||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:27

Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт

"Jij, mijn vader hebt mij m'n leven ontnomen zoals hij had kunnen zijn. Om wat jij hebt gedaan ben ik gehaat, uitgekotst, en geen van allen ziet in dat ik jou niet ben. Waar heb ik dit aan verdiend?"

Mijn leven begon al verrot. Mijn vader lag in de medicine cat den, niemand wist wat hij gedaan had, dus vele hoopte dat hij weer beter zou worden. Enkelen wantrouwden hem enkel, en verachte hem om zijn gedrag met poezen. Ja, sommigen zagen mij ook niet zitten, maar dat was nog draagbaar. Mijn moeder wou me enkel niet hebben, en dat was al een stuk ondragelijker. Gelukkig wou de beste Oma ooit, Mousefur, mij onder haar hoede nemen. Toen mijn vader wakker werd uit zijn coma, biegte hij een paar dagen later op wat hij geflikt had, en even later stierf hij. Ik was er kapot van, mijn vader was dood! Maar velen zagen zijn dood als een bevrijding, hij was een verrader geweest, maar wel in de clan gehouden, dus wie wist wie hij nog meer om het leven had kunnen brengen! Dagen gingen voor bij, en ik merkte dat katten ook anders tegen míj begonnen te doen. Wat had ik nou weer mis gedaan? Geen enkele kitten wou nog met mij spelen, wat al weinig wouden, maar toen helemaal niemand meer. En als een kitten toch wou, hield de Queen hem of haar bij mij vandaan. Op een dag hoorde ik katten over mij roddelen, ze zeiden dat ze mijn vader in mij zagen, dat ik precies op hem leek. Dat ik misschien net zo'n monster als hem worden zou! Ik ben niet mijn vader! In eerste instantie maakte het me verdrietig, ik was mijn vader al kwijt, en nu zagen mijn eigen clangenoten ook nog een monster in mij!
Ik werd apprentice en kreeg mijn broer, Thistleclaw als mijn mentor. Ik had niemand anders liever gewild. Enkel vroeg ik mij af waarom geen enkele kat, voor wat ik wist, mijn vader in Thistleclaw zag, hij leek er ook heel veel op. Dagen, en trainingen gingen voor bij, ik groeide, werd sterker, en gespierder. Ik merkte dat ik steeds meer verafschuwd werd... en dat was de druppel.

Zoals je misschien al hebt opgemerkt zal Smokepaw geen lieve, leuke versie van Smoketear worden, wat eerst wel mijn intentie was met dit account. Ik merk dat ik weinig inspiratie heb voor de Smoke zoals ik hem had willen spelen. Hij zal het verkeerde pad kiezen, en daar heb ik natuurlijk meer voor nodig.

Ik heb gevechten en ruzies nodig omdat zijn vader een moordenaar is.
Ik ben niet geheel actief geweest met Smokepaw, dus heb ook weinig contacten met hem opgedaan. We kunnen wel doen dat er in de kitten periode van die katten (dit geld dan voor apprentices) al een hoop gepest is geweest naar Smokepaw toe. In zijn kitten periode kwam Smoke namelijk niet voor zich zelf op, en liet hij over zich heen lopen. That's going to change.

Verder heb ik gewoon contacten nodig voor hem, en wat daar uit ontstaat mag je zelf weten.
Hier mee bedoel ik misschien mogelijke vrienden, katten die bang voor hem zijn, of katten die gaan proberen het 'goede' (beetje te laat) in hem te zien.

Meld je maar aan, kom met ideeën, and help me to get this badass active!

Code:
[b]Naam||[/b]
[b]Naam kat||[/b]
[b]Wat?||[/b]
[b]Idee?||[/b] hoeft niet

Thank you!
- Nathalie.


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт YeIsY95
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:33

Naam|| Alexx
Naam kat|| Desertkit maar bij de volgende ceremonie word ze apprentice
Wat?|| Een poes die graag vrienden wilt zijn met Smoke
Idee?|| Nou ik dacht dat Desert misschien een vriendin zou kunnen worden en dat ze hem dan op de juiste weg zou proberen te houden


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 333d3jk

||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:40

Naam|| Bo2
Naam kat|| Mazelock
Wat?|| Een soort van kat die hem als vriend zal nemen, enkel en alleen omdat ze heem wil trainen zodat hij later naar haar luistert.
Idee?|| Well, dit kwam meteen mn kop binnen toen ik dit las xD Ik wil gewoon proberen en zien of je het leuk vind ^^ Dus Maze houd ervan anderen katten aan haar kant te krijgen. Smoke lijkt me hiervoor perfect voor. Ze zal vriendelijk doen, hem steun geven en hem steeds opnieuw opvangen als er iets fout gaan. Maar er schuilt een addertje onder het gras. Met de moons wordt Smoke dus sterker en ziet Maze steeds meer kansen en manieren om hem te gebruiken. Als DF apprentice wordt ze dan ook nog eens gepusht, maar dit wil ze niet uit haarzelf doen. Ze zal roddels over Smoke verspreidden en dergelijke en zal hem zwart maken -zoals ze bij Stormy heeft gedaan-, waarna ze een kat uit zal kiezen en tegen Smoke zal zeggen dat diegene de roddels heeft verspreid. Maze zal hem helpen, met veel lieve woorden. Ze zal zijn gedachten wat overnemen, zeggen dat zij de enige is waar hij op kan vertrouwen en uiteindelijk zal Smoke haar dus soms blindelings vertrouwen en evt volgen, zonder erbij na te denken. Zo kan zij hem gebruiken voor haar vuile werk.
Oh en ze kan evt hem ook trainen als je wil ^^

Het is een idee, veranderingen kunnen altijd ^^


and as he was the black canvas
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:49

@Alex; ik vind het goed, zodra Desert apprentice is, omdat Smoke voor nu niks te maken wilt hebben met de nursery, en alles wat daar bij hoort.

@Bo; I like, I totally like. We kunnen wel een topic doen en zien hoe het loopt in de RPG! Ik wil het topic wel openen. Maar één tip, niet al te liefkozend doen, Smoke kan daar niet tegen en vind dat kittypet gedrag. Dit is omdat hij het nooit echt gehad heeft, behalve van Mousefur.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:51

Is goed, zal dan wel gewoon aardig doen, zal zien hoe het verloopt en is goed! Ik zie het topic wel verschijnen ^^


" So baby tell me, did you miss me? "


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт JqCt8El

I
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 18:57


Naam|| Isa
Naam kat|| Skunkpaw
Wat?|| Broer? >.<
Idee?||Skunkpaw is 1 van de kitten die Smokepaw echt afgrijselijk vind en alleen maar zijn vader in hem ziet. Ik heb opzich geen grote ideeën nog voor hun twee, maar broederruzie sluit ik niet uit ;p ook moeten ze gewoon nog een topic :')


There is no pot of gold at the end of the rainbow
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quicksilver
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 20:59

Naam|| Lau
Naam kat|| Quicksilver
Wat?|| Vijandigheid naar Smokepaw toe



Ice and sugar dust;
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 21:03

Naam|| Quinty
Naam kat|| Honeypaw
Wat?|| Iemand waarbij hij zijn hart kan luchten
Idee?|| Omdat Honeypaw zelf ook verafschuwd gaat worden [haar moeder is naar Bloodclan verhuist, heeft haar eigen partner & een apprentice vermoord etc. etc.] weet ze precies hoe hij zich voelt. Ondanks dat ze een medicine cat apprentice is, zal ze toch een oogje in het zeil houden en eventueel kan hij bij haar terecht als het hem te veel wordt. Ook kan ze hem een beetje rustig houden als andere hem beginnen uit te dagen :3


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт LcrIgCQ ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт M9EKCDX ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт EjrsROF
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт RUq8TRk ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:06

@Isa: Yeah, brother hate, perfect! Snel een topic openen dus!
@Lau: Klinkt helemaal prima!
@Q: We kunnen gaan kijken of het klikt tussen Honey en Smoke, gezien Smoke zelf geen lievelingetje meer is, omdat zijn hele kitten jeugd alleen al verprutst is.


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:10

Naam|| Soooooof
Naam kat|| Hawkscream
Wat?|| Een kat die een beetje neerkijkt op Smokezz
Idee?|| Aangezien zijn partner, Petal, een voormalig Apprentice is van Smoketear en nu door zijn dood en bekentenissen wat minder is qua vrolijkheid lijkt het me wel iets voor Hawkie om, als hij de zoon van de dader tegenkomt, wat overbeschermend reageert voor zijn partner en Smokepaw misschien wat te hard behandelt.

Misschien iets? ^^


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruitypaw
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Ine
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Fruitypaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:48

Naam|| Daan.
Naam kat|| Bravesoul
Wat?|| His big brother <3
Idee?|| Well, misschien gewoon dat Brave ontzettend veel om zijn broertje geeft en dat hij hem dus ook mee neemt met trainen als Smoke zich wat verveeld. Verder zien we wel x'D



||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 2ylwd36
.Snowkit || Applekit || Breezetail || Miley || Fruitypaw


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Silverpaw
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
'Silverpaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimema 7 jul 2014 - 13:54

Naam|| Chriss
Naam kat|| Silverpaw
Wat?|| Kat die het goede in hem ziet
Idee?|| Dat Silverpaw het goede in het ziet is niet vreemd, want ze ziet eigenlijk overal het goede in. Ze kent het verhaal van Smoketear niet echt, dus zal hem gewoon behandelen zoals iedere andere kat. Heb eigenlijk geen ideeën. Ze is trouwens wel heel naïef. (:


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Xm1gfr
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimema 7 jul 2014 - 14:10

@Daan; Klinkt goed!
@Silverpaw; We kunnen zien hoe het tussen de twee loopt ^^


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:42

Naam|| Lilith
Naam kat|| Strawpaw
Wat?|| Pester
Idee?|| Straw is het beu om gepest te worden {vanwege haar stem} en moet dat afreageren op iemand. Wanneer ze Smoke tegen komt krijgt ze een idee. Smokepaw ziet er {in haar ogen} hulpeloos uit dus zal ze hem proberen op te krikken. Ze zal hem aan sporen om te vertellen wat hem dwars zit en wanneer hij iets verteld wat haar niet aan staat {over Smoketear dus} zal ze haar woede daarop afreageren. Ze zal hem pesten met zijn vader en zijn uiterlijk etc. ?


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:53

Naam|| Floriske
Naam kat|| Petalcloud
Wat?|| Kat die zich een beetje vreemd gedraagt tegenover hem
Idee?|| Petal zal aan de ene kant wel met hem om willen gaan, omdat hij haar aan haar vroegere mentor herinnert, maar tegelijkertijd zal ze ook wel een beetje bang zijn dat hij net zo is als zijn vader. Ze zal dus soms juist wel aardig tegen hem zijn, maar andere keren weer wat kortaf en een beetje wantrouwig.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 18:04

@Litlith: Persoonlijk vind ik het niet helemaal een goed idee, maar we kunnen heus wel iets met de twee doen, omdat Smokepaw de regels aan zijn laarzen lapt.

@Floriske: Ik vind het een top idee ^^

Voor mensen die een topic willen; https://www.warriorcatsnl.com/t18703-ading-moke, zodat dit topic niet al te onoverzichtelijk word.


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:58

@Nath; Hmja. We kunnen ze anders gewoon laten vechten? {Als hij die regels aan zijn laars lapt dan ^^}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 21:49

Ohh, dat komt goed hoor! Maar onderschat kleine Smoke niet, hij heeft de bouw van zijn vader, en zijn vader was een top vechter :3
Ik post het topic in mijn topic search voor Smoke ^^


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт YeIsY95
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 10:57

Haha. ^^
Oké.


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт   ||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:25

Special Moment
Ik heb bedacht om hier ook even een paar katten te zoeken die willen mee doen aan dit moment. Hier mee bedoel ik voor een specifieke topic. In dit topic zal een warrior drie apprentices mee nemen, waaronder Smokepaw. Ze gaan gevechtstraining uit oefenen. Omdat Smokepaw nog een beetje schommelt tussen het loyale en goede en het duistere en verraderlijke wilt hij nog wel zijn best doen. Hij wil namelijk een gerespecteerde warrior worden, enkel gaat dat nogal moeilijk wanneer vele katten hem verafschuwen om wie zijn vader was.

In dit topic zullen de twee apprentices die naast Smokepaw mee gaan, toevallig twee apprentices zijn die Smokepaw niet mogen. De warrior staat er wat neutraal bij, is ook geen fan van Smokepaw, maar ook niet meteen een vijand. Perongeluk gebruikt Smokepaw tijdens het trainen zijn nagels, waardoor hij één van de apprentices licht verwond. De andere apprentice ziet het meteen als een teken dat hij een moordenaar in wording is. De warrior ziet dat het een klein wondje is, en zegt dat ze gewoon verder gaan met de training. Smokepaw moet tegen de andere apprentice, en die neemt wraak voor wat Smokepaw had gedaan tegen over de licht gewonde apprentice. De licht gewonde apprentice moet lachen om wat er gebeurt, waardoor Smokepaw geheel gekleineerd word.
Hoe het topic verder verloopt zien we wel~
Wees vooral spontaan.

Wat ik hier voor zoek:
- Twee apprentices die Smokepaw niet mogen, pesterige types.
- De warrior die hun traint.


||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт YeIsY95
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
||Storyline|| Deѕpιѕed αɴd ѕpαт oυт
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: