Confused



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Confused

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Confused   Confused Icon_minitimema 30 jun 2014 - 17:54

Nimblepaw was weggelopen van de gathering voor het aanvallen van de Windclan. Ze was nog maar een apprentice, en had daardoor niet mee kunnen doen aan het gevecht. Ze kon nog nauwelijks vechten -alles wat ze wist had ze geleerd van een Shadowclanner, Ravenheart- en zou alleen maar in de weg lopen. Haar moment om Whitelion te confronteren zou nog komen. Haar vader, die smeerlap, die gore vent die haar als vuil zag. Ze haatte hem, tot in het diepst van haar hart.
Ze had niet willen zien hoe de groep vertrok. Ze was Silverfang dankbaar dat hij de Windclan confronteerde, maar ze twijfelde aan Firestar's aanpak; was een oorlog wel echt nodig? Ze hoopte niet dat er veel gewonden terug zouden komen. Ze had toch het gevoel dat het een beetje haar schuld was..
Nee. Zo mocht ze niet denken. Zij had er niet voor gekozen verwekt te worden. Zij had er niet voor gekozen dat Whitelion zo'n eikel was.

Ze liep aan de grenzen van het territorium. Ze plaste hier en daar om de grenzen nog beter te markeren. Ze had het andere warriors zien doen, dus deed ze het maar na. Maar ze was het even zat. Iedere dag probeerde ze de best mogelijke warrior te worden. Ze vervulde zo trouw mogelijk haar taken - al waren dat er niet veel. En het lukte haar tegenwoordig om iedere dag met verse prooi voor de prooistapel te komen. Maar vandaag was ze het even zat. Whitelion, haar achtergrond, en het feit dat ze slechts een halfbloedje was, had haar al weken niet meer gestoord. Maar nu Whitelion gestraft zou worden, zat alles weer actief in haar hoofd. Ze baalde van haar afkomst.
Ze ging liggen en legde haar kop op haar poten. Ze sloot even haar ogen, en voor ze het wist was ze in slaap gevallen. De stress had haar moe gemaakt.

{Eh, ik hoop dat je er wat mee kan xD}

{+ Acepaw}



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:23

Acepaw liep naar het Thunderpath. Zijn aanrijding was nu al een tijdje geleden, al was het niet eens maan. De lange, rafelige, wond die van achter zijn schouder tot aan zijn achterbeen liep was goed genezen. Het littekenweefsel was nu glad en had een witte tint, als je hem in het licht hielt zou je zelfs kunnen zweren dat hij glom. Echter was zijn afgescheurde pels ook terug gegroeid, het fluf dat eerst in de plaats kwam was weer weggegaan en nu hing zijn eigen, gestipt grijze pels weer op zijn plek. Toch was de onderbreking in de lange haren zichtbaar. Maar ja, zijn looks moeten soms wat ondergaan. Gelukkig was hij voor de rest onbeschadigd, wie weet was hij geëindigt als een platte kat. Verder was zijn kop nu ook gesierd met drie streepjes, drie kleine en dunne lijnen. Deze had hij opgebracht bij een grensgevechtje met een andere apprentice, Windclan. But jeah, who cares? Hij had het voor zijn vriend en leider opgenomen en toch kreeg hij straf, niet alleen dat, in plaats van hem het zelfde recht te geven kreeg zoontje lief voorrang. Het gaf hem een oneerlijk gevoel. And still, who cares?

Misschien was dit de rede waarom de kater naar de grenzen was gegaan, gewoon, om Vlekje wat te starren. Hij had geen zin meer in Shadowclan op het moment. Natuurlijk, het was de beste clan. Maar alles was er moeilijker. Daar had hij een Running die hij voor zich moest winnen, Tall om weg te sleuren uit zijn straf, kitten problemen samen met hun moeders en niet te vergeten, uit te zoeken waarom Frostpaw soms zo vreemd deed. Nu stapte hij dus ook met alle zekerheid over de grens, zonder een twijfel. Hij was er niet op uit om te jagen, gewoon wat rond te lopen en gebied in zich opnemen. Misschien kwam hij nog iemand tegen om mee te kletsen, of kwam hij iets anders leuk tegen. En ja hoor, al snel vond hij een bekende geur. Zijn spoor volgend kwam hij uit op de rode kattin die hij kende als Nimblepaw. Het was al weer een flinke tijd geleden. Met zijn neus porde hij in haar zij. ‘Hey, sleeping beauty, wake up’ Met zijn pluizige staart tikte hij op haar rug. Hij wou dat ze wakker werd zodat ze wat konden doen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimema 30 jun 2014 - 19:02

Wuttt, wat? Hoe laat was het? Hoe lang had ze geslapen? Wat was een stomhoofd dat ze in slaap was gevallen, bij de grens nog wel! Lekkere bewaker was zij.
Een zachte staart had haar aangetikt, waardoor ze wakker was geworden. Ze schoot overeind en keek om zich heen of ze geen vijanden zag. Maar de enige die ze zag, was Acepaw. Een glimlach verscheen rond haar snuit. "Hey! Prins Charming!" Hij was van de Shadowclan, dus eigenlijk moest ze hem wegsturen. Maar ze waren in een van de meest afgelegen gebieden van het territorium. Hier kwam bijna niemand, dus ze zouden vast niet betrapt worden. Bovendien wilde ze hem niet wegsturen; ze had hem al veel te lang niet gezien! Ze kon zich nog goed herinneren hoe hij haar naar een van de mooiste plaatsen ooit had gebracht.
"Mister gehavende prins Charming?" zei ze vragend toen ze het litteken op zijn flank zag. Het was goed aan het genezen en Ace had het vast al een paar weken geleden opgelopen, maar nog steeds kon Nimble de schade zien. "Wat is er gebeurd?"



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 19:17

Hey, Nimbletje werd wakker. Hij vond het wel leuk, haar betrappen. Zijn gezelschap zat al snel obereind en hij bekeek haar glimlachend. Het was een tijdje geleden dat ze elkaar hadden gezien bij de grenzen. Natuurlijk had ze kunnen verwachtten dat hij haar eens op ging zoeken. Maar of het nou normaal was om gewoon Thunderclan gebied in te wandelen betwijfelde hij. Al betwijfelde hij het dat Kampvuur of Vlekje voor zijn pacht moeite aan hem zou besteden. Nimble deed gelukkig ook niet moeilijk. "Hey! Prins Charming!" Hij grijnsde en maakte een buiging. ‘De enige echte.’ Even gaf hij de ander de tijd om hem te bekijken, Ace was wat verandert al was het niet veel. Wat littekens en hij was weer een centimeter groter. "Mister gehavende prins Charming?" Hij grijnsde wat schuldig. Met een rustig zwiepje van zijn staart bevestigde hij. "Wat is er gebeurd?" Weer grijnsde hij breed. Jah, dit werd wat om te vertellen. ‘Tegen een monster opgelopen,’ zei hij zo nonchalant mogelijk. ‘En nog een grensgevechtje’ Hij deed een wenkbrauwwiebel. ‘Maar geef toe, ik ben nog steeds onweerstaanbaar knap of niet?’ eindigde hij plagend richting de rode kattin.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:28

 
Een brede lach verscheen op Nimble's gezicht toen Ace een buiging maakte. De enige echte. Ja, dat was hij zeker. De charmeur die hij was, en hij wist het van zichzelf. Maar haar lach verdween toen hij zei dat hij aangereden was door zo'n monster van het Thunderpath. "Wat?" vroeg ze geschrokken. "En een gevecht? Wat is er gebeurd?" Maar meteen wist Ace weer een lach op haar gezicht terug te krijgen. Sexy wenkbrauwwiebel. "Hahaha, ja, onweerstaanbaar blijf je altijd. En eigenlijk ziet het er best goed uit, een beetje dramatisch en stoer." Ze ging zitten en liet de wind door haar lange vacht gaan. Het lentebriesje voelde fijn. Ontspannen en blij haar Shadowbuddy weer te zien, sloeg ze haar staart om haar poten heen.



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 16:19

Zelf was hij over het drama van de aanrijding heen gekomen, het lag nou eenmaal niet in zijn aard om zich ergens lang druk over te maken. Maar ja, Nimble wist het nu pas. Het monster leek ze nog te begrijpen maar het gevecht gedeelte kreeg een vraag; "En een gevecht? Wat is er gebeurd?" Ace keek schuldbewust met een jongensachtige grijns op zijn gelaat. Ja, dit was wel wat anders om uit te leggen. ‘Nou, ik rook mijn vriend, Tall, bij de Windclangrens en ging even kijken. Hij was aan het praten met een Windclanner en het ging niet zo lekker, het werd ook steeds drukker. Vlekje kwam en we wouden net weg gaan,’ onbewust gebruikte hij de bijnaam voor zijn leider. ‘Maar een Windclankater viel Tall aan, Vlekje sloeg hem weg en toen wou hij de leider aanvallen.’ Ace raakte zichtbaar in zijn verhaal, stiekem was hij er best trots op om zoiets te kunnen vertellen. ‘Ik greep hem bij de schouder en gooide hem terug over de grijns, toen ik hem wegwierp haalde hij nog uit. Maar het was niks heel ergs, toen gingen we terug naar het kamp’ Zo, het einde kon zeker wat mooier maar hij had zijn verhaal gedaan. "Hahaha, ja, onweerstaanbaar blijf je altijd. En eigenlijk ziet het er best goed uit, een beetje dramatisch en stoer." De grijze kater deed een hairflip met zijn lange vacht waarnaar hij ineens beledigt keek. ‘Dus je zegt nu dat ik eerst niet dramatisch en stoer was?’ De grijns zei duidelijk dat hij het niet meende. Wat plagend gaf hij de Thunderclanner een duwtje.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:16

 
Nimble luisterde naar hoe Ace vertelde hoe hij aan zijn wonden was gekomen, maar ze begreep niet goed wie vlekje is. Ze kreeg een vragende blik op haar snoet en hield een oor schuin. "Vlekje?" Verder vond ze het een bijzonder verhaal; een gevecht tussen de Shadowclan en de Windclan. De Windclan zat duidelijk in een ongemakkelijke positie. "Er zijn ook al problemen tussen de Thunderclan en de Windclan. Zo te horen hebben ze de laatste tijd wat problemen. Er gaat nu zelfs een patrouille naar het Windclangebied voor een confrontatie." Ze wist niet of het de bedoeling was dat de Shadowclan daar vanaf wist, maar misschien was het nuttige informatie voor de Shadowclan. Misschien, heel misschien, konden de twee clans zelfs samenwerken als er echt problemen zouden ontstaan. Er schoot een steek van enthousiasme door haar lichaam bij het idee dat de twee clans misschien wat dichter naar elkaar toe zouden kunnen komen. Dan zou het voor haar een stuk makkelijker zijn om haar vrienden bij de Shadowclan te kunnen zien. Dan hoefde het niet meer in het geheim, zoals nu.
"En.. natuurlijk was je altijd al dramatisch en stoer. Vooral dramatisch, en een tikkeltje romantisch met je mooie lichtjes bij de twolegs. En een beetje klunzig in het klimmen." Ze grijnsde breed. In gedachte kon ze er nog steeds om lachen als ze dacht aan de klunzige Acepaw die probeerde te klimmen.



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:31

Bij zijn verhaal kwam een weerwoord; "Vlekje?" Wait, what? Had hij nu echt Vlekje gezegd? Nou, dan zou ze maar blij moeten zijn dat ze de andere bijnamen niet weet. Zonnetje en Kampvuur zouden het waarschijnlijk nog minder waarderen. ‘Ehem, Shrewstar’ Sprak hij, alsof hij zich enkel versproken had. "Er zijn ook al problemen tussen de Thunderclan en de Windclan. Zo te horen hebben ze de laatste tijd wat problemen. Er gaat nu zelfs een patrouille naar het Windclangebied voor een confrontatie." Hij luisterde zoals altijd, niet met meer interesse als normaal. Dit was strategie, dingen die belangrijk waren in een clan en de dreigende oorlog. Maar de kater besefte niet dat dit belangrijke info was, misschien later, in het kamp, zou hij de waarde vinden. Nu was het gewoon een weetje, niks meer dan dat. ‘Bij jullie ook al? Bij ons staat Windclan ook gegrift als een vaste vijand’ Iets in hem hielt van vechten, vond het fijn ergens goed in te zijn. Maar hij vond de gedachte onschuldige aan te vallen verschrikkelijk, maar was Windclan wel zo onschuldig? "En.. natuurlijk was je altijd al dramatisch en stoer. Vooral dramatisch, en een tikkeltje romantisch met je mooie lichtjes bij de twolegs. En een beetje klunzig in het klimmen." De eerste woorden vielen hem zeker niet tegen maar bij het laatste keek hij zwaar beledigt. ‘Nou, mijn kont is gewoon niet gebouwd voor het gracieus in een boom te komen’ zei hij plagend. Het was waar, klimmen kon hij niet. Jammer genoeg had de zwaartekracht een te goede band met zijn gewicht.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:41

 
Even was Nimble stil toen Ace vertelde dat 'vlekje' naar Shrewstar verwees, maar barste daarna in lachen uit. "Shrewstar? Je noemt je clanleader Vlekje?" Ze hapte naar adem en probeerde zichzelf weer rustig te maken, maar dat duurde even. "Ik zou het niet dúrven om Firestar een bijnaam te geven. Die brompot zou me vast levend villen, en hij heeft het al niet zo op apprentices!" Ze wilde niet oneerbiedig over haar leader praten, maar ze kon niet ontkennen dat hij de laatste manen chagrijnig was en dat ze zich ongemakkelijk voelde in zijn bijzijn.
Maar toen ze zich eenmaal herpakt had, ging ze verder met het gesprek. "Hmm, ik weet niet of het een vaste vijand is, en ik heb het idee dat veel clanleden tegen een gewelddadige confrontatie zijn. Maar Firestar heeft het zo besloten." Ze besloot iets meer informatie weg te geven. "Mijn vader, Whitelion, van de Windclan, heeft mij en mijn moeder geprobeerd te vermoorden en heeft daarbij mijn mentor ernstig verwond. En nu valt hij mijn mentor steeds lastig, en treedt nog steeds regelmatig het gebied binnen. Silverfang heeft de leader geconfronteerd, maar de clan beschermd Whitelion. Dus nu zijn er problemen ontstaan." Ze wist niet of ze Ace het verhaal rondom haar ouders kende, maar ze besloot dat als hij er vragen over had, ze alle antwoorden zou geven. Silverfang had haar verteld het voor zich te houden dat ze een halfbloedje was; niet veel clankatten zouden het accepteren. Maar dat ze zo met Ace stond te praten ging ook al tegen alle gebruiken in. Daarnaast vertrouwde ze hem - al kon dat wel eens verkeerd zijn - en voelde dat ze hem het hele verhaal zou kunnen vertellen als hij erin geïnteresseerd was.
"Je kont niet gebouwd voor gracieus klimmen?" Ze draaide even haar kop om zijn bibs te bekijken. "Nee hoor, die is ook gracieus," zei ze met een 'vleiende' stem. "En stoer," plakte ze er snel achteraan.



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:58

De kater grijnsde breed zoals hij vaker deed bij het lachen van Nimble. Hij wist zelf niet eens waardoor hij was begonnen met de bijnaam, hij was er ineens en is gebleven. Of Shrewstar het zelf wist, who knows? "Shrewstar? Je noemt je clanleader Vlekje?" Overbodig knikte de kater. "Ik zou het niet dúrven om Firestar een bijnaam te geven. Die brompot zou me vast levend villen, en hij heeft het al niet zo op apprentices!" Weer grijnsde hij. ‘Nou, dan zou ik maar oppassen, de andere leiders hebben ook een bijnaam hoor’ wat uitdagend plagerig hielt hij de naam nog voor zich. ‘Kampvuur houd dus niet van apprentices? Ik denk dat Shrewstar me ook niet langer zou mogen als ze haar bijnaam hoort’ zo had hij toch de naam prijsgegeven. Eigenlijk was het best orgineel. "Hmm, ik weet niet of het een vaste vijand is, en ik heb het idee dat veel clanleden tegen een gewelddadige confrontatie zijn. Maar Firestar heeft het zo besloten." De kater luisterde. "Mijn vader, Whitelion, van de Windclan, heeft mij en mijn moeder geprobeerd te vermoorden en heeft daarbij mijn mentor ernstig verwond. En nu valt hij mijn mentor steeds lastig, en treedt nog steeds regelmatig het gebied binnen. Silverfang heeft de leader geconfronteerd, maar de clan beschermd Whitelion. Dus nu zijn er problemen ontstaan." Zijn ogen werden even groot, niet omdat ze een halfclan was. Nee, de kater vond die onzin daaromheen onnodig. Maar omdat ze de naam Whitelion kende. ‘Het spijt me om het zo te horen, als jij maar veilig bent.’ begon hij, bezorgt zoals een vriend is. ‘Ik hoop dat je moeder wel aardig is, ik weet dat het als wees soms best eenzaam kan zijn.’ Niet direct dat zij wees was, maar als ze geen aardige ouders had was het vrijwel hetzelfde. ‘Maar ik weet niet of ik dit zo zou mogen zeggen..’ begon hij ongemakkelijk. ‘Maar er is een nestje kittens bij Shadowclan, met de vader Whitelion. Dus, ze zijn de half-siblings’ Nou, het was eruit. Hij moest het gewoon zeggen. Het kon niet anders. Gelukkig ging het gesprek al snel weer over naar een fijner onderwerp; zijn kont. "Je kont niet gebouwd voor gracieus klimmen?" Een grijnsje ontstond op zijn lippen. "Nee hoor, die is ook gracieus," Hij flipte even met zijn staart. "En stoer," Weer grijnsde hij. ‘Maar alleen op de grond’ grinnikte Ace als toevoeging.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 19:56

 
Kampvuur? "Jullie noemen Firestar Kampvuur?" Nimble beet op haar wang om haar lach in te houden, maar het lukte haar niet. "Wat zijn de bijnamen voor de andere leaders?" Nu wilde ze het weten, maar ze zou het laten de namen te gebruiken in hun bijzijn.
Er verscheen een glimlach op Nimble's gezicht toen Ace bezorgdheid toonde. "Ik ben veilig, denk ik. Ik ben aan het leren hoe ik moet vechten, zodat ik me tegen hem kan verdedigen als dat nodig is. Maar ik denk dat hij na de confrontatie het wel zal laten nog eens naar het Thunderclangebied te komen." Maar ze raakte stil toen Acepaw vertelde dat Whitelion, haar vader, een nestje bij een Shadowpoes had gekregen. "W..wat?" Ze wist niet goed hoe ze moest reageren. Was ze verbaasd? Eerlijk gezegd niet. Het was een perverse kater, die poezen versierden zonder aan hun gevoelens te denken. Hij nam geen verantwoordelijkheid voor zijn acties, en dacht waarschijnlijk niet na over de gevolgen ervan. "Heeft hij wat met ze te maken? Ziet hij ze? En.." Ze wist niet zeker of ze dit wilde weten, maar ze vroeg het toch. "Hoe heten ze? En is het mogelijk dat ik ze een keer ontmoet?" Ze wist niet zeker of ze dat laatste wilde, maar misschien, als zij in dezelfde positie zaten als zij, konden ze elkaar eens spreken.
"Hmm, ja, misschien alleen op de grond. Maar je blijft een mooie kater." Ze begon door te krijgen dat het waar was wat ze zei; Acepaw wás een mooie kater. 



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:16

"Jullie noemen Firestar Kampvuur?" De kater grijnsde breed. ‘Nee, alleen ik’ zei hij, ietwat trots. Zo creatief was hij normaal ook weer niet dus het deed hem goed dat zijn bijnaam in de smaak viel. "Wat zijn de bijnamen voor de andere leaders?" De grijns bleef op zijn gelaat. ‘Everstar is Zonnetje maar voor Dawnstar had ik nog niks’ De kater dacht na. ‘Misschien Misses Fluff ofzo, of Ducky. I don’t know’ gaf hij toe. "Ik ben veilig, denk ik. Ik ben aan het leren hoe ik moet vechten, zodat ik me tegen hem kan verdedigen als dat nodig is. Maar ik denk dat hij na de confrontatie het wel zal laten nog eens naar het Thunderclangebied te komen." Ace knikte terwijl zijn hersenen eindelijk eens deden wat er van ze werd verwacht. De oorlog vond hij wel degelijk interessant en hij vond het fijn om er over te horen. Eenmaal op zulk terrein was het helemaal niet aan degene die moeilijk dachten maar aan degene die makkelijk en snel dachten met hun spierkracht. ‘Over dat laatste zal ik niet zo zeker zijn, zover ik heb gehoord is Whitelion heel gedreven in hetgeen dat hij zichzelf opeist.’ De katers blik was wat verder gericht dan Nimble, zijn toon was vlakker als normaal. ‘Als hij je aanvalt moet je niet gaan vechten, hij is sterker. Gewoon naar de eerste de beste boom gaan en erin klimmen, hij zal met zijn gewicht waarschijnlijk net zover komen als ik’ Het laatste zei hij lachend. Toch duurde het niet lang toen hij was begonnen over het nestje. Geduldig liet hij de kattin uitpraten en het tot haar doordringen. ‘Nee, Shadowclan doet er alles aan om de kittens veilig uit zijn buurt te laten. Het zijn drie kittens, een zwart katertje met blauwe ogen; Innerkit. Een wit katertje zoals Whitelion met blauwe ogen; Lionkit. En een zwart-wit poesje met groene ogen; Lockedkit. Locked is echt een heel lief kleintje, ook heel slim’ De trots drong door tot de katers stem toen hij het over zijn clangenoten had. Al werd het nu wel duidelijk dat hij eens tijd door bracht met de kittens. ‘Ze zijn nog heel jong en kunnen nog niet eens lopen. Als ze apprentice zijn zal ik het hun wel vertellen, dan kan je ze eens ontmoeten als ze dat willen.’ Hij ze graag kennis willen laten maken, al was hij nu wel een tussen schakel geworden voor familie banden. "Hmm, ja, misschien alleen op de grond. Maar je blijft een mooie kater." Hij maakte een charmante buiging. ‘Dan heeft mijn spiegelbeeld niet gelogen’ sprak hij vleiend.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:25

"Ducky?" vroeg Nimble niet begrijpend. Ze kende Dawnstar eigenlijk helemaal niet, en dit was de eerste keer dat ze die naam hoorde. Oh, wat baalde ze er toch van dat ze bij haar trainingen nog nooit over de andere clans had geleerd. Alles wat ze wist had ze geleerd van de clankatten zelf. En eigenlijk wist ze alleen dingen over de Shadowclan.
"Hmm, ja, klopt," gaf ze toe toen Ace over Whitelion begon. "Ik denk ook niet dat ik hem met het vechten zelf kan verslaan. Ik moet listig zijn, denk ik, maar ik weet nog niet hoe. Maar dat zijn zorgen voor later." Ze glimlachte lieflijk. Op dit moment wilde ze niet te veel met Whitelion in haar hoofd zitten, maar wilde ze bezig zijn met dingen die haar wél vrolijk en gelukkig maakten. "Innerkit, Lionkit en Lockedkit," herhaalde Nimble voor zichzelf. "Als ze wat ouder zijn, zou je dan tegen ze willen zeggen dat ik ze graag eens bij de grens wil ontmoeten? Als zij dat ook willen natuurlijk, en misschien moet het ook met hun moeder besproken worden. Meer hoef je niet te doen, want jij moet hier niet door in de problemen komen." Ze vond het fijn dat Ace haar dit vertelde. Misschien vonden die drie het ook wel fijn om te weten dat ze niet de enige zijn die verwekt waren door die kwal.
"En nope, spiegelbeelden liegen niet. Die van mij vertelde me dat ik echt héél erg fluffy ben geworden." Ze gooide haar kop naar achter en haar lange vacht zwiepte mee als haar. L'oreal, because you're worth it.



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Confused 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:00

De kater knikte ‘Ze is de leider van Riverclan’ Alsof dat alles verklaarde. Crossfaith had hem veel uitgelegd en daar was hij hem dankbaar voor. De kater was dan van zichzelf niet slim maar zo kon hij het nog wat verbergen. En had hij wat om over te praten, clanzaken enzo. ‘Anders komt de machtige Ace je wel redden’ zei hij met een knipoog. Het was ook duidelijk dat de kater zich vaker hier zou vestigen. Hij vond grenzen nog steeds onzin. Al deed hij het ook om de andere wat te starren. Ze deden zo overdreven, en als hij dan wat deed vergaten ze hem. Hmmf. "Als ze wat ouder zijn, zou je dan tegen ze willen zeggen dat ik ze graag eens bij de grens wil ontmoeten? Als zij dat ook willen natuurlijk, en misschien moet het ook met hun moeder besproken worden. Meer hoef je niet te doen, want jij moet hier niet door in de problemen komen." De kater grijnsde breed en keek om zich heen, alsof hij nu pas zag waar hij stond. ‘Ik mezelf in de problemen werken? Ik weet niet waar je het over hebt’ de pure onschuld zelve. En hij stond natuurlijk ook helemaal niet op vijandig gebied. ‘Maar ik zal de boodschap over 6 manen doorgeven’ Dat klonk nog zo lang. De kater ging zitten en maakte het zich comfortabel op een anders gebied. ‘Dan zijn wij al warriors, heb je al over een warrior naam gedacht?’ vroeg hij plagend. Dat klonk zo oud. Over het fluffy spiegelbeelden moest hij lachen. ‘Misschien is de jouwe kapot, ik raad je aan een andere rivier te gebruiken.’ De kater schudde zijn vacht uit waardoor hij ontploft leek; twee keer zo dik en een stuk groter. Fasionble.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Confused DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Confused   Confused Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:46

Nimble begon opnieuw te lachen. "Ja, machtige, sterke, stoere Ace. Ik vertrouw erop dat als ik in de problemen kom met Whitelion, jij me komt redden." En ze glimlachte dankbaar toen Ace zei het bericht door te geven als de kittens ouder waren.
Ze zag hoe hij comfortabeler ging zitten, en ze deed hem na. Ze ging op haar rug liggen en staarde naar de bladeren boven haar. Ze vond het mooi om te zien dat er lentebloemetjes groeiden aan de takken en het bos versierden. Ze had nooit het Shadowterritorium gezien, maar vanaf de grenzen had ze altijd het gevoel gekregen dat het er een stuk donkerder was. "Hmm, ik weet niet zo goed een warriornaam. Mag je die zelf bedenken?" Het zou nog heel wat manen duren voordat zij een warrior zou worden, maar ze vond het stiekem best leuk om te fantaseren over de namen die de leaders haar zouden geven.
"Wat, wil je dan zeggen dat mijn haar glanzend perfect is?" Maar ze schaterde het uit toen Ace zich uitschudde en een ontplofte vachtbal leek. Ze sprong op schudde haar vacht ook uit, zodat het ook ontplofte. "Wij, samen, wij zijn echt smexy." 



Confused Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Confused FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Confused
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: