Pardon me -Acepaw-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pardon me -Acepaw-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nevermind
Member
Pardon me -Acepaw- KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Pardon me -Acepaw-   Pardon me -Acepaw- Icon_minitimema 23 jun 2014 - 11:13

Hij zette grote passen in de richting van het kamp. Er trok een korte rilling over zijn ruggengraat hee toen hij een zacht gegrom uit zijn keel voelde ontglippen. Hij had weer eens niks goeds kunnen doen. Niks kunnen vangen en nu moest hij als een nutteloze kat terug naar het kamp. Starclan… Echt… Waarom was hij zo nutteloos? Hij haalde even adem en stopte om even te zuchten. Hij liet zich langzaam door zijn poten zakken en keek vantussen zijn poten door naar het woud. Naalden versperden zijn zicht, zijn poten lagen mooi gekruist over zijn snuit en blokkeerden deels zijn ademhaling. Hij kon ademen hoor, geen redenen tot enige paniek of het graven van een graf. Jep, kon je hem er zo in gooien en niemand zou het merken dat hij weg was… De nutteloze kater van Shadowclan. De blauwzwarte kat zuchtte opnieuw waarna hij langzaam opstond en even een treurige blik op het woud legde voordat hij rustig verder wandelde, zijn blik nogal leeg, een beetje zoals altijd eigenlijk… Er was dus niet zoveel aan hem veranderd… Of… Toch wel?


and as he was the black canvas
Pardon me -Acepaw- MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Pardon me -Acepaw- 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me -Acepaw-   Pardon me -Acepaw- Icon_minitimema 23 jun 2014 - 17:55

Acepaw liep mokkend rond, jagen liep niet zo lekker. Het litteken was dankzij het rusten wel heel mooi en glad, maar niet soepel. Nu moest hij bij iedere beweging een scheurend gevoel van zijn huid doorstaan. Kleine wondjes waren begonnen met bloeden rond het sterke littekenweefsel, toch was het enkel een gescheurde huid en was het al snel bedekt met een korstje. Het was een minderheid van het ontslagen zijn uit de Med. Den. Maar hij merkte al wel dat het snel minder werd, over een tijdje was het vast wel soepel genoeg om er geen last van te hebben. Dus jammer dan, vandaag geen prooi. Hij had zijn best gedaan. De kater beende door, steeds sneller. Ineens stak een geur hem in de neus. De apprentice hief zijn kop en keek in de richting ervan. Al snel won zijn nieuwsgierigheid het, deze geur kende hij maar hij wist niet waarvan. Toen Ace een zwarte kater zag liggen duidde het hem. Dit was Nevermind, van toen Tall doordraaide. Hmm. Hij liep op de kater af en duwde hem tegen zijn schouder aan met zijn snuit. ‘Nevermind? Hé, kom op, niet midden in het bos sippen’ Zo wachtte Ace op antwoord, des nood sleepte hij de kater hoogspersoonlijk terug naar het kamp.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Pardon me -Acepaw- KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Pardon me -Acepaw-   Pardon me -Acepaw- Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 0:41

Hij bleef stug ddorwandelen, niet goed wetend waarom. En toen hij niet echt besefte waarom hij ookal weer zo stug bleef wandelen, stopte hij. Wat voor nut had het eigenlijk? Echt... Soms had hij het gevoel dat hij nutteloze dingen zat te doen. Zoals eten... Echt nutteloos, soms, op sommige vlakken. Hij spitste zijn oren maar keek niet op toen hij iets hoorde naderen. Ruiken kon hij niet met dat rotzintuig dus moest hij enkel en alleen op zijn oren letten als het over besluipen enzo ging. Toen hij opeens een snuit voelde tegen zijn schouder, trok Never deze poot op en keek hij met lege ogen naar de tabby die er stond. ‘Nevermind? Hé, kom op, niet midden in het bos sippen’ Wat? Kende hij deze kater ofzo? Waarom raakte hij zijn schouder aan... En hoe wist hij zijn naam?! Hij knipperde een paar keer met zijn ogen voordat hij knikte. "Wat? Waar moet ik dan wel gaan sippen?" Zei hij op een zuchtende toon,, hopend het gesprek levend te houden.


and as he was the black canvas
Pardon me -Acepaw- MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pardon me -Acepaw-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: