> Training - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 > Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nimblepaw
Member
> Training - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 23:15

Het was even stil, totdat Snowdrop 'het spijt me' zei. Nimble snapte het niet zo goed. Speet het haar dat ze haar niet had vertrouwd? Of was het een verontschuldiging voor dat dit nou eenmaal de situatie was, waar ze niks aan kon veranderen? Maar Snowdrop stemde wel in met een andere mentor, wat Nimble goed deed. "Ik denk dat dat heel slim is. Want ik wil echt dat het gewoon weer goed met je gaat." Ze kreeg een kleine glimlach op haar snoet. "En als je weer kan vechten, dan heb ik niks liever dan dat jij me dat leert." Want wie haar volgende mentor ook zou worden, niemand kon haar beter leren vechten dan Snowdrop. 



> Training - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

> Training - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
> Training - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 13:59

De kattin nam het nieuwe onderwerp vlotjes over... Goed... "Ik denk dat dat heel slim is. Want ik wil echt dat het gewoon weer goed met je gaat." Snow perste een lach op haar lippen, klein maar meer realistisch dan de eerste. Ook Nimble had een klein lachje op haar snuit gehaald. DE grijswitte kattin bleef de apprentice aankijken... Maar ergens kon ze het niet laten om steeds opnieuw aan Whitelion te denken. "En als je weer kan vechten, dan heb ik niks liever dan dat jij me dat leert." De warrior knikte naar de jonge kat. "Is goed," zei ze. Ergens kreeg ze een raar gevoel. Ze had Starling nog niks verteld over haar poot en nu nam ze beslissingen over de training zonder er het eerst met haar over te hebben... Man die kat ging haar haten... Maar ah... Dat was dan nog een persoon die ze aan het lijstje kon toevoegen... Ze liet haar blik afdwalen van de kat en zuchtte zachtjes. Haar blik werd ietwat leger dan eerst en ook de lach ebde weg. Het feit dat er zoveel katten haar haatte... Verscheurde haar met de dag meer.


> Training - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
> Training - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 14:19

Snowdrop reageerde niet heel uitgebreid; een 'is goed' en een klein glimlachje was alles wat ze kreeg. "Weet je wanneer de volgende ceremonie is? Dan zal het vast vanaf dan veranderen. En ook voor Starlingpaw..?" Ze vroeg zich af hoe zij er op zou reageren. Waarschijnlijk chagrijnig en geprikkeld, maar wanneer was ze dat niet. Ze hoopte dat ze niet samen een vervangende mentor zouden krijgen.

~ Hoe gaan we dat eigenlijk doen? Jij een topic met Silverfang? En moet jij en/of ik aangeven in t clantopic?



> Training - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

> Training - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
> Training - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 22:03

"Weet je wanneer de volgende ceremonie is? Dan zal het vast vanaf dan veranderen. En ook voor Starlingpaw..?" Snowdrop knikte even. "Ik denk dat het niet meer zo lang zal duren, misschien nog wat dagen," zei ze een beetje stil. Toen zuchtte ze zachtjes en sloot ze even haar ogen. Starling... Ja, zij zou er of een probleem van maken of juist erg opgewonden zijn omdat ze een andere mentor zou krijgen die haar niet zou tegenhouden. Ze opende haar goudgele ogen terug en keek even op naar de hemel. "Starlingpaw..." zei ze zachtjes. "Die zal... Anders reageren dan jij hebt gedaan," ze zuchtte even zachtjes. "Ik wilde altijd al mentor worden," murmelde ze zachtjes. "Maar een apprentice zoals Starlingpaw heb ik nooit gewild."


> Training - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
> Training - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 22:22

Onbedoeld begon Nimble te lachen, maar zodra ze dat doorhad legde ze geschrokken haar poot op haar mond. "Dat was niet netjes, maar het is waar. Starlingpaw is afschuwelijk, tegen ons allebei." Ze slikte de rest van haar lach weg en keek daarna weer wat serieuzer, al was ze blij dat dit gesprek toch nog een lach had gehad. "Ik hoop dat je het toch nog wel een beetje leuk vond om mij te trainen, want ik vond jou echt heel erg fijn."



> Training - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

> Training - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
> Training - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 3:33

Er flitste even iets van spanning in haar ogen toen het zachte gelach van de jonge kat hoorbaar was. Ze was nog steeds niet honderd percent op haar gemak, plus, ze had nooit verwacht dat Nimble zich zo laag zou gedragen. Maar ze zei er niks op en de jonge kattin legde vlug een pot voor haar mond. "Dat was niet netjes, maar het is waar. Starlingpaw is afschuwelijk, tegen ons allebei." Snow's blik ontmoette de hare en knikte. "Ik snap haar wel," zei ze zachtjes. Natuurlijk, haar gedrag had de warrior altijd al gezien, het was iets dat haar broer ook had gehad, vroeger, lang geleden. Ze krulde haar staart rond haar poten. "Ik hoop dat je het toch nog wel een beetje leuk vond om mij te trainen, want ik vond jou echt heel erg fijn." Snowdrop perste een lach op haar lippen en zwiepte even kort met haar staart toen ze de ontspannen sfeer lichtjes voelde. "Dank je," zei ze zachtjes. "Maar denk maar niet dat je van me af bent nu," zei ze er zachtjes achter, alsof die zin volkomen illegaal was geweest om uit te spreken.


> Training - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
> Training - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 19:42

Nimblepaw perste haar lippen een beetje op elkaar. Zij snapte Starlingpaw niet, maar Starling had haar dan ook niet echt een kans gegeven om het te begrijpen. Als er iets aan de hand was, een situatie, waar ze het lastig mee had waardoor ze zo was, dan kon Nimblepaw er rekening mee houden.
En toen zei Snowdrop dat ze niet van haar af was. Nimblepaw glimlachte, maar zag toen de uitdrukking op haar snuit. Was er iets fout aan die zin? Bedoelde ze het niet goed? "Hoe bedoel je?" vroeg ze voorzichtig.



> Training - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

> Training - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
> Training - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: > Training   > Training - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 14:52

De vuurrode kattin lachte naar haar, maar ergens had ze wel de toon van haar stem gehoord, want anders had ze de volgende vraag niet gevraagd. "Hoe bedoel je?" zei haar voorlopige apprentice. De grijswitte kattin plooie haar oren voorzichtig in haar nek en staarde naar beneden. Ergens wilde ze veel meer zeggen dan dat mocht, uitroepen dat ze verkeerd was en dat het om Whitelion was, maar dat was niet de Snow die de meesten kenden. De warrior keek terug op en keek recht in de ogen van de jonge kat. "Ik zal er altijd voor je zijn," murmelde ze stil, alsof haar stem vermoeid was van het spreken. "Ik ben nog steeds je mentor, ookal zal het officieel anders zijn," Nu kwam een bewuste lach op haar lippen. "Ik zal altijd trots op je zijn en je helpen, als je dat wilt," zei ze. "Ik heb je al eerder beschermd en die taak neem ik nog steeds serieus," ze lachte met een tedere lach op haar lippen naar de poes voor haar. Ja, dat was waar.


> Training - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
> Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: