honden rogue´s



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 honden rogue´s

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redkit
Member
honden rogue´s DPKsfdL
74

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 a 7 manen
Gender:
Rank:
Redkit
BerichtOnderwerp: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 17:59

het zou cool zijn dat je ook kan kiezen om een hond te zijn (rogue) want dan kan je een hele andere kant op met de verhaallijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Kisuke
Member
honden rogue´s DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 years
Gender:
Rank:
Kisuke
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:05

Dit is een katten RPG en het is Warrior Cats

Dit gaat niet over honden.
Voor honden RPG'en moet je ergens anders zijn >>

Daarbij komen honden alleen voor bij tweebenen en die komen nooit los.
(In het boek is er een uitzondering, voor 2 delen ongv.)

Maar ik denk dat het antwoord nee word Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit
Member
honden rogue´s DPKsfdL
74

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 a 7 manen
Gender:
Rank:
Redkit
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:15

het is afwachten


honden rogue´s Sigmettekst
Terug naar boven Ga naar beneden
Drusilla
Member
honden rogue´s DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 18:29

Zoals Kisuke al zegt is dit toch gewoon een katten RPG.
Als je een ander dier wilt spelen kun je lijkt me beter naar een ander forum gaan.

Als er honden zouden komen moeten daar ook regels omheen. Het lijkt me niet echt optimaal als straks de helft van de leden een hond zou spelen, omdat je dan eigenlijk de katten gewoon allemaal dood kunt maken enzo. Als je wilt dat er een hond achter je aan komt kun je dit ook gewoon verzinnen..


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty
Member
honden rogue´s DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 3 Jaar (36 Manan)
Gender:
Rank:
Kitty
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 20:55

Idd, maar evengoed wel een leuk idee(ookal kan dat waarschijnlijk niet op deze RPG)

Je kan bijvoorbeeld wel in de straten van het dorp in steegjes wel zeggen dat er een klein goepje zwarvershonden zijn waarvoor je moet oppassen zou ik zeggen.

En idd met uitzonderingen met mensen die hun honden los laten of op boederijen net als in de boeken. Maar echt een groep waar mensen de honden spelen op dit forum is niet handig

(mijn mening Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
honden rogue´s DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimeza 19 maa 2011 - 9:30

Het idee is opzich leuk, maar zoals anderen al zeggen zal dit hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk zijn, dat geeft een hele andere draai aan deze RPG en dat is denk ik niet de bedoeling. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodheart
Member
honden rogue´s DPKsfdL
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 15:53

je kan de honden gewoon verwerken in je posts, ik heb net met iemand dat ook gewoon gedaan, ging prima.


honden rogue´s O79hti
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
honden rogue´s INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: honden rogue´s   honden rogue´s Icon_minitimeza 18 jun 2011 - 16:11

Dit topic is al heel oud, dus je hoeft hier niet meer te reageren.


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
honden rogue´s A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
honden rogue´s
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: