A fight training{Fadingpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A fight training{Fadingpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ratbite
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 15:14

Ratbite zat op de boomstam te wachten op haar Apprentice, ze had hem net aangesproken in het camp en gezegd dat hij hier naar toe moest komen. Nu hoopte ze dat hij had geluisterd en dat hij dus inderdaad kwam. Haar zenuwen waren de laatste dagen al wat omhoog gegaan en zorgen maken over Fadingpaw kon er echt niet bij komen. Wat ongeduldig bleef ze wachten. Straks kwam hij toch niet en als ze hem opzocht zal hij gaan schelden tegen haar. Net als ze bij Ashdrizzle had gedaan. Net als toen.


A fight training{Fadingpaw} 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 15:24

Fadingpaw at nog snel de muis op die hij van de prooistapel had gehaald. Ratbite had hem gezegt om straks naar haar toe te komen voor de volgende training. Fadingpaw was benieuwt wat hij nu zou leren. De vorige keer had hij samen met zijn mentor langs de grenzen gewandeld, hij hoopte dat hij nu zou leren jagen of misschien wel vechten. Nadat Fadingpaw zijn muis had opgegeten stond hij recht. De zwarte kater trippelde het kamp uit tot hij Ratbite zag die op een boomstronk zat. Fadingpaw rende het laatste stuk tot bij Ratbite. "Ik ben er." miauwde hij vrolijk.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 15:35

Ze kon haar blijdschap niet op toen ze hem zag. Hij was gekomen. Een grote glimlach verscheen op haar gezicht, toen hij zich vrolijk meldde. Ze sprong naast hem. "Mooi dat je gekomen bent"zei ze vrolijk en ging voor hem zitten. "Vandaag ga ik je ergens in trainen waarvan ik hoop dat je het niet vaak nodig zal hebben. Vechten dus"Vertelde ze hem. Ondanks de wat serieuze openingszin bleef ze vrolijk, het zien van Fadingpaw had haar hele dag opgelicht. Hij was gekomen, dus vertrouwde hij haar. "Het allerbelangrijkste van vechten is om je tegenstander in de gaten houden. Met je blik dus en anders met je gehoor. Dwaal nooit af, want dan kan je tegenstander je juist gemakkelijker aanvallen"begon ze te vertellen en ze ging om hem heen lopen. "Volg me met je blik". Ze hield de zwarte Apprentice in de gaten en liep wat in zijn richting. Plots haalde ze uit en haar grijze poot raakte Fadingpaw vol. "Toch kan je niet alles voorkomen"


A fight training{Fadingpaw} 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 18:38

"Mooi dat je gekomen bent" zei Ratbite. Ze zag er vrolijk uit. "Vandaag ga ik je ergens in trainen waarvan ik hoop dat je het niet vaak nodig zal hebben. Vechten dus" zei ze toen. Fadingpaw werd nog vrolijker. Hij vond het leuk dat hij zou leren vechten. Dat was wat actiever dan de grenzen verkennen. Niet dat hij dat niet leuk vond maar hij deed gewoon liever iets actiever."Het allerbelangrijkste van vechten is om je tegenstander in de gaten houden. Met je blik dus en anders met je gehoor. Dwaal nooit af, want dan kan je tegenstander je juist gemakkelijker aanvallen" miauwde zijn mentor. Fadingpaw knikte begrijpend."Volg me met je blik". zei ze toen. Fadingpaw deed wat Ratbite vroeg en volgde de grijze warrior met zijn blauwe ogen. Plots haalde ze uit met haar poot. Fadingpaw probeerde de poot nog te ontwijken maar hij was te laat. "Toch kan je niet alles voorkomen" zei Ratbite. Fadingpaw krabbelde terug recht. "Dus moet ik mijn reflexen oefenen om een aanval beter te kunnen ontwijken" miauwde Fadingpaw vastbesloten.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 20:39

Hij had haar poot niet kunnen ontwijken, ze had niet anders verwacht, maar toch krabbelde hij vlug overeind. "Dus moet ik mijn reflexen oefenen om een aanval beter te kunnen ontwijken"miauwde Fadingpaw vastbesloten. Ze keek hem bewonderd aan, "Ja, inderdaad, goed dat je dat opmerkt". Ze ging even zitten en legde haar staart om zich heen, "Reflexen zijn handig in een gevecht, maar kunnen ook onhandig zijn. Bijvoorbeeld schreeuwend door het camp rennen omdat er een bij op je neus zit en dan beseffen wat je hebt gedaan"ze knipoogde en vervolgde haar verhaal. "Gevoel is net zo belangrijk als horen en zien in een gevecht, let maar op"Ze stond weer op en ging weer om hem heen lopen. "Concentreer je op de grond, voel mijn pootstappen. Enkel mijn voetstappen"Ze bleef rondjes lopen, plots zette ze zich af en sprong op hem af. Als hij goed had gevoeld, had hij dat kunnen voelen.


A fight training{Fadingpaw} 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 11:59

Ratbite keek hem bewonderend aan. "Ja, inderdaad, goed dat je dat opmerkt" zei ze. Zijn mentor ging zitten en Fadingpaw deed hetzelfde. "Reflexen zijn handig in een gevecht, maar kunnen ook onhandig zijn. Bijvoorbeeld schreeuwend door het camp rennen omdat er een bij op je neus zit en dan beseffen wat je hebt gedaan" zei Ratbite. Fadingpaw knikte. Daar had hij eigenlijk nog niet aan gedacht. "Gevoel is net zo belangrijk als horen en zien in een gevecht, let maar op" zei Ratbite en ze stond recht. "Concentreer je op de grond, voel mijn pootstappen. Enkel mijn voetstappen" zei ze toen en ze liep toertjes om hem heen. Fadingpaw stond recht en probeerde haar pootstappen te voelen. De zwarte kater voelde hoe de poten van Ratbite telkens weer één voor één op de grond kwamen. Plots voelde hij niks meer. Instinctief sprong Fadingpaw achteruit. Hij wist dat Ratbite zou gaan springen en dat was ook zo. Nog net op tijd kon hij haar ontwijken.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 14:28

Waar ze op had gehoopt gebeurde, Fadingpaw ontweek haar sprong en ze landde naast hem in het mulle zand. Ze knikte goedkeurend naar hem, "Je snapte mijn bedoeling. Je zult een goede vechter worden"zei ze trots als ze was. Plotseling verduisterde haar blik even en ze keek naar de hemel, "Maar onthoudt dat je enkel een goede Warrior kunt zijn wanneer je je krachten voor het goede gebruikt" zei ze wijs en keek hem streng aan, alsof ze wou zeggen dat dit zijn levensles is. "Ik ben niet degene die je pad kiest, maar als mentor kan ik je de goede kant opduwen. Maar jij kiest uiteindelijk"Ze zuchtte en boog zich naar Fadingpaw toe zodat haar gezicht op dezelfde hoogte hing als de zijne. "Maar kies het juiste"gaf ze het advies en kwam weer overeind. "Goed, nu eens kijken hoe het met je aanvalstechniek" Ze ging in vechthouding voor hem staan en haar staart zwiepte verraderlijk in de lucht. "'Val.Me.Aan"'gaf ze het bevel.


A fight training{Fadingpaw} 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw
Member
A fight training{Fadingpaw} DPKsfdL
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: A fight training{Fadingpaw}   A fight training{Fadingpaw} Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:16

"Je snapte mijn bedoeling. Je zult een goede vechter worden" zei Ratbite. Fadingpaw kon niet verbergen dat hij best wel een beetje trots was op zichzelf. "Maar onthoudt dat je enkel een goede Warrior kunt zijn wanneer je je krachten voor het goede gebruikt" zei Ratbite toen. Fadingpaw knikte. Hij zou alleen zijn vechttechnieken gebruiken om voor zijn clan te vechten, daar was hij zeker van. "Ik ben niet degene die je pad kiest, maar als mentor kan ik je de goede kant opduwen. Maar jij kiest uiteindelijk" miauwde Ratbite, "Maar kies het juiste" Fadingpaw was blij met zijn mentor. Ratbite gaf haar zo een goed advies en Fadingpaw had het gevoel alsof hij al zoveel had geleerd van haar. "Goed, nu eens kijken hoe het met je aanvalstechniek" zei Ratbite toen ze recht ging staan. Fadingpaw ging ook recht staan. "Val.Me.Aan" miauwde Ratbite. Fadingpaw haalde diep adem. Hij was er zeker van dat hij er niet goed in ging zijn want Ratbite was een goede warrior en wist al alles van vechten maar hij deed wat ze zei. Fadingpaw sprong naar voren en haalde uit naar de flank van Ratbite.


Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A fight training{Fadingpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: