The clawhill Pack



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The clawhill Pack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sobek
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:11

Aangezien ik bij Sobek wat meer wil focussen op zijn alledaagse leven zoek ik een paar mensen die katten willen spelen van The Clawhill pack. Dit zijn eigenlijk gewoon een groep rogues maar vormen geen clan(daar is Sobek immers tegen), want ze slapen wel allemaal bij hun eigen territoria, alleen jagen ze samen en staan ze samen sterk tegen vijanden.

Tokugawa
Grote grijze kater, is vernoemd naar de bekende Japanse shogun Tokugawa, is de beste vriend met Sobek en ze zijn het meest loyaal aan elkaar. Verder is Tokugawa een kater die geen woorden wil maar daden, hij gaat een gevecht dus meestal niet uit de weg!

Maximus
Een Egyptische mau, nette kater die tegen geweld is en zo nu en dan wel eens wat zegt van Tokugawa's opvliegingen. Wel een snelle jager. Hij heeft niet zoveel gezag maar verdient hoe dan ook aanzien in de groep omdat hij vaak moeilijke discussies de wereld uit helpt.


Lailah
Een witte vrouwelijke Pers. Sluw, tikkeltje arrogant, houdt niet van onbekenden. Vaak moet ze overtuigd worden van het feit dat een voor haar onbekende kat 'ok' is. Ze staat vaak achter Tokugawa's meningen en standpunten. Volgens Sobek zou het ooit nog wat kunnen worden tussen die twee.

Shiba
Grote vrouwelijke Siamees. Jaagt veel op vogels en is een expert in zwemmen en boomklimmen. Ze is ook een echte doorzetter en vaak schrikken andere katten van haar ogen als ze haar in de nacht tegen het lijf lopen.

Capac
Bruinige Abessijn. Is de grappenmaker van de groep. Neemt vaak dreigingen van vijanden niet echt serieus, door zijn zogenaamde 'domheid' wordt hij vaak onderschat door buitenstaanders maar zijn nagels zijn dodelijk.


Kleine aanpassingen in het karakter zijn altijd mogelijk alleen moet je dan even naar één van mijn accounts een PB sturen.

Groeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasspaw
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Grasspaw
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:17

Kan ik Shiba zijn?

Ik heb nu nog maar 1 post, maar ik kan rond/boven de 1000 woorden uitkomen als ik ben inkomen met het karakter Wink


- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftpaw
StarClan
The clawhill Pack DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:55

Mag ik Tokugawa spelen?
Kijk voor mijn post maar bij Lightheart, Speedpaw, en of Darkpaw, daar ben ik het meest actief op, dus daar zijn ook de meesten posten, ik typ meestal wel vrij grote posten maar ze kunnen ook normaal zijn Wink


Swiftpaw~Darkpaw~Speedpaw~Smokekit~Brightkit~Whiteleaf~Lightheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:05

@Grasspaw: Dat is goed. Je mag zelf haar avatar kiezen. Ik zal binnenkort een topic maken waar jullie op kunnen reageren! Smile

@Swiftpaw: Prima Smile Maar Tokugawa is wel een beetje de mean guy, dus als je daar een ervaring mee hebt is het helemaal mooi! Ook voor jou geld dat je ook een plaatje voor hem mag zoeken onder voorwaarde dat de avatar een beetje zijn karakter/imago uitstraalt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasspaw
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Grasspaw
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:18

Oke!! Very Happy
Ontzettend leuk dat ik haar mag zijn!
Toen ik haar karakter namelijk las, had ik gelijk zoiets van: Die MOET ik zijn xD

Ik ga gelijk een avatar zoeken!


Laatst aangepast door Grasspaw op vr 18 maa 2011 - 18:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drusilla
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:30

Heb je wel toestemming om een groep te starten?


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagleheart
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:45

Mag Evileye ook bij de groep????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Tokugawa
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons.
Gender:
Rank:
Tokugawa
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 19:15

Ik heb Accaan gemaakt ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
The clawhill Pack DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 19:16

-kuch- zover ik weet, heeft Sobek geen toestemming om een groep aan te maken.


The clawhill Pack UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimeza 19 maa 2011 - 12:17

@Eagleheart: dat is goed.
@Tokugawa: Mooi zo Smile
@Honeyfeather: Ik heb nu toestemming gevraagd en heb in ieder geval nog geen Nee ontvangen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagleheart
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimema 21 maa 2011 - 20:05

Heb je Toestemming?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
The clawhill Pack DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: The clawhill Pack   The clawhill Pack Icon_minitimema 21 maa 2011 - 20:50

Eagleheart, spaam...
Misschien zou het beter zijn eventjes toch wat meer na te denken;
Voor je een post zoals deze plaatst.
Niet beledigend bedoeld,
Maar dat bespaard ons wat werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The clawhill Pack
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: