BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lítill
Deceased
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 0:49

Met kalme pootstappen verliet de kleine kater de schuur. Hij en Miles hadden het lang besproken, en uiteindelijk waren de koppels dan ook echt gemaakt. Lítill sprong behendig op het muurtje, waarna hij een harde, kille mauw uit zijn mond liet rollen, zodat elite katten het uit de verte ook konden horen.

"Vandaag zal er een nieuwe ceremonie gehouden worden," begon Lítill, "Jammer genoeg geen nieuwe members vandaag, maar wel verschillende Young Ones die vandaag een mentor krijgen." Vervolgde de kater. "Zouden Indina, Draco, Frozen en Dot naar voren willen stappen?" Miauwde de kater waarna hij even wachtte. "Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn. Frozen, tot de dag dat jij je halsband krijgt zal Indi je mentor zijn." Hij stopte even, om vervolgens de laatste twee te noemen. "Draco, jij zult tot member getraind worden door Spider, en als laatste, Dot jij zal getraind worden door Miles." Hij liet de katten even kennismaken met elkaar voor hij weer verder ging.

"De ceremonie is niet de enigste reden waarom we bijeen zijn gekomen," begon Lítill weer, "In de afgelopen dagen zijn Twee van onze elite vermoord. Beide met een 'T' en een 'C' op hun flank. Ik heb onderzoek gedaan en erachter gekomen dat dit staat voor de rogue group die zichzelf de 'Terror Claws' noemen." Hij liet deze informatie even bij de katten inzinken voordat hij weer verder ging, "Als je ook maar iets hoort over de groep, hun locatie, leider enzovoorts, meld het dan direct aan mij of Miles, we laten ze er niet mee wegkomen. Als je ook iemand ziet van die groep, aarzel dan niet om je klauwen uit te slaan, en de kat te vermoorden of gevangen te nemen, we zetten het ze betaald. Hiermee is onze bijeenkomst beëindigd." Mauwde hij waarna hij van het muurtje afsprong en weer de schuur inliep.

In het kort:
Owyn - Indina
Indi - Frozen
Spider - Draco
Miles - Dot
Terug naar boven Ga naar beneden
Lost
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 DPKsfdL
Loïs
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Lost
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 12:15

Lost zat ergens in een hoekje van het Bloodclan kamp. De grijze poes zat verveeld haar vacht schoon te maken. Ze keek op en haar blauwe ogen volgden Lítill, die op een muurtje sprong. Hij liet een harde mauw horen en wat verveeld keek Lost op. "Vandaag zal er een nieuwe ceremonie gehouden worden," Lost spitste haar oren. Ze had nog geen mentor, dus dit zou haar kans zijn! Ze ging rechtop zitten. "Jammer genoeg geen nieuwe members vandaag, maar wel verschillende Young Ones die vandaag een mentor krijgen." Zei Lítill en Lost maakte al aanstalten om op te staan. "Zouden Indina, Draco, Frozen en Dot naar voren willen stappen?" Wát?! Mocht zíj niet eens naar voren komen? Zou ze dan geen mentor krijgen? "Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn. Frozen, tot de dag dat jij je halsband krijgt zal Indi je mentor zijn. Draco, jij zult tot member getraind worden door Spider, en als laatste, Dot jij zal getraind worden door Miles." Lost siste verontwaardigt en wilde teruglopen naar het plekje waar ze net zat, maar de kleine kater op het muurtje ging verder. "De ceremonie is niet de enigste reden waarom we bijeen zijn gekomen, in de afgelopen dagen zijn twee van onze elite vermoord. Beide met een 'T' en een 'C' op hun flank. Ik heb onderzoek gedaan en erachter gekomen dat dit staat voor de rogue group die zichzelf de 'Terror Claws' noemen." Twee members vermoord? Hebben ze dan geen nieuwe nodig en konden ze dan niet de móeite nemen om ook Lost te benoemen? Terror Claws... Hmm, om te bewijzen dat ze ook een mentor zou moeten krijgen zou ze hier is wat meer informatie over gaan zoeken, besloot Lost. "Als je ook maar iets hoort over de groep, hun locatie, leider enzovoorts, meld het dan direct aan mij of Miles, we laten ze er niet mee wegkomen. Als je ook iemand ziet van die groep, aarzel dan niet om je klauwen uit te slaan, en de kat te vermoorden of gevangen te nemen, we zetten het ze betaald. Hiermee is onze bijeenkomst beëindigd." Lost trippelde het kamp uit, ze ging op zoek naar de Terror Claws.


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 2pqqdmc
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 14:52

Dot lag fijn in de apprentices den te slapen en ze nam een korte pauze om even weer uit te rusten, ze werd wakker door een geluid van een stem. "Vandaag zal er een nieuwe ceremonie gehouden worden," begon Lítill, de leider van de Bloodclan. Ze gaapte even en miauwde even "Ik kom zo... Wacht... De Ceremony!?" Ze stond vluch op en schudde haar kopje even. je komt te laat hehehehe. zei Harpus in haar hoofd, dat was een van haar stemmen die in haar hoofd spookten. Dot negeerde Harpus en rende de Apprentices den uit, ze nam een hap adem en rende naar de groep die er al stond. Alleen had Lítill al wat gezegt waar ze niet bij was, ze zuchte diep en hijgde nog een beetje van het rennen over het kamp. Dot hiefde haar kopje en staarde naar de leider, die vanaf hier nog wreet leek. "Zouden Indina, Draco, Frozen en Dot naar voren willen stappen?" Miauwde Lítill, ze keek rustig in het rond en staarde met een korte blik in het rond. Ze nam een kort moment tot het bleek dat ze naar voren moest komen, ze stapte naar voren en zag daar haar liefje Draco. Wacht wat? dacht Dot maar voordat ze meer kon bedenken begon Lítill al aan zijn preek. "Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn. Frozen, tot de dag dat jij je halsband krijgt zal Indi je mentor zijn." Ze deed haar ogen dicht en zette haar klauwen in de grond, straks word ik getraint en dan word het de geweldigste dag van me leven. dacht ze met een grote grijns op haar gezicht. "Draco, jij zult tot member getraind worden door Spider, en als laatste, Dot jij zal getraind worden door Miles." zei de leider. Dot keek angstig op, aah, niet hem weer na die keer dat we hem gezien hadden? maar ja we jagen hem wel weg. Toch Dot? zei Harpus makkelijk in haar hoofd. "Dit is mijn geweldigste dag van mijn leven!" juigde ze niet al te hard, ze had een grote glimlach en was helemaal klaar voor de training. Dot hoorde aan een kant gesis van een poes, ze dook al gelijk in een, dat was waar. Ze kende misschien wel niemand van de Bloodclan maar hoopte al te vaak op geluk, ze keek naar de kater die veder sprak. "De ceremonie is niet de enigste reden waarom we bijeen zijn gekomen," begon Lítill weer. Dot keek verward naar de kater maar, keek meer angstig. "In de afgelopen dagen zijn Twee van onze elite vermoord. Beide met een 'T' en een 'C' op hun flank. Ik heb onderzoek gedaan en erachter gekomen dat dit staat voor de rogue group die zichzelf de 'Terror Claws' noemen." zei Lítill vluch daarna. ach wat eng hehehehe. zei een van haar stemmen er vlug in haar hoofd. "sst Foollin ik probeer te luisteren." siste ze naar zichzelf. "Als je ook maar iets hoort over de groep, hun locatie, leider enzovoorts, meld het dan direct aan mij of Miles, we laten ze er niet mee wegkomen. Als je ook iemand ziet van die groep, aarzel dan niet om je klauwen uit te slaan, en de kat te vermoorden of gevangen te nemen, we zetten het ze betaald. Hiermee is onze bijeenkomst beëindigd." zei Lítill die met een sprong van het muurtje afsprong en neer kwam op de harde grond. Dot deed haar kop schuin en herhaalde "Vermoorden?" ze keek de leider aan en wilde Miles gaan opzoeken de deputy van de clan. ze keek in het rond, ze nam even kort een slikje. Ze zag de massieve kater staan en liep naar hem toe en vroeg "Ken je me nog?" ze schudde even haar kop, "wanneer gaan we met de trainig starten?" vroeg ze liefjes en helemaal vol energie.


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 16:50

Met een luide zucht liet hij merken dat hij boos was. Serieus, waarom moeste ze altijd precies als hij het 'druk' had een ceremonie houden. Alsof hij de moeite ging doen om nu op te staan voor zoiets nutteloos. Dacht het niet, waarom zou hij? Vanaf hier kon de witte kater alles prima horen en er zou toch niks interesants gezegt worden. De stem van de clanleider klonk door het kamp en Draco spitste zijn oren. Geen Members maar wel young-ones, niks interesants dus. Alhoewel hij was een young-one, zou hij een mentor krijgen? Toch maar goed luisteren voor de zekerheid. 'Zouden Indiana, Frozen en Dot naar voren willen stappen?' Miauwde hun leider met nog een naam na Indiana die de kater niet had verstaan. Ach, het zou toch niet zijn naam zijn en zelfs als het zijn naam was hij had absoluut geen zin om op te staan. Hij plaatste zijn poten onder zijn lijf en nam de tijd om zich uit te rekken terwijl hij luisterde naar wat de leider te zeggen had. Indiana en Frozen kregen een nieuwe mentor, dacht Draco terwijl een luide gaap zijn kond verliet, toen ging de leider door. 'Draco, jij zult tot member getraind worden door Spider.' Gefeliciteert hoor, pas een paar seconde later besefte hij dat de boodschap over hem ging. Een aarogante grijns verscheen op zijn gezicht, hij ging die Spider eens duidelijk maken waar de Member mee te maken had. Toen de leider was uitgesproken over de Terror Claws, een groep waar hij stiekem best respect voor had, liep hij naar buiten. Kalm met een sierlijke tred alsof het hem niks kon schelen dat hij niet bij de ceremonie was geweest. Hij liep naar zijn mentor een ging voor hem zitten, met een simpele lik over zijn poot miauwde hij; 'komt er nog wat van?'


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 13:28

De oren van de grijze kater draaide langzaam richting het centrem van hun camp, waar Lítill zich op een muurtje bevond. Veel moeite om op te staan deed de kater niet, hij kon het van deze afstand prima horen. En tevens had Owyn helemaal geen zin om zich tussen de menigte te wurmen. Waar was het goed voor? Hij viel al genoeg op, of hij er nou tussen stond of niet. Veel aandacht had de kater dan ook niet voor Lítill, tot zijn naam door zijn trommelvliezen denderde.  "Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn.." De grote kop van de kater draaide zich nu helemaal om en zijn blik bleef op hun leider hangen. Hij had weer een groente gekregen die hij tot member mocht trainen. Stiekem vond de kater het leuk als hij mentor was, daarom stelde hij zichzelf altijd beschikbaar. Hij had dan een soort van macht over de Young-Ones en dat voelde gewoon goed. Zijn gespierde lichaam kwam langzaam in beweging en rustig stapte hij op zijn Young-One af. Hij hoefde zich niet tussen de andere katten te wurmen, het leek alsof ze plaats maakte voor hem. Toen hij bij Indina gekomen was drukte hij kort zijn neus tegen haar als een begroeting. "Dus, zoals je net hoorde ben ik je mentor. Ik ga er geen doeken om winden, bij de eerste zonsopgang verwacht ik je bij highstones. Kom op tijd, ik dult geen laatkomers." Sprak de kater op een kille, koude manier. Vervolgens liet hij zijn blik kort  naar Lítill glijden voordat hij zich omdraaide en terug naar zijn slaapplek wandelde. "De ceremonie is niet de enigste reden waarom we bijeen zijn gekomen," Dit liet de grote kater toch halthouden en omkijken.  "In de afgelopen dagen zijn Twee van onze elite vermoord. Beide met een 'T' en een 'C' op hun flank. Ik heb onderzoek gedaan en erachter gekomen dat dit staat voor de rogue group die zichzelf de 'Terror Claws' noemen." Owyn snoof, groef zijn klauwen in de grond. , "Als je ook maar iets hoort over de groep, hun locatie, leider enzovoorts, meld het dan direct aan mij of Miles, we laten ze er niet mee wegkomen. Als je ook iemand ziet van die groep, aarzel dan niet om je klauwen uit te slaan, en de kat te vermoorden of gevangen te nemen, we zetten het ze betaald. Hiermee is onze bijeenkomst beëindigd." Miauwde Lítill waarna hij van het muurtje afsprong en het schuurtje weer inliep. Ook Owyn maakte zijn pad verder, terug naar zijn slaapplek.

{Het topic voor Indina zal ik zo snel mogelijk maken ^^}


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 2Cx0Oc2
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Thanks Rebecca ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles
Deceased
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 DPKsfdL
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Miles
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 20:45

Miles lag rustig in de schaduw toe te kijken hoe Litill de ceremonie begon. Toen er al heel wat katten waren toegestroomd om naar hun leider te luisteren sloot Miles zich rustig bij de rest aan, om daar ergens achteraan een plekje te vinden om te kunnen zitten. Hij wist al wat zijn vriend allemaal ging zeggen en kwam eigenlijk alleen maar om zijn leerling te kunnen ontmoeten en om eventueel in te grijpen als er opeens ruzie uit zou breken. Hij luisterde toe hoe de leider zijn praatje deed en alle jongelingen een mentor aanwees. Er waren 4 nieuwe leerlingen, en ze zagen er stuk voor stuk veel belovend uit. Maar hij wist dat Dot, de apprentice die hij had aangevraagd, problemen had vanbinnen. Haar persoonlijkheid had zich opgesplitst, en hij had zich aangeboden om dit in de gaten te houden, en indien mogelijk op te lossen. Hij hield zijn leerling al in de gaten en zag hoe blij ze was om te horen dat ze nu getraind zou worden. Hij wachtte geduldig tot ook het nieuws van de 'Terror Claws' vertelt was en stond toen op. Hij keek rustig naar zijn nieuwe leerling en wachtte tot ze zou komen, ze leek heel even er tegen op te zien maar kwam uiteindelijk toch naar hem toe. "Ken je me nog?" Vroeg ze. "Ik vergeet niet zomaar wat, kleintje. Ik ga ervan uit dat je mij nog wel kent, en anders leer je me maar snel kennen. Ik ga het je niet makkelijk maken maar ooit zul je me dankbaar zijn." Zei hij met een glimlach. "Wanneer gaan we met de training starten?" vroeg ze meteen. "Nu meteen, ik hoop dat je nog niet gegeten hebt want we gaan jagen." Hij begon rustig naar de uitgang van het kamp te lopen, wachtend tot de leerling hem zou volgen.


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 1zq8382
Terug naar boven Ga naar beneden
Indina
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 DPKsfdL
96

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Indina
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:22


Indina

Piepkleine straaltjes zon schenen door het bladerdek van de boom waaronder ze lag heen en prikten in haar oogjes. Geïrriteerd verliet een grom haar mond en sloeg ze haar poten voor haar ogen. "Niet nu.." Het duurde niet lang of hun leider begon met zijn preek. "Nee hé. Niet hem." Wat dat betrof had ze een hekel aan de ceremonie's. Vanaf nu zou het vroeg opstaan zijn en hard en veel trainen. Zo had ze het van haar vader vernomen. Koppig plaatste ze haar poten op de grond en tilde ze zichzelf van de grond af. Sloom gaapte ze en stapte naar de bende katten die zich verzameld hadden aan het muurtje. 'Zouden Indina, Draco, Frozen en Dot naar voren willen stappen?' Zodra ze haar naam hoorde zuchtte ze verveeld en stapte net als de andere drie young ones naar voren. 'Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn.' Wat hij over de rest zei boeide haar niet zo. Verveeld had ze zich naar de andere leden toe gewend en gleden haar ogen over de katten hun kop heen totdat ze die ene 'Owyn' had gevonden. Geen greintje emotie was in haar ogen op te merken. Dat zorgde er meestal voor dat katten haar onderschatten. Maar eigenlijk was het een vermomming om iedereen in de maling te nemen. 'Dus, zoals je net hoorde ben ik je mentor. Ik ga er geen doeken om winden, bij de eerste zonsopgang verwacht ik je bij highstones. Kom op tijd, ik dult geen laatkomers.' Dina greens kort waarna ze een zuur gezicht trok toen de kater omgedraaid was. Zuurpruim. Ik zal er eens voor zorgen dat ik laat kom. En zo was haar eerste opdracht begonnen.

Tags;; Owyn


Indi

Sloom gaapte ze en opende zich één van haar oogleden. De zon scheen nogal fel. Te fel naar haar smaak. Een kreun verliet haar mond toen de stem van die zwart-witte kater over het kamp galmde. "Echt joh. Alweer?" De vorige ceremonie was zij de enige die een leerling toegewezen gekregen had en om heel eerlijk te zijn had ze hem nog niet vaak terug gezien. Maar dat boeide haar maar mateloos. Het was zijn probleem als hij niets bijleerde. Ze was benieuwd wie ze deze keer als leerling zou krijgen. Verveeld strompelde ze naar het groepje waar de nieuwe leerlingen al aan het muurtje stonden. 'Zouden Indina, Draco, Frozen en Dot naar voren willen stappen?' Blablabla allemaal maar bijzaak. 'Indina, tot je hebt bewezen een volwaardig member van de elite kan zijn, zal Owyn jouw mentor zijn. Frozen, tot de dag dat jij je halsband krijgt zal Indi je mentor zijn.' Wat? Toch een tweede leerling? Verveeld rolde de poes met haar ogen. Wat ging dit brengen. Haar blik gleed over de witte poes heen toen deze zich terug naar de groep draaide. "Kom maar onmiddellijk met me mee. We gaan je even testen." Er klonk enige kilheid door in haar stem. Zo was ze wel vaker in de buurt van al die andere mormels. Vooral met Owyn of Rai in de buurt.

Tags;; Frozen


Spider

De stem van hun leider weerklonk over het kamp. De kater zuchtte en staarde voor zich uit. Misschien was het wel slim om naar daar te gaan. Hij kreunde haast onhoorbaar toen hij zijn lichaam van de grond tilde. Hij was geen kat meer om nog een training te geven. Hopelijk had de nieuwe leider dit ook door en kon hij weer gaan rusten. Zijn grijze haren waaiden in de wind toen hij uit de kleine schuur gelopen kwam. Hij had zijn nest net buiten het kamp maar de stem van Lítill was duidelijk genoeg hoorbaar tot ver uit het kamp. Het was gelukkig niet ver en hij was net op tijd om zijn naam te horen vallen. 'Draco, jij zult tot member getraind worden door Spider, en als laatste, Dot jij zal getraind worden door Miles.' De rest wat hij zei hoorde hij haast niet. De young one kwam al naar hem toe en bleef voor hem zitten. 'komt er nog wat van?' Spider zuchtte hoorbaar. Wat had hij nu weer op zijn nek gekregen. "Ik zal niet veel moeite doen met je. Je zegt me wanneer je aan een training toe bent en we zien dan wel." De kater, overduidelijk niet meer in staat om een training te geven, stond op en ging wat in de zon gaan liggen om te rusten.

Tags;; Draco
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06   BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 11:56

Hij keek verbaasd naar de kater die hem tot member moest trainen, hij zag er niet erg fit meer uit. Misschien was dat des te beter, dan zou hij gewoon zijn gang kunnen gaan. De witte kater plaatste zijn poot weer op de grond en keek naar Spider. Deze miauwde; "Ik zal niet veel moeite doen met je. Je zegt me wanneer je aan een training toe bent en we zien dan wel." Deze woorden gaven Draco een soort gevoel van macht, maar het bracht ook een soort tweestrijd in hem tot leven. Aan de ene kant wou hij zo snel mogelijk member worden, maar hij had geen zin om nu te trainen. Uiteindelijk koos de witte kater een tijdstip. 'Morgen middag, gevechtstraining' antwoordde hij bazig. Toen draaide hij zich om en liep richting de plek waar hij net ook al had gezeten. Onderweg kwam hij langs Dot en miauwde een korte groet waarna hij snel weer door liep. Hij krulde zich op aan de rand van het kamp en voelde hoe de zon zijn vacht verwarmde. Draco sloot zijn ogen en dacht aan morgen, hij had er nu al zin in. Ook omdat Spider duidelijk al oud was en nauwelijks in staat om een training te geven. Met een arrogante glimlach op zijn gezicht bleef hij liggen.

(ik zal wel een topic maken (: )


BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
BloodClan ceremony(+mededeling!) 28-06
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: