How dare they



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How dare they

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mockingjay
Member
How dare they DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: How dare they   How dare they Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:15

Licht hijgend door de plotse inspanning die hij had moeten leveren stormde hij het kamp binnen, om nadien wat rustiger tot stilstand te komen eens hij het midden had bereikt. "Firestar, Silverfang!" Riep hij luid, niets gevend om het feit dat er nu meerdere kattenogen op hem gericht waren. Zijn eigen bleekgroene blik zocht de gestaltes van de twee katers. "Er is iets gebeurd," Deelde hij simpel mee, het probleem eenvoudiger voorstellende dan het eigenlijk echt was. "Ik was zonet aan het jagen achter een eekhoorn, en toen deze het donderpad overstak, deed ik dat ook." Hij probeerde in te peilen wat ze hier nu al van vonden, maar voordat hij tegenspraak duldde ging hij verder. "Hier heb ik het beest kunnen vangen, maar nog voordat ik kon terugkeren waren Innerghost en nog twee andere krijgers er al." Miauwde hij luid en duidelijk, zijn stem perfect onder controle houdende, ondanks het feit dat adrenaline door zijn lichaam stroomde. "Ze zeiden dat ik stal van Shadowclan, beschuldigden me van dief en muizenbrein, maar boven dat al vielen ze me ook nog aan. Zomaar, zonder iets te zeggen. Ik weet niet of dit een bevel was van Innerghost, maar het was duidelijk genoeg wat ze probeerden te doen." Vervolgde hij, waarna zijn blik over de menigte katten gleed, één bepaalde kat in het specifiek zoekend, Poppyleaf. Maar toen hij deze uiteindelijk niet vond, ging hij gewoon verder. "Uiteindelijk hebben ze de eekhoorn afgepakt, en ben ik kunnen ontsnappen. Maar ik vind niet dat we ze zomaar ongestraft hun gang mogen laten doen." Uiteindelijk keek hij naar de deputy en leader, afwachtend op hun reactie.

{Heel de Clan!}


How dare they ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
How dare they DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: How dare they   How dare they Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 20:48

Poppyleaf keek onmiddellijk op toen hij de stem van een voor haar welbekende kater hoorde. Toen ze zag dat hij bloedde, openden haar ogen zich dan ook wijd. "Mockingjay!" Bracht ze geschrokken uit. Maar ze wachtte eerst tot de kater uitgesproken was voordat ze naar hem toe zou rennen. Toen hij zijn laatste woorden uitsprak, kon ze niet langer wachten en ze spurtte naar de kater toe, zo snel als haar poten haar dragen konden. Ze drukte eventjes haar kopje in zijn nek en legde daarna haar oren plat. "Je bloed.." murmelde ze geschrokken, waarna ze even naar de wond keek. Haar hart bonkte paniekerig in haar keel terwijl ze bezorgd naar zijn blik zocht. Het kon haar op dit moment even niets schelen dat ze in het zicht stond. Op dit moment was haar enige focus Mockingjay.


How dare they Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
How dare they DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: How dare they   How dare they Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 14:29


Poppyleaf? Littlewish's oren priemde zich overeind toen de geschrokken stem van haar zusje door het kamp weergalmde. Ze hoorde niet eens wat ze zei, alleen dat ze heel bezorgd klonk. Het had vast te maken met de opschudding. Littlewish trippelde haar den uit en keek toen zoekend om zich heen. Er waren meerdere clankatten naar voren gekomen om te zien wat er aan de hand was. Ze zag Mockingjay staan die mede deelde wat er tussen Shadowclan was gebeurd. Onmiddellijk trok de kleine siamees haar oren naar achter. Kwam er nu ook al ruzie tussen Shadowclan? Straks had Thunderclan overal vijanden. Afwachtend liet ze haar blik op de leider en deputy vallen om te luisteren wat hun oordeel zou zijn, maar toen zag ze Poppyleaf zich los maken van de menigte en op Mockinjay af rennen. Ze drukte zich tegen de kater aan alsof ze al jaren partners waren en Littlewish trok even argwanend haar wenkbrauwen op. Wat deed haar zusje met die poezenversierder? Ze snoof jaloers, waarna ze zich meteen schuldig voelde omdat zij niet veel beter was op het moment. Ze had tegen haar zusje gelogen over een kater, en nu hadden ze ruzie. Ongemakkelijk beet Littlewish op haar lip. Ze wilde haar zusje beschermen, maar ze wist niet of ze nu naar haar zou luisteren. Ze moest het in ieder geval proberen.

OOC: Ik zal hier later met Silver posten, als de opschudding tussen WC en TC een beetje gezakt is. Anders hebben we twee ruzies door elkaar lopen. xD



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How dare they
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: