In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverpaw**
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:38

De maan stond hoog aan de hemel. Het was de volle maan die een mysterieuze gloed gaf aan het woud. Ze liep met een optimistische trend door het slapende bos. Haar hoofd was leeg, haar hart was blij. Ze had het gevoel dat ze leefde.
Ze had het gevoel dat ze Silverpaw was.
De maan weerspiegelde haar karakter. Eenzaam stond hij aan de hemel, hoog en trots. Silverpaw was eenzaam, maar op dit moment kon het haar niets schelen. Silverpaw was een flinke kat, normale grote, grijze bijna zilveren vacht, en mooie heldere blauwe ogen. Ze leefde alleen in het donkere woud. Het lef om zich aan te sluiten bij een clan was niet voor haar.

Ze had deze nacht een belangrijke ontdekking gedaan. Silverpaw had het geheim van haarzelf gevonden. Ze glimlachte,snorde even en keek naar de maan. Deze zilverachtige bol die zo onbereikbaar ver was. Die bol had haar geest gered.
''Jezus, wat ben ik melig de laatste tijd'',dacht de jonge kat.''Ik moet daar echt eens iets aan veranderen''!
Ongeveer een halfuurtje geleden toen ze onder een massieve oude eik zat met een bladerdak die haar beschermde tegen de regen,die deze avond toch niet zou komen,losten haar hersenen het geheim van Silverpaw op.''Ik ben te braaf. Ik durf bijna niets maar toch heb ik karakter. Ik moet stoppen met niemand te hebben. Ik ga iemand zoeken,een clan vinden. Het leven is toch al veel te kort.'' En op dat moment sloop de zwarte angst die haar hart omklemde weg uit haar lichaam. Silverpaw rechtte haar schouders,kreeg een hoopvolle glans in haar ogen en dacht:''Dit is wat het leven moet zijn: hoopvol,vrolijk,af en toe verdrietig en niet eenzaam.''
Met de eerste drie dingen ging ze alvast beginnen dat had ze zich voorgenomen. Het laatste daar was een andere kat of katten bij nodig maar waar zijn die te vinden?
De maan stond hoog aan de hemel. In de schaduw van de maan liep een jonge kat. Te oud om hulpeloos te zijn,maar te jong om haarzelf te kennen.
Met opgegeven hoofd en heldere glas in haar ogen zei Silverpaw:'' Bedankt maan, bedankt sterrenclan om mij dit inzicht te geven. Help mij in deze zoektocht, met jullie kracht.''

Daarna liep ze verder op hopelijk het rechte pad naar een nieuwe toekomst, een nieuw begin, met de maneschijn die weerkaatste op haar bijna zilveren vacht


I'm so silver....Silverpaw
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Sough
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Lilith.
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 24 moons •
Gender:
Rank:
Sough
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 12:12

Hey.

Je schrijft heel mooi.
Een paar tips;
*Misschien niet de hele tijd met enters schrijven, maar schrijf gewoon aan elkaar.
*Ik gebruik meestal schuingedrukte tekst voor gedachtes en vetgedrukt voor als je kat spreekt. Maar dat mag je helemaal zelf kiezen.

:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrypaw.
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Loïs
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons!
Gender:
Rank:
Berrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 16:46

Het is goed, maar onthoudt:
- Je mag je niet zomaar bij een clan aansluiten.
- Jezus kennen de katten niet c';


In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) 33v2is7
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 18:41

hey,
bedankt voor de tips allemaal. Idd ik was het vergeten van het vetgedrukte Smile
ik heb mij aangemeld voor de thunderclan dus ik hoop dat het lukt. Suuuuuper bedankt
xxx Silverpaw**


I'm so silver....Silverpaw
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Mysticpaw
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 18:48

Nog wat kleine opmerkingen (;
- Als je personage iets denkt hoeft dat niet tussen aanhalingstekens, maar schuingedrukt;
Jemig, wat ben ik melig de laatste tijd, dacht Silverpaw. Ik moet daar echt eens iets aan veranderen.
- Als je al iets zegt, zorg dan dat je de uitroeptekens en komma's niet buiten de aanhalingstekens plaatst, dat is niet nodig;
"Jemig, wat ben ik melig de laatste tijd," zei Silverpaw tegen zichzelf. "Ik moet daar echt eens iets aan veranderen!"
- Bij een opsomming leest het fijn als er spaties achter de komma's staan;
: hoopvol, vrolijk, af en toe verdrietig en niet eenzaam.


In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Image_by_awesomeevee-d7i24jg
| If I lay here, |
| If I just lay here, |
| Would you lay with me and, |
| Just forget the world. |
Meet me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 14:04

ook bedankt Mysticpaw ik zal er zeker opletten.


I'm so silver....Silverpaw
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)   In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 19:13

Alsjeblieft! (((:


In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt) 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the shadow of the moon...(doe maar mee als je zin hebt)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: