| Topic Tracker van Bunbun! | |
|
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 16:51 | |
| Topic tracker Welkom in mijn topic tracker c: Hier plaats ik al mijn topics. Als je een topic wil aanvragen, kan dat, en als ik er ééntje vergeten ben (of meer dan één) mag je dat gerust zeggen c: Windclan Dyingblack Dyingblack is een vriendelijke kater. Hij is verscheurd door verdriet door de dood van zijn kitten, Silverkit; Hij is een donkergrijze, bijna zwarte kater met helderblauwe ogen. Topics voor hem zijn Open. linkWhitelion Whitelion is een sadistische, gemene en egoïstische kater. Hij is niet door en door slecht, hij heeft zijn goede kantjes, maar daar is niet veel van te merken. Velen zullen hem niet echt vertrouwen en hij si betrokken bij vele verwondingen van zowel clangenoten als van katten van andere clans. Topics voor hem zijn Open. Met EverstarMet DaisypoollinklinkDovepaw Dovepaw is een gloednieuwe apprentice. Ze is altijd vrolijk, altijd happy en altijd enthousiast. Door de dood van haar zusje, Silverkit, zit ze in een tweestrijd omdat ze niet verdrietig wil zijn. Topics voor haar zijn OpenlinkShadowclan Windkit Windkit is een jonge, koppige kitten. Ze probeert iedereen te helpen, wardoor ze nog wel eens in de problemen komt. Ook is ze erg nieuwsgierig en niet bang om de regels te overtreden als ze iets wil. Topics voor haar zijn Open. linkForcepaw Forcepaw is een apprentice die haar gevoelens verbergt. Ze is biseskueel maar weet het zelf nog niet. Soms komt er een gevoel door, die dan heviger en extremer de kop op steekt. Topics met haar zijn Open. linkDe links worden wss nog toegevoegd, maar voel je vrij om links te plaatsen van topics waar je mee door wil c:
Laatst aangepast door Dovepaw, op ma 30 jun 2014 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 16:56 | |
| Ik heb de post voor Whitelion met Icyrose op mn laptop staan, dus die komt zo snel mogelijk x'D |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 17:04 | |
| Is goed :')
ik ben eigenlijk te lui nu om de topics op te zoeken en aan te vullen :') |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 17:23 | |
| Anders nog een met Sky & Dove, kunnen ze elkaar een ietsiepietsie beter leren kennen eigenlijk toch te laat, nu is ze al apprentice maar ze mag wel komen vertellen hoe het is |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 18:52 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 20:13 | |
| Is voor mij goed, als jullie zelf aanmaken :')
moet nog veel posten x'D |
|
| |
You-know-who 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 28 jun 2014 - 20:31 | |
| |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 30 jun 2014 - 19:36 | |
| Oké, heb 'm toegevoeg c:
en ik ga posten x'D |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 30 jun 2014 - 19:39 | |
| Whitelion x AvalancheDemon? < Kunnen ze gemeen tegen elkaar gaan doen X'D
Forcepaw x Petalpaw? < Petal's zusje is ook bi maar dat heeft er ff niets mee te maken en is gewoon een van mijn vage randomheids momentjes. |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 30 jun 2014 - 19:42 | |
| ik heb besloten dat ik force op mijn inactief lijstje gooi, dus dar neem ik geen topic's voor aan :') White x Avalange is okay voor mij, als jij maakt :3 |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 30 jun 2014 - 21:24 | |
| Sure maar dat word dan wel volgend weekend aangezien ik deze week nog proefwerkweek heb ^^ |
|
| |
70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 30 jun 2014 - 21:44 | |
| Forcepaw x Ouzlepaw? Thistlepaw X Forcepaw? (Petals zusje, die ook bi is, was in een relatie, is nu gebroken.) |
|
| |
x 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! vr 4 jul 2014 - 22:01 | |
| WhitexBloodwhisper van de Bloodclan?(Je had je ook aangeboden voor versierder van Blood.. Maar dat is even wat anders. Ter herinnering schrijf ik het even hier. ) |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 5 jul 2014 - 19:04 | |
| Whitelion x Brokensummer? c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 5 jul 2014 - 19:39 | |
| @Ouzelpaw; zie 2 berichten boven je ;3 @Ember (naam kwijt) & Ezz; Okay, als jullie maken Ik neem nu geen nieuwe topics meer aan voor Whitelion! |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 5 jul 2014 - 20:11 | |
| Je krijgt h'm morgen ergens ;3 |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! za 5 jul 2014 - 20:24 | |
| - Dyingblack schreef:
- @Ouzelpaw; zie 2 berichten boven je ;3
@Ember (naam kwijt) & Ezz; Okay, als jullie maken Ik neem nu geen nieuwe topics meer aan voor Whitelion! Dan is dat wel volgende week.. Of heel misschien vandaag. Is dat erg? (Gewoon topic of van het versieringsgedoe? Of een begin?) Noem me maar gewoon Nijntje of Nijn, want ik hou mijn real naam liever bij mezelf.(Niet dat het een lelijk naam is ofzo..) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! ma 7 jul 2014 - 20:00 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! wo 9 jul 2014 - 17:04 | |
| Hier is het topic voor Whitelion: KlikSorry dat ik er zo lang over heb gedaan om dat te maken X'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Topic Tracker van Bunbun! | |
| |
|
| |
|