Without Walls!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Without Walls!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gingertail
Member
Without Walls! DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 20:43

Dear Starclan, dit beest was snel zeg. Met zijn tong uit zijn bek en lichtelijk hijgend, rende de rood/witte kater achter het konijn aan. Hij begon te merken dat het later op de dag was en dat 'ie al te veel had gedaan; zijn energie was bijna op. Hij stopte nog net op tijd toen het konijn de grens overstak en vervloekte zichzelf. Als hij wat fitter was geweest, zou hij het beestje makkelijk kunnen pakken. Nu zou een andere clan er blij mee zijn. Hij zuchtte zachtjes en plofte op de grens neer, nog net op zijn eigen stuk, en keek naar de overkant. Hoe zou het zijn? Om daar te leven? Zijn blauwe ogen gleden over de grens heen, toen hij opeens een kat zag naderen. Wat moest die zo dicht bij de grens?

[Eerste post voor Nimblepaw~]


Without Walls! PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Without Walls! DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 21:17

Het was weer zo'n dag dat Nimble zichzelf wat trucjes probeerde te leren. Het was lastig zonder warrior naast haar die alles uit kon leggen, en ook was er niemand in de omgeving van wie ze iets af kon kijken. Ze probeerde wat kleinere diertjes te pakken te krijgen, om op die manier haar schijnbewegingen te oefenen. Het was haar moeder die haar dat geleerd had. Ze pakte de diertjes nooit; ze zou ze niet mee kunnen nemen naar het kamp, en het was verboden eten te verspillen.
Maar plots zag ze een reusachtig konijn. Zou ze het kunnen..? Tot nu toe had ze gejaagd op kleinere prooi, zoals muizen en kleine konijntjes. Dit dier kwam in de buurt van haar grootte! Ze had nog nooit geleerd hoe ze zoiets aan moest pakken. Ze rende er even achteraan. Haar snelheid was in orde, zoals altijd, en met haar schijnbewegingen zou ze het dier misschien te pakken hebben gekregen. Maar ze durfde het niet aan het te doden. Wie weet zou ze wel gewond raken. Ze stopte haar achtervolging en remde haar pas. Ze hijgde even uit.
Haar oog viel op een andere kat, die aan de andere kant van de grens zat. Was het konijn op de vlucht geslagen voor die kater? Hij keek even opzij, waar het konijn op zijn hoede zat. Misschien kon ze het konijn terug de grens over jagen? Maar toen rook ze de Windclangeur... De patrouille was nu op weg naar de Windclan om de confrontatie aan te gaan. Het zou vast niet in orde te zijn ze aan eten te helpen. Maar aan de andere kant wilde ze niet de onschuldige Windclanners de dupe laten zijn van een paar - oke, alleen Whitelion's - acties. "Heb je hulp nodig?" riep ze daarom naar de kater, en glimlachte om te laten zien dat ze haar aanbod van hulp meende, en niet sarcastisch was.



Without Walls! Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Without Walls! FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Without Walls! DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 13:04

Al snel zag hij dat het een rossige apprentice was die hem te gemoed kwam. Ze was ongeveer net zo oud als dat hij was, maar iets kleiner en slanker. Wat vrij logisch was, aangezien hij een kater was en zij niet. Daarnaast rook hij een sterke Thunderclan geur, waarschijnlijk afkomstig van de kattin zelf.
Zijn blauwe ogen waren strak op haar gericht, maar hij kon het niet laten om een kleine glimlach op zijn gezicht te doen verschijnen. De kattin vroeg of hij hulp nodig had en Gingerpaw schudde zijn kop. "Ik ben m'n prooi verloren op jullie territorium, dus ik bleef eventjes zitten om op adem te komen. En misschien zou 'ie vanzelf weer terug komen," hij haalde zijn schouders op en verzetten zich eventjes, zodat zijn brede lichaam tegenover die van haar zat. "En hoe mag jij heetten?" vroeg hij, lichtelijk nieuwsgierig. Het gebeurde niet vaak dat je een praatje kon maken met een kat uit een andere clan, buiten de gatherings dan, maar na de laatste ... er was iets veranderd, en niet ten goede....


Without Walls! PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Without Walls! DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 11:16

Nimble knikte, en liet het beestje zitten waar het zat. Ze zou er niet achteraan gaan. Ze liep wat dichter naar de grens, maar bleef op gepaste afstand van de Windclankater. Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. "Ik ben Nimblepaw, aangenaam." Ze knikte vriendelijk, zoals ze standaard deed naar andere katten, zeker als ze hem of haar net ontmoette. "En hoe heet jij?"
Ze keek nog één keer achterom, en zag dat het konijn nog steeds netjes op zijn plek zat. Mooi. Als het nodig was, kon ze het dier nog steeds terug over de grens jagen.



Without Walls! Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Without Walls! FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Without Walls! DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 11:35

Met één oog gericht op de kattin en de andere op zijn prooi, wat het in feite nog wel was, hielt hij alles om zich heen in de gate. Als het konijn weer over de grens heen zou gaan, zou hij hem alsnog te pakken krijgen. Tot die tijd kon hij niets meer dan de Code accepteren en 'm laten lopen.
Zijn blauwe ogen richtte zich weer op de rossige kattin toen ze begon te spreken en zichzelf voorstelde als Nimblepaw. Hij glimlachte en knikte, als teken dat hij haar gehoord had. "Ik heet Gingerpaw," miauwde hij naar de kattin, toen ze vroeg hoe hij heette. Hij verzetten zichzelf eventjes en legde zijn staart over zijn poten. "Thunderclan, toch?" Vroeg hij, gewoon om duidelijkheid te krijgen. Hij had de verhalen gehoord over hoe Silverfang, Thunderclan's Deputy, in Windclan kamp was geweest. Het had iets te maken met Whitelion, een van de wat meer shady katten van de clan. Hij zuchtte zachtjes, de tijden van rust en vrede waren duidelijk voorbij. Er was storm opkomst...


Without Walls! PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Without Walls! DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Without Walls!   Without Walls! Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 12:55

Gingerpaw, herhaalde Nimble voor zichzelf. Ze kende intussen veel katten bij de Thunderclan, logisch, en ook redelijk wat bij de Shadowclan, minder logisch. Maar het beviel haar om katten uit andere clans te kennen, dus een nieuwe naam van de Windclan wilde ze zich kunnen herinneren. Al was het de clan van haar 'vader', Whitelion. "Ja, Thunderclan. En jij moet van de Windclan zijn. Ik ken daar wel een zekere kater... Niet met genoegen, als ik eerlijk ben."



Without Walls! Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Without Walls! FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Without Walls!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: