en de kille toon liet haar huiveren. "Ik laat je niet gaan, en ik vermoord je ook niet, wat voor opties blijven dan over?" Hij stapte naar achter en ging op een hooibaal liggen, uit het zicht voor Appleblossom. De poes zei nog steeds niks en staarde naar haar poten, bevend. Maar toen richtte ze haar oog op het gat waar Litill naar binnen was gekomen. Misschien heel misschien.. Als hij eenmaal weg was.. Dan kon ze een poging doen.. En dan zou ze hier nooit meer terug keren. Wegtrekken uit dit gebied. Afwezig wreef ze over het spinnenrag bij haar oog. Genezende wonden konden zo jeuken... Maar met een geschrokken piep trok ze haar poot terug toen een nieuwe pijnscheut door haar lichaam ging. Maar misschien.. Als ze snel genoeg was.. Als een pijl uit een boog schoot ze weg naar de spleet waar Litill uit was gekomen toen hij naar binnen kwam. Wegwezen hier...


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 0:17

Lítill hoorde een kleine tijd niks van de langharige poes, misschien zou ze wat slapen..? Maar nee hoor, hij hoorde een geschrokken piep bij de poes, wat kon er mis zijn? Net toen hij naar de poes wou lopen schoot ze voorbij, waardoor Lítill ook wegschoot. De kleine, snelle en wendbare kater was dan ook snel voor haar gekomen, en kwam schuivend voor de spleet terecht, waardoor Appleblossom wel moest stoppen. Lítill was maar een klein stukje vermoeid, hij rende best wel vaak, waardoor hij een goede conditie had gekregen. "Daarbuiten... Word je dood nog." Bracht hij uit. "Members zouden zo Riverclanners wat aan willen doen, ze weten dat als de riverclanners het lichaam van je vinden ze zwakker worden." Vervolgde de kleine kater. Misschien was het goed voor de poes om wat daglicht te zien? Ze zat hier al wel een tijdje in de muffe schuur. "Hier is de deal, je mag met mij mee naar buiten, in het kamp, maar zodra je wegrent zal ik gewoon een andere member roepen, die je zal tegenhouden. Begrepen?" Stelde de kater voor, als ze hier niet mee akkoord mee zou gaan wist de kater het ook niet meer.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 0:36

Het ene moment was het licht van de uitgang waar ze zo naar snakte daar. En het volgende moment, verdween het weer. Glijdend kwam Appleblossom tot stilstand, haar nagels schraapten over het ruwe hout heen om zichzelf tot een noodstop te dwingen. Vlak voor Litill kwam ze dan ook tot stilstand, alleen maar om weer een paar passen achteruit te zetten. Ze legde haar oren plat in haar nek. Ze was zo dichtbij geweest... "Daarbuiten... Word je dood nog." Bracht de Bloodclanleader uit. "Members zouden zo Riverclanners wat aan willen doen. Ze weten dat als de riverclanners het lichaam van je vinden ze zwakker worden." Een geschrokken blik verspreidde zich over haar hele gezicht en de gedachten liet haar even huiveren. "Maar.. mama.." mompelde de poes zachtjes. "Hier is de deal, je mag met mij mee naar buiten, in het kamp, maar zodra je wegrent zal ik gewoon een andere member roepen, die je zal tegenhouden. Begrepen?" miauwde de kater. Zachtjes knikte Appleblossom, waarna haar blik weer naar haar voorpoten ging. Het liefste wilde ze hier gewoon weg.. Haar hart bonsde in haar keel van angst.


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 1:11

"Maar.. mama.." Hoorde hij haar mompelen. "Ik heb je moeder in het begin ook dag en nacht in de gaten gehouden, en daarbij vertrouwen ze haar nu door... Je weet wel." Miauwde hij, hij hoefde het niet helemaal uit te leggen toch? De poes knikte zachtjes op zijn voorstel, en hij knikte ook even. Lítill glipte door de kier, waardoor hij een zacht winters zonnetje op zijn vacht kreeg. Hij ging voor de schuur zitten, en keek even achterom of Appleblossom nog zou komen. Als je zo zou kijken was het ook echt wel een kamp, alleen dan zonder zo'n fresh kill pile en medicine cats den ofzo. Iedereen voor zich, maar toch samen. De elite stond sterk. De recht van de sterkste, de sterkste katten overleefde, de rest moest weg. De sterkste groep dat waren zij.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 1:22

Voor een moment weifelde de poes, haar oren naar achter gelegd. Ontsnappen was geen optie op het moment. Ze zou haar tijd moeten afwachten blijkbaar en voor nu mee moeten werken met de wensen van de kater.. Dan, als de kans daar was, zou ze ervandoor kunnen gaan en ver weg kunnen vluchtten. Maar nu was het moment nog niet daar... De poes stapte zwijgend achter de kater aan en schuwde weg voor het licht met haar ene oog. Na al die tijd in de duisternis geleefd te hebben, was het toch even wennen. Zwijgend knipperde ze tot ze gewend was aan het licht. Het zag er bijna uit als een gewoon kamp... Maar toch anders. De poes had haar oren wat naar achter gelegd en hield zich klein, wat schichtig rondkijkend naar de katten die ze her en der zag. Die zagen er niet uit als lievertjes... Bewust of onbewust, ze wist het zelf niet eens meer, verstopte ze zich toch lichtjes achter Lítill, bang dat de katten de woorden van hun leider zouden negeren en haar alsnog om zouden leggen. Want ondanks dat Appleblossom heel dapper gesteld had dat hij haar wel mocht vermoorden, was ze toch bang voor de dood.


Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 22:45

Hij merkte niet eens dat de poes achter hem probeerde te verschuilen, dat was mission impossible als je geen kitten of Young One was. Maar dat was Appleblossom niet, dus echt veel zin had het niet. Lítill nam even een grote ademteug, waardoor zijn borst rees, en weer naar beneden ging toen hij uit ademde. Lítill keek ahter zich, waar hij Appleblossom dus 'schuilend' achter hem zag. "Het is nu veilig hoor, zolang ik in de buurt zit zullen ze niks uithalen." Mauwde hij tegen haar, waarna hij zijn linkervoorpoot een paar likjes gaf, waarna hij over zijn kopje ging.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 22:54

Nerveus keek de kleine tabby poes om zich heen, totdat Litill's stem haar duidelijk deed opschrikken. Ze legde haar oren wat achteruit en drukte haar kin onderdanig en angstig tegen haar borstkas aan, de bewegingen van Litill nerveus volgend. "Oké.." Kwam er timide uit, terwijl ze nerveus met haar snorharen trok. Ze liet haar blik voorzichtig over het kamp glijden, waarna ze haar blik weer op Litill liet vallen uiteindelijk. "Het.. ziet er bijna uit als een clankamp.." murmelde ze zachtjes, misschien wel meer tegen zichzelf dan tegen de kater.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 23:11

"Na een tijdje voelt het ook als een clankamp." Vanuit de schaduwen van de schuur verscheen een helder witte poes. Haar ooit zo verlegen en schuwe karakter was volledig weggevaagd en had plaats gemaakt voor een sterkere, zelfzekerdere kattin. Ze stond hoger op haar poten en haar staart zwiepte stevig heen en weer. Vooral de blik in haar blauwe ogen was veranderd, harder, killer. Ze liep langzaam naar de twee katten toe, knikte naar haar leader en keek eventjes naar de tabby kattin. "Hoe is het met je oog?" vroeg ze daarna. Verborgen onder een scherpe tong, zat toch de moederlijke warmte die ze nog droeg voor haar dochter. Het was haar schuld dat ze nu zo was gehavend, maar het betekende niet dat ze niet meer voor Appleblossom mocht zorgen, zoals een moeder's taak omschreef.

[Just tell me if you dont want me here Xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}   Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:22

"Oké.." kwam er zachtjes uit, waarna het eventjes stil was, en Lítill het kamp streng rondkeek. "Het.. ziet er bijna uit als een clankamp.." Hoorde hij toen, waarna hij even naar achter keek en knikte, maar voor hij kon praten zag hij Lostvoice verschijnen. "Na een tijdje voelt het ook als een clankamp." miauwde ze naar Appleblossom. "Lostvoice," begroette hij de witte poes. Als hij haar zo zag staan was de transformatie een succes geweest. Zou Appleblossom dat ook in haar hebben? "Hoe is het met je oog?" hoorde hij Lost vragen, Lítill draaide zich nu volledig om, zodat hij niet onbeleefd was tegen de twee poezen. Lítill sloeg zijn dunne staart over zijn voorpoten, en wachtte kalmpjes het antwoord van Apple af.



Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur} Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doctor's back~ { A ppleblossom & evt Miles} {Schuur}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: