~Time has a secret



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~Time has a secret

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 13:24

Kiryu was even aan de wandel gegaan, ergens in het Tweebenige territory. Niet echt natuurlijk maar ergens op de straten waar je ze overal zag lopen, vele hadden haast of letten niet op de wegen. Hij tuurde in het rond, op een klein moment zag hij hoe een muisje over stak en bij de overkant wegglipte in het bos. er waren veel harde stenen op deze route en natuurlijk overal stinkende monsters te vinden, dit was ook met namen best dicht bij de Bloodclan territory maar hij zocht naar uitdaging en dat was hier het beste te vinden. Hij zette stap voor stap veder in deze chaos en wilde veder gaan met zijn ideeén, hij ging zitten en sloeg zijn zachte staart om zijn poten heen en nam een kort moment van rust die hier bijna niet te vinden was. Hij wibbelde even met zijn oren en keek rond tot iets wat hem intressand leek langs schoot, er waren veel vragen maar nooit weet je het echte antwoord alleen dat je denkt dat je goed zit. Kiryu begon rustig zijn wit grijze poot af te likken, met grote slagen besloot hij daarna even na te denken over tegnieken die hij tegen andere katten zou kunnen gebruiken. Natuurlijk was het beste om de kracht van je tegenstander te gebruiken maar dat ging vaak niet al te makkelijk, helemaal niet als je weet dat je ze aan kan. Hij likte zijn mond hoeken af, hij keek met zijn bruin gele ogen een tweebenige na. Er was iets met die tweebenige als of er een bom ingeslagen was en deze tweebenige moest weg rennen voor haar angst, hij zuchtte even. Is dit nou het leven waar ik in gebracht ben, om toe te kijken naar andere en hopen dat ik zelf niet overleid? Nee, er moet iets zijn tegen iedereen die een oorlog veroorzaakt maar wat.... dacht hij en keek naar de lucht, het was bewolkt met een klein beetje regen.


OCC: Eerste post Nightshadow


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
~Time has a secret DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 21:33

Rustig, nee eerder wat nerveus liep NightShadow door het twoleg gebied. Het was druk met boze Rogues in het Rogue territorium op het moment. Daardoor kon ze nergens jagen, en was hier de enige mogelijkheid. Al die twolegs maakte haar toch nerveus, plus dat het Bloodclan territorium hier ook ergens in de buurt zou moeten zijn. Een druppel viel op haar neus, ze probeerde er naar te kijken maar ging daardoor een beetje scheel kijken. NightShadow schudde de druppel van haar kop af. Al snel begonnen de twolegs in paniek in het rond te rennen. Dat deden ze wel vaker als het begon te regenen. Best een grappig gezicht, tot er natuurlijk eentje op je staart ging staan. Dit keer gebeurde er echter iets anders. Een kleine twoleg pakte haar om haar middel en tilde haar op. Meteen begon NightShadow tegen te spartelen, maar haar nagels gebruikte ze niet. Als ze zichzelf te boos zou maken zou Rachity mee komen doen. En wat er dan zou gebeuren wilde ze eigenlijk niet weten. De twoleg rende met NightShadow in haar armen naar een grote twoleg, die waarschijnlijk de moeder was. Zodra deze grote twoleg haar eenmaal had gezien begon deze te gillen en riep iets naar de kleine twoleg. Daardoor liet deze NightShadow vallen en rende samen weg. De zwarte she-cat zuchtte en rende de andere kant op. Doordat ze met haar kop over haar schouder naar de twolegs keek lette ze niet op waar ze naar toe rende. Wat achteraf niet zo slim was aangezien ze tegen een witgrijze kat aan rende. "Tsch" maakte ze als een soort van geluidje tijdens de klap. Even schudde met met haar kop waarna ze de kat waar ze tegenaan was gelopen kort bekeek.


~Time has a secret Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 15:42

Kiryu zat rustig te wachten op een uitdaging die hij kon betreden en mee kon vechten, dat zou een goede trainig zijn helemaal nu. Dan kon hij even zijn hoofd weer leeg maken van zijn gedachten wat hij allemaal in zijn hoofd had, hij staarde rustig heen en weer en zag hoe de tweebenige wegrenden door het weer. Hij sloot rustig zijn ogen en nam een kort moment om zich te concentreren, het enige wat hij kon doen was stom wachten op niks alleen op meer oorlogen. Rogues hadden een leven voor alleen wachten en weg vluchten voor oorlogen van de Clans, dat was dus helemaal geen leven. Hij had niks te doen dan zitten wachten maar daarom had hij een idee uitgepland, voor iedereen elke rogue en iedereen maakt zijn eigen pad. Daarom zocht hij wel inspiratie voor meer ideeén, helemaal nu. Hij merkte een zwarte She-Cat op die aan kwam rennen als een kip zonder kop botste ze tegen hem aan en zei "Tsch," Hij schudde even zijn kop en staarde de pracht van een poes aan. Hij kreeg een glimlach en begon "en waar was dat voor nodig?" lachte hij vriendelijk. Hij voelde de wind en de regen tegen zijn grijs witte vacht aan, hij keek haar aan in haar donkere blauwe ogen. Hij ging rustig zitten en sloeg zijn staart over zijn poten heen, zijn keek haar aan en rook de Rogue geur om haar heen. "en wat doet een Rogue in het Bloodclan gebied?" vroeg hij makkelijk, hij tribbelde even met zijn poten. Misschien..... Misschien, gaat dit wel werken maar eerst. dacht hij en keek haar aan, "En wie is mijn tegestander van vandaag want ik zou graag je tegniek willen zien." zei hij vriendelijk. Hij legde zijn staart weer weg en likte zijn scherpe tanden af, zijn klauwen waren al ontbloot maar dat was moeilijk te zien helemaal nu met dit weer.


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
~Time has a secret DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 16:11

De kat waar ze tegen aan was gelopen, die een kater bleek te zijn, glimlachte tot haar verbazing. "En waar was dat voor nodig?" vroeg hij nog bijzonder vriendelijk. Rustig ging de kater zitten en sloeg zijn staart om zijn poten, NightShadow volgde zijn voorbeeld en deed het zelfde. "En wat doet een Rogue in het Bloodclan gebied?" vroeg de kater vervolgens op nog steeds een vriendelijke toon. NightShadow merkte dat hij een beetje met zijn pootjes trippelde. "Kan ik ook aan jou vragen." antwoordde ze nuchter op zijn vraag. De zwarte kattin had al lang gemerkt dat ook rond de kater een Rogue geur hing. "En wie is mijn tegenstander van vandaag want ik zou graag je techniek willen zien." ging de kater onverstoord verder. Hij legde zijn staart weg en ontblootte zijn tanden. Ook had Night sterk het gevoel dat zijn klauwen ook in de buurt waren. Wat angstig sprong ze op en zette ze een paar stappen naar achter. Hier had ze geen zin in, helemaal niet nu. Toch overtuigde iets haar er van om het nog even af te wachten. "NightShadow, en jij?" vroeg ze vriendelijk terug, toch was er duidelijk een twijfel in haar stem te horen. Ook haar staar zwaaide bijzonder nerveus heen en weer.


~Time has a secret Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimema 4 aug 2014 - 7:18

Kiryu zat voor de zwarte poes, hij keek haar aan in haar blauwen ogen. Hij had nog steeds zijn staart om zijn poten heen en een van zijn poten leek niet dat het heeft stil gestaan en bleef gewoon door gaan met trippelen, hij bekeek de vieze tegels van de tweebenige en daarna keek hij rond waar hij was. Hij wist wel dat hij in Bloodclan territory was maar niet waar hij stond, dichtbij of juist ver weg, "Kan ik ook aan jou vragen." antwoorde de poes op zijn vraag. Kiryu deed zijn dunne kop een klein beetje schuin en staarde haar aan met verbaaste ogen maar meer met de vriendelijke blik die hij nog steeds had, "daar heb je gelijk in." miauwde hij instemmend. Hij merkte dat de poes naar achter sprong naar zijn reactie, hij kreeg een grijns en stond op. Hij wist dat hij misschien nog niet zo moest reageren maar zo bracht hij wel het uiterste wat de poes zou kunnen eruit of juist andersom, toch bleef de poes waarvan hij eerder had gedacht dat ze wel zou weg lopen. Hij bleef een vriendelijke blik hebben maar eerder met een grijns, hij stapte naar voren en zwiepte met zijn staart ongemakkelijk. "NightShadow, en jij?" antwoorde de poes met een twijfel maar aan haar blik en haar staart te zien was ze neveus, neveus voor wat. dacht hij even. Kiryu begon een rondje om haar heen te lopen en stopte toen hij weer recht voor haar zat, "excuses Nightshadow dat ik me nog niet heb voorgesteld mijn naam is keith." miauwde hij vriendelijk en boog even met zijn kop. Kiryu wilde eerst kijken wat ze kon en zich dan pas echt voor stellen, hij wilde namelijk zijn idee voortzetten maar niet op de manier met te veel vertrouwen hebben in anderen.


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
~Time has a secret DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 15:05

"Daar heb je gelijk in," stemde de onbekende kater met haar in. NightShadow sloeg haar klauwen uit en legde haar oren licht naar achter zodra de kater rondjes om haar heen begon te lopen. Ze had echt geen zin in een gevecht, daar had ze nooit zin in. Rachity nam het elke keer over en iets goeds hield ze er ook nooit aan over. De kater stopte met zijn rondje om haar en ging voor NightShadow zitten. "Excuses Nightshadow dat ik me nog niet heb voorgesteld mijn naam is keith." Stelde de kater zich voor terwijl hij licht met zijn kop boog. De zwarte kattin liet haar spieren weer rusten, haar nagels trok ze ook weer in. Keith kwam nu een heel stuk minder dreigend over dan daarnet. Niet meer alsof hij haar zou gaan aanvallen. "Aangenaam," zei NightShadow voorzichtig. Enig idee wat de kater van plan was had ze niet, zolang hij maar vriendelijk bleef maakte het haar eerlijk gezegd ook niet zo bijzonder veel uit.


~Time has a secret Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 15:21

Kiryu zat voor Nightshadow er bleek iets in haar ogen te glimmen, hij wilde een gevecht om zijn skills te testen en haar tegniek te zien. Hij keek haar vriendelijk aan, deze poes had inmiddels haar klauwen als in getrokken. Hij deed een stap naar voren en ging daar zitten en keek schuin met zijn kop haar aan, "er is iets." miauwde hij kort maar nog steeds even vriendelijk. Hij keek naar Nightshadow, hij wiebelde even met zijn oor en rook allerlei verschillende dingen. Hij zwiepte kort met zijn staart en trippelde even met zijn poot, hij draaide zijn hoofd naar links en spuugde even op de grond en keek haar aan met een uitdagende blik. "Aangenaam," zei de poes voorzichtig en opgelet, hij voelde de koude stenen. "Jouw naam is prachtig Nightshadow maar zou ik je mogen vragen voor een vriendschappelijk gevecht of wil je dat echt niet?" miauwde hij makkelijk en tilde zijn poot op, hij likte die af en zette die neer. Kom op poesje laat me zien wat je in huis hebt.. dacht hij en keek haar aan met zijn geelige ogen, hij liep een klein vlug rondje en ging liggen op de koude stenen. Hij glimlachte en ging met zijn kop op zijn poot liggen, hij wiebelde weer met zijn oor en sloeg zijn staart om zijn witte vacht heen. Hij keek kort in het rond en daarna weer naar haar, hij wilde niet dat ze ging vluchten of er iets anders ook kon gebeuren. Hij had geen zin om achter haar aan te rennen maar ook niet te vechten als ze door zou drammen dan zou hij eerder zijn rug toe keren en zou ze ook geen echte rogue kunnen zijn en ook geen part of is ideal..


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
~Time has a secret DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:43

"Jouw naam is prachtig Nightshadow maar zou ik je mogen vragen voor een vriendschappelijk gevecht of wil je dat echt niet?" Vroeg de Rogue met een uitdagende blik in zijn ogen. NightShadow vond het maar raar, een vriendschappelijk gevecht? Dat ging hem niet worden, de kans dat Rachity haar zou overnemen was gewoon te groot. Daar ging ze dus niet aan beginnen, en hopelijk zou Keith dat begrijpen. "Dankje, maar ik doe niet mee," antwoordde de zwarte kattin oprecht. Voor nu zou ze het Rachity deel maar even weglaten. Veel katten begrepen het toch niet, en om het goed uit te leggen kon ook lang duren. De enige toerekeningsvatbare katten die dat ook hadden waren Dot, en Comettail. Ze miste Comettail zo, ze had hem al in lange tijd niet gezien en wilde daar graag verandering in brengen. Maar het was ook niet dat ze zomaar ShadowClan gebied in kon gaan lopen om hem te zoeken. Voorlopig moest ze het maar doen met het gezelschap van deze Rogue, ook al snapte ze hem niet helemaal.


~Time has a secret Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimema 11 aug 2014 - 11:57

Kiryu keek naar Nightshadow in haar ogen, hij zag iets maar wist niet wat. Waarschijnlijk had Nightshadow vele geheimen, hij zag dit vaker in katten. Hij stond voor de poes en keek haar aan met een korte blik, "Dankje, maar ik doe niet mee," miauwde Nightshadow nettjes. Kiryu keek haar aan en knikte op haar vraag, hij wist dat hij veel uit zijn verleden kon vertellen maar dat zou te stom zijn. Tegen een vreemde poes zijn verhaal te vertellen, hij stond op koude harde tegels en ging zitten. Kiryu begon weer te trippelen met zijn poot en staarde langs een paar straten en naar een paar tweebeners, hij wist niet wat ze zeiden maar hij wist wel wat. Zijn ogen waren eerder gefocust op de poes die hem wel wat intressands leek, "weet je Nightshadow," begon hij. "Iedereen heeft een leven om voor te leven, als je dood bent ben je dood en kom je nooit meer terug en al mijn hele leven zie ik oorlog." miauwde Kiryu rustig en sloot zijn ogen. "Ik wil namelijk deze oorlog stoppen, jij?" zei hij met zijn ogen dicht en stopte met trippelen met zijn poot. Hij zwiepte kort met zijn staart en nam een kort moment stilte om de poes te laten antworden, "Al mijn hele leven heb ik het koud en ben ik gebroken, door mijn keuze die ik heb gemaakt." zei hij en opende zijn gele ogen. "Alleen zie ik andere dingen dan jouw Nightshadow en jij ook anders om, ik verloor mijn weg in het leven mijn doel en heb het nu weer terug gevonden." miauwde hij kort en ademde hij rustig.


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
~Time has a secret DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 18:56

"Weet je Nightshadow," begon de tabby voor haar weer te praten. "Iedereen heeft een leven om voor te leven, als je dood bent ben je dood en kom je nooit meer terug en al mijn hele leven zie ik oorlog." Vertelde hij op een rustige toon, zijn gele ogen sloten zich. "Ik wil namelijk deze oorlog stoppen, jij?" Vroeg hij vervolgens aan haar. NightShadow snapte niet waar hij het over had. "Welke oorlog?" Vroeg ze daarom ook, maar Keith ging gewoon verder met praten. "Al mijn hele leven heb ik het koud en ben ik gebroken, door mijn keuze die ik heb gemaakt." Vertelde hij waarna zijn ogen weer open gingen. "Alleen zie ik andere dingen dan jouw Nightshadow en jij ook anders om, ik verloor mijn weg in het leven mijn doel en heb het nu weer terug gevonden." Maakte de kater zijn verhaal af. NightShadow zuchtte, ze begreep lang niet alles van wat hij zei. Wat ze wel begreep is dat hij het ook moeilijk heeft gehad, net als zij. "Dat is diep, en ik moet je er gelijk in geven." Begon ze, nu twijfelde ze er over of ze hét moest opbrengen als onderwerp. Nee, beter van niet. Dat kon wel een tijdje wachten. "Life's been hard, I've been hurt, loved and spit out. Shaked, crushed and given a second chance." Vertelde ze haar leven op een manier waar Keith als nog niet veel aan had. Haar blauwe ogen keken omhoog, de bui zou voorlopig nog niet over zijn. Dan nog maar een tijdje in de regen zitten, erg vond ze dat toch niet.


~Time has a secret Nights10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiryu
Member
~Time has a secret DPKsfdL
De luiaard >=D
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Kiryu
BerichtOnderwerp: Re: ~Time has a secret   ~Time has a secret Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 20:39

Kiryu keek Nightshadow aan, diep vanbinnen zag hij ook iets gebeuren. Hij keek naar de grond, was het zijn tijd om gewoon zijn verleden moet vertellen en dat hij alles achter zich had gelaten zelfs zijn fammilie. Nee, dat zou hij niet zomaar doen. Hij zwiepte kort met zijn staart en kwam naast de zwarte poes zitten, hij nam een kort moment voor zichzelf maar ook keek hij haar aan. "Welke oorlog?" klonk Nightshadows stem, de oorlog van de Clans alweer, ze zijn weer aan het beginnen." miauwde hij en nam een kort moment om in de lucht te kijken. Zijn poten waren gestopt met trippelen en zijn staart ook, hij had al zijn dingen gefocust op de poes. "Dat is diep, en ik moet je er gelijk in geven." zei Nightshadow, om kort antwoord te geven. Hij knikte kort en voelde de vacht van de poes, de zachte vacht. Er was veel regen en steeds meer, steeds kon je het geluid horen vallen. Veel bleek er in haar om te gaan maar ook veel niet, misschien had ze iets niet door dat hij de wereld probeerde te veranderen hoe het nu is en dat hij iedere rogue wilt beschermen bij deze wereld. "Life's been hard, I've been hurt, loved and spit out. Shaked, crushed and given a second chance." sprak Nightshadow ineens en staarde naar de donkere lucht. Kiryu knikte kort en begon kort en opende zijn mond, "veel dus gebeurt," zei hij kort. "Alleen zitten we nog een tijdje op gescheept met elkaar, als dat zo erg is mag je heus wel gaan." miauwde hij met een glimlach, "Ik ben alleen bezig met een idee om deze wereld te veranderen dat is het alleen maar." zei hij. Kiryu maakte een korte beweging en stapte weer een stuk van de poes weg waardoor hij met zijn rug gekeerd stond alleen keek hij even naar de zijkant en sprak "let op jezelf want op elk moment kan het je leven kosten." en hij sloot zijn ogen en bleef daar zitten.


~Time has a secret 20gco6e
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145
Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Time has a secret
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: