Watch out



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watch out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredwish
Member
Watch out YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Watch out   Watch out Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:31

De grijs gevlekte kattin liep door de hoge grassen. Pluimen en punten van de gedroogde bladeren staken vertrouwt onder haar poten en streelde haar pels. Met behendige passen baande ze zich een weg door het territorium, wederom op jacht. Onder de zachte kleuren grijs en wit rolde de spieren soepel onder haar huid. Het uiterlijk van de kattin kwam nog meer uit dankzij de typische tred die haar clan eer aan doet. En ja, zeker de kattin was een mooi zich maar haar woorden waren een stuk minder vrouwelijk. Ze had een diepgegronde haat voor jagen ontwikkelt met de simpele redenering dat ze liever vocht. Daarbij had ze nog geen mentor, alles kwam aan op zelfstudie en haar vaders trainingen. En eerlijk; die waren geen pretje. Maar de gedachte waarvoor ze het deed maakte het handelbaar. Zo hief de apprentice haar kop en liet haar ijzig blauwe blik over de omgeving gaan. Niks, geen konijn te zien. Zonder er verder nog bij na te denken zette ze zich af en ging over tot een sprint. Pas toen ze over een van de vele heuveltjes sprong zag ze een gestalte. Geschrokken week ze uit en landde naast de ander.

{Eerste post Birchthorn ^-^


there's no justice here. Only Starclan.
Watch out Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Watch out DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Watch out   Watch out Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 8:54

Zijn allereerste jacht als een Warrior.. wow! De tabby kater keek straks voor zich uit, zijn blauwe ogen hielden eigenlijk slechts de lucht in de gaten. Zijn gestreepte staart had hij om zijn witte voorpootjes gekruld. Van jagen was het nog niet gekomen, maar de vonk was er niet. Hij voelde niet echt aan dat hij.. hij een succesvolle jacht straks achter de rug zou hebben. Als iemand hem hier nu zou snappen, niets doende, dan had hij een probleem, maar hij zou het risico wagen. Beter dat dan al het levende van WindClan gebied te verjagen, right? Vast wel. Hij had immers altijd gelijk. Een plotselinge plof naast hem deed hem verschrikt opkijken en een tabby Apprentice, misschien net wat jonger dan hij, was naast hem geland. Snel likte de jonge Warrior zijn vacht weer recht en keek de Apprentice speels aan. "Ik weet dat je een Warrior wilt verslaan, maar mij krijg je nooit neer." Grijnsde hij breed en zelfverzekerd. "Maar je naam is me wel even ontglipt, sorry..?"


Watch out 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Watch out YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Watch out   Watch out Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 15:11

De kattin was naast de ander geland en bekeek de kater nu zorgvuldiger. Blijkbaar was de ander net zogoed geschrokken als zij. Toch hervatte hij zich snel en ook zijzelf liet haar blauwe blik verder gaan. Zijn pels was bruin tabby met wit en hij leek net wat ouder dan dat zij was. Ze schrok lichtelijk van de speelse blik. Of ja; het ontzette haar. Maar ze mocht er niks van laten blijken, gewoon de ander afsnauwen of zoiets. "Ik weet dat je een Warrior wilt verslaan, maar mij krijg je nooit neer." What? Dat zei hij niet of wel soms? Ze kon hem in haar slaap nogwel verslaan en de uitdaging nam ze graag voor lief. De plagende toon drong pas wat later binnen. Sacred gaf haar borst wat snelle likken om zichzelf een houding te geven. Daarna keek ze de ander uitdagend aan. ‘Hoor ik een uitdaging?’ De kattin grijnsde ook, ongewild. Ze zou meneertje Warrior nog eens wat laten zien. "Maar je naam is me wel even ontglipt, sorry..?" De plagende blik had ze overgenomen. ‘Pff, en dat noemt zich een warrior.’ Ehem, het was eruit voordat ze erover nadacht. Ugh, als pap haar hier nu zo zou zien. ‘Sacredpaw’ gaf ze prijs. ‘Birch-nogwat als ik me niet vergis.' Met een zwiep van haar staart ging nam ze andere houding aan, blijkbaar niet echt sorry dat ze iemands naam niet wist.


there's no justice here. Only Starclan.
Watch out Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: