En?!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 En?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: En?!   En?! Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 22:02

Tall had zijn vriend bezig gezien, vrolijk gezien, druk gezien. Maar veel hadden ze nog niet gepraat, nu was het leeg, het was laat op de avond, nu konden de twee katers met elkaar praten. "Ace," Siste hij, en duwde zijn partner in crime niet erg lichtjes in de schouder. "Meekomen," Na deze woorden liep Tall naar buiten en keek op naar de maan en sterren, een heldere nacht, licht genoeg. De maan was klein maar straalde fel, alsof Starclan dit goedkeurde.

- Acepaw only


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
En?! 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:35

Acepaw lag zoals vaker in zijn nestje te maffen. Of ja, nest, zijn plat stuk mos. Hij hielt van slapen, vooral nu hij moe was. Heel de dag was hij aan jagen geweest en in de vroege avond ging hij nog trainen. Nu was zijn gedachte op een ding gezet; slapen. Maar nee, zijn P.I.C. moest weer een avond-meeting houden. Hij hoorde zijn naam die Ace met alle liefde negeerde. Toch was het de por die hem op liet staan, zo volgde hij het order van zijn vriend en wankelde naar buiten. Eenmaal wakker keek hij met zijn helder groene ogen naar Tall. ‘Hey’ mompelde hij.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 19:44

Na een lang tijdje wachten hoorde Tall een teken van leven, de kater grijnsde en keek naar de ander die zometeen wel weer verder kon pitten, niet nu. "Hoe gaat het?" Viel hij meteen met de deur in huis, aangezien hij wist dat zijn vriend daarvan hield.


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
En?! 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 16:25

Acepaw droomde nog half na maar zijn vriend haalde hem weer uit zijn slaap. En ja, als de stem van Tall niet had geklonken durfde hij te wedden dat hij zelfs staand in slaap was gevallen. "Hoe gaat het?" Een tevreden blik stond in zijn groene ogen, lekker recht door zee. Als iedereen zo praatte was de wereld toch een stuk duidelijker? ‘Ik weet het niet, ik heb haar een ontbijtje na bed gegeven maar soms denk ik dat ze me niet aardig vind’ Ook hij was simpel, de kater tegenover hem wist wel waaop dit duidde.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:11

Tall keek geïnteresseerd naar Ace, hijzelf had nooit veel last van vermoeidheid, onvermoeibaar kon je soms wel noemen eigenlijk. ‘Ik weet het niet, ik heb haar een ontbijtje na bed gegeven maar soms denk ik dat ze me niet aardig vind’ Hoorde hij, en moest grijnzen bij het 'ontbijt na bed' stukje, echt weer iets voor Ace. "Misschien," Mauwde hij langzamer, nog even nadenkend over hoe hij dit het makkelijkste kon zeggen. "Misschien wilt ze dat je duidelijker laat merken dat je haar leuk vindt,"


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
En?! 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:40

Turn on the sexy music, Love god Tall is going to give you some advice. De kater zelf had zijn reserve restje energie gevonden en was nu wat wakkerder, al was het zichtbaar dat hij -als hij de kans kreeg- binnen drie seconden weer lag te maffen. Maar Tall deerde zich er niet aan, gelukkig maar, Ace betwijfelde dat hij nog genoeg kracht in zijn fluff had om hem tegen te spreken. "Misschien wilt ze dat je duidelijker laat merken dat je haar leuk vindt," Acepaws ogen werden zo groot als schoteltjes toen hij zijn vriend hoorde. ‘Wat moet ik dan doen? Ik mocht het niet zeggen tot we warriors waren.’ Ineens hyper zwiepte hij met zijn staart. Wat kon hij doen?


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 20:51

Tall knikte, ook met grote ogen toen zijn vriend het duidelijke probleem in het plan aanwees. "Ik weet het," Mauwde hij, duidelijk ook niet wetend wat te doen. "Poezen zijn onbegrijpelijk oke?" Nogal, en dan vooral die- Nee, niet aan denken hij hielp zijn vriend op dit moment. "Gewoon jezelf zijn, en dan uiteindelijk als jullie warriors zijn het zeggen dan maar," Hij keek naar Ace, goedgekeurd?


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
En?! 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:11

Nou, blijkbaar had Tall ook geen idee. Wat moest er nu nog van worden? Als hij maar niet verwachtte dat hij de plan bedenker werd. Dan konden ze dit plan al helemaal over de grens gooien. Toen er werd gezegd dat poezen onbegrijpelijk waren knikte hij bevestigend. ‘Ik heb het gemerkt, maar ja, jij bent de casanova’ Het laatste sprak hij grijnzend uit, hij hielt van die bijnaam. "Gewoon jezelf zijn, en dan uiteindelijk als jullie warriors zijn het zeggen dan maar," Ehem. Nope. ‘Tall, ik weet niet of je het niet hebt gemerkt maar ik ben een dom schaap, en Running kan veel beter krijgen dan een schaap…’ Het was hoorbaar dat Ace wist van zijn mindere denkvermogen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 18:00

De kater moest, hoe vreemd ook, lachen om de bijnaam die Ace voor hemzelf geregeld had. Dat hij Casanova genoemd werd was niet nieuw, de bijnaam was prima en misschien ergens ook wel leuk, maar schaap? Hij schudde grinnikend zijn hoofd en keek toen weer naar zijn vriend. "Misschien vind ze het juist fijn dat je niet zo'n patser bent man!" Mauwde hij en gaf een oppeppende duw aan zijn Pic. Kop op!


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
En?! 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 11:42

"Misschien vind ze het juist fijn dat je niet zo'n patser bent man!" Ace trok op een sarcastische wijze zijn wenkbrauw op. Dit was dus ook de enige vorm van sarcasme die hij begreep en ook zelf toe kon passen. Het duwtje kwam voor hem weinig aan, hij zette gewoon zijn zeer aanwezige gewicht op de grond en hij schommelde enkel wat. Ineens schoot er hem iets te binnen. ‘Ja, Ja, allemaal leuk en aardig maar ik heb al de verkeerde verleid met mijn fluff.’ Hij had het de kater nog niet vertelt en hij hielt er dan nu ook de spanning in.

{Anders moesten we een nieuw topic aanmaken dat Tall teweten komt dat Frost op Ace is xD


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
En?! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: En?!   En?! Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 15:22

Tall schoot in de lach door zijn antwoord en viel neer, ja, dat was opgemerkt. Met pretogen keek hij zijn vriend aan, zo onschuldig mogelijk. "Dat is jouw probleem Romeo," Grinnikte hij, totaal geen medelijden hebbend, altijd lastig als katten je leuk vonden die jouw niet leuk vonden, dus lachte hij Ace gewoon toe.

- Believe me; He knows >3


En?! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
En?!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: