And it's driving me insane {OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And it's driving me insane {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
And it's driving me insane {OPEN} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: And it's driving me insane {OPEN}   And it's driving me insane {OPEN} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 18:07

De gijze apprentice rende zo hard als zijn zware lichaam toeliet. Hij had de grootte van een gemiddelde warrior en was nog niet uitgegroeid, spieren begonnen te komen al was dit nog duidelijk jongensachtig. Het enige dat hem leek te onderscheiden was zijn onervaren blik. Zelfs een litteken had hij al verovert. Maar genoeg over de kater, waarom rende hij? Het antwoord was simpel, hij was alles beu. In een klein gevecht bij de Windclan grens was hij opgekomen voor zijn leider en zijn vriend, geen beiden hadden nog naar hem om gekeken. De leider had gezegd dat hij gestraft werd, al kwam hij om zijn vriend op te halen. Echter had ze enkel aandacht voor haar zoon. Zelfs zijn vriend waarvan hij had gedacht dat hij altijd voor hem klaar stond was verzonken in de familie problemen en verandert. Het simpele brein dat de apprentice gebruikte hielt daar niet van, verandering. Hij had behoefte om op iets te kunnen bouwen, ergens op terug te vallen. Op zulke momenten miste hij zijn ouders, vond hij het verschrikkelijk alleen te zijn. Zijn zus vielt hij er niet mee lastig, die wou hij beschermen tegen de zonde van de wereld. Het grijze gestalte stopte voor het pad van hard, zwart gesteente. Hiermee was het allemaal begonnen. In ieder geval voor hem. In de berm zakte het grijze gestalte in en keek naar de monsterlijke wezens die voorbij raasde. Oneindig, zo wou hij ook leven. Voor niks of niemand stoppen. Een zucht verliet zijn keel en vormde een klein wolkje. Langzaam noemde hij het lijstje op dat hij altijd deed als het niet meer ging. De feiten maakte hem rustig. Zijn naam, rang, familie en de doden die bij hem geschreven stonden werden in zijn hoofd opgenoemd. Groene ogen stonden vastgeschroefd op het wegdek. Het belangrijkste; hij eindigde altijd alleen.

{Please join c:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
And it's driving me insane {OPEN} C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: And it's driving me insane {OPEN}   And it's driving me insane {OPEN} Icon_minitimema 23 jun 2014 - 18:34

Doelloos struinde ze rond, struikelend over takken, wortels en stenen. Wat was dit voor wereld? Degene die dit verzonnen had, moest wel erg veel fantasie hebben. Na een tijdje struikelde ze weer, en ze viel met haar kop in de aarde. Vermoeid klom ze weer overeind, en liep verder. Moest je haar nou zien. Zwakkeling die ze was. Het geraas van monsters drong haar oren binnen, en een gekwelde piep verliet haar bek. Alle herinneringen kwamen terug. Hoe had ze ooit kunnen denken dat het goed kwam? Ze zag een grote kater zitten, en die aanblik maakte de herinnering nog completer. Ze liep naar hem toe. "Ace." miauwde ze zacht, ter begroeting ofzoiets. Ging hij nou opnieuw...?


And it's driving me insane {OPEN} 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And it's driving me insane {OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: