Good morning!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Good morning!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezetail
Member
Good morning! DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Good morning!   Good morning! Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 11:06

De kater geeuwde en keek rond in de Warriors Den. Hij was een van de weinige katten die nog in zijn nest lag. Hij strekte zijn poten een voor een uit, en liep toen naar buiten. De zon scheen meteen fel in zijn ogen en Breeze moest enkele keren knipperen voordat alles rondom hem duidelijk werd.  De meeste katten waren zich aan het klaarmaken voor de jacht of patrouille en enkele kittens speelden erop los. In de verte zag hij een mooie, zwarte poes zitten. Ze zat er een beetje eenzaam bij, dus trippelde Breezetail er naartoe om haar gezelschap te houden. “Good mooorning” mauwde hij, “Wat zit zo’n mooie poes hier zo eenzaam te doen? Je vindt het vast niet erg als ik je gezelschap kom houden?”  zei hij met een knipoog.

eerste post voor Nightwolf ~


Good morning! Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwolf
Member
Good morning! DPKsfdL
Nighty night
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 young moons
Gender:
Rank:
Nightwolf
BerichtOnderwerp: Re: Good morning!   Good morning! Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 22:57

Haar felle blauwe ogen keken wat verveeld voor zich uit. Ze was zonet nog gaan jagen, en was deze ochtend nog meegegaan met de grens patrouille. En dus had ze nu zo goed als niks meer te doen. Net toen ze dacht dat ze hier toch niks meer te doen had en op het punt stond terug te keren naar het territorium, merkte ze een kater op die op haar af kwam gelopen.
Wat schichtig keek ze hem aan, en wiebelde ze wat ongemakkelijk met haar oortjes toen hij haar aansprak. “Good mooorning” mauwde hij, “Wat zit zo’n mooie poes hier zo eenzaam te doen? Je vindt het vast niet erg als ik je gezelschap kom houden?” Vervolgde hij. "Heb je er bezwaar tegen dat ik nee zeg?" Vroeg ze op sarcastische toon terwijl ze hem met vernauwde ogen aankeek. Nee, zo snel voelde ze zich niet gevleid. Laat staan dat ze snel gezelschap 'accepteerde'.


Good morning! Azie5g
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
Good morning! DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: Good morning!   Good morning! Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 10:41

"Heb je er bezwaar tegen dat ik nee zeg?" antwoordde ze. Breezetail moest even nadenken over wat ze zei. Wat konden poezen toch ingewikkeld zijn: als ze ja zeggen bedoelen ze soms nee, met misschien bedoelen ze ook vaak nee… Dan zal nee wel ja betekenen?? Goed, ze wilde dus dat hij bij haar bleef. Dat was te begrijpen, niemand zat graag eenzaam en alleen in het kamp. “Wat is jou naam eigenlijk, schoonheid?” vroeg de kater toen hij besefte dat hij dat nog niet wist. “Wauw, van dichtbij zie je er nog mooier uit. Vooral je ogen, ze zijn prachtig” complimenteerde hij. “Trouwens, ik ga snel wat verse prooi halen, want ik heb nog niets gegeten en ik heb best wel honger. Moet ik voor jou ook iets meebrengen?”



(sorry, ik ben inspiloos Dx)


Good morning! Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwolf
Member
Good morning! DPKsfdL
Nighty night
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 young moons
Gender:
Rank:
Nightwolf
BerichtOnderwerp: Re: Good morning!   Good morning! Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 11:23

Haar blauwe ogen vernauwden zich toen de kater plots op een ander onderwerp overschakelde, haar verzoek om weg te gaan compleet negerend. "Punt één, heb ik je gevraagd om weg te gaan," Begon ze, opnieuw hem met versmalde ogen aankijkend. "En punt twee, ik heb al gegeten." Vervolgde ze met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ze haar blik van hem afsloeg en de andere kant op staarde. Serieus, als dit zijn manier was om bevriend met haar te worden, dan kon hij gelijk zijn spullen pakken en vertrekken. Want het enige wat de kater nu voor elkaar gespeeld kreeg was een uiterst geïrriteerde Nightwolf.


Good morning! Azie5g
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
Good morning! DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: Good morning!   Good morning! Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 16:38

"Punt één, heb ik je gevraagd om weg te gaan, en punt twee, ik heb al gegeten." Zei de poes en ze sloeg haar blik van hem af. Breezetail zag dat de poes wat geïrriteerd raakte door hem. “Oke dan…” antwoordde de kater met een zucht. “Dan ga ik wel alleen…” ging hij teleurgesteld verder. Hij draaide zich om en stapte rustig naar de prooistapel. Een grijze muis trok zijn aandacht en de kater zette zijn tanden erin om het mee te nemen. Ik heb het verknald. Ik heb het zo hard verknald, dacht hij toen hij wild terugkeren naar de poes. Wat maakte het ook uit, hij zou toch nooit meer een echte vriend of vriendin krijgen. Bij de poes aangekomen, ging hij op zijn buik liggen met de muis tussen zijn poten en begon rustig te eten. Zonder  iets te zeggen.


Good morning! Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good morning!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: