Hey man



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey man

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lockedrose
Member
Hey man 9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Hey man   Hey man Icon_minitimema 30 jun 2014 - 17:57


Ze had nu precies een dag haar oogjes open. Er was haar verteld dat ze niet zoals de meeste kittens blauwe ogen -zoals de lucht- maar groene -zoals de blaadjes- ogen had. Eigenlijk vond ze dat wel leuk, maar ondertussen wist ze niet van wie ze die groene kleur had want haar moeder en broertjes hadden allemaal blauw. Maar nog belangrijker was dat andere kittens steeds bezoek van hun vader kregen, en zij de hare nog nooit had gezien. En ze had heus wel dat gefluister van de anderen gehoord, over een kater die Whitelion heette. Toch was het nog niet in haar op gekomen dat dat misschien haar vader was. Maar ja, dat waren zorgen voor later. Voorzichtig stapte ze over haar broertjes heen, en wandelde richting de lichtbron, die, volgens anderen de zon heette. Het lopen verging haar nu goed, en ze had algauw de ingang van de Nursey bereikt. Zou ze...? Ja. Zonder dat iemand het zag, wandelde ze de Nursey uit. Het was hier wel een stuk kouder, maar wat was de wereld ineens groot! Een eindje verderop was ook een groot hol, wat zou daar zijn? Ze liep er heen, en keek naar binnen. Nog meer katten. Dat waren vast de apprentices. Ze zag ook een enorme kater zitten, met net zulke groene ogen als zijzelf. Hoewel ze een beetje bang was, liet ze dat niet merken. Ze ging voor hem zitten, en keek onbevreesd omhoog. "Hallo meneer." miauwde ze, elk woord keurig uitgesproken, zelfs al waren het er maar twee. Ze had nog niet nagedacht over het feit dat er voor een kitten plekken waren waar ze niet mocht komen.

[First post Ace<3]


Hey man PbzTU5G
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Hey man 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:39

De grijze apprentice lag heerlijk te slapen in zijn nets, deze had hij pas vervangen waardoor de bos geur nog vers was. Echt heerlijk. Waar zijn dromen over gingen wist hij niet meteen, ze wisselde snel af. Een over jagen, in een prachtig naaldbos. De bomen waren hoog en reikte naar de blauwe hemel. Hijzelf leek er maar klein onder. De kleuren waren feller als normaal en het wemelde er van prooi, vooral rode eekhoorns. En hoewel ze snel waren kreeg hij ze keer voor keer te pakken. Al met al, een fijne droom. Maar er waren er meer, een over het monster dat hem aangereden had. Een fel licht, een streep blauw, donkerder dan de lucht maar lichter dan de nacht, en dan zwart. Het werd gevuld met een licht gevoel van angst, al was het vooral een uitzitten. Nog een, een van het grensgevecht. Deze keer niet met de Windclan kater, nee, met andere. Een met zijn beste vriend, deze was nog groter als normaal, en ze vochten. Ze wouden elkaar dood, woede vulde de droom en er waren meer katten, al waren hun gezichten niet helder genoeg. De kater drong zijn ogen open, om tot de ontdekking te komen dat de wereld al licht was. Muffig bleef hij zitten en liet zijn helder groene ogen langs de andere apprenticejes gaan. Sommige sliepen, andere dekte hun nest op en weer andere werden weggeroepen voor training of kwam weer terug. Hmmf, hij wou niet meedoen aan vandaag. Kon hij vandaag niet overslaan? Hij zou alles morgen wel doen. Ineens doemde een klein wezentje op, oftewel, een kitten. Het kleintje keek omhoog, ze was zwart-wit met groene oogjes, en sprak netjes; "Hallo meneer." Verassend goed voor een kitten. Even mompelde hij wat en wou de kitten wegwenken. Ineens drong wat tot hem door; dat kleintje mocht hier niet zijn. Leuk, een rede om zijn nest uit te komen. ‘Hoi’ mompelde hij slaperig, een geeuw onderdrukkend. ‘Je mag nog niet de Nursery uit kleine’ vervolgde hij toen, terwijl hij rechtop ging zitten. Pff, wat was opstaan vermoeiend.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockedrose
Member
Hey man 9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 17:02

"Hoi. Je mag nog niet de Nursey uit kleine." zei de grote kater slaperig. Pfft, wat een onzin kraamde hij uit. "Wablief? Waarom niet? Wat is dat voor onzin?" kalm vuurde ze de vragen op hem af. Het klonk vrij emotieloos, maar dat was niks bijzonders bij haar. Maar waarom zou ze niet hier mogen komen? Ze herinnerde zich een paar woorden die ze een keer had gehoord, waarvan ze ongeveer wel wist wat ze betekenden. "Vrijheid van menings...uiting, weet je wel." bij het derde woord hakkelde ze eventjes, want het was toch nog lasting om sommige dingen uit te spreken.


Hey man PbzTU5G
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Hey man 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:49

De kitten ging in een ander protest als hij had verwacht. "Wablief? Waarom niet? Wat is dat voor onzin?" Ace word al helder in zijn kop en keek terug. ‘Jij bent een kitten, de Nursery is voor kittens. Dit is de appentice den, dit is dus voor apprentices’ Legde hij rustig uit. Waarom moeilijk doen, zo vroeg? Hmmf. "Vrijheid van menings...uiting, weet je wel." Hij trok een wenkbrauw op. Die woorden gebruikte hij nu al niet. ‘Maar je moet je wel aan de regels houden’ ging hij verder. ‘Maar van mijn pacht blijf je’ met een plof ging hij weer liggen, nu op ooghoogte van de kitten.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockedrose
Member
Hey man 9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:36


"Jij bent een kitten, de Nursey is voor kittens. Dit is de Apprentice den, dit is dus voor apprentices." zei de kater. "O..." zei ze met een teleurgesteld pluillipje. "Maar je moet je wel aan de regels houden, maar van mijn pacht blijf je af." zei hij toen, en hij ging op ooghoogte van haar zitten. "Okee..." begon ze langzaam, en keek hem toen nieuwsgierig aan. "Watte is uw... naam?" brabbelde ze vrolijk.


Hey man PbzTU5G
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Hey man 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 16:38

Blijkbaar had Ace de kitten op haar punt gewezen, deze was wel aardig. Opzich. Al was zijn beeld van kittens een stuk achteruit gegaan dankzij die van Trushdive en Snowynight. Maar het zou wel aan de ouders liggen. Gelukkig leek deze kitten niet snel uit haar doen te brengen want ze begon al weer vrolijk te brabbelen. "Watte is uw... naam?" De kater grijnsde, zijn helder groene blik vriendelijk gezind op de ander gericht. Zo waren die kleine monstertjes nog wel schattig. ‘Ik heet Acepaw, en jij?’ vroeg hij toen, geïnteresseerd.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockedrose
Member
Hey man 9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Hey man   Hey man Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 19:02

Soms moest je op je fouten worden gewezen, en dat accepteerde ze. Maar het was toch niet leuk dat ze nog niet eens in het kamp mocht rondlopen! "Ik heet Acepaw, en jij?" vroeg de grote kater. Ze wist nog niet dat ze hem ooit, als ze wat ouder was, een grote knuffelbeer zou noemen. Nu hield ze het even op pluisbal. Ze moest even over de woorden nadenken, maar na een kleine 10 seconden begreep ze het. "Mooie... naajm! Ikke Lockedkit." brabbelde ze enthousiast. "Hoe oujd bent... u?" vroeg ze vervolgens toch wel geïnteresseerd.


Hey man PbzTU5G
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey man
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: