~Lync~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~Lync~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lync
Member
~Lync~ DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: ~Lync~   ~Lync~ Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 18:54

~Lync
~Lync~ 2iibgar
ja ik weet dat mijn tekening faalt maar ik vond het leuk om er een tekening bij te maken ^^

General
Name: Lync
Genre: Male
Age: 5 moons
Clan: Rougers
Leader: None
Sisters/Brothers: None


Outside
Fur: Licht oranje
Eyes: Blauw-groen
Build: Lync is voor zijn lengte nogal klein en is vrouwelijk gebouwd, hij is slank met lange poten en een lange dunne staart. Hij heeft grote ogen en kleine klauwtjes, niet zo scherpe tanden. Hij heeft een middel lange snuit en vaak heeft hij zijn vacht door de war. Scars: Lync heeft twee krasen door zijn oren heen dus alle bij één, veder heeft hij nog geen vedere littekens.



Inside
Character short: Respectloos//Onserieus//Denkt dat hij de beste is//Kinderlijk//Zorgzaam//Dwingen//verbergen van gevoel//trekt zich terug//Niet tegen zijn verlies kunnen
Character long: Lync denkt dat hij overal de beste in is en iedereen kan verslaan op zijn gemak, hij kan niet voorstellen dat hij verliest. Lync geeft niet op nooit zelfs als het zijn leven kan kosten, vaak maakt hij tijdens gevechten grapjes over de gene waar tegen hij vecht. Hij heeft geen waardeering voor anderen en ook geen respect, hij gedraagt zich echt als een klein kind en voeld zich meteen rot als anderen hem helpen met dingen. Hij laat niet zien dat hij gevoel heeft, wel zien maar niet zijn zwakken kanten. Pas als de gene weg is laat hij dat zien, hij wilt zo min mogelijk katten in ijn beurt en wilt er niet te kloos bij zijn. Hij trekt zich terug en is bijna nooit serieus, hij kan niet stil zitten en moet altijd dingen doen. Het maakt hem bijna niet uit wat er met andere gebeurt, of laat hij niet zien ter wel hij er wel iets voor voeld. Lync wilt vaak zijn zin door dwingen en denkt dat hij overal wel gelijk in heeft, vaak voeld hij zich trots over zijn domme stunten en laat niet zien dat hij zich schaamd.

Background
Lync is als elke kat gewoon geboren en heeft altijd wel een lux leven gehad, tot ze bij zijn 3 maand zijn ouders hem achter lieten omdat ze liever een andere kitten waren of hij beter af was zonder hun. Hij ging maar zijn eigen pad volgen nu zwerft hij al 2 aan 3 maanden rond over de roguer territory en leeft hij eenzaam en alleen. Hij heeft geen territory en geen plek om te slapen, hij slaapt overal waar hij kan slapen en eten haalt hij bij de tweebenige omdat hij niets anders kan dan smeken om zijn hoger te stoppen. Uiteindelijk kon hij wel zijn eigen voedsel vangen en is hij er op uit om gewoon door te leven als rogue om zo misschien een plek te vinden waar hij thuis hoord. Hij zal later een groei storenis oplopen, *kijkt uit hoeveel bomen hij is gevallen*

Who I know....

Amy~Dislike~ I don't even know you?! I saw you walking so...
Buzzard~Like\Dislike~ She is just mean but funny too ^.^ For me then..
Cyber~Big Dislike him~ He just always fighting me -.- I HATE LOSING!!!!! From him I may not lose... From that fossil
Njishi ~.....~ I don't trust her >=C
Nimblepaw ~Like\Dislike~ I don't trust her but she help me and let me fall out a Tree... I just hate Trees now
Sushi ~Dislike~ She are so serous and mean I can be mean too, I want to be a Terror Claw
Draco ~really DISLIKE!~ First he did strange then he would kill me and let me fall out a tree and attacked me, I'am just a kit you know!!!!
Sunset ~Dislike\Like~ She is a cat what I never know what it should be, she helps me but she is NOT my mother! So I don't need help..


~Lync~ AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Lync~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Rogues-
Ga naar: