It's a beautiful day - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's a beautiful day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:11

De vraag deed hem glimlachen, en hij dacht koortsachtig na. Niets vertellen wat Tinder hem gezegd had, zij was een vriendin, niet van zijn neus, wel van hem in het algemeen. "Niet wegrennen," Mauwde hij, en glimlachte, logisch, "Ze kunnen goed samenwerken, maar de een-op-een gevechten zou Shadowclan makkelijk moeten winnen aangezien wij over het algemeen gewoon groter en breder zijn,"


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:28

"Niet wegrennen. Ze kunnen goed samenwerken, maar de een-op-een gevechten zou Shadowclan makkelijk moeten winnen aangezien wij over het algemeen gewoon groter en breder zijn," Ze draaide wat met haar oortjes. Dat was niet haar bedoeling geweest. "Ik bedoelde meer of je me dan überhaupt zou komen helpen. Maar dit hoor je volgens mij niet van 'kennissen', Tall. Het spijt me, maar ik heb zo het gevoel dat je iets voor me achter houdt." Haar stem brokkelde wat af op het eind en ze kwam overeind.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:33

De kater keek verbaasd toe naar hoe zijn zusje plotseling teleurgesteld leek. "Running," Mauwde hij verbaasd, en ergens ook teleurgesteld, hij had gehoopt dat Running naar hem zou luisteren, er voor hem zou zijn. "Ik bedoelde meer of je me dan überhaupt zou komen helpen. Maar dit hoor je volgens mij niet van 'kennissen', Tall. Het spijt me, maar ik heb zo het gevoel dat je iets voor me achter houdt." Nu stond ook de kater op, en keek beledigd en verdrietig naar de poes. "Weet je hoe frustrerend het is dat elke keer als ik met iemand praat, ze teleurgesteld lijken? Ik hoopte dat jij me nog zou kennen," Mauwde hij, "Ik begreep je verkeerd, maar je gaat meteen conclusies trekken, ik heb geobserveerd, ik kan kijken, mijn hoofd heeft dit in elkaar gezet," Gefrustreerd keek Tall naar de grond, waarom eindigde elk gesprek met Running zo? "Natuurlijk zou ik je beschermen als een van die vuile flikkers aan je zou zitten, ik dacht dat je dat wel zou weten,"


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:49

"Weet je hoe frustrerend het is dat elke keer als ik met iemand praat, ze teleurgesteld lijken? Ik hoopte dat jij me nog zou kennen," Haar zwart witte oortjes werden weer tegen haar nek gedrukt en ze bleef stug naar de grond kijken. "Ik begreep je verkeerd, maar je gaat meteen conclusies trekken, ik heb geobserveerd, ik kan kijken, mijn hoofd heeft dit in elkaar gezet," Ze krulde haar staart over haar pootjes heen. Nu ging hij zeer waarschijnlijk weg. "Natuurlijk zou ik je beschermen als een van die vuile flikkers aan je zou zitten, ik dacht dat je dat wel zou weten," Ze schudde haar kopje. "Ik hoor iedereen wel anders praten over je, dat je vrienden maakt. Maar oké ik geloof je, nu kan ik maar beter weggaan voordat je hele dag wordt verpest." Ze krabbelde overeind, haar broertje niet aankijkende om zijn waarschijnlijk woedende en of gekwetste blik te zien en stapte langs hem heen.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 20:52

De woorden die ze na zijn onnodige tirade zei deed hem nog wel het meeste pijn van al. "Nee Running please," Mauwde hij, niet hard, nog steeds zacht, zijn stem had zich geen enkele keer verheft, hij was niet van plan nu te beginnen. "Je maakt mijn dagen juist gezellig, omdat jij me wel gelooft," Moe van al het sociale gedoe liet hij zich neerploffen en legde zijn doodongelukkige hoofd op zijn poten, lekker dan.


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:03

"Nee Running please," Ze stopte in haar pas, maar waagde het niet om om te kijken. "Je maakt mijn dagen juist gezellig, omdat jij me wel gelooft," Ze legde haar oortjes wat dieper tegen haar nek aan. "Sorry dat ik dan zo'n tegenvallertje ben." Mompelde ze zuchtend en ging met haar rug naar hem toegekeerd zitten.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:05

Oh help.. Starclan wat deed hij nu weer fout? "Waarom zou je een tegenvaller zijn?" Vroeg Tall, oprecht verbaasd, de kater stond weer op en ging naast zijn zusje zitten. "Je loopt niet weg als al die anderen, je geeft om me, waarom in de naam van Starclan zou je ooit een tegenvaller zijn?" Zijn ogen stonden groot van verbazing en zijn stem liet dit ook duidelijk merken. Poezen.


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:10

"Waarom zou je een tegenvaller zijn?" Hij kwam plots naast haar zitten en heel even wierp ze hem een hopeloze blik. "Je loopt niet weg als al die anderen, je geeft om me, waarom in de naam van Starclan zou je ooit een tegenvaller zijn?" Ze haalde haar schouders op. "Dat ben ik gewoon." Mompelde ze en keek naar de grond. "Naast jou heb ik maar één vriend en die gedraagt zich al zo vreemd soms. Dus ja, genoeg uitleg?"


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:12

De kater schudde zijn hoofd toen zijn zusje hem zei dat ze het maar gewoon was, bij het stuk van Ace moest de kater glimlachen. "Heb je het over Ace? Want die is gewoon heel erg vreemd," Grinnikte de kater, "Plus, je hebt Arcane toch ook nog?"


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:18

"Heb je het over Ace? Want die is gewoon heel erg vreemd," Voor hem was het grappig, maar er verscheen geen glimlach op Runningpaws gezicht. "Plus, je hebt Arcane toch ook nog?" Ach ja.. "De laatste keer dat ik haar zag was bij dat hele gedoe bij het Thunderpath, daarvoor was het zo nu en dan een ontmoeting. Ze heeft het vast te druk met al die katers die achter d'r aan zitten." Haar oortjes gingen weer wat hangen.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:20

Tall keek geïnteresseerd naar zijn zusje, "De laatste keer dat ik haar zag was bij dat hele gedoe bij het Thunderpath, daarvoor was het zo nu en dan een ontmoeting. Ze heeft het vast te druk met al die katers die achter d'r aan zitten." Hij zuchtte spottend, en schudde toen zijn hoofd, "Jij hebt er meer achter je aan," Mauwde hij, zijn beschermende gevoelens die hij over haar had weer een beetje tonend, "Geloof me,"


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:26

"Jij hebt er meer achter je aan," Ze schudde zuchtend haar kopje. "Geloof me," Ze keek hem aan. "Jij telt niet Tall." Een heel klein glimlachje verscheen op haar gelaat en ze gaf een van zijn oren een por.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 21:34

Hij lachte toen hij een por ontving en de woorden hoorde. Al grinnikend dook hij ervoor weg, en rechtte toen met glimogen zijn rug. "Dan ken ik er alsnog nog een," Mauwde hij, zijn hoofd in de lucht en een ondeugende blik in zijn ogen, haha! Ze zou er nooit achterkomen.


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 22:22

"Dan ken ik er alsnog nog een," Nee, dit was gewoon om haar op te vrolijken. "Dan moet die denkbeeldige vriend van je zich maar tonen." Glimlachte ze voorzichtig en gaapte vervolgens wat moe.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 22:42

Tall grinnikte om haar antwoord en schudde nog eens zijn hoofd, "Hij is heel verlegen," Mauwde hij, "Maar je hebt hem al wel eens gezien," Ja ja, hij ging het allemaal niet te makkelijk weggeven hoor. De kater ging liggen en gaapte ook eens, gapen was erg aanstekelijk.


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 10:59

"Hij is heel verlegen," Ja natuurlijk en hij was ook nog eens onzichtbaar. "Maar je hebt hem al wel eens gezien," Ze schudde haar kopje. "Je maakt nu allemaal grapjes." Mompelde ze beteuterd.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:47

Ze sloeg wartaal uit, dat moest het zijn, hij lachte toch niet? Alles wat hij zei was bloedjeserieus en waar. "Waarom zou ik?" Mauwde hij dus, en wees met zijn staart om zich heen, "Dit zijn serieuze tijden, ik probeer alleen je ogen te openen voor iets wat diegene zo graag wilt," Mauwde hij, tevreden met hoe mooi dat gezegd was, ooit werd hij nog eens filosoof!


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 11:05

"Waarom zou ik?" Ze liet haar oortjes hangen. Het was allang niet meer leuk. Tall moest er gewoon over ophouden. "Dit zijn serieuze tijden, ik probeer alleen je ogen te openen voor iets wat diegene zo graag wilt," Ze keek hem verbaasd aan. "En waarom wil je dat zo graag..? Wacht.. jij bent het toch niet. hè?" Kwam er wat paniekerig uit.


Topics gezocht ~
It's a beautiful day - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
It's a beautiful day - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: It's a beautiful day   It's a beautiful day - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 17:51

Ze vond het niet meer leuk, waarom vond ze hem nou altijd irritant? Terwijl hij zo zijn best deed! Ineens keek de poes hem echter verbaasd aan, en vroeg ze of hij het was. Nu was het zijn beurt verbaasd te kijken, meteen schudde hij zijn hoofd met grote ogen. "Ehm, nee," Klonk het, wat ongelovig. Waarom zou hij het zijn? Vreeeemd.


It's a beautiful day - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a beautiful day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: