[Gezocht] Leedjes voor een groepie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Leedjes voor een groepie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Drusilla
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimedo 17 maa 2011 - 20:46

Oke,
sommige van jullie hebben misschien al op mijn enorme profiel topic zitten kijken. Nou ja, ik heb dus een character die geinspireerd is door een tv serie die ik lieft, genaamt Buffy the Vampire Slayer.
Drusilla is één van mijn favo chars, aangezien ze helemaal gestoord is. Als je de serie kent, zul je dat wel weten neem ik aan.

Nu zijn er twee karakters die ook een belangrijke rol in haar verhaal spelen, en het is misschien leuk om die twee hierheen te halen met een klein verhaaltje.
Ik heb zelf nog geen idee wat voor verhaal en alles, maar ik denk dat jullie creatief genoeg zijn om me daarbij te helpen.

Natuurlijk moeten jullie wel weten wie ik nodig heb en dat zal ik dus even uit gaan leggen.
Ik heb nodig; Spike en Angel.

Angel, daarvoor kun je ook in mijn profiel kijken hierzo; Hierzow
Angel is al sinds jongs af aan op zoek naar avontuur. Hij is niet zo gek als Drusilla, maar zeker wel zo creatief met het moorden van katten. Hij gedraagt zich als een demon en sommige katten noemen hem ook zo. Angel is absoluut niet degene die echt lief heeft. Ook hij is ooit zegmaar bij de club gehaald door een kat genaamd Darla. Angel is zwart. Angel heeft Dru bij de club gehaald. Hij is slim en gebruikt zijn kop dan ook vaak.

Spike is een kater die ook al een tijdje meedraait. Hij is bij het groepje gehaald door Dru, op dezelfde manier als hoe Angel haar in hun groepje heeft gelaten. Spike en Dru zijn partners, maar Spike vind Dru echt leuk en Dru gebruikt Spike alleen een beetje, hoewel ze dat niet laat zien. Er zijn wel wat gevoelens, maar als het is dat ze weg moet ofzow, dan zal ze daar niet om treuren. Spike doet alles voor zijn Drusilla. Ook hij is erg sterk en houd van martelen en vechten. Hoewel Spike zijn spieren er meer ingooit. Spike is een witte kater.

Eventueel kan Darla er ook nog bij. Ze is ook zegmaar moordlustig, net als de andere drie. Ze is begonnen met de groep door Angel erin te trekken. Darla is niet zo wreed met moorden zoals Drusilla of Angel, maar heeft zeker niet minder bloedlust. Darla is een crème kleurige poes.

Tja ik noem het maar even de club, het groepje. Ze zijn afgeleid van vampiers en dat wil ik er een beetje inhouden, maar op een realistische manier. Het is dus een vreemd clubje. Houd het wel altijd real. Een kat zou op zich nog wel helemaal doorgedraaid kunnen zijn en daarom zichzelf krabben enzo. Probeer dus je eigen manier van vampier in je karakter te krijgen waarbij het nog wel realistisch is.

Ik zoek mensen die goed kunnen RPGen en over ABN beschikken en het is niet wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Greetz. Drusilla


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimedo 17 maa 2011 - 22:02

emh... ik weet niet of het mogelijk is maar

zou ik Angel mogen, dat karakter trekt me aan en zijn naam ook Xp

Ik ben ook eigenaar van Scytheshade, Crookedstar, Swiftstorm en Angelos.
Die vijf zijn mijn beste (incl Steelfang)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[Gezocht] Leedjes voor een groepie Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Drusilla
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimedo 17 maa 2011 - 22:07

@Steelfang: Ik wacht nog even of er meer mensen zouden willen, maar ik zit er zeker over na te denken om hem aan jou te geven, aangezien je al een slechte kat hebt enzo.


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagleheart
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 7:55

Ik heb wel intresse in Spike.

Ik ben:
Madiebo Eagleheart Falconheart Evileye etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xana
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
199

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 3 manen
Gender:
Rank:
Xana
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 16:16

Ik zou ook wel graag iemand hiervan willen zijn, ls je iemand afkeurt ^^
Ik ben al een keertje een evil karakter op WS geweest, ookal is die na een tijdje uitgetorven x3. Voor mijn post moet je kijken op Silverpool. Dat is mijn meest gebruikte acc. Danku voor uw tijdsverspilling aan mij *o*


[Gezocht] Leedjes voor een groepie Xanasig2
~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~
Spoiler:

I got the music in me! ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Drusilla
Member
[Gezocht] Leedjes voor een groepie DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Leedjes voor een groepie   [Gezocht] Leedjes voor een groepie Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:32

Ik kijk nog effe of er nog meer mensen zijn die ook interesse hebben.


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Leedjes voor een groepie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: